4 Aralık 2012 Salı

Exo K - Mama/ Hazır ilham uğramışken...





   Her türlü hater saldırısına, eleştiriye, "kutsalımıza laf etme lan haddine mi?" bıdı bıdısına göğüs gererek bu yazıyı huzurunuza sunuyom ivit yapıyorum bunu. şsdnfsdlkn bi kaç gün haber çıkmassa benden en yakın polis, itfaiye birimine haber şaapabilirsin sevgili yandaşlarım, biliyorum ollardasınız bunu okuyorsunuz ay nov evriting şdslfsdşlm. Şaka la yermiycem bebeleri, kaçmayın.

    Exo dinlemeye Mnet Mama'daki performanslarını izlememle başladım. Önem ve hassasiyetle dinlemekten uzak duruyordum Bırcı bile pes ettiydi misal, dinletme ısrarından du o infinite'deydi galiba ay karıştı töh! Bu demek değil ki gruba hakim değilim peh! Nerde değilim nerde? Neyse grup tanıtımı değil albüm yorumlıycam ben girmiyorum bu kısıma daral geldi ha, hof girişi uzun tuttum.


 

Allam bir dinledim kulağıma, beynime yapıştı şarkı yarappim bir türlü gitmiyor. Zaten başlangıç kısmı işledi beynime çoksel lan.  Ayin modundaki başlangıcı beni bağlayan yeri. Ben şöyle duyuyorum "külnis külnis şuppan nonimos en nonimos anumis nanumis no one who care about me." aslen "careless careless shoot anonymous, anonymous heartless, mindless." imiş valla bana gelişi baştaki ben öle söylerim heç değiştiremem benimki daha güzel olum!! 
Neyse güzel yani o başlangıcı. Ben bi merakıma yenik düşüp kim la Mama? diye anlamını araştırırken çevirisini buldum şurdan hala merakınızı gidermemişseniz şaapın, şahsın kendi çevirisiymiş hemi de. Oradan edindiğim bilgiye göre; Mama, Kore kraliyet ailesinin ünvanı gibinmiş. Kendi yorumlamama göre Exo bibikleri ulu, yüce bir güce seslenişteler. Yıvrım neye ihtiyacınız var derhal, himen burdan temin edelim la? Karı-kız olmadı para? -Yazar burada Bırcı'nın şu yazısına atıfta bulunuyor-







Gelelim History'e. Oluuuuğğmm o Kai'nin başlangıçtaki sesiiii diyorum ben sadece, başka tabire gerek yok bence. Yarappim, Mama sen bizi koru sen bizi muhafaza felan et olum hınaağm negsel ses o listın diyen ağzını yirim. :B Tipini sevdiğim taam daha fazla yılışmıycam yapmam ben öyle şeyler. Şarkıya yazcak bişi bulamadım la napam. :''') Şarkı güzel ama bi anda what is love'a ya da Mama'ya geçse track, hiç farketmem gibi hani nasıl diyim melodi devamlı değişiyor ama ip koptuktan sorra bi bağlam yapıp "la bitti bu?" diyemem. Bilmiyorum anladınız mı olum bişi diyin burada yazıyorum ama? lkdngfd. Espiri muhafazam kaçmış benim.



What is Love? Olum ben bu şarkıya destan yazarım, Alper tunga öldi mü ıssız acun kaldu mu diye başlarım, maniler yazarım allam neler neler yaparım lan. Şarkının müziğine kendimi adarım he, müziği en güzeli. Hele o "I  lost my mind noğrıl çelmalnassıne..." diye devam eden kısım fevrıtım benim. Salgo ulgo felan diye dolandım bugün. İnsan ister istemez mırıl mırıl ediyor müziğini felan yapışıyor işte.

- Diğer şarkılara yorum yapmıycam sori cınıms, eminim yorumumu beklemişsinizdir ama yok yazmıycam çünkü bende bir etki yaratmadılar la. Cıks yağni bu üçlüden sorra geresi tırt geliyor. Meybi van dey vi vil si diyorum. Genel bir değerlendirme, Exo'nun gücü ilk dinlemeyle yapışıp kalıyor sana, gitmiyor amk kafamı kesesim felan geldiydi hele, KORECESİ YOK MU LAĞN BUNUN isyanım vardı mesela benim. Neyse ne diyordum, heh yapışıyor böyle kafada devamlı çalıyor dinlemeden kurtulamıyorsun. Ama bunun iyi bir şey olduğunu sanmıyorum mesela 2 günde Mama'dan sıkıldım. Ne demişler çok muhabbet tez ayrılık getirir. Bunlar şu anki düşüncelerim meybi arada geri dönüp dinliyceğim bir albümdür, kimse bilemez. Çok gizemli yürütüyorum şu an yazıyı, bence öyle oluyor. Herşeyi geçtim,-şu ana kadar hala okuyorsanız tabii- adamlar 21 Aralıkta comeback yapcaklar ben daha yeni bunlara yazı yazıyorum allam sdfnsldkfn








Tao bibikle kud baylıyoruz, ve sankyu diyorum Ego için. *.*


11 yorum:

  1. Ben de ilkin What Is Love ile köleleri olumdu. bak normalde insan sıkılır bi kaç dinlediktn sonra. ben şubattan beri dinliyorum yok gitmiyo. çok gururlanarak anlatırım orda burda benim bohem takılan aplamı bu şarkıyla geyleştirdim ben, mırıldanmayla başladı, kesmedi aypoduna attı en son şarkıyı asfkjhahkjfj Mama'nın çıktığı gün de birlikte fangörling olduk oturduk showcase performanslarını izledik. zati şarkı ayin müziği gibi etkilenmedn duramadık.
    History ilk dinleyişinde etkileyen bir şarkı değil ama bi kaç kezdinledikten sonra melodisi akılda kalıp diline dolanan şarkılardan. en çok what is love sevsem de history mırıldanıyom ben nedense. ilginç bi şarkı..bilemedim...
    Gelelim yazmadıklarına :D Angel ağğğh tam bir boyband şarkısı ama slow olduğu ve ben de gey olduğum için pek çabuk benimseyip bastım bağrıma aksjfhaf Machine kimbap syesinde dinledim. O da History gibi. çok çağının ötesinde :D ordaki vokallerini pek seviyom. ve Two Moons orda da bi Key düeti söz konusu. ayrıcana Kai'nin sesi daha net duyuluyor, güzel o da. Başka bişi kalmadı sanırsam.
    Ha bi de millet demiş yok müzik açısından bişey vaadetmiyo, yoksa şarkılar çok rerörö. OLOOOOOM alırım aşşaa sizi. bilin de mi konuşuyon bilmin de mi konuşuyon? Teddy Riley'le çalışmışlar çocuklar. Tedy Riley diyom boru değil. çok biliyosanız gelip sizlen çalışsınlar askhjdgkahjhaf anca flütle Ilgaz anadolunun sen yüce bir dağısını çalan insanlar bunlar. konuşuyolar da konuşuyolar ajhshjjhfhjsd
    Zati biliyoz neye bu kadar parladıklarını. sırf SM'denler ve de çok teaser yayınladılar diye bu kadar anti kazandı bebekler. Oysa ki seven yine sevdi yani hatta öyle böyle değil. neyse ben gene yardırdım alamadım önümü asfjghasf gudbay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. History'nin evet öle bişiyi var cidden, dün mü neydi sen bi tiwit attıydın galıba historyle ilgili du dinliyem dedim ama cıks, "beeğğ bu ne beeeğğ" didim. sorra durup dururken nınınını every every every day nının history derken buldum kendimi öle vurdurduk gidiyor. şdlgfdşkhn
      Ay sesleri taa bilmiyrım ben o Kai'nin sesini bilem Bırcı didi de öle yoksam rezil olcam bıllarda , elin ergeni gelip bişi bilmio diycek hıığğ ldkngfdkgn
      Bilmiom ben öle yorumlarını okumadım ama bi ara bende bu kadar teaser şeyine sinir olduydum yeter lan taam çıkın da dinliyek lan dedim sabırsız insanım ben gelemem öyle, yakışıklı yakışıklı yıvrıları gösterip de koklatmıyor cık cık cık.
      Ay bırak yea bırak Vİ LAV ES EM ALVEYZ İN OUR HARTZ TAAM MIIĞĞĞ şdlfgndfkglndflkgn

      Sil
  2. güzel bi yazı olmuş la millet niye hayatına kastetsin ki asdfghgf

    valla albümü ben çok sevdim.. bu arada Mama'nın sözleri ne güzelmiş la! sm'den çıkmazdı böyle şeyler, hazır değildim bak jhgfdsdfg he albüm güzel diyodum.. history'nin başını ben de çok seviyom la! aşığım resmen oraya kjhgfsdfgh ama doğru diyon şarkının bittiğini anlayamıyosun.. güm diye bitmesi gerekirken havada kalıyo, bi de ardından ikinci history çıkıyo falan media player'a bakmasan "hobaa ne uzun şarkıymış" dersin asdfghj what is love da çok güzel ivit, söylediklerine aynen katılıyom kaarşim..

    yalnız orada bir de two moons var gül gibi, mirakılll falan diyo biri hatta çoh hoş kjhgfdsdf bunların yanında angel hafif kalmış.. ama o da aradaki "heyy"leriyle kurtarıyo işte hgfsdfghks

    güzel bi yazı olmuş canıms.. comeback için de yazı istiyom ben^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yea dün ben bi yazma niyetine düştüm Şeyma Demet neyin etme eyleme gulum dediler Exotic'ler ergen elalemi, kakar üstüne yürürler didi eleştiri çekemio onlar yeni nesil didiler, ben de öle şaaptım işte lsdnflsdkn.

      Two moons'u Mika da dedi ay bi da dinliyem madem du sldnflksdfn.
      Eyvallah kanki sığıl. ^_^ Comeback için yazı istiyon sen işşallah kaarşim işşallah :''') hade öptm

      Sil
  3. baştaki şu yazın yüzünden "aha saydırıcak bebelerime" dedim ama övmüşün la tüm yazı boyunca kim ne yapsın sana asdfghjklşi.
    mama'nın o girişine ben de bayılıyorum hatta şarkı bi anda beni gazlıyo diyebilirim sözlerini bilmiyodum şimdi anladım neden gazladığını asdfghjklşi. o değil minicik bebeler boylarına bakmamdan neler diyo piii asdfghjklşi.
    diğer şarkılara girmiyom dediğin gibi olduğundan ama ama AMA ORDA NEDEN TWO MOONS YOK?! sevmedin mi yoksa diye hop kaptığım gibin saçına yapışıp dinlettiririm lan ayıp ama bu yaptığın -.-
    aslında asıl koyan herkes exo k'den bahsediyo ama benim kulak çinceye alışık olduğundan ben exo m'i daha çok sevdiydim ondan hep. hele baby don't cry bi çıksın şu yeni albümle ALLAAĞĞĞHHH diye dalıcam ortalığa. niye luhan, chen, kris, tao, xiumin ve lay bu kadar dışlanıyo la üzülüyom onlara :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lskdfndf ben gardımı alayım hacı bak two moon'a angel'a güzel değil dedim diye herkes kaktı üstüme yürüdü millet baaaak ldkgnldfkgn.
      Oh çoh şükür kimse manasına bakmamış Mama'nın sizi biliom la ben bakmıycağınızı, ben de bakmıyorum zati de Mama kelimesinin anlamını çok merak ettim gogıllatınca bırayı bıldım işte niyse öyleyken böyle ldsknsdg.
      Exo m'de Tao'm var olm kim dışlıyor kim lan kim? Ama işte dinlemek eziyet :''( Çince şaşo şuçocu bıdı bıdı çok rahatsız ediyor ya yoksam Tao'mu görmek için Çin videolarına düşmek istiyorum esasen.

      Sil
  4. Kedi kesim töreni sandıydım lan ben ilk izlediğimde animıs manimıs askjghasdjhgsd. Oy nasıl tatlı çucuklar yareppim allam sen bilirsin.Machine de var bak güzel harcama hemen diğer şarkıları karşim eyle. O Mama'nın başında 76545 saat konuşan amca hey allahım sen bilirsin amaçsızlıktan ölmüş. Onun kesiklisini koymuşun afferim yeni görecek olan vazgeçmeden kurtarmışın oradan :D
    En sonda Kai neden ciğerleri çıkarcasına höykürüyor anlamıyom ama mağğğğma güzel şarkı

    History'deki o lisıığğğn kısmını ben de seviyom he. Anlayabildiğimiz kısımlardan diye belki asjhgjas diğerleri tarzanca korece oluyor çünküsü. Bir de o don titreme hareketleri bir harika dostum asasd

    What is Love'da da d.o'nun sesini seviyorum gerçi çocuğun sesini her yerde seviyorum ama bu şarkıda ayrı bir güzel.

    Bu çocuklar bir de ecik büyük olaydı tam randımanlı yavşardım ama bana baya küçükler boydan küçükler he +rep karşlerim deyip kaçıyorum. Çince ne işkence bir dil lan. Çinlilier özür de dilemiyorum valla allah kahretsin o dili be. 43445 filmlerini izledim hala da duyarsızlaşamadım maybe van dey.

    Ellerine sağlık aha sank yu canım sank yu, ay lav yu sank yu,büyüyünce senlen evlencem söz sank yu asgaskgasjhgasjhas

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedi kesim şldknkdf bir ayin modulünde başlıyor ben allah allah *Bülent Ersoy efektli* dedim, höyt noluyok felan.
      Listığn'da Kai'nin tonlama çohsel olm, o tonla gelip bana "kak dünyaya yakak" desin aynı bı şekil romantizmden yoksun, "hadin bismillah" der giderim o şekil yağne lskdnfsdkf. Don titireme didi yia sdbflskdflksdfl ilk izlediğimde anlamadım la ben "şii laağn nabıonuz? laağn olm hop hup" felan şaaptım.
      çücük olmaları bana da yara yıvrıığm aha derin yara içerimde alışamıom da bu duruma hoyf bah nassı kederlendim gine hiğğ. Çince lksdnflskfn olm o dil niye vr ya niye var yarrappi niyeğğ? Irkçılığım şeyim olmayan bana bunu sorgultıyor. Exo M'e düşem didim de yok anacım, babacım olmuo. Chen yıvrım nassı söylüon sen halis muhlis Kore'li olarak o seslerini nası çıkarıosun mirıkıl bence o çocuk kesin sitimata felan da vardır onda ulu bişi o bence.

      Sil
  5. hadi dinledin dışladın two moons parçasını heç mi "bu kai ne ayak bi bakam" demedin de http://youtu.be/Hp8IWaCrhIo şunu izleyip two moons foreevııırr! çığlıkı atmadın yafru?
    history de o pantollar nassıl ahenkle dans ediyor öyle dediğin gibi kai lissın dedin chen luşifır desin tao havada dönüp dibime kapansın lay ağır çekim havada asılı kalsın sehun oooy yavrucak history practisssteki gibin yaylansın dans diye oy oy oy bunlarda benim exokibuu'm :P tabi 6 kişi olma şartı varsa o da benim arkada şappi şappi diye ritim tutuyorum ;) bu arada comeback denen şey 21 aralıkta diil miydi ya astrea öyle dedi exocular kıyametten bilem kurtulacak dedi. bana exokibuu ile mikemmel yaşam vadetti. kandırıldım mı la ben densinmoşhinimi de alıp kıyameti bekliyim bari :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kaç two moons seyrettim bilin mi hiç birinde kai yoktu olm çok seyretmedim taam lkdngdfk ama yoktu yağne rapperlar vardı Krislen başkası adını şaapamadım şimdi. Sen beni böyle beslesene videolarlan hiiğğ :''''))))

      Eneee ben niye 29 yazmışım olm oraya ldkfnsldkfn 21 düşünüp 29 yazmışım allam lskdnfskdfnsdf hiç de farketmemişim ya la iyi ki dedin he.

      Sil
    2. He dansda var dansda taam sori şimdi şaaptım ivit :B

      Sil