21 Aralık 2012 Cuma

Kpop Mimi-Yaratıcı bi başlık çıkmadı!







      İyi karalamalıklı mim gibin gözüktüğünden hoşlaştım ben bu mimden la. Mika bana attı şurdaki postunda. Mim sorularının başlıklarını Mika'dan kopyalıom bilmiom mimin aslında ne yazıo Ego da kısa kısa yazmış soru başlıklarını kdjbkjfd samimi bulmadımgjnhfkgjh. Fan artları felan rastgele yerleştirdim, boşuna bağlantı aramayın başlıklarla dlkfgn yerleşimde hangisi hoş geldiyse gözüme onu oraya iliştirdim ele yane. 





SİZİ KPOP'A SÜRÜKLEYEN KİŞİ-BİASINIZ;

- Cevap veriyorum Big Bang end JYJ idi. Herşey güzel bir bahar akşamı, yıldızlar gökyüzünü kaplamışken bı şarkıylan başladıydı. Sorra JYJ geldi, sansasyonel haberleriylen "neymiş noolmuş" diye şaaparken -o zamanlarda yeni ayrılmışlardı DBSK'den-, öyle kapılmışım. Gerçi o zamanlar haber felan takip etmiyordum, daha kpop da yok tabi benim vörldde, JJ'nin Jdramasını izledimdi o zamanlar onu ararken kimmiş bı *.* şeklinde, baktım Koreli, müzik camiasından felan filan derken gitmişim işte. :B




TÜM ZAMANLARIN EN SEVDİĞİNİZ KPOP GRUBU;

- O yeğ meğn geliyo şimdi; girlbandlerde zorlandım la bi iki şarkısını bildiğim kişiler yer alıyor orda sfndkfjgn.


GİRLBAND'LERDEN
+ 2ne1- severim.
+ Wonder Girls- kendini bozmadan evvel iyiydi.
+ Miss A- Bi iki şarkılarını bilirim iyiler iyi ldkgd


BOYBAND'LERDEN
+ Pigi Pangı-  şu başa bi yazak fnflgn
+ JYJ- Ne beklionuz ki hacı, girizgahı yaptıktan sorra bırakmadım ben bebelerimi lskfnd
+ Şupa Cuniya- Ailecek severek izliyoruz :B

*Yalnız burayı üçle sınırlamak çok kötü la benim bi uzun liste var netsek? sldfnsdkfn du dağıtcam ben onları diğer kategorilere.



BEST VOCAL PERFORMANCE

Vuuu huuğğ ay hangisini koysam şindi buraya, diğerlerinin başı kel kalır la aayy. 

Kızlardan
+ ALi - Immortal Song'dan allah razı olsun valla bu kızımızı bana tanıttığı için hiğğ bayıliyüm. ^o^
+ CL - Sesinden çok hoşlaşıom.
+ Bom (2ne1)- YG, her ne kadar son zamanlar yedek vokal niyetine her sanatçısının performansına Bom'u sokuşturup, harcasa da harika sesi var.

Erkeklerden
+ Jae joong/ Yoochun -Yoluna gurban o sesinlen vır ya mamoru kara diye çığırırken bolereda, JJ mest oluom. Yoochun'nun yıhıldığım, kirpiklerimi kırpıştırarak dinlediğim sesi var hepsi benim bebeğem. (tutamadım parmaklarımı çok içim istedi bunu yazmak)
+ L - Canısı her ne kadar grubun yüzü olarak kullanılsa da biz Bırcıylan evvela sesine vurulduyduk. 
+ Yesung'u da koyarım hacı bıraya olmazsa olmaz herkesin listesinde bılıncak bı isim! 
+ Exo Kai- ::::))))) yıh yıh yıh herkesler Baekhyun felan dese de göynümün bam teline bı bibi dokanıo, History'deki listığn'ı kulaklarımdadır hala.
+ Wooyoung- O söylesin ben dinliyim ya valla bele mest oluyöm, bayılıom yia çık siviyom kısaca. 




SOPRANO- YÜKSEK TENOR UZMANI
Valla kim uzman, kim yüksek sese vuruyor hiç bilmem anlamam hacı ben ldkfng ben en güzel bağranı seçsem olar sanırsam, çünkü öyle yapcem.

+ JYJ Junsu- Tarantallegra'da da görüyoruz ki adam da gırtlak var, var yağni. Bak yine, Bolero'da itsumademo diyişine ölüom. 

+ B.A.P Daehyun- Main vocal bebe zati, çoh hoş sesi var yüksek notaya da vırıyor bıkın.




+ Exo M (Chen) - Ben bu çocuğun sesi için Çince dinledim lan! Tao'ylan alakası yok hayır, hiç aklımdan geçmedi bile skdfnsldkf. Ama çokzel bağrıyo la what is love'da. ^-^

+ FT Island Hong Ki- Yüksek nota vuruyo mu nabıo bilmiyom ama güzel bağrıyo böyle dumanlı gibin sesiylen bele esrarlı gibin sesiylen ay bilmiom çok yüzeysel bu sıfatlar hoşlaşmadım hiçbirinden bak tanımlarken ama GÜZEL OLUM GÜZEL çocuğun voysu nays yani.



FEVRIT DANSÇI
Ne desem bilemedim la bıraya. Çok var ki yani ben de baya var sfskdjfb neyse sığıştırcaz yine höf. 


Single olarak;

+ Eunhyuk - Tanıma gerek yok keypap aleminde, dans=Eunhyuk'dır, hacı.
+ Junsu- Junsu kıvraklığı diye de bir gerçek var neticede. :B
+ GD- before debut zamanlarındaki çalışma videolarında negzel dans ediyor bilseniz. Şindiler eline koluna doladığı o garip dansından vazgeçsin diye bekliom işşallah. 

Grup olarak;

+ İnfinite- BTD dansı.... bayilüyüm. The Chaser da siviyüm kısaca seviyorum inaf sanırım ok.
+ 2PM- Dans gurubu olarak geçer zaten, ama iyiler hakkaten. Tabi herkes de bi en iyi tek olucak sevdası(?) takıntısı almış başını gittiğinden....




RAPPER
+ GD/ Tiovpi
+ Tablo
+ Zelo/Yonguk

ORKESTRA ÜÇLÜSÜ

Ay ben bilmirim ki yea hep piyano biliom sanırım sdjfdsfj du bakak ne çıkcak sıkcam kendimi.

+ Piyanoya Seungho'yu alırım bi kerem, bi de Taeyang'ı alırım Tell me goodbye hatrına.
+ Gitara Cnblue'nun Jonghyun'nunu FTIsland'ın Jonghoon'nunu alam,
+ FTIsland'dan Jaejin'ni de yardımcı vokal olsun, klasik gitarı da alsın eline.



SUBUNİT
+ Suju T
+ Suju M
+ Suju KRY
+ Suju Happy
+ Suju Eunhae

SOLO

+ Juniel
+ Ali
+ GD- bence sayılır :')


ALBUM

Grup ve solo olaraktan ayırcam cınıms zor iş bu kısım. :B

Solo
+ G-Dragon- One of a Kind- Söyliyceğim bişi yok nays bir mini albümdü. 
+ Tablo- Fever's End
+ Junsu -Uncommited

Grup
+ Big Bang- Blue
+ JYJ- In Heaven
+ B.A.P- Warrior
+ Exo- MAMA
+ Suju- Mr Simple




FEVRIT ŞARKI

+ MBLAQ- It's War- Kesinlikle yılın şarkılarındandı olum, mblaq'ın dönüm noktasıdır hacı bı şırkı. Diğer cigerim mblaq şarkılarını SÖYLEMİYCEM! Yeterince rahatsızım zati kutsallarımı ortaya saçmış olmaktan. :'(
+ G-Dragon- That XX, Missing You- Bıraya daha devam ederim de işte tutuyom kendimi. 
+ Şupa Cuniyo-  Butterfly, From U- Yine kendimi durduruyom.
+ 2PM- Without You- cıks devam etmiycem hayır hayır burda durcam.
+ Big Bang- ol of dem bence böylesi daha iyi slkdfn
+ Exo- History, What is love


BALLAD

+ Eski DBSK- Bolero, Doushite kimi wa suki ni natte shimattandarou.
+ JYJ- Itsu Datte Kimi Ni, Nine da ballad sayılır mı acaba?
+ Şupa Cuniyo- Daydream diycem de bilmiom ballad mı ama güzel şarkı :'')

OST

Benim çıkış noktam ostlerdi hacı peh! *omuzu yukarı doğru kaldırış, dudak bükme, küçümseyici bakış* 

+ 49 Days
+ Bad Guy
+ You have fallen for me
+ Marry Stayed Out All Night- Orda bi TRAX var piliz Tell me Your Love gayet gözeldi ne dinlerdim be hey gidin bak nostalji yapıyom şindi sldkfn. 



KAREOGRAFİ

+ Şupa Cuniyo- Mr Simple ile Bonamana arasındayım yia.
+ MBLAQ- Run iyiydi it's war da güzel seviyom.
+ 2PM- Hands Up
+ Junsu- Tarantallegra 



LİDER

+ MBLAQ- Seungho diyorum ben de Mika gibin dlfkfn liderliğini bana hissettiriyor abi, adam alttan alttan kakara kikiriylen mis gibin grup yönetio he seviyom galp galp.
+ İnfinite- Sunggyu- ksdfkjdfb adam iliklerine kadar lider yemin ediyom sfknsdfl liderlik için özel olarak doğmuş! 
+ Suju- Leeteuk- Ay nov yia korumacılığını nassı hissediom, ve o kıh kıh gülen yüzün ardındaki otoriteni yu ar the sıparta hacı sdfnsdlfn 




MAKNAE

+ MBLAQ- Mir- Çok üzülüoooom, bebeme eziyet eden bi değil 4 dane hyung hiç biri de ay yazık etmeyin demiyor he hele o g.o hele o g.o boyun altında kalcak g.o!!!

+ Big Bang- Ri- Bizim baş belası maknaeyi koymazsak olmaz lsdfndf.
+ B.A.P- Celoooo- ♥♥♥ 


VİSUAL ÜYE

+ İnfinite- L
+ FT Island- Hongki
+ B.A.P- Himchan
*Onayladığım bir şey değil bu visuallık hoşlaşmıyorum, sadece genel olarak bilinenleri yazdım ya da benim bildiklerimi yazdım diyelim

VARİETY SHOW

+ 1n2d
+ Happy Together
+ Night After Night
+ Go Show-benimkiler olunca

VARİETYLERDE YETENEK PATLAMASI YAŞIYAN 3 İDOL

+ Heechul
+ Seungri
+ Dara

USTALARA SAYGI KÖŞESİ
+ Bi H.O.T bi de G.O.D bilirim hacı ciciler severik sayarık! Peace! slkfnr




  Yoruldum lan ayh! Yazarken bi bunalıma girip çıktım, benim yazılar hiç 1-2 saatte bitmiyor hacı bak gine gün boyu post yazdım gititim geldim gittim geldim. Hayır açıklıyorum ki "ne ara bunalıma girdin lan" diklenmesi yapmayın diye dlkngdf. Ay çok huzursuzum kutsallarım ifşa oldu ay içim sıkışıyor valla Demetlen bizim tarikat vardı ihanet etmiş gibin hissediyom kurucu liderlerden biriyim neticede. Neyse sakladıklarım da var bilmiyom dikkatinizi çekicek mi ama lsknflsk söz etmediğim bebelerim var, özenle sakladığım, bi kere bahsedip kaçtığım var. :'') 
   İçime de primadonna kaçmış benim FT ısland'ı koymadığım kategori yok, varam gidem bi I wish yapam canım çekti. :B 
 Paslıycak kimse bırakılmamış elimde ldsknfs o yüzden mimlendiler bilmiom artık kısmet minekibuu bacıma, yine yapmıycağını bildiğim uyuşuk kedimiz Neko  bir de Şiğma'ya gönderiyom o mimlendi biliom da işte bi de ben mimliyim de düğüm atmış olam yazmasını garantiye alak sldfknklsd
*Fanartlar şurdan yürütüldü. 


Bı sevimli Onew'len veda ediyok bu sefer de çav.









4 yorum:

  1. hımm çok kopya çekerim ki ben bundan. Genelinde aynı fikre sahibim :D azcık zor soru var ama artık zevkime sağlık. Dinlemiş ve beğenmişsem “oldu oldu en güzeli bu oldu” gazıyla yazarım :) kai bebemin adını görmek bile yetti zaten. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çek cınım çek kanks yararına sunuldu. Sağolasın ^^

      Sil
  2. karşim sen de benim gibi üşenmeyip baştan sona her bir soruya tek tek cevap vermişin. gözlerinden öpering ashgdfgha

    senin de benim gibi seungho deyişine sevinsem de az kıllanmadım değil sdhgfd nabıyon, yazıyon mu ona işalla :'}

    Junsu-Tarantallegra'ya ödül vermemişim ben burda görünce hatırladım. allah belamı versin. halbuki milyon kez izledim dansı için. orda bi ayakların fıydırma sahnesi vardı allaam bayılıyom. gidip bi daha izliyim bari sdhjgasgh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rol model olarak seni aldım kaarşim aydılımsın :B

      Seungho galp ama yazıom yia hatta gizli gizli yazıom kimselerin sevgilisi olmasın diye habersizce slkdngf. :''))) ben yine köşemde yaşarım aşkımı şaapmam sana.

      Sil