27 Aralık 2012 Perşembe

Exo M/ Exo'nun Çin Ayağı!


   Keh keh keh Exo'nun M'ine de bi yazam dedim. Sıkıldım da ben yine bi, gene geldiler bana. İndirdiğim animenin ingilizce dublajlı çıkması, izliyceğim birşeyin kalmamış olması bilgisayarda, sorracığıma haftaya kaa yazmış olmam gereken 8 sayfalık biyografi kitabının eleştirisine başlamayı geç daha kitabın 80.sayfasındayım (kitap 300 küsür sayfa.) ::::))) Daha bi sürrü baş etmem gerek şeyler var ama KONUMUZ BU DEĞİL DEĞİL Mİ AHALİ? slşdfnlksd. Ben ne zaman tamamen konuyla alakalı bi giriş yazabilcem acaba. Neyse;
   
     Konumuz Exo M, Exo'nun Çin versiyonusu yağni *burda aptal yerine koyyomuşum gibin oldu ama yok öyle bişi* :') Exo M'e nasıl düştüm bence bu en mühim highlightlı soru olmalı millet. Çünkü ben Çinceden hoşlaşmıyorum benim için bi Almaca bi Fransızca zulmü, kulaklarıma kum doldurup sallıyomuşsun gibin. Şiğma da dediydi "Exo M çok daha güzel, sesler felan" diye de "git" dedim "onlar Çince olarak baştan kaybettiler". :::)))))) Noldu noldu hadi bi tahmin edin nooldu. Her zamanki gibin söylediğimi yedim ya la ben. Hayır niye hep böyle oluyor niye yani NİYE TANRIM NİYE? :'(

     
   Mama'yı bir de M'den dinleyin ahali. Burdan da gayet güzelmiş valla, yalnız Kris'len Xiu'nun sondaki haykırışları skjdfkjsfdbs olmuyor hacı olmuyor. Hiç sinirliymiş bele efenime bi çığlık kopartıyorlarmış gibin değil ben şahsen gülüom o partta. Şöyle bi sonuca vardım demek ki Çince'de bağırılmıyormuş hacı sjdkfn. Bi Kai'nin hönkürmesinle Kris cıks nayn yok olmuyor. Mama'nın dansını da çok seviyom ben ayrıca onu da belirtiyim. Exo K ile Exo M bele karşılıklı dans ettikleri kısmısı fevrıtım. :')


   Ben yine History'i sevdim hacılar sdfbskdj. Ama Çin ayağınınkini daha çok sevdim, baştaki bir Kai Listığn'ı değil ama ossun. Chen'nin sesiylen :::))))) yüzümde bir güller açıyor felan bele. Exo K'den dinlerken, Tao'nun rap kısmısını duymayınca artık garipsiyom mesela öle bi addicted oldum.


   
      Angel, Chen, angel, Chen kalp kalp ben kalp Cheeeeen. :') Öhö anlatabildim mi arkadaşlar? Ay lav Chen's voyz hatta öldüm olum baya yığıldım şullara bi yerlere sldkfnls. Çok seviom çiftliğimin daimi üyesi olcak kendisi bana Angel söyliycek, şarkılar şakıycak bele ayh. Çoksel şarkı :::)))

   
 
    Ay bilmiom artık What is love'a bişi yazmalı mıyım? Bi ay çık git kafamdan diye debelendim durdum bu şarkı için bence bişi söylememe gerek yok. What is Love Chen'nin sesiylen daha da güzel hatta Chen'i komple toplayıp K'ye koyak Tao'yu da alak sorra Lay'i de bırakamam onu da alalım, benim de Çin çilem bitsin nasıl olur bence çok harika bişi olur asdaslsdkfn.

    Two Moons'u K'de beğendim ama sori M'de Kris'in sesiyle olmuyor. Sonracıma Lay'in dans edişine ve kendisine bilhassa kendisine baya bi kendisine kalp kalp fışkırıtıyorum. Tao zaten bebeğem, cınım cicim, hatta çiftliğimin feda edilmiycek üyelerinden. :') Ama o Mama'nın sonundaki hareketi solo gösterilerinde de yapıy şu sopayla bişiler yapıyor ya hani showcasede o, onu bi güncelle bibiğim, sol yandan poz verme burun :::))))
Exo M de güzelmiş arkadaşlar, ama canlı performansları az, bu Exo'nun performansları niye az? Allaşkına bak dün tüm günüm Exo cut Smtown aramakla geçti, buldum diye sevinirken Exo cut yazarken, içinden shinee çıktı ::::))))) niye insanların masum, saf duygularıyla oynuyorsunuz arkadaşlar? Niye? Yapmayın böyle şeyler tamam mı bak kibar kibar rica eidyorum. DUYGULARIMLAN OYNAMAYIN :::::::))))))))))) Bulan bilen sahip olan varsa şu smtown exo'ya, exo performanslarına şuraya da hayrına iki dane atıversin lütfen. :')

 
Fotoğraf araken Astrea'nın postundaki fotoğraf çıktı lsdknf :'

17 yorum:

  1. döncem ben buraya bu yorumu kendime ayırdım. dönüp yazınca burdan devam edicem bekle sen beni tamam mı bekle bekle.

    YanıtlaSil
  2. “Keh keh keh Exo'nun M'ine de bi yazam dedim.” Şu cümledeki “Mine”yi görüp yazıyı bana ithafen yazdığın için öncelikle teşekkür edeyim istedim :D Exo-K ‘i yazdın ben mi görmedim diye merak ediyorum ama şimdi sayfayı değiştir vs uzun iş çok üşendim. Cevap yazarken aydınlatıver hayrına.
    Çince zor müdür çince işkence gibi “s-ş” tıslamalı insanın çince konuşma çabasını düşünüp ağladım burda :’( 3-5 dinleyişte alışılıyor o ayrı sonra sadece sssşşşsssşşş diye şarkıya eşlik ediyorsun vs. şiğma’nı da çoh fena kınadım. Hemen ön yargı yaptım ona kıstım gözlerimi baktım baktım…
    “Kris'len Xiu'nun sondaki haykırışları skjdfkjsfdbs olmuyor hacı olmuyor” uzat alnını öpücem uzat uzat! Olmuyor kai gibi olmuyor. Karşılıklı danslarına ayrı bayılıyorum. ama K’in hareketleri daha keskin M’de hareketler daha yumuşak geliyor (belki bana öyle gelmişte olabilir -bak açık kapı bıraktım. Bi ara iki fidyoyu yanyana koymuşlardı da orda “evet evet çok haklısın mine” deyip gazlamıştım kendimi. Şuan ki tereddütüm “acaba sadece kai mi izledim, diğerlerine bakabildim mi?” diye kendime olan şüpheli yaklaşımımdan kaynaklanıyor.
    History dersen o Kai “listığn” diyecek arkadaş sonra da “denşinmoşhin” desin gerisine karışmasın ben hallederim ;) bak listığn deyişi bilem nasıl güçlü tırsıp dinliyorsun şerefsizim. Ama Luhan “lissa” dediğinde ya lisa ya sesleniyor ya da bir şey rica ediyormuş gibi geliyor. Tao’nun rap kısmını duyup garipsedim bu şarkının çincesine çoh yabancıymışım.
    “Chen kalp kalp ben kalp Cheeeeen” bu cümlede araya sızayım chen’e zorla “luşifır-luşifır-luşifır” dedirteyim istiyorum.
    “Chen'i komple toplayıp K'ye koyak Tao'yu da alak sorra Lay'i de bırakamam onu da alalım, benim de Çin çilem bitsin nasıl olur bence çok harika bşi olur” hıhı evet. Bu konudaki görüşlerimi kendi kai odaklı yazıcığımda belirtmiştim. Hala aynı fikirdeyim :)
    Two Moon’s un tamamına gelecek performansı çok hevesle beklerken “time control” diye bi şarkı olacaksa "nerede lan ooo!!!" diye sorarım ey MAMA. Çinliler performans yaptıracağına çocukları madara ediyor programlarda, K’de ise durum tam tersi performanstan yerlerinde duramadılar.
    Not: izlediklerine ait link istiyorum bunu yazılı başvuru olarak kabul edip işleme almanı arz ederim saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdım olm exo k'ye yazı hatta sen yorum bilem yapmışsın lskfnsdf http://neithinkadrajbaloncuklari.blogspot.com/2012/12/exo-k-mama-hazr-ilham-ugramsken.html

      Şiğma art niyetle demedi la exo m çince söylüyor diye dışlıyorlar halbuki orda da güzel sesler var dediydi ben kısaltıp yazdım yanlış anlaşılcağını bilemedim lsdkfnsd.

      Fikirlerimizin ortak oluşu ahiy sevindim la ben baya mıtlı oldum bu kadar olmaz yani lskdfn. Exo K'den vazgeçemiyom M'den de bu 3lüden ötürü vazgeçemiom höf çok zor çok.

      Chen'e luşıfırı ondan duymayı sevidiğin için mi söyletmek istiyon? Eğer öyleyse evvela bene bi danış hatun namusum o benim lütfensdlkfnsd.

      Çinlilerin performanları hakkındaki görüşüne katılıom kesinlikle aynı fikirdeyik.

      İzlediğim performasların mı linkini istion ohoo nası hepsini tek tek bulim hatırlıyım hatun sdfnsdlfk muhtemelen izlemişindir zati youtube'da exo k/m mama felan yazınca ne çıktıysa izledim sdlkfnsd

      Sil
  3. nolcak bu benim erken bunama halim hiç bilmiyorum ah kai ah hep senden ötürü :P
    bu beğeniler tehlikeli boyutlara gidecek yafru bak demedi deme gd-hee-kai... derken birimizden biri gerçek değil de diğerinin alt benliği olmasın sakın AMAAAAANNN!!!
    namusunda gözüm var (alması gereken ama zamansızlıktan alamadığı bıyıklarını burar) tüm gün luşifıır desin çok sevimli bee!
    kai gördüğüm her haltı izledim (defalarca) ama yenişeyler olursa haber et iş yoğun yetişemiyorum çiftlik çok kalabalık kalabalık oldu exo kuzuları da gelince :P

    YanıtlaSil
  4. sdşlmfldsşfmsfl biz bize bişi yapmayız yea nolcek provokötör sokmayalım aramıza yeter :')
    Bilmiom farkında mısın ama burda video felan istiyen benim lskdnflksndf yani ben de bulamıom yani ben yardım istiyom sdnflsdkfnsf Exo baya büyüttü bizim çiftliği ya valla. :')

    YanıtlaSil
  5. ilk olarak sana oturduğum yerden bi NAĞĞĞBEEEERRRRR demek istiyorum hah hah ha! böyle çince dinlettirirler adama işte :D
    exo m'e daha yakınım dedimdi ama şimdi şurda dediğine de katılıyorum o da bi gerçek asdfghjklşi. örnek: kris ve xiumin bi kai gibin çığırtamıyo asdfghjklşi.
    ve ve ve ben de karşı karşıya gelip dans ettikleri sahneyi çok seviyorum hatta bütün dans öyle "az sonra girişicez birbirimize" modunda olsa onu bile kabul ederdim o derece seviyom asdfghjklşi.
    mama'yı exo k'den her dinlediğimde (performans olarak) tao'nun eksikliğini çekiyorum la ben :') korede bulamamışlar mı tao gibi havada takla atan yazık la :')
    history zaten naptıysa dinle dinle sıkılamadım lan ömrümü yidi ama bitmedi bi de pratik yaptıkları video var allam içinden çıkamıyom kaç aydır. neyse history aşkıma girmiyom şimdi bitmez yoksa asdfghjklşi.
    lan tamam chen'in sesi çok mıhtişim falan ama luhan'ın ses de öyle boş değil la yazık değil mi atmışın kenara bok çuvalı gibi. oysa yanyana çok güzel o ikisinin sesi sen niye cheni exo k'e atıp luhan'ı yalnız koyuyosun oralarda :') yazık la :')
    bu arada sen tao'yu da exo k'e almak istemişin de abi çocuk en iyi çince konuşuyo la kjdflsgbdkhfjghkhj. sadece ingilizce konuşamıyo sanıyodum ben ama geçen izlediğim smtownda japonca konuşurken "guzaimas" dedi la :') ayırma onu kendi dilinden diğerlerinde çok zorlanıyo dsfjblkgjbhlkfjhfjgh. "so much" derken "su maç" dediği de hala kulağımda zaten bibiğim ya asdfghjklşi
    kris kalp derim ederim ama bak burda da haklısın two moons'u çince sevsem de kulağım hep bi chanyeol rapi arıyo. kris o kadar yeterli değil sadece kalın sesli diye birini rapper yapmak da olmaz ama
    dün tivitırda yazdın da sormaya utandım la exo cut diye aradığın şey tam olarak ne khdfbsdklfgbdhgfj.
    bi kambek yapaydı şunlar iyiydi he kalmadı ne mama ne de history performansı tükettim hepsini -içim yanar içim kanar
    hadi ben gittim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İYİLİK SENDEN sdfsdlkfn valla çok iyiyim ben hacı sdnfldkfnsd bi göt oluşun verdiği batma hissi var ama iyi iyi sorun yok dkfnfdk.

      Luhan dkndflk sevimli bak özellikle kıvırıbaş halini seviom ama çiftliğimde yeri yok so benim kafamdaki Exo k'de de yeri yok bi Kai litığnı değil o listığn skldfn.

      Tao'nun sesini ilk baş çok yadırgadımdı olm bı ni yia :''''(((( şeklinde hayllerim yıkıldıydı ama alışınca bayıldım performansını seviom detz ok ama hep aynı şeyi yapıo ne bilim bişiler eklesin iki dönüversin felan mesela o harekette.Yoksa Tao kalp yani yu nov. :D

      Tao lskdfnsdkfn du Astrea ilk çıktıları zaman bi yazı yazmış orda okudum Tao için İngilizcesi çok iyi deniyormuş skdfnlkf o da tabi haberlerin yalancısı da şimdi okuyunca çok güldüm malum showcasedeki pörfek ingilizcesiynen dknflksdnflks.
      Smtoqn exo cut idi hacı. :D

      Sil
    2. şimdi minenin yazdığını gördüm de "lan sen başkalarına beni dövdürmeye mi çalışıyon" diye bi nida atıp yine başka bi nidayla lafa giriyorum
      LAANNNNN!! LUHANIN NESİNİ BEĞENMİYON SEN? neden lan neden? tamam yımışık bi sesi olabilir ama napsın çocuk ballad söylemek için doğmuş demek öyle kai gibi şeksi listığn diyemiyo olabilir ama sor ona neden diye Bİ SOR DİMİ -.-
      lkzfnszlfjnsdlkgjndfgjşndsfgjkldfnsdjfnldkjfgnkdsjgbsdlkgbdklgjbdsflkgjdskljfgkljhkdsfjgnkdfjgbdlfkgjfdgbdjds he canım he o kadar pörfek ki oooo yani öyle böyle değil kendi kulağınla duysan inanmazsın yani öyle pörfek fjdkbdfkglbkldfgbkgbjnhkljdfgbkdsljfgbldkfjgdkbghlkfdfkdjgbdklj
      hee naparsın cınıms ya otur izle baştan sona bişi kaybetmen merak etme nolduğunu anlamadan bitiyo zaten dfhklgdbhgfh. hoş exo bi mama'yı söylüyo onun dışında grup parça parça başka grup üyeleriyle bişiler söylüyo o kadar jdblkfjbglhfdjhjfghkdg

      Sil
  6. Mathi videoları dalıp yazını okuyamadım canıms yaaa alskdjaskldjlsa du okucam ama Exo M olurda okumam mı. Çıktıklarından beri K ile tanışamadım bile düşün M kalpkalpkalp diyom bende ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henee Eva gelmiş kdlfkd huş geldin cınım. He biliom senin neden M'ci olduğunu ::)) (Kris)

      Sil
    2. Hoş buldums..^^ İvit Kris ağğhh o ifadesiz bebee :D:D:ASDSAFH
      Ben küçüklere şaapmazdım, göz komazdım ama çok geç Allah beni napmasın :'))

      Şimdi yorumumu yapacak olursam. Mine'nin dediklerine..""K’in hareketleri daha keskin M’de hareketler daha yumuşak geliyor"" çok katılıyorum. MV lerde K görsel olarak daha zengin ve danslarında daha sertler. Ama sanırım bir dinleyici olarak (ve çince yi seven olarak) Gönlüm hep M de benim :) Tüm şarkıları eşleştirip şaapıyom dinliyorum ama hep M hep M.

      Yorumum bu kadan. K üyelerini isim olarak tanımadığımdan şele bele diye diyemiyom.

      Bi kere daha izlememe vesile oldun dostum çık güzel yazı olmuş emeğine sağlıkk ^^

      Sil
    3. Sevin arkadaşlar sevin Kris'i sevin lskdnflsd sizin ossun valla ben çok mesudum bu sevginizden.lsdkfnsdlk

      Ya işte ben de belki ilk başta M'i sevebilirdim ama Çince işi beni bozdu ama şindilik idare edilebilir baştaki kadar sinirimi bozmuyor. Ama tip olarak beğendiklerim hep M'de Kai dışında lsdnfl
      Ay tişkür idirim cınım, ben de yorumun için tişkür idirim.

      Sil
  7. Ben ilk exo-m ile vuruldum la exo'ya. gerçi exo-k'dan tek bir şarkı dinlemedim daha. fşjgksfjlfkd niye bende bilmiyorum ama bir istek yok, isteğim gelince dinlerim daha sonra "nödön dinlömödöm" derim ben. lksjdflksdjf chen lan chen! *-* gerçi ben hepsini seviyorum ama biri üstüme xiu min ile lay ya da luhan'ı atsa iyi olur. klsjdfksdh Kris'in kaşlarıylan bir de model yürüyüşüylen dalga geçmek zevkli ama sende bir dene. :D:D:DD:DD:D:D: evden çıkarkan ayakabılarını çömüp bağla kalkarken careless, careless. shoot anonymous anonymous. heajlrklhf diye doğrul güne iyi başla. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ksndlksdfnsdlfknfklnsdlkfnsd Exo K'yi niye dinlemedin lan lskdnflksdnf nasıl ilk M'den vurulursun olm Kpopçuyuz biz slkndfsdf. İxu mu seviooooooooğğğğğnnnn slkndfklsdfn ben de düşünüodum bu çirkini seven var mıdır diye kaarşim lskdfnksdfn

      LSDNFKSDNFLSNDFLKNSDLFKNSDFLKSDFNoreterıotyertoı GERZEKALI hayvan gibin güldüm güne böyle başlıycam külnis külnis felan diye kvkjvkjvkjvkjvkjv

      Sil
  8. dasdsfsfadfs bazen bende fotoğraf ararken blog fotoları çıkıyo şok oluyom dsdasdsad
    Ahh yavruceklerim, sen neden Kris'i sevmiyon yaa dicem de sevme sevme boşver adsdsda
    Luhan benim (hatta Kimbapîn da) sincapımız o bizim ona karşı çok farklı duygular besliyoz asdsdsfas
    Chenî de çok severim ben çok masum kalp kalp
    Tao yu ve Xiumini de severim adsads
    Sonuç olarak seviyom laa sizi hadi öperim yanacıklarınızdan öle giderim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmemem yararına hatun sen de ya lsdkfn.
      Luhanda da gözüm yok lskdfn benden yana Exo'da raatsınız hadin. :')
      Benden de sevgiler ::)))

      Sil