14 Aralık 2012 Cuma

Ünlü gördüğm beeğğnn!!

      Ünlü gördüm oğlum ünlü lan ünlü ayh içim içime sığışmıyor bak he nassı ptırcık oldu kalbim uçuşuyor bele hiihiiyy lsknflskd. Ali Atay'ı gördüm cınıms, herkeslerce tanınmış olan haliyle 'Leyla ile Mecnun' dizisinin Mecnun'u gürdüüüüğm. Gerçi kendisiylen geçen yıl Mimar Sinan üniversitesindeki söyleşide şaapmıştık Osmanlıca vizemi sallayıp çohsel bir görüşüklüğümüz olmuştu. Ama bu taa gözel oldu la ihi ihi.
 
    Olaya geçiom durun şindi, bizim üni'nin mimarlık bölümüsünün yılbaşının arifesinin arifesi partisine kaynak olarak arkiş vesilesiylen daldığım esnada kop kop yaparkene ki akıma kapılıp Gangnam Style yaptığım mevzusundan bahsedip kendimi burda ezmiycem, o kadar "abartmayın artık, boku çıktı bööğğ" edebiyatı yaptı ben şimdi bi ünlü gördüm postuyla karizmayı deviremem şsdfmsşlfm. İşte o esnada arkadan biri geçmeye çalışırken itti, döndüğümde göremedim karanlıkta, geçtikten sorra bi baktım hineeğğğğmmm Aliiiğğğğ diye çığırmışım ben allahtan kolonun dibindeydim de sesim çıkmadı allahım sen büyüksün huh! Ay bir de bir yakışıklıydı bir yakışıklıydı allam bir yakışıklığdı, bere takmış pi tane yıvrım üşümüş müğğ üşümüş müğ hiğğ şsmfsşdlfm mavi gözleriylen bir güzel bakıyordu kiğ hiğğğ yirim. Hof kankiytomun telefonda çemkirişi esnasında da dediği gibi "Allah acımamış yaratırken, hiç sakınmamış yağni yaratmış adamı yarappiiğğğm *burda iç çekiş*"" Öyle yağni adam, işte o kankiyotlarım olaydı buraya yazmalık daha çok malzeme çıkardı, gitmiş konuşmuş bilem olurdum da tekken yemedi hacı yapamadım yağni.
 
    Hiç bişi yapmadan güzide okulumun bana sağladığı bu ünlü görme yararından ötürü "I love my university" der giderim hacılar. Tabiki de buraya çektiğim fotoğrafı koymicam lütfeğn sldkfnslfknsflf yok çünkü olm nereye olcak salyalarımı silerken pek aklıma gelmedi fotoğrafını çekmek lskfsdlfk.

13 yorum:

  1. sizin okulun fotoğrafçılık bölümünde de tuba ünsal yok muydu? ablam söylediydi zamanında fsljdflgdjfh. niye o kadar çok ünlü var lan orda?! reklamımızı yapın size %50 indirim falan mı diyolar? ayıp ama hani diğer okullarda ünlü çok ayıp ama bu yaptıkları kblksdfbldsfjdghdj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuba Ünsal mı hımm bilmirim duymadım daha önce olduğunu, bi adet Yasemin Ergene'miz var ama o kadar dil sürçmez herhal sldfnsdf Mecnun bizim okulda okumuo olm 10dakka uğradı bi arkişiylen gitti sorra ilk ve umarım son gelişi değildir. :B
      Var baya yea bundan ötürü bi seviom. Bi gün gel 1 saat otur 1-2 tane mutlaka görürsün.

      Sil
    2. ablamın yüksek lisansının 3.yılında olduğunu düşünürsek zaten tuba ünsan artık mezun olmuş olsun jkdslskdfgjbdşgdjfhfh. yasemin ergene kim la? -baktım- heee yok yok o kadar da değil normal bi dil öyle sürçmez ııı-nıck ksjdfsdlfbghf.
      arkadaşı olduğu kişi :') olm az bi ünlü olsanız da biz de sizi alıp öyle parti marti gezsek hava yapsak la ah ah :')
      zibilyon kere santrale geldim NEDEN GÖRMEDİM?!! sen benim hayallerimnen oynuyon :')

      Sil
    3. Okuldan sıradan bi çocuk felan değil la arkişi baya orta yaş bi adamdı bilmiom niye geldiler sorra esrarengiz bi şekil gittiler felan. Hadi yea sen beni de görmedinsdfdfkj o senin şanssızlığın la Arto'yu bile mi görmedin be piiiğğğ sdfnsldkfn

      Sil
    4. d&rda ajdar görmüştüm bi keresinde o sayılır mı? dkldfkglfdghjfgjfjk

      Sil
    5. lkasnfdlskfndslfksnd sayılır he sayılır ldsnflkdfn

      Sil
  2. Tipi de bilmiyom hiç bir yakışıklıydı bir yakışıklıydıdan sonra baktım gugıla OLM BI Nİ YİAAA! Bına mı diyon yakışıklı :))))) Hiç bi yerinden tutup da diyemedim dpıosajdoasdj neyse hayırlı ossun kaarşim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. FOTOĞRAFTA ÇİRKİN ÇIKMIŞ TAĞAM MI ONU YAŞAMAK LAĞZIĞM skldnfsldkfn cidden fotoda çirkin çıkiy yea skdfksdfn :B

      Sil
    2. genel hat itibariyle tercih ettiğim bi tip değil zaten ıdasjdoıasdjasd sadece görsem ana ünlü lan derim, ölüp bitmem :B

      Sil
    3. Benim yarim olcak olm ölme zaten Türklerden bi Mehmet Günsür bi bu zati bençün ikisi de evli zati böğrüm yanıo ldkngfdlgk ilk defa bi idol paylaşmıok yannız yazak bunu tarihe geçmeli oluğğğm ldsdklfnsfkn ayrıca benim Sadi'yi görmüşlüğüm de var işler güçlerdeki yarini. :B

      Sil
    4. ay onu da sevmem bak dpasokdaspodkasd türklerde ucube mal tipler dışında sevemiyom galiba sadi gibin. delicesine kıskanıyom şu an zaten. adeta kudurdum. samsuna gidip gelin alcam onu ben oğlum. memlekete yakın pdıjasodıjasoıajsd

      Sil
    5. Sadi de evli hacit netsek? lsdknfslkd

      Sil
    6. saat sabah 5.36 ve ben sırtımdan vuruldum....

      Sil