16 Ocak 2013 Çarşamba

Oturdum bu konuya post yazıyorum...

    Abi hakkaten finalim, işim, gücüm dururken oturdum buna post yazıyorum ya, te allam. Ama içimde şişti, defalarca tivit yazıp sildim, baktım olucak gibi değil, kelimeleri toparlayıp bir bok oluşturamıyorum en iyisi bi post sallıyım da konuyla ilgili hem içimi dökiyim, hem de alem, adam görsünlsdkfnsdf ŞAKA!
    Öncelikle, bahsetmek istediğim şey dün gerçekleşmiş olan büyük ödül töreni "Golden Disk Awards" Suju, Altın Küresini kimseye kaptırmadan hakkıyla cici cici aldı. Gel görelim ki, twitter yine saçma, yersiz bir kavgaya ortam oldu. Her ödül töreni böyle birbirinize girceğseniz kapatıp gidek hacı bu tükkanı! Ben sizin kavganız, zartınız zurtunuz için twitter keyfime sıçılsın istemiyorum!! Hayır, az sayıda takip ettiğim Türk fan var zaten ama, onlar da 2-3 kişinin densizce söylediği şeyleri twittera taşıyıp "ya öyle demiş işte hahaha salak" muhabbetini tüm VIP'lere mâl ediliyor. VIP olup da taşıdığı kafanın içinde beyinden yoksun olan insanların söyledikleri yüzünden, ne zaman nerde, bir Suju'ya laf edilse, hakaret içerikli her yazı, konuşma vs VIP'den biliniyor.
     He evet VIP'im valla, ama bunu VIP'leri korumak için felan yazmıyom gacılar. Sorun şu ki, ezik VIP'lerin yaptığı laf atmanın aynısını, Elf'ler de yapıyor. Yesung-GD özentiliği mevzusunda, "GD kimmiş, Yesung ki öyle güçlü sese sahip kişi GD'ye mi kalmış özencek?" o.O Homm şimdi defend durumu var, evet koru tabi grubunu ama başkasının tavuğunu kıştlamadan mı yapsan ki acabağ bunu? Suju'ya bayılan bir vıp'im, Big Bang'e karşı kazandığında da seviniyorum eferim yıvrılarım diyorum.Yazıyı yazmamdaki sebep kendi göt rahatlığım için! Kafamı raata kavuşturmaya çalışıyorum burda. "En çok o hak etti, bu hak etti" tantanası, bok atmadan yapın, bak büyük tavsiyesi size sdlkfnds. Yiğidi öldür hakkını yemeyin be arkadaşım, Yesung'un sesi, oyh allah yani zaten ama GD'nin sesiyle niye kısaylıyorsun? Onu geç saç baş özentiliği mevzusu nasıl oldu da ses atışmasına dönüştü? Olm, burda siz birbirinizi yiyyonuz da onlar kardeş kardeş takılıyorlar belkim hayır NE BİLİOSUN? Adam parasını yiyyo mis gibin DAHA NE? AÇ DEĞİL AÇIK DA DEĞİL, sen neyin derdindesin!!! Her seferinde tarafsızlığımı belirtmek için göt yırtmaktan tükendim, vıp'im diyince Big Bang'i savuncak algısı???? nedir, niyedir?
    Her hangi bir olay patlak verene kadar, Big Bang'e saygım var, bak müziğini dinlerim severim diyen insanlar, savaş esnasında "ya o benim için değer arz etmiyor, GD de kimmiş?" yapmasanız mı? Hayır, gerçekten hakkım yeniyor benim burda, belli belirsiz üstüme alınıyorum lsdkfnsdf. Sevgili Elf olup da beni hayal kırıklığına uğratan arkaaşlarım da oldu."Ödül aldık ama...yha aslında tabi bi visual grubumuz netice de biz, söz de yazamıyoruz yha hof yeteneksiziz de zaten ama ödül veriyorlar bize" komplekli misiniz ki acaba? Her seferinde şunları kullanıp da Suju başarısını şaapmaya çalışıyorsunuz, abi kime neyi, niye ispat etmeye çalışıyorsunuz? Evet şu alemde en çok lafı Suju yiyor ne yazık ki ama, elfler de (hiç kusura bakmasın) kendilerini kurtarmak için bok atıyorlar, vıp'ler kibirinden, kıskançlığından elfler ise altta kalanın canı çıksın amacıyla.

   Çok uzattım ama özetle, ben kimseye zarar vermeden, sessizce müziğimi dinleyip, ödül alınınca sevinip, izleyip, eğlenen, gülen bir fangirlüm. Ben bunları yapabiliyorken başka insanların yapamayaşı çok ilginç lan, nasıl yapamazsınız olm? Fanlar yüzünden uzun süre Super junior'dan nefret ettim aynı şekilde Big Bang'den de nefret ettim "allam lanet pislikler, bu ne ya bıdı bıdı her yer salak saçma şey dolu" dedim ikisini de uzun zaman dinlemedim kald ki çok uzun zamandır Kore ilgim vardı. Her neyse, etmeyin eylemeyin, *fon müziği girer, hepimiz gardaşız, bu öfke ne diye.* lsdfnsdlkfsndf

18 yorum:

  1. "En çok o hakkati, bu hakketi" yanlış yazmışın bu bir, , "*arka fon müziği girer," arkayla fon aynı şey bu da iki. Hayır sadece kardeşlik görevimi yapıyom pdajısoaısdj
    Yazıya gelirsek AĞLIYOM GALİBA ŞU AN Bİ TAKKA YAZAMAYACAM BU KAA HAK VEREMEZDİM AAYYY RESMEN TÜYLERİM TİKELDİ BAA BAA!!!

    Üstüne diycek bi şey yok kenks. En doğru sen konuştun. Alnından öpüyom cullok diye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dflsdnklfnkldsfns poğça gırtlağımda kaldı ÖLÜODUM LAN! slkdfsldkfnsdf
      Baya hepsini analiz ederek mi okudun postu, kenks
      ? eferim işte aradığım okuyucu lsdkfnslkfn sağol kenks :B

      Sil
  2. la ben de bi an gerçekten finallerin üzerine bi yazı olacak sandım bi baktım vip vs. elften dert yanıyosun kdfbslkgbgf
    ama katılmıyo muyum? katılıyorum tabi la eyyyhhhh yeter be nidaları attırmaya başladılar yok o böyle yetenekli yok bunun busu şunun şurası öyle böyle derken "OTUR LAN DİNLE İŞTE EDEBİNLE!" moduna girdik :')

    dipnot: benim la ben şeyma isim-adres değişimi yaptım sonunda asdfghjklş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiğma LSNDFLKSDFNLKSDNFSDNFSDKLFNSDFLWEOITHIORT okuyom şiğma bu ama o mu ki o sanki felan diye okudum lan.
      He valla, BIKTIK LAN BIKTIK OYH ALLAH YIPRANDIM YEMİNLE bak kuscam şuraya bele içimde AT çıkcak höf. Sağol cınım :3

      Sil
  3. şimdiye kadar okuduğum en iyi yazılardan biriydi.. bi yere imza atılacaksa imzamı çakıp çıkıp gideyim ben.. gerçekten çok yoruldu bu keypap sevenler bu iki grubun fanlarının birbirleriyle atışmasından.. biri birine ergen der öbürü öbürüne kıskanç der... yazık onlar burada yırtadursun bi yerlerini adamların şeyinde değil :) komiğime gidiyo artık bu elf-vip atışmaları.. yani gs-fb maçı izliyomuşum gibi hissivuku buluyor bende annem.. neyse güzeldi hoştu.. okunmalı.. okutulmalı bu yazı.. duvarlara neyim mi assakki acaba çoğaltıp...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakkaten ya yıprandık, yorulduk artık. lsdfksdkfn duvarlara asma fikri çohhoş bak sevdim. Sağol cınım, beğenmiş olman mıtlı itti. :')

      Sil
  4. Hay agzina saglik, ne kaa guzel yazmissin oyle. Sacma-sapan suju-bigbang tartismalarindan bikmistik. Bu tarz torenlerde twittera girmemek lazim esasen :D


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mersi efenim ^^ biz niye girmemezlik etmek zorundayız ki abi, benim orası ya oyun yerim benim orası ben bu kavgalar yüzünden neden kendi zevkimden feragat etmek zorundayım ki? Kaksınlar gitsin ya. :D

      Sil
  5. Halbuse ben sana nasıl istenmeyen kadın olduğumu anlatmışken sen neden bunları yazarak istenmeyen hatun olma yolunda emin adımlar atıyosun? Ben bunu anlamadım şimcik sana çok yazık oldu Maticik benim gibi birsürü antiye sahip olacan buraya adsız küfürler gelecek felam ksjdfjsdfg yazık olsu çok iyi kızdın oysa kajdhsfjkdsf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lsFSDLKFNSKFNDLKNepırotoerıyterıter manyak salak gerzekağlı aptal ayh nebçim güldüm sldkfnskdfnsdkfnsd Antisiyle gessinler, varsınlar gelsinler hiç umrumda değil valla gulum yea. siktiler beynimi yiter bıktım ben. Bi helvamı kavurup da yirsiniz artıkın Dimet, kader. skdbfskdjf

      Sil
    2. antiler öldürse iyi kız süründürüyorlar çem çem ardımızdan konuşurlar bak şimdi lskhdfkjsdhf

      Sil
  6. Böyle zamanlarda viplere de elflere de koyayım demek istiyorum. ama şahinler güvercinler diye ayrılıyolar sanırsam. o yüzden şahinlere koyim. kuş olanına değil tabi. hayvanlara kıyamam bilirsin asjhfdhgas

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmece mi sordun ki şindi hiç anlamadım kenks laknfdlfs şahin hangi taraf lsdkfmsdkkd gerçi hangi tarafsa hangi taraf koy gitsin hepsine toptan lsdknfsdf

      Sil
    2. iyi vip-elfler güvercin, kötüleri de şahin oluyo işte :D

      Sil
  7. Well done and good luck mathi asjhgasd. Ne iyi demişin karşim. Sırf bunlar yüzünden tiskindim valla tiskindim bırakıp gitcem Koreymiş keypapmış. Alın başınızda paralansın Suju da Bigbang de diyecem. Oğlum müziğini dinle çek git ya niye elalemin heriflerinin korumalığını yapcaz ki biz. Bize ne yani. He senin maralın yamuk yapıyorlardı uyarırsın arkaşım sen ne diyon acaba diye ama millet birbirinin anasını bacısını bırakmadı hiç. Ay kill them all ya ne cacık yerseniz yiyin biz kenarda müziğimiz dinleyip eğleniyor olacaz asdjkhasd +rep karşim emeğe saygı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kjbjkbfkjds thank you very much kaarşim *peace* Sankyu cınım sankyu beğenmiş olman en derinden gururumu okşadı sağol varol. Valla bi tim felan kurarsan kill for all of them için beni de say gardaşım, vatan millet sakarya! sşdlfmsdfsdf

      Sil
  8. bu fandomların çekişmesi maç sırasında nasılda koyduk size muhabbetlerine benzedi iyice.her ödül töreninde bi olay çıkmasa ölecek hastalığına yakalandılar.
    ben artık bu kavgalar sırasında twitterı kapatıp başka şeylere yöneliyorum,en iyi çözüm olarak bunu buldum :P neyse her grubu sevip dinleyen biri olarak kendimi öpüyor vekutluyorum :P olay çıkarmayan,sessiz sakin kendi zevkin e bakan insanlar olarak daha da çoğalmamız dileğiyle de yorumuma son veriyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benzetme çok yerinde oldu hakaten aynen maç şeysine benziyor ya. Bunlar da kpop'ın holiganları. Umarım çoğalarız tişkürler. ^^

      Sil