31 Ocak 2013 Perşembe

Bir örselenmişin kaleminden "Miss You"


     ÖRSELENDİM BEEEEENNN !!! Genşler ben iki kelam isyean ediciğim burda. Lakin pek bi örselendim inanır mısınız? Gerçi hiç belli etmiyorum örselendiğimi bakınız başlık bakınız giriş kelimem, hiç belli etmiyor bence. ::'''''))))))
   I Miss You/ Pogoshipda artık ne derseniz deyin, yapıma 2012 başlamış 2013'ün bu çeyreğine de geçmiş dram türünde MBC'ye bence yayınlandığında iyi reyting kazandırmış dizidir efenim. Reytinglerde ortalama % 12-15 arası izlenme oranına sahip olmuş en fazla 10'a düşmüş.

*from asianwiki .com


   Senaristi; Moon Hee Jung kendisini Can you Hear My Heart'den Last Scandal'dan tanıyabilirsiniz. Hani Dimet'in de dediği gibi kadın acemi değil! Başta diziye 25 diye mi ne karar verildiydi tam hatırlamıyorum da uzun bi dizi olucağına şaaptılardı sorra 20ye mi ne düştü ondan sorra 21e çıktı. Bunu niye söylüyorum çünkü dizi diyor ki "ebemi ziktiniz lan indir çıkar, çıkar indir." diyor yani. Sonra Yoochun'un röportajıyla dizinin mutsuz sonla biticeğini düşündük, yerden yere attık kendimizi Dimet'le "çucuğumuzu keserik laaaann NE DEMEK KÖTÜ SONLA BİTCEK? NE DİMEEEK???" diye haykırdık. Ama son; klişe, bildiğimiz mutlu sonla bitti, resmen "onlar ermiş muradına biz çıkalım kerevetine" idi olm. Yoochun'nun bana yamuk yapcağını bilmezdim :''( Neyse kısaca dizinin teorik kısmına giriyim dedim malzemem bunlar hep şimdi aşşada verip veriştircem ben gelin siz aşşa. Burda sorrasında spoiler'a başlıyom ben yine. :B

   Şimdi, 5.bölüme kadar mı ne bebelik hallerini gördük ya bana bir ufumet geldi bana bir geldiler Yoochun istiyom beeeen diye depindim. Sorra olaylar olaylar oldu ya oy annem hiiiğğ o tecavüz sahnesinde delirdim, gözüm döndü hof bak en örselendiğim, kendimi yiyip bitirdiğim sahneydi orası yastığı yedim, Dimet'e yazarken tuşları  kırıyordum felan çileden çıktığımı yeterince anlatabildim mi acaba? Yoksa devam edicem şsdmfds. Sen nasssı bırakıp gidiyon lan kızı? Nası bırakıp gidiyon İT! Elini kolunu bağladılar ama annem beynini de mi bağladılar senin? Hiç bana "şoktaydı, napcağını bilemedi" ile gelmeyin beni yatıştırmaz onlar! Başlarım şokuna! Hele sonrasında Yuçan'nın o pislik babasına ne demeli? Adamın yüreği az da olsa kıpırdamadı ya la, attı çucuğu yere, biricik oğluşu evi terketti, sikerler senin gibi babayı lan! dedi çekti kapıyı gitti adam hala papyonuyla ok kib byes yaptı ya. DELİRDİM!!!



Yuçan'nın eiin muhabbeti çok iyiydi yanlız. lsdnfd sevgilim, karım, anam babam bacım herkesi kendine yâr etmiş dizide. Ay ama en çok ollarda eğlendim ben. Şu eşşek kuyruklu sağ koluyla, karıcığım muhabbetleri, eşşek kuyruklunun o tipleri allam sldkfndf eşşek kuyruklu abimiz Yoochun'dan sonraki fevrıtımdı dizide ya. Dedim "zikerler Su yon'nu annem sen gel bana" diye çığlıklarımı madem duymuyon bari eşşek kuyruklu abiye yâr ol!
















Ama dinlemedi tabisi beni, Su Yon diye o sayıklamaktan vazgeçmedi, ben Su Yon'na küfretmekten yorulmadım. Her fırsat, her mahallide küfürlerim ve Yuçun'a "bana geeeeelll!! T_T" haykırışlarımı sürdürdüm. Bi de "bu dudaklar çok kıymetli" diyor ama herkesi öptü annem dizide :''((((( kıymetini niye bilmiyon ama sen asıl değerini bilmiyon niye öyle herkeslere yapıştırıyon annem o dudakları he? He bir de, abi nebçim boyadınız Yuçan'ı lan! Kim bu makyöz, pembe ruj fetişisti he? kim olm çocuğu tüm dizi pembiş pembiş gezdirdiniz. Kapkara da yaptınız suratını. Bi ellerin rengine bak bembeyaz suratı çekiyorlar arap bacı? o.O 


*Fevrıtım burası Yuçun'nun oturuşu, sulu sulu bakışı, flashback konuşması herşeyiyle en dokanan sahneydi bana. Hatta Dimet'le hazırlandık ahanda geliyor hüzün hadi diye ama fos çıktı! 

  Dizi çok boşlukluydu, resmen fill in the blank yaptım tüm dizi. Atlanan, değinilmeyen yerler vardı örneğin Yuçun'nun annesi? Kim lan kadın? 21.bölümde anca anasının Yuçun'u terkettiğini öğrendik ama niyesi yok! Niye terketti, ne zaman terketti, nereye gitti? Sora ona üvey anne getirilen kadın "ben başta para için birlikte değildim o adamla sana da iyi anne olabilmek istedim" dedi Yuçun'a, e niye olmadın hacı o zaman? Bunu dedi kaldı orda diolog, e sonra niyesi?
    Baba hep kötü gösterildi, herşeyi para için yapan çiğeri beş para etmez nalet bir herifti evet ama adam bu kadar para ediniyor fakat hiç harcamıyor Yuçun'nun dediğine göre; bi yeni araba, ev bişi aldığı hiç görülmemiş. E ne bok yiyyo bu adam bu kadar parayla????? Çoluğunun çucuğunun geleceğine yatırım yapıyor diyin de bi gülem hadi lsdnflddsf. Baba tamamen, hayattan zevk almayan, papyon takıp turuncu giyen ama her daim ciddi konuşmalar yapan, dalavereci, pislik, karı kız peşinde olmayan vs olarak lanse edildi ama adamın 2 TANE ÇOCUĞU VAR, BUNLAR NASI PEYDAH OLDU LAN? Hadi işlerine varis diye bi tane yapmak zorundaydı diyelim, ikinciyi niye yaptırdınız o zaman? Resmen böle bi portre çizdiler bize. He bak mesela bi de üvey ananın çoksel bir sorusu var ama cevabı yok babaya soruyor "madem çocuklarını büyütcek birini arıyordun sadece, neden bi dadı tutmadın?" kadını sadece çocuklarını büyütsün diye koyuyon başlarına da dadı tutaydın o da bakardı hem sana daha az masrafa mâl olurdu, bu kadının takısı var, gezmesi var, tükkanı var, kıyafeti var, var da var yani dadıya maaş vercen bitcek, yok yani hani para delisi felan ya o bakımdan. 




Harry tüm dizi yatakta salya sümüktü desem bence yanlış olmaz he. Değil miydi aa değil miydi? Tüm dizi ağladı "Coi coi" diye Coi'si ne zaman Yuçan'nın yanına gitse, kız döndüğünde bizim ki kesin yatak döşek hasta yatıyor oluyordu olm ya. Duygu sömürlerine sıçanzki ama yetti be dedim! Sürekli Zoe'yi kontrol altında tutması, evin içinde bile gözetlemesi, dışarda takip etmesi... oyh allah baa bişiler oluyor yarappim nefes alamıooooommm!!! İnsan 6.hissinde feelingi kapar bence abi, bi baskı bi sıkılmışlık gelir bence olurdu bu genşler! Neyse insanın ilk zamanlardaki geniş algı yeteneklerinin körelmişliği konusuna girmiyciğim lsdnlfkds.           

Su Yon, tecavüze uğradı ya hani. Biz bunun pisikolocisini hiç görmedik annem? Arada bi ağladı, mıymıy yaptı, hatırladı dellendi ama Yoochun'a hemen verdi öpücük. Minilerini de giydi cici cici. Yok çok anladığımdan değil ama hani travmadır olm bu öyle kolay geçer mi lan? He mesela, Harry'nin gözü dönüp de üstüne atladığı sahnede, laylaylom kaktı ben hava alcam böhüüü T_T diye çıktı gitti evden. Lan sen yaşadığın o kötü ânı tekrar yaşıycaktın az kaldı, hem de en güvendiğin, en yakınındaki insandan. Orda bi "bütün insanlar bok, güveneceğim kimse yok" duygusu olur, yalpalar insan napcanı bilemez felan. Tamam bunların hepsi olsun bi yıkım görim diye bi beklentim yok, ama en azından bi ürkme, Harry'nin dokunmasına tahammül edememe gibi bişi beklerdim.


Sonracıma, Harry'nin anasın da paldır küldür öldürdüler. Du lan ne ara hene nası niye gitti ki şimdi aaa diye baktım ben ekrana. Sanki hadi şunu da öldürek de çıksın aradandı. Sonracıma bastonlu bi adamı yakalayamayan yığınla polise de sinir oldum/olduk. 3 tane adam Su Yon'nun evinin ollarda topallaya topallaya giden adamı yakalayamadı, eteki bacağını da vurdular hala yakalayamadılar ya... kafamı laptopa geçircektim artık ben de, işte fakirlik kıyamıyom laptopuma. :::::''''((((((( Sonra final sahnesine ne demeli? Bi tane 2 ayağı sakat, eli yaralanmış adamı zaptedemediler. En sonda, Harry, Yoochun'u vurduktan sonra dikkat çekmeye çalışıyor ya hani "Coi sençün ölürüm ben" diyo tabancayı kafaya dayıyor ya hani dsnflksdnf Coi bunu takmıyor, Yoochun'a ağlıo felan ksdnfksjdfsdf lan en komik sahne orasıydı, tüm Harry karizması yerlere aktı, kanalizasyon sularına karıştı. He bir de sormak istediğim bir şey var, en son da Harry'i vuruyor bu sniperlı amcalar EN SONUNDA! heh işte orda neresinden vuruyorlar da bunun beyni akıo komaya neyin giriyor, zekası ölüyor felan? Ben koldan vuruldu diye gördüm ama Dimet de öle gördü biz böle gördük genşler.  


Kalpsiz, pis gıccık baba için sırf anlamlı diolog yapcez diye hiç etkiliyici laflar etmediniz siz yha, Harry'e de aynen, içinizdeki nefreti, öfkeyi kusun olm. Bağırın lan, küfredin. Sen nebçim babasın lan, için nasıl cızırdamaz, onca yıl dışardaydım öldüm mü kaldım mı hiç mi merak etmedin diye yakasını sallasaydın Yuçan. Su Yon'nun anası karakolda Yuçan'nın babasının konuşmasını duyduğunda verdiği tepki... ben burda hop oturup hop kalktım şunu da de bunu da de diye. Az söylediler olm ben olcaktım orda ben olcaktım! Nası oğlun olduğunu söyleyebiliyorsun? Ben büyüttüm onu benim oğlum o?(dedi de zaten) Verdiğin tek şey spermin, sıçarım senin kanına, hücrene!!! Bu zamana kadar sormamışsın etmemişsin, ağzına bi yemek koyamamışsın, cebine para vermemişsin ama baba-oğul arasındaki bağ o kadar kolay kopar mı sanıyorsun diyorsun NE HAKLA LAN!   Şu adamı öldürmediniz ya, 21 bölüm süründürdünüz beni. İnsafsızlar!! Her bölüm Dimet'le beddualar, küfürler etmekten kuruduk dal gibin kaldık. Ha öldü ha ölcek hadi işşallah gad piliz dedik ama yok! :::)))))) Yok öldürmediniz. :::))))))))))))))


Hissettiklerimin yarısını anca belki yazdım şuraya ya hof hiç içimi dökmüş gibin değilim şuvanda ya T_T Bu teyze de anamızı ağlattı he. İçim kıyıldı kadına ama daha çok parmaklarımı kerpetenle sıkıyormuşsun hissi yarattı bence böyle işkence çektirme arzusuyla doldum. Niye? Çünkü ağzından tek çıkan "aga" kelimesi allaşkına be kadın iki kelam daha et nolur ya lütfen ya kulun kölen olam az daha bişi de olm,Yuçun ağzından laf almaya çalışırken gebe kaldı lan insaf eyle imana gel bişi ol. Yok aga, Joon, gitcem bu kadar başka da bişi demedi ya allam aha bak ensemden geliyorlar yine. 




En can alıcı sahne de şuraydı tüm dizi bunu çevirip çevirip gösterip, heycan yarattınız. Baya kandırdınız bizi he. Yediler olm bizi. Ben hep böle beğenmediğim dizileri yazıyomuşum gibin oldum lan niye böyle oldum ki dknflsnf hep bi memnuniyetsizlik var yazılarımda. Bu sıra Kore izliyemiyom annem daral geliyor. Boğazımı boru kesme makasıyla kesiyomuşsunuz gibin hissediyorum. Hoş hiç bişi seyredemiyorum aslında şu sıra neyse konu bu değil yine tabiki de. ::::)))))) Özetle dizi beni çok örseledi, yapamadığım, diyemediğim şeyler içimde birikti öldüm. Ruhumu emdi. Ama senaryo böyle olmamalıydı. Gerçekten boşluklar olduğu farkedilmeliydi bişi olmalıydı yani. He bir de ben ilk defa Kdrama da ayakkaplan eve girildiğini gördüm la? ::)))) 


Benim için Miss You ::::))))))))


12 yorum:

  1. Henüz finallemediğimden yazının çok az kısmını okudum mathicim ama demeden edemicem slkadjdasjdhjasdjashdsaljdhjalshdjlsadlasjhdhalsjdhaljsdajsld Etiketlerin pek şirin, alnından öpmüşsün yazının bu etiketlerle ::))

    YanıtlaSil
  2. ne yazmışım la etiketlere dedim he baktım yine diyorum ne yazmışım la etiketlere lsdnflskdfn ı miss you diyip duruyom he bi de yoochun'nun sevgilisini ilştirdim bakam nolcek diye lsdnfsdf. İzle de gel hadi ya olmaz böle kuru kuru kabul etmiyom hadi lsdknfldskfn

    YanıtlaSil
  3. hacıt bana sorsaydın ben sana söylerdim bu diziden bi yol olmaz diye,izleme derdim.bak bana yuçunun aşkından ölüyom ama gene de bi açıp bakmadım.çünkü bu adamın dram dizilerinde iş yok.oyunculuğu gelişse de dizilerin senaryoları bok gibi.pii ne nefret kustum la :) dizideki sıkıntıları da pek iyi anlatmışsın,resmen izlemiş kadar oldum hatta sıkıntıdan(dizinin sıkıntısı bu yazının değil) kendimi kesecek noktaya geldim.
    neyse kısacası yazı iyi,dizi kötü.ayriyeten yuçun ♥ ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya diziden bi bok olmıycağını ben ilk bölümden hissettim de işte Yuçan aşkı genş! onçün dayandım slkdnflsk izlemişlik hissi yaratımsa ayy çık mıtlı ıldım istediğimi başarmışım tenk yuuuuu ^.^

      Sil
  4. ulan izleyecem diye indirdiğim ve pc'de o kadar yer kaplayan sadece izlenilecek uygun bir zaman bekleyen herşeyin anasını ziktinyavru yaa.. ne izliciğüüm ben şindi.. cecung'un filmine bok gibi dedin buna bok gibi dedin.. ne izliciğüüm de hele bağa :)) bebeğim hakkatten izlemesemde izlemiş kadar oldum.. ellerine kollarına sabrına neyim sağlık..
    lan şu bulok aleminde yazılarını bi çırpıda okuduğum nadir adamlarsınız laa...(aryaaşkmodon)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annem ama sen de hep spoi çizgisini de geçip okuyon ben napam yia. İzlemeyenler okumasın diye orda puntolu spoi çizgisi çektim sorra bana bele kızıon ama çoh ayıp bak üzülüom :''''(((( izliyeydin gı belki sen sevceğdin ya tüh bak.
      sdfjkdb onur duydum göysüm kabardı ayh çık tişkir idirim sipirmin. :'')) *sevgi pıtırıcıkları modu*

      Sil
  5. Off diziyi yazcam diye senle bir haftadır yaptığım zibilyon konuşmayı incelicektim ama özet geçmişin bacıt valla çok süperli iyili oldu bu yeni dizileri beraber izlemek dileğiyle lskdfksjdh etiketlerine bittim yakında senin search istatistikleri coşar kopar ksjdhfkjsdhf :D eline kalemine göynün e saalık kjsdkjsd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekmeğini almışım gibin hissettim la yazmıycan mı sen şindi benden ötürü? :'( töh bileydim beklerdim ben ya. Etiketlere ne yazmışım olm vallah diyin ya bak Eva da dedi ama orda habire miss you yazdım ben bi de yoochun sevgilisi dedim hee meraktan bakcam nolcek diye ama başka bişi daha mı var la nolur diyin sldfnlsdf

      Sil
  6. Kolundan vurdular ama, çok kan kaybedip beynine kan gitmediği için beyin zarar gördü diye anladım ben canıms. Yinede dizinin en güzel kısımları çocukluk zamanlarıydı he birde 2. bölüm sonu. Hala açıp izlerim o kısmı. Bu dizide resmen eun hye den soğudum, çok kötü oyunculuk sergiledi, ayrıca.. mmm, şey... unuttum ne diceğimi olm noldu bağa birden :sAD:ASD:F

    Dökmüşün içini, heeee, Harry nin sonunu beğenmedim, hatırladı mı herşeyi o anlamadım. Öylede bırakılmaz adam la:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok saçma olmuş ama ya kolundan vuruyollar ama adam beynini neyin kaybediyor ben de hiç beğenmedim herinin sonunu. Ene bi dakka finalledin mi? şkngfdl hadi hoşgeldin biz miss you gazilerinin yanına gel çöm :D

      Sil
    2. Evet birden aşka gelip son 3 bolumude devirdim. Adamlar vurulunca etrafindaki pröfösyönöl elemanlar aninda mudahele ettikleri icin!!!! İste kan kaybetti heri. ayrica diziyi uzatcaz diye boka sarmişlar cok özür dileyerek. Mesela arabayi sopalarken camlar kirilinca hareket etmek aklina geldi, yazar epey kasilmis yazarken senaryoyu belli.. ardindan o harrynin bisitletle kacarken yuçan ve polisler pesinden kosuyordu, sonna siyah araba geldi harry arabaya bindi falan ya, püff polisler yok oldu birden ortada sadece jong wo var. kisaca nalet ettim diziye iyy ki bitti :''''))))

      Sil