23 Aralık 2012 Pazar

Yeni yıl dilekleri mimi





     Güzide arkadaşım Bırcı bugün te şurda beni yeni yıl dileğimi öğrenmek için mimlemiş hvhvjh. Ben tabi o sıralarda aç, kahvaltısız, ekmeksiz, çaysız bi' çare derbeder bir halde yığılmış yatarken mim yedim. Neyse böyle böyle büyüycek bloğum işte diye ses etmiyorum şimdilerde sdfslfk. Mutluyum. ^_^
   Gelecek yıl ha buraya gelip "bir tanesini de gerçekleştirememişim mına kıyım ::''))))" diycem ay nov. Çok da bi tarafımda değil yeni yılın kendine ne faydası varmış da bana faydası olcek arkadaş! Neyse isteklerimi sıralıycam ben, hani aranızda göynü ve eli zengin varsa isteklerimi gerçeğe çevircek, hiç çekinmesin buyursun lütfen lütfen.


    1: Uzakdoğu Turu: Kısaca böyle diyim dedim la. Ben komple bi Uzakdoğu bileti istiyorum çok amaçlı. İçinde kalacak yer, yeme içme, tur, araba felan da barındırırsa cillop gibin olur. Ama daraltmaya gidicem bu isteiğimi böylece gerçekleştirmesi zor olur gibin size. :') Bi Japonya bi Kore işimi görür, siz bileti bi tedarik edin cınıms. Hatta ve hatta bu yılki Kore yazokulunu kazanayım bilet parasını da bulayım olarak en ufak haline indirgiyorum bu arzumu.

    2: Gelecekte Uzun Süreli Japonya'da yerleşik kalabilme: Gördüğünüz gibi gene dileğimin bi ucu Japonyaya neyin çıkıyor.

     3: Yükseklisans: Benim bi Japonya üzerine çalışma çırpınışım var işşallah böğrümden kan neyin gelmesse tezimi Japonyanın bi dönemi üzerine yazcam. Yükseklisansı da orda yapma hayalim var bi Todai Daigaku olmasa da işşallah Hokkaido'ya felan da razıyım hatta çadır üniversite de olsa ok bençün hiç bi sakıncası yok.  :B

  4: PARA PARA PARAAAAA: Para olsun bana 2013 kucağında, omzunda, kafasında, kıçında(bu pek temiz olmadı sanki) artık nereden getiriyorsa para getirsin lütfen! Param olsun hatta bütün dileklerimi siktir et sadece para kalsın ben PARA İSTİYORUM. Diğer dileklerim de paraya bağlı gelişiyor nassa. Dediğim gibi para bulun bana!



























    5: Manga, Anime, Albüm koleksiyonum ossun: Çok pis hevesim var şöyle görüntülere. Odama giriyim beni bi yığın mangalar, animeler rengarek bele karşılasınlar. İçinde kaybolam bele bulamayın beni. Böyle şeylere çok heves ediom napam.




      Geriye pek bişi kalmıyor yia valla baya düşündüm ama çıkmıyor bişi. Çoksel bilimkurgulu fantastikli isteklerim var ama baştaki fotoğraftan biraz çakarsınız ama ama ama lkddlkgdfng saklıyorum. Bırcı gibin random sıralıycam buraya şindi. Saçlarım kıvırcık olsun ve kahverenginin açık tonunun bana uyanını artık tutturabiliyim lütfen! Bir miktar dünya barışını evrenin üzerine serpek klişelerden vazgeçemiorum. Çevremdeki bok kafalı insanların aniden işi çıksın, yemeğini ocakta unutsun, gaz kokusu alsın bi anda gözümün önünden kaybolsun, bir daha karşılaşmamak üzere. Bu sıralardaki sinir bozucu, sus pus sıkıcı hallerim sona ersin tez eski halime döneyim, yeni yıl bana bolca canlılık hobaa felan getirebilirsin sevinirim, çikileta kesmiyor artık. :B Tırnaklarım kırılmasın, ojelerim yatak yorgan izi olmasın. Dönem başı kakara kikiri, dönem sonu papaz olduğum hocam ve çok sevgili bişi anlatamayan profösörüm gelecek dönem ders vermesinler, otursunlar kitap yazsınlar. Yaz bir an önce gelsin, bu kış içinde bir daha kar yağmasın. Tamam bu kadar hadin bays.

    Mimi paslıyorum tu Demetgil ve Mika'ya. Gene bilmiyom aldılar mı daha önceden ama kısmet artık sflksfn.


+ EK DİLEK: Miss you'nun sonu iyi bitsin LÜTFEEEN!!





4 yorum:

  1. Yalnız uzakdoğu turu diyosun da çinliler cenin yiyomuş :S.s.S:S koreliler böcek yiyomuş hem de kokuyopdaısjodasıdjpasodj

    Kore'ye gidersen bizim güruhtan eline bir liste tutuşturulacağının farkındasın diğ mi canım :))) Para yardımını yollarız sen İstanbuldayken ıpdoajsdoıasjd

    Allam para kussak falan ya böyle dıoajsodıjasd yemin ediyom son sözümüz olcak lan "para" diye ölcez :')

    Negsel dümdüz saçların var senin canına kıyarım mathi! Her sabah mahallenin muhtarları temel gibi uyanmak nedir bilir misin!!! pdıjasodıajsd höf hep elimizde olmayan saçları istiyok hey allam ya :')

    O kışlı dileğini bir savaş ilanı olarak algılardım ama üşeniyom pıdjaodıasjd

    Allah göynüne göre versin kaarşim senin de hadi dpsaıjaosıdj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hee biliom o yüzden giderken bizim güruhu tanımamayı felan planlıorum lfnlskdfnlkf ama para verceğseniz ok nays haraketler bunlar cınıms. :B

      Dümdüz değil lan saçlarım neresi dümdüz görmedin tabi kouşuon sdfnlfkn biçimsiz, şekilsiz kendini bilmez bişi de olum. Düzleştirmessem sabah kaktığın gibin ne öle ibibik gibin olmuşsun diyolar :'( şimdi gösterirdim de sana saçımı çok hovardalar şu an cesaret edemem.lkdflfkg

      Sil
  2. lan senle aynı şeyleri istiyoz aşşaa yukarı :D hata PARA yani. sayfaya tek bunu yazıp yollasam da yeter ajshfsahjg biri tutsun elimizden artık sponsor olsun yav. "dayanamıyom artık, biri beni koreye yollasın." geçen gün bu isyeanı ilk kez sesli dile getirdim. etrafımdakiler yığıldı tabi ashdgfahga

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hee ilk tepki öle oluo hiç değişmez! Benimkiler o evreyi atlayıp "he canım he" kısmına geçiş yaptılar dlskfnfg
      PARA kesinlikle herşeyin başı PARA hacı işşalaah bi ara parayı vurursun üj bej lira size de sponsor olarım. :B

      Sil