19 Ocak 2013 Cumartesi

Sevgili Korece Kelimem; Mim


 Bizim sevgili Dimeğt gardaş şurdaki bloğusunda beni sene bilmem kaç mimlemişti, işte o günden gazilik madalyam var benim mesela lsdnfs o kadar eski tarih teee geçen yıl. Sevdiğim Korece kelime bulmak çok zor oldu la lsdkfn Japoncasını yapın bunun bak yığınla var. Sevdiğim Korece kelimeleri belli kişilerimin ağzından seviyorum. Mesela GD'nin "bo?" diye şaşırıyor ya lnfldsl bayülüyüm. Heechul'un "pabo"su da bi o kadar kıkır kıkır güldüğüm asdmlş. Yalnız fotoğraf ararken bi kaç tane "aa bunu seviyom, du şu da güzeldi bak falanca söylediğinde" dediklerim oldu onları da koycem. Ben kesin bunu postladıktan sonra, "la şu da vardı bak ya. :S" diycem ben biliyorum, neyse artık. :'(

      Aa bak bunun söylenişi güzel dediklerimden bir:
 Torawa torawa tashi torawa, aha bak tüm gün yine bunu söyliycem ::))))) Infinite'in Comeback Again şarkısından ötürü siviyirim bu kelimeyi. 7 yağız delikanlı bir ağızdan bençün torawa diyollar oyh allam, az naza çekiyim dedim ama sanırım abarttımlkfnsdnfsd AĞLIYOR! Şarkıyı tabi ki de paylaşmıycam! 

2. Sevdiğim kelime Tiovpi kutsalımdan, bizim için söylüyor:



Bunun videosunu veriyorum artıkın, çünküm gizliliği kalmadı! Ortada artık bebişlerim ne yazık ki. Neyse Tiovpinin urenmanya'sı bençün epik olmuştur. En fevrıt kısmım orası şarkının.

Son olarak: 
Tek bir kelime seçmem icap ediyor, bundan ötürü Türkçesinde de çok kullandığım, İngilizce'de de söylenişini sevdiğim lskdfn benim genel durumumu anlatan o nacizane kelime geliyor efenim huzurlarınıza.  




Bayülüyüm bunun peguppa diyişine yıvrım benim ya hof evde alıp beslencekler listemde ilk beşte. Bir kutsalımı daha post uğruna feda ettim allam ciğerim pare pare. Yıhılıyom şullara bi yellere oyh. T^T Bu ifade burnum sızlaya sızlaya ağlıyom ifadesi taam mı öyle yer etsin kafanızda arkeeşler. Ben bu blog işini yüretemiycem galiba, benim kişiliğime ters! Paylaşmak felan hiç bana göre vaziyet değil, ben öyle geniş bi insan değilim sdkfns. Neyse siz göz koymayın ama okurken taam mı bak benim onlar!! sşdfm ANLAŞILDI MI? 

Taam benden bu kadar geri kalan kelimeler sizin sevdikleriniz olarabilir. Kim mimlenmedi la acabağ bundan? Hiç de hatırlamıyorum eski mim biliniz mi, Bırcı mimlendiydi galiba? Bi gün işşşalah ben atcam mim Bırcı'ya, işşallah o günler de gelcek lsdfn. Neyse alın bunu burdan kim istiyorsa cınıms, ortaya bırakıyorum ben.

16 yorum:

  1. Geçen yıl esprisiyile hala vurabilen insana bi alkış istiyom :B

    Ay torawayı resmen ritmiylen okudum ben çok geliştirdim bence keypapımı ıodjapsdoıjaodıasjd

    Laan orimanya diyodu resmen töbe töbe nebçim yazılıyomuş! Bu kelimeyi ilk monsterda duydum ben işte, "olüm var ya" diyo sandımdı, hala öyle söylüyok o yüzden :'(


    MATHİ SEN NAPIYON SEN SENİN AĞZINI KITRARIM SEN O GİFİ ORAYA SEN BAK ŞİNDİ GÖRÜYOM KIZ SENİ BALKONDAN ATARIM SEN NAPOYON SEN YUKARI ÇIKAMAYACAM DAHA DA ALLAAHHHHH BAAAHHH!!!!!!!

    Aşşada kalanları okuyım bari -.- hee ben de mimlenmiştim kim mimlediydi la acaba hatırlamıyom bile. Hee demetmiş dıojasdıjsad bi ara işalla. HAYLA SİNİRLİYİM BAY!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olüm var ya mı sldfnskdnfksldnf ölcem şuraya ksdfnskjfnsd

      şldmfsşdlfmldfmsd ya niye yarım bırakıon olm yazımı NİYE! ama panpişim didim ben sana kyu'yu koycam bloğuma didim bırcı niye derin nefes alıp girmedin ki? Üzüyorsun beni bak. T^T

      Sil
    2. yok mu lan bu blogların şikayet butonu YOK MU LAAAĞĞĞNNN!!!

      Sil
    3. Kalbimi çok kıryon bak. Biz nası bullara geldik Bırcı? Blog açmamda beni sen yüreklendirmiştin, şimdi şu halimize bak! :'( İnanırlı gibi değil.

      Sil
    4. dur inanılır gibi değile gülecem az dpaodpoakdğoıdpjÜPDOKÜAJOSDIKÜopdkağoıdkÜPOĞIJAPSDOIAKSĞDPOAKDOIJ
      seni pis dramacı.

      Sil
    5. Küçümsüyomusun ki sen beni? Yılların Uzakdoğu deneyimi var olüm bizde ne sandın? Onu geç sabah kahvaltısında yeşilçam yedik, ne bekliyon ki lskdnfskdnfsdkfn

      Sil
  2. AMA GEÇEN YIL ESPRİSİNİ BEN YAPACAKTIM! ayıp bu yaptığın karşim ama kldfsdgfjghkgdg

    ay bi de kulanmayı düşündüğüm kelimeleri kullanmışın bak bana bişiler oluyo. SENİN YÜZÜNDEN KİTAPLAR ÖNÜMDE AÇIK KELİME İNCELİYORUM ŞU SAATTE AMA!

    hep trollemişin karşim beni hep hep ama neyse büyüğümsün, seninle paylaştığım kişiler var ondan susuyorum ama ama of la :')
    yorum için hesap değiştirmeye de üşendim zaten fff

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şslmdfşlsmfşsldmfşsdfşmsdşfşl hadi be lknflksdfnsf ne bilim olum ben ama GELME ÜSTÜME!yazık la töh bak üzüldüm şindi

      Sil
  3. dorawa infinite in dorawası doöl mü? ben de aynı öyle okudum dorawwaa dorawwa askfhjgsdhjg

    sizin bu kelimeler de çok normal anam. yok mu şöyle esaslı küfürler falan, ne gadan edeplisiniz yiaa asfshjf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lkmewklrm ben torawa diye şaapıodum onu hep. Sorma onlar da fuckla gidermeye çalııyorlar küfür şeysini lsdkfns

      Sil
  4. sdkjfgksjdfhkjsdf olum o pegoppayı sms sesi yapıcam bıkana kadan dinlizeeem buda geçen yıl esprisinin diyeti lksdjfkjsdf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lksnkfnsdf ben beğenceni düşünmüştüm halbusem sldkfnsd

      Sil
  5. Merhaba
    , blogunuz ve yazılarınız çok hoş. Size bir sorum olacak cevaplarsanız
    cok memnun olacagım. Bu yazılı fotoğrafları hazırlarken hangi prog.
    kullanıyorsunuz? Aslında ben korece yazarken böyle şekilli hoş bir font
    kullanmak istiyorum ama beceremedim yardımcı olabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Yorumun için teşekkürler :') Fakat ben o yazıları kendim yapmadım tumblrdan bulduğum yazılar kendileri. Photoshop programları kullanmada çok başarılı değilim malesef ama tumblrda falan bulabilirsin bu şekilde yazılmış.
      Yardımcı olabilmişimdir umarım. ^^

      Sil
    2. Çok çok yardımcı oldunuz çok teşekkürler :) Blogunuzu severek takip ediyorum :)

      Sil