4 Ekim 2012 Perşembe

*Lunafly* Çiçeği Burnunda Bebeler

 


     Daha Eylül ayında çıkmış yeni bir gruptan bahsetcem sizlere bu sefer. :B Çiçeği burnunda tazecik bu körpe bebelerin sesine fazlasıyla bağlandım da ben lskfnlskdfn O gazla dedim bi yazı elime alıyım dedim demesine de haklarında birşey bilmiyorum aslında kimse pek bişi bilmiyor sonuçta adamlar yeni. Sadece şarkıları, müzikleri ve sesleri hakkında fikrim var.

    Belki de bu yazı biraz sadece hatta *amma kelimelerlen oynadım ha* şarkılarını tanıtmakla ilgili olucak. Lunafly grubuyla 2-3 gün önce tanıştım sanırım bilmiyom Neko sebep oldu tanışmama ama o ne tanışış allam çogzel sesleri LAĞN! Biriniz beğenmezse kendimi kescem!!!??
 
   Tanışmama Neko sebep olduğundan yazıya da Neko yardımda bulunuyor tabi, bu gidişle ortak olucaz biz Neko'ylan sanırım skjdfbnsdkfj.
     
      Peşinen söyliyim size müthiş bir görünüş vaat etmiyorlar, vaatleri daha çok müzik ve ses üzerine. Kendileri bu şekil dememiştir tabe bu benim yorumlamam. Aslında fena değil yüzleri ben şu kız güzelliğine sahip ortadaki elemanı sivdim, perküsyon tıngırdatıyor kendileri. Lunafly grubu 27 Eylülde debut yaptılar Brown Eyed Girls grubu var ya hani dansını yapmayan erkek idolleri dövüyorlar hani, heh o işte, o grubun da bağlı bulunduğu şirketten, Nega Network'den çıktılar.


 

~~Bu MV'leri debut şarkılarının İngilizcesi ivit şarkının hem İngilizcesi hem de Korecesi mevcut MV olaraktan da  var.



~~Bu da aynı şarkının Korecesi, MV'si de var ama aynı olduğundan canlı performanslarını paylaşıyım dedim. Bu şarkılarıyla başladı herşey benim için. O ne hoş bi sestir, melodidir, notadır, müziğin mihenk taşıdır allam, aşık oldum ya la şarkıya enee. Bele insanın içini yımış yımış yapan, ha bele aşşağıdaki gibi olmasını sağlayan bi şarkı sankim, benim için öyle yani. 



~~Hele o "But I'm here and I'm super hero and I can save you." diyişi o kadar güzel söylüyorlar ki bu çocuksu "hehehe bak ben artık büyüdüm seni koruycam bebek" sözleri bile kalbime dokandı, sevimli hissettirdi. 

   Eeevet grubumuz 3 kişi, ikisi gitar biri de perküsyon ve piyano çalıyor. Üçü de şarkı söyleyebiliyor ve üçü de beste yapabiliyor. *vurgulama var ivit* hımm tamam burdan kişi tanıtımına geçelim;

 

Bu Sam, kendisi 87'li ve grubun lideri ve gitaristi. Hepsi için kullancağım tabir; hoş ve müthiş bir sesi var. :B Çok garip bir melez kendisi; anneden Koreli, babadan Kafkas, ama Londra'da doğmuş ele yağni. Londra'da doğmuş olduğundan sanırım telafuzzu oldukça iyi. He Sam demişken Megan Lee ile yaptığı 2 dakkadan az süren bir düeti var o da çogzel ama mp3 yok, olm bulursanız atın nolur bak çok sevap point olur he litfen :'(








Bu da Yun, 94'lü o da gitar çalıyor ve grubun maknaesi. News hayranıymış. *Töh garibim dağılmadan önceymiş sanırım*
Hakkında başka bir bilgi yok maaselef o yüzden fotoğraf iliştiriyorum derhal slkfn






   

 Sırada Teo var, benim üstüne, 'favorim' tiki attığım bebe. :B Fakat 93'lü o da :'(  Perküsyon ve piyano çalıyor.




~~Bu da debut singlelarından bir başka şarkı One More Step. 

Bağımlılık yarattı kaç gündür Lunafly dinliyorum. Çogzel bitiriyim de biraz daha dinliyim klsdnf. He daha fanclub isimleri belli değil, temennim Baby faciasının ruh sağlığım üzerinde tekrarlanmamasından yana bakalım kısmet.


Hadi bakalım *uzatarak okuyunuz sjkdbf* birinci ayı bile dolmamış Lunafly, debut'unuz hayırlı uğurlu ossun. ^_^  Bu fotoğrafı da üyeler atmış twitter'dan "Lunafans albümümüzve Mv'miz kutlu olsun" gibisinden.


Not: Grup hiçbir müzik programına çıkmadı, M Countdown, Music Bank vs'de yoklar, nedendir bilinmez.


Twitter Lunafly fanbase'imize de beklerik efenim ^^  https://twitter.com/LunaflyTurkey

3 yorum:

  1. Hiii Lunafly lunafly lunafly lunaflylunaflylunafly. :D Nassı bağlandım belli değil şu gruba. Benim favorim, göz bebeğim, biriciğim YUN. ^.^ Gerçi grup bütünüyle harika. ~.~ Böyle kapalı havada sonsuza kadar yürüyerek dinleyebilirim. :D Telaffuzları da harika. *neleri kötü diye düşünüyor*
    Çıkış yapalı 9 gün olmuş, bu gençler çok heyecanlı ve fanlarıyla iletişim içindeler. Onlar lunafans diyor ama bu güzel gruba da tırt bi fan adı koyarlarsa terk ederim burayı! lşdkfjlsdjf
    Yazına yardımcı mı oldum la habersiz. ldfksdaf yanlış anlaşılma dükkanı da açacağız hazır açmışken bunu da iliştirebiliriz. :D

    YanıtlaSil
  2. şsdlfmşsşlkfm etmedin mi la yardım? çıkarttırma bana gtalk konuşmalarını *tehdit yersiz çünkü öle bişiyin var mı bilmiyor* gece kafamda yine bu şarkı çaldıgndan uyuyamadım ya la lsdkfn sabah kalktım gene dinledim sonra bi süre kadar dinlememeyi başardım ama gene yenik düştüm dinliyom slkfn.

    Allaşkına Nega Ent duy şunları adam gib fanclub ismi koyun şu bebelere piliz.
    *bu arada pastaları çogzel değil mi? *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. *geçmişten gelen yorum* fkldgjkfldjg
      gtalk var mı ki? :D neyse tehdit edildim yine çoğürkütücü!
      bu grup bizim olm, tanınmıyor pek. :') ya da tanınıyor da biz bilmiyoruz. :D
      Ossun bir baby olmadıkça ben lunafan'a da razıyım :)))dsopfsdf lunafan olma yolunda emin adımlarla ilerliyorum... *burada doğan güneşe doğru yürürken Yun'un elini tutar*
      Ayrıca pasta *q*

      Sil