10 Ekim 2012 Çarşamba

Mim ~~ Dream House-Hayalimdeki hayal ev

 


      Hayalimdeki hayal ev, evet çünkü bu çeşit bi ev muhtemelen varolamıycak lskdnf. Aslında şöyle bir ev çok otantik, hoş, vay anasını be dedirtirdi, bir o kadar da havalı olurdum he bence, sanatvari. Ama kullanışlı değil işte töh!





İçinin şeffaf olacağı şu tarz camekan bir ev de çok hoş olurdu. Beyazlı felan, tabi böyle bi eve çocuk sokulmaz! Ki benim evceğizime komşu neyin de giremez!!! 

Ama bahçesi şöyle olsun. :B




    Realiteden daha da uzaklaşacak olursak, aslında Japonya'daki Osaka kalesi, Hiroşima kalesi ve diğerleri oldum olası bayıldığım, hep yaşamayı hayal ettiğim yerlerdi. Temizlik kısmını falan sokuşturmayın litfen araya, hayal kuruyoruz şurda, yoksa ben de biliyorum 1+1 evde amerikan mutfaklı, fransız balkonlu (pencere olduğuna şükür) bir evde ömür geçiriceğimi... Neyse nerde kalmıştım, klasik Japon evleri hof olum çogzeller yia Japonya'ya gidersem kesin orda yaşıycem :B 1 hafta belki... götüm neyin donar kaçarım gene apartman dairesine.



*Osaka Kalesi* 



Şimdi bunları birleştirip hayalimdeki eve gidebilirsiniz lskdnfs. İlla da "gerçek bişi istiyok olm bu ne?" derseniz size şöyle birşey gösterebilirim. Sanırım ilerde ben çok zengin olcem milyon dane de evim olcek o yüzden bele bi tane beğenemiyorum sldasdf. Yoksa kararsızlık falan değil benim bu yaşadığım taam mı? ._. 







İçi de şu şekil ossun :B 

Şöyle üzerine karamalar yaptırcağım tahta da ossun, Burcu'yu çağrırım karalar, çiziktirir bişiler bana hayrına cınıms ya kesin çık mıtlı olur lskdfns



*Fotoğraftaki tahta duvar neyse artık onu kesin bebelerin eline vermişler tebeşiri he bu ne biçim çizim olm piii. 



Aslında mimde taslaklar şeklinde göstermem gerekiyordu şu siteyi kullanarak fakat ben taslaktan falan anlamam hem çok da sıkıcı gözikiydi sonracıma ben de bele yaptım. :B Mimi paslıycağım arkişimi de özgür bırakıyorum nası isterlerse yapsınlar. Paslamak demişken Neko biliyom kesin yapmicen ama paslıycak adam yok elimde pisi pisi al senin ossun bu mim! :B 


4 yorum:

  1. Japon tarzı evler -adını bilmiyorum- çok özeniyorum o evlere bende. :')
    İlk mimim de bu oldu. :)) mim alınca kişiye teşekkür mü ediliyor acaba? dsjkfnjkasdfhkjadh taaam bir ara yapcam, o bir ara bir gün gelecek söz! :D

    YanıtlaSil
  2. geleneksel Japon evlerinin adı minka'ymış cınıms :B işşalah valla bekliyom ^_^ mim alınınca teşekkür ediliyo mu bilmiyom ama usta blogcu arkişlerimiz alınca pek mutsuz oluolar bilmiyom yağne lsdknflsknd.

    YanıtlaSil
  3. Enee bak benim de hayallerimde böyle odundan, yerden yüksek, sürgülü kapılı, tatamili, bahçesi de geleneksel Japon stilinde yapılmış bi ev vardı. -hoş sen direkt osaka kalesinde yaşamak istiyorsun :D - ama neticede hayatım kot 1-2 de balkonu ve pencereleri duvara bakan bi evde geçecek muhtemelen :D seninki yine amerikan mutfak, fransız balkon falanmış :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Gözüm çok yükseklerde biliom ya Osaka kalesini bi şekil yapcez artık napak sonuçta istiom yane slkdfn. Hof nalet ossun gerçek hayata uydurmaya çalışırken bile evim lüks en iyi ihtimalle ele olur işşallah bari napam bi amerikan mutfaktan vazgeçememsdfsdf höf söylediğime kendim de inanmıom :B

      Sil