21 Ocak 2013 Pazartesi

Jackal is Coming 2012



Jackal is Coming'i izledim ben. Çevirisi gelir gelmez, "ay izlemeliyim, ay JJ, ay ay ay" diye zaman bulup da izlemeyi şey ettim ama ama... ama. Jaejoong başlarda sık sık gösterildi evvela, konuya girilmedi daha, bişi anlamaya çalışıok bele, heh işte o kısımlar güzeldi sdfksjd sonra yavaş yavaş film oturmaya, JJ'nin sahneler azalmaya ve gereksiz aksiyon, koşuşturma gelmeye başlıyınca suratım bele oldu. 

Hiğğ yazık ki ama ayy töh, felan tiplerine girdim. Hayır filmde kaçana düşene acıma sesi değil bu. Jaejoong'u niye bele bi filme komuşların acımtıraklı sesi. Neyse du analize girmeden evvel kısaca filmin künyesini yapam. :')

     Ya işte Hallyu starı var taam mı, bi kadın bunu rehin alıyor. Öldürcek, tutturmuş bi öldürcem de öldürcem. Bunların kıytırık bi otel odasında bunları yaşarken, otelin içinde de polisler kamp kuruyor Jackal diye böyük bir seri katili arıyorlar, Jackal not bırakmış bunlara falanca yerde olcem gelin parti yapakdslfkn hayır öyle değil. Not bırakmış işte şifreli, yeri felan çözdüler o Jackal'ın adam öldürceği yer de bu hallyunun rehin alındığı otel oluyor. İşte cümbüş öyle başlıyor kenks.

                   
Kadın başrolde Song Ji-hyo var. Zahmet edip gugıllarsanız nerden tanıyonuz bulursunuz genşler :') Bence hatun çohoştu filmde he zati kıvırcık saç zaafım var ben çok hoşlaştımdı tipinden. Rolünü sölesem mi şuvan bilemedim çünkü ilk dakkalarda farklı bişi sanıyonuz sonra "aaa ölemimiş hoomm" tepkisi veriyonuz hatta son sahnede "o.O" tepkisi veriyonuz öle karmaşıklı yani slfkn.






Erkek başrolü siz tanımazsınız bence lskdnf bizim aramızda lskdndf taam ciddiyet, erkek başrolde Kim JaeJoong var *salyaları akıo* Kpop'un hallyu yıldızı rolünde. Stalkerlarla başı dertte olan bir star, ara sahnelerde gösteriyorlar bi fanıyla neler yaşamış tövbeler ossun allam tö tö töö yarappim ayh evlerden ırak he.








Geri kalan castı yazmıycam, bence gerek yok çünkü. Attention Attention!!!! Şimdi SPOİLERA GİRCEK BUNDAN SONRASI, İZLEMEYEN TERK EYLESİN SORRA BEN DUYMADIM BİLMİYOM YAPMAYIN!







Film vasattı. Tek kelimeyle özet yaptım size aha. JJ olmasaydı konusunu okur, ve izlemezdim. İçinde JJ var diye izledim :') He ama bak JJ'yin oyunculuğu bi harika dostum. Bence sadece "dans edip kıvırtan!?" birine nazaran, JJ'yin oyunculuğu mimikleri, ses tonunu kullanabilmesi falan bence sağlam arkaaşlar. Genel olarak seviyorum zati onun oyunculuğunu, ben ilkin oyunculuğuyla tanıdımdı zati. Neyse geçiom, senaryo kötüydü be arkadaş!





Yan karakter bolluğu vardı filmde, otel çalışanları, polisler, katil, stalker, temizlik görevlisi. Polisler ve otel görevlileri çok israfiça bol sahneye sahipti, ne diologları, ne de sahnedeki olaylarından zevk aldım ben. He Jackal'ı kovalıonuz, he otele gelcek, he yakalıycanız he taam he. Bu kadar da bol tutmayaydınız arkadaş polisi, bi bok da yaptığı yok. Sözde güldürmeli sahne ama GÜLMEDİM BEN HİÇ!




Bütün giflerim JJ olcek galiba la lsdkfns du bakam az kadından da koyam. Ama hakkaten yani sori ama filmi bençün JJ götürdü. Baya kıkıkı diye güldüm onun sahnelerinde. "o eli indir lan!" felan triplerine girdim. O emzik sahnesi bak sdlfnsdkf bak sldfllksdnf pıt diye ses çıkıyo bi de çıkarınca sdfnds tipe bak ya allam :''))) sen içimdekini biliyon skdnflsd. 

              



Bu sahnede öldüm ben sdlfknsd fevrıtım he, JJ kadını kandırıyor ben aradığın hallyu starı değilim felan diyor bu da yiyyo netten fotoğraflara felan bakıyor, açıp sözde baklavalarına bakıcak ki onaylıycak slkdnfsld açar açmaz bu göbek löp diye çıkıyor büyük mantık hatası var göz ardı edin onu lsdkfsdn sorra gülün, tipini yidiğim. :3





Bu sahne hakkındaki düşüncem geliyor şimdi; BAŞKA KADIN MI BULAMADINIZ ACABA? Hayır tamam CEO'nun karısı olmalıydı, doğal olarak yaşlı biri olmalıydı ama bu biraz fazla ahjumma olmamış mı? Hayır neticede çok kıymetli dudakları öpüo ksjdnbfs insan bunları bi düşünür, değerlendirir, efenime söyliyim bir sentez ve analiz yapar bişi yapar ama BI Nİ YİA! Höf!













Boyun posun devrilsin stalker gibin senin, allam yarappim ananız babanız yok mu sizin ya. Ben stalker olsam anam yakalasa "kır bacağını çöm şuraya, nereye 'takip etçem ben oppamı' nereye ediyon sen he? senin azını bırnını kırarım he, sen bana 'kızı evsizmiş ollarda bullarda araba peşinde it kopukla takılıomuş' mu dedirtçen laf mı getirtçen he?" der içimdeki oppa aşkını, stalkerlığı, fanlığı te orda bırakırım mesela. Bunların anaları demek o kaa etkili bi konuşma yapamıyorlar genşler. Dimek ki herkeslerin başına bir Törk annesi komak gerek sldknflsdknf ben bunu JJ'ye bi sunuyim bi düşünsün bebişim bu teklifi ldkfnsd

















Bu ne? Ama bu ne? Olüm izlerken hönk hünk ha ne na ne ne ne neeeeeeeeemiiişşşşş? Oldum Benedict gibin ne ne ne bakışı yaptım. Toktor bu neğ? didim, efenim ay daha çok şey adam böyle mi işetirilir ama böyle mi işetirilir? Hiç hoşlaşmadım hiç yani tasvip etmiyorum! Bi da yapma bele şeyler JJ piliz bak rica ediyorum lsdnfsdklskd kalbime iniyordu, bi de şıırrr şıııırrr diye ses yapıo kadın işesin diye allam :::'''))))))


Senaryo kötüydü genşler. Bunu daha çok derim ben ama senaryo kötüydü. Başta kızı stalker sandık ok, sorra JJ'yin eski sevgilisi tarafından tutulmuş paralı katil sandık, en sonda da Jackal oldu. O.o hee oldu o zaman biz kalkalım. Bu ne? Hayır baya "biz izleyiciyi şaşırtcaz yıh yıh yıh" kasıntısı yapmışlar. Filmi tamamen bunun üstüne kurmuşlar. Şaşırtcaz! Bok şaşırdım he bok şaşırdım, nerde bu senarist bana iletişimini bulun! Polislerin konuşmasından çok sıkıldım, boş sahnelerdi yeminle boştu ya allam bi yan role o kaa konuşturmak. nyse bn bşy dmyrm .S :s :S :S Hayır sinir oldum polislere TABİ Kİ DE! O otel görevlisine de, her fırsatta sahne onlara geçiyor allam ::)))) Demem o ki bence ben size filmi özetledim, spoi bandını geçip bullara kaa geldiyseniz daha izlemeye gerek yok genşler, film bu kadardı çünkü. Daha başka fevrıt JJ sahnelerim de vardı ama uzun olcak ve sadece gif dolu olcek gibin geldi bana ondan vaz caydım sldnfs. 

Hadin sağlıcaklan. 



12 yorum:

  1. kumalda panelime bi girdim yazın yayındı la nasıl bi şanssa denk geldim kdsfjbslgkjdfhfhjhg. neyse konu o değil. geçen gün tivitırda sessiz takılırken sen birine "izlicem" gibin bişi dedin diye izledim ben biliyon mu djlfbgşlkdsfgbdfg. unutmuştum bunu hep ksdjfblsdkgdfgh

    he he he aynen diyerek gidince yoruma yazacak bişi kalmadı ya la fff. ben de izledikten sonra post atmayı düşünmüştüm ondan bişiler yazmıştım ama normalde 20dakikalık bir şey için bile yazı yazacaksam en az 3 sayfa not alan ben bunda tek sayfa dolduramadım ondan "yazmıyom yea banane" dedimdi ksjadfbslkgbdghf.
    ama şimdi yiğidi öldür hakkını yeme film çok sikkoydu ama jj güldürdü. gifler zaten belli de keşke sesini değişik çıkarıp "ben o değilim"i kanıtlamaya çalışırkenkini de koyacak bi şekil olaydı zaten sırf şu ikisinin hallerine güldüm ben ama cidden abarttıkları yerler vardı. o işetme yerini görmüştüm daha önceden ondan gülebildim ama ilk gördüğüm olsaydı "lan? lan?! LAN?!!" der dumur biçimde 1 hafta ot gibi yaşardım. hele şu fantezi odasındaki halleri? kadının ve 2 polisin (daha doğrusu birinin) bi dur noktası yoktu he izliyolardı da hiç çekinmeden kdfhbglksfdhdf

    ay o stalker... lan estetik bile olmuş lan ben desem anneme "anne ben güzelleşmeliyim oppan beni böyle beğenmiyo" bana bir geçirir onun bozukluğunu anca düzeltirim :')

    of ben de çok konuştum hatta yoruldum resmen hadi bay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok konuş la valla çok konuş ben seviyim :'')

      Hacı ben de dedim ya zati JJ'ye çok güldüm diye filmin bi tek JJ kısımları güzeldi. İkili gayet eğlenceliydi bence de. Ay ben de hiç düşünmedim bilin mi yazam buna bi post dedim sorra, ne yazcam lan höf dedim felan yazmışım işte öle lsdknfds

      Sil
    2. etiketlere baktım da şimdi sen onlarda oynamalar yap bence asdfghjklş. gifleri falan açıkla aramalarda yardımcın olur hem eğlenceli şeyler gelir kdjbldksfgsdfhfdjh

      Sil
    3. utanma karşim bunda utanılacak bişi yok kdjabslkfbglkdsfg LDSFŞSDLGŞKDFNŞLSGHDŞLKGFŞGNASDLGNDFGJLSDFGLADFKGNSŞDLFGSDF en kötü demete söyle o yazsın sen yapıştırırsın kajlsbsgkdfjbhşlblkjgf

      Sil
    4. Olum seni tanıyamadım şizofrene baaladım kim bu deyu kasjdhfkjsdhf

      Sil
  2. Allah cezanı vermesin emi Jackal'ın kim olduğunu demiyeydin bari :) ben JJ'in oyunculuğunu çok beğenmiyodum yaa.. demek iyi oynamış hee.. ama o kadar çok vasat dedinki içime bi vasat havası çöktü izleyebilitem kaçtı yane... ama yinede şu çiş sahnesine bakabilirim sanırsam :)
    ALAKASIZ DİPNOT: Mathi len sende tam Fırat tipi var biliyon mu?? yani böyle senin yazılarını okurken Fırat karikatürleri okuyomuşum gibi oluyom..benim küçükken hiç Fırat'ım olmadı biliyooğğmusuuunn?? sana Fırat diyebilir miyim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spoi dedim ama ama ben spoi dedim lütfen! Jackalı öğrenmiş olmanın sormluluğunu sütlenmiyorum hiç yani baane lsdnfsd. Ya senin için nasıldır bilmem ama ben zati oyunculuğuyla tanıdım ilk JJ'yi o zamandan beri severim oyunculuğunu beğeniyorum yani. :')

      lsndflsdkfnsdlkfndslfkdnsfsdflksnd FIRAT TİPİM Mİ VAR LSKDFNDSLKFNDSFLKSDNFSDLFNLOIRHTOEI fırat de demesine bençün onurdur ama lsdfnsdfnsd çok da halis muhlis Türk kokusu var Fırat da bilemiom desen mi slkdfnsdlksd taam olurum senin Fırat'ın Arya :'3

      Sil
  3. Elim hiç gitmemişti bu filme iyi ki de gitmemiş hacı ayriyeten filmi izlemiş kadar oldumİyi oldu çok hoş oldu :D.Bi dee Jackalın kim olduğunu ben önceden biliyodum spoiler beni pek etkilemedi :P
    İnşallah bi JJ sever onun bölümleri kesip yutuba yükler de biz de nasipleniriz şurada.İzlemeycem ben bu filmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. he ya işşallah yükler biri o iekil de benim çektiğimi siz çekmezsiniz a dostlar :') zor valla çok zor

      Sil
  4. Höf kıro ya bu nasıl film analizi :S.s:S lısajdkoajdaosd

    Dur başlamadan önce ki önyargımı önüne serem bi. İlk kore filmleri izlemeye başladığımda afişini konusunu çok sevip heaven's postmani izlemiştim. Allam başrolde de JJ var. Ama keypap neyn bilmiyom ben. Allam bu nasıl salak bi herif bu nasıl sikkomon bir oyunculuk filme sıçtın hayvan camış diye yardırdımdı baya. İlk JJ nefretim buraya dayanmaktadır, hatırlarsın JJ antiliğimi dpoasjdpıoasdj

    Sonra Protect the bossda gördüm bi kaç bölüm düzelmişti. Neyse. Okuyom şimdi.

    Ana gerisi spoi demişin iyi okumuyom gidiyom la bay ıdloahsdaıosd İzleyince gelirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gaffana daş mı istiyon ki acabağ?
      a heaven's postman benim the bestlerim arasında yer alır ama yha :S hard to say ı love you izle bırcı :B
      SAnırım ben JJ'ye aşık oldgumdan ötürü her bişisi bana pörfekt geliyor slkdnflksd sonuçta ruhlarımız eş bizim yani slkdnfsd

      İZLE DE GEL BURAYA HADİ BAK BEKLİOM!!!

      Sil