10 Kasım 2012 Cumartesi

İsyan ulan!



 

      Günlerdir hatta haftalardır bi' bloğa yazasım var ama nası böle biliyonuz yazmassam çatlıycam gibin böle allam o ka yazasım geldi ama konu yok la konu bulamadım, izlediğim dizi olsun diyorum ama bişi izlemiyorum, şu sıra House'la meşgulüm, anime desen cıks daha yeni bi taneye başladım Binbaougami ga'ya, variety show desen o da yok olm ben bu ara baya boş boş takılıyormuşum şu an farkettim bunu! Baya boş bi hödük felanmışım lan ben haftalardır, Allah beni naapmasın emi! Ben de diyorum niye sıkılıyorum ben, ölme emi ölme! Öl diye diyemiyorum şimdi tutucağı tutar temennimin aman şimdi durup dururken -ne şehit ne gazi bok yoluna gitti Niyazi- olmayalım. Görüldüğü üzere çenem de baya düşmüş çünkü şu an ÖLESİYE SIKILIYORUM!! Niye çünkü yarın vizem var (tabi siz bunu vize günümde okuycaksınız.)
 
     Özendim Burcu'ya, baktım yazcak konu yok olm ben de evrenin nanik yapıp dil çıkarışını yazam bari dedim. Burcu gülmelik şeyler yazıyor tabisi, ben biraz "esinlenip" ağlamalı, hedidi, hödüdü şeyler yazcam. :B




Tam da şu sıralar elime birini geçirip de şöyle yapmak istiyorum işte. Olm isyanıma nerden başlıyım hiç bilmiyorum ama sanırım herşey ben doğduğumda başlamıştıyla en başa hatta insanlığın yaratılışına kadar bile geri çekebiliriz! sdfsdpofjsops Taam lan taam bi da yapmıycam bunu dön geri okumaya devam et! ^.^ 
Ben bu yaz, sevgili okulumun sağladığı Kore yaz okuluna gitmek için planlar yaptımdı, yıllar evvelinden hazırlandım olm ben, önce benim planım vardı LAĞN SEN NERDEN ÇIKTIN HE SEN? Kuzenimden bahsediyorum ağalar, şahıs ha bu yeni geçtiğimiz yaz nişanlandı bu yaza da düğün yapcakmış ba ba ba baa bana sordun mu sen he bana sordun mu sor bakim ben ve ailem teşrif için müsait miyiz? Terbiyesiz! Kuzen 1. dereceden ne yazık ki, bu demek oluyor ki ailem memlekete gidicik, (yol parası) takı takıcak (altın parası), kıyafet alıcak(kıyafet parası) parantezlerden de anlaşıldığı üzere hep para Mathi nereye sıkışcak bunların arasında da Kore'ye bilet için para koparcak falan! İşte bu sebeplerden ötürü iş aramaya giriştim, lakin iş kucakta beni beklemiyor hay bin ona da lanet! Baya baya fakirim şu an yani elim geçen her paracığımı banka hesabıma yatırıp para biriktiriyorum. T_T Bir de bu yetmezmiş gibi sevgili arkişlerim de keşfetti bu yaz okulunu onlar da başvurcak ben sap gibin gidenlerin arkasından el sallar olursam şantiye sahası kıvamındaki Taksim'de vururum kendimi he! Kıskançlık da kusuyorum EVET!!!! Mezun olduktan sorra da Japonya var planlarımda, oraya gitcem taa olm, benden önce yakınımdakilerin gitmesine iffet oluyorum aklımı kaçırma safhasında felan hissediyorum yani allam nası sinir var ya hoff eneeğm yani.



Devam edelim sınavım allan bi takdiriymişcesine pert geçti. Adam paragraf yazmış allam soruyu bulamıyorsun yani o biçim. 5 soruda 2 soru cevapladım ama zerre umudum yok yani ondan da. Ayrıca şu sözlükleri incecik yapıyorsunuz sayfalarını da çok hayırlı bi iş yapıonuz he canım he! SINAV DAKKAMDAN GİDİYOR LAN Bİ SAYFAYI AÇMAK! Ondan evvel sınava giderken 2 durak evvel inmişim hay bin salak yağmurda okulun kapısına ordan da bahçenin içinde binalara yürürken harikulade ıslandım! Sonracıma dün kulaklığım bozuldu tek kulaktan ses geliyordu, olm milyonlarımı verdim lan ben o kulaklığa! Hayır senin ne haddine lan bozulmak daha 1 yılın dolmadı olm!!! Neyse bugün onu götürdüm servisine, Leventten Etiler'e yürüdüm ::)))))))) Tarife Levent demişler ama Etilerde buldum kendimi allam. Sormadığım insan kalmadı ama hep derim bi yeri bulmak için evvela kaybolmak gerekir sldnflsdkfn .Neyse en azından kulaklık işim rasgitti. :') Geçen gün de laptopun klavyesi bozuldu.Bunların dışında daha bi yığın uğursuz, müsibet felan daha geldi başıma ama baktım da baya uzun yazı olmuş hof burda kesiyorum o yüzden taam yeter. :'( 
Ve inanıyorum bu kadar negatif enerji, mıy mıy mıy küfürler, çatık kaşlarımlan inanıryorum ki kara deliği aççam bu dünyaya, yapcam bence bunu. He bak bitirirken rüyamı hatırladım, rüyamda gene Japoyaya gidip havaalanında kalıyordum :)))))) hiçbir zaman o havalanından dışarı çıkamadım allam rüyamda bile nasip etmiyorsun bana :::)))))) 


9 yorum:

  1. Nabin bebişim?
    Misaki mi la o?
    ldıajsdoıasjdıo ben de bi kaç haftadır öliyim la hadi la diyorum sonra tırsıp yoh la yoh taam şş yoh yapıyorum pdıoajsoasıjd DAHA JAPONYAYA GİDEMEDEN ÖLEMEYİZ MATHI!
    Lan gülmelik yazmıyodum halbisi pdoaksjdpoasd acı çekmeme izin vermiyonuz böyle pislik insanlarsınız işte :')

    Enee üzüldüm lan bu haliyatına. Şu para yüzünden hakket neler neler yapamıyoken bi de akraba etkeni çıkmış ortaya. Olm hiç olmadı Kore içün biriktirdiğin paraya bozmadan devam et Japonya yaparsın he? Üzülme yavrım ahhgg gıyamadığıımm eneeemm :')

    Ulu orta laf söyleme lan sen bence bi yeri bulmak için evvela kaybolmak geredjoaısdhaısoaısudh çogsel demişin hee :')

    Olm biz bu ara çok aynı yaşıyoz bak her şeyi hadi hayırlısı.
    Ben de Hakan Pekerlen Japon başkanı görmeye gidiyodum. Adam da animelerde iri yarı pos bıyıklı ama bi konuşmaya başlayınca "kırık" olan tipler olur ya eele çıkıyodu ya tebe tebe.
    Neyse kendine çok tikkat et. Sağa sola bakma fingirdeme aeo.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyilik bebiş valla senden? :') Bilmiyom kim bi tanesi FMA'dan onu biliom taa onu da seyretcem lsdknfsd

      sşldfmsdşlfmşsdlfmsdf ölmeyiz kaarşim ölemeyiz çok güldüm lan yorumuna allam. Japonya hayalimin ortasında zati hacit bilion oraya yüksek yapmaya gitcem kısmetse işşallah 2 yıllığına, bunu da böle diyom onda da artık bu gerzek kuzeciğim boşanır yeni evlenir bu sefer de öyle kalır gibime geliyor. Bilmiyom artık bu yaz gidemessem önce bi yastıklan boğmaya çalışcam kendimi bağırcam felan bi kaç hafta sonra paraya dokunmamayı başarmışsam Japonya şeyine kullanırım artık kısmet. :'''')

      Rüyan karşısında slkdnflskdfmnlsdknf olm slkdnflskf çok mübarek insansın he sşdfmşslfmşsldfsdf

      Sil
    2. hee misaki o hatırladığım kadarıylan, kaichou wa maid samadan.
      fmadaki de izumi ha bayılıyom tuvalet terliğiyle dövüşüyür dajsdıoajsd
      "tişikkirlir sipirmin"lik iş yaptım gidiyom.

      Sil
  2. sırada ben varım gibi bi hissim var lan O_O önce burcu sonra sen derken şu güzide günlerimin sonuna çok yaklaşmışım gibi hissediyorum. yapmayın la böyle ben yıpranıyorum pc karşısında :')
    o kore vs kuzen olayı cidden çok sinir bozucu ama ona dicek bir şeyim yok :')
    sınav için de olan oldu. zaten adam/kadın 5 soru sorup paragraf dayadıysa o sınav sınıf geneli için aynı geçmiştir yalnız değilsindir fklgbdflkgbf.
    o klavye ne oldu? en son gidip yeni aldıydın sonra o da bozulduydu falan? ne hallerde o?
    la biraz bi pozitif olun canınızı yiyim la g*tümde patlamasın benim de mutluluğum :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sşlmddşlfmsf şapşik, there is no happiness diyorum sana bibik yok anacım mutluluk felan elbet bir gün evrenin şamarı senin de suratında patlıycak lsfnlksnflkf patlamassa eğer sorunu sadece Burcu ve bendeymiş derim geçerim ok.

      Klavye nooldu, o aldığım bozuk çıktı yağmurda gidip ertesi günü onu değiştirdim geldim klavye çalıştı :))))) evren burda da bana nanik yapıyor. Şimdi de sayılar çalışmıyor ama eteki klavyeylen şapıom.

      Sil
  3. cınım ya sen bi kurşun döktür bence, okut falan nazar değmiş sana :')
    o kuzenin senin bu enerjinle evlenemeyecek bence, piii evleniyosun bari memlekette evlenme. kore'ye gitmeni engelleyecek resmen para bulursan bahanen hazırdı, hem sen kendi yol, kıyafet paranı iste boşa gitmesin. sdkljgdslgjo ciddiyim. :D
    sana kendimi sıkıp pozitif enerji yolluyorum buradan. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hakkat nazar olabilir mi acaba lsdkfnsldkf *çok nazar değcek önemi var ya çünkü* Ay evliliğine de bişi diyemiyorum bilion mu şindi yuva yıkanın yuvası olmaz neticedeldgknlfdkgn korkuom ondan.
      Aldım enerjini cınım enerji içimde şu an hissediom taam. :B

      Sil
  4. yazık la üzüldüm durumuna hakkaten.. benim halimden pek de farkı yok gerçi (son durumlara bakınca asdfghjhg) yine de insan üzülüyo tabi.. BİRİKTİR O PARAYI VE KORE'YE GİT KAARŞİM!!! YAP BUNU!!! ben yapamıyom bari sevdiklerim yapsın istiyom :') git part-time iş falan bul bişeyler.. olmadı anketçi ol sokaklarda ne bilem kjhgfsdfghjfghj hof paralandım burda sana iş bulcam diye.. kendime hayrım dokunmuyo bari etrafımdakileri mutlu edem nidem asdasdsd

    gel beraber kurşun döktürek bişey yapak la bi musubetlik var üstümüzde.. hof yıprandım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biriktir diyon iyi diyon kaarşim de benimki iğneyle kuyu kazmaya benziyor elimdeki para ne kadar ki işte yetmiyor anacım yani yetmiycek. İş için de işte sağa sola şaaptım ama bakalım. Ahiiy kaarşim cınım bak ya nasıl da çırpınıyor cınımsın. :''''')

      Yapak la hakkat tanıdık kurşun dökücü teyze neyin sldfnsdlkfn bu hızla bizim gidişimiz belki aynı zamana bile denk düşer baksana ortak sorunumuza :D

      Sil