2 Şubat 2013 Cumartesi

11'li mim geldi hağnıım...

    Oyh olm çok zor la bu mim hiiğğ. Mimi bana Eva gardaşım yollamış şurda. Şimdi 11 özelliğimden bahsetmem gerekmiş evvela ama slfnfn benim o kadar özelliğimin var olduğunu sanmıyorum sldnflsf. Artık o yüzden çıktığı kadar çucuklar lsknfdsf.

  1. Kıskançlığımı şu başa bi yazak annem. Hayatımın yörüngesinde ha bu var sdnfjssdf. Herhangi birine göre önemsiz olan bişi benim kıskanma sebebim olabilir öyle arızalı, garip bi yöneticim var.
  2. Soğuk biriyimdir. İnsanlar genelde benle ilk tanışmalarında, "seni soğuk biri sanıyordum." der, öyleyimdir, öyle görürler. 
  3. Yanlış anlaşılmaktan korkarım. Devamlı bi bişiyin aslını açıklama çabam olur. Sorra sorra "höf sikerler ama annem yiter." dedim bıraktım gibin ama arada yine farkında olmadan yapıom. 
  4. Benim bildiğim şeyle, bana caka satmaya çalışan insandan haz etmem. Bknz: Uzakdoğu. Bura benim çöplüğüm hacı, sen kimin çöplüğünde ötüyon? Animeye çizgi film diyen adam bana samuray anlatmaya çalışıyor......kırarlar o kafayı annem, yakarım o beyni, haşlarım, kızartırım çükünle servise sunarım, deli etme beni! (Yaşadığı olaya gönderme yapıyor.)
  5. Bişiyi önce ben gördümse benimdir ldnflsknfs ben sevmişimdir, ben bayülmüşümdür şsmdşflmd özetle benimdir paylaşmam.

Bence bu kadar yeterli niye? Benden daha fazla soğumayın diye içsel karmaşamı bu kadarla anlatarak yetinmeye teşvik ediyom sizi. Bence bunlarla bile "olm biz kimlen arkadaşık lan? o.O" dersiniz inaf o yüzden. Şindi Eva'nın bana yönelttiği sorulara geçiyorum. :')

1. İlk intibağ sizin için öenmli midir, kişileri tanımada size verdiği bir negatif ya da pozitif bir yön var mıdır?
Civap veriyorum: ivit, ilk intiba iz so importıntı bençün. İlk tanıştığım insandan bi his alırım, hoşlanırsam ok, hoşlanmassam.... :::)))))) sohbet baya beni öldürme arzusuna dönüşebilir karşımdaki için. 

2- Fantastik güçlerin olsun istermiydin. Ne olsaydın mesela?
lskdnflksdnflk olm bu soru sorulur mu ama yaa sldnflksdf istemem mi olm istemem mi ama işte sıkıntı hangi gücüm olsa la kısmında. Bi yığın var bak; görünmez olmak, zamanda gezinme, çatalağız olmak çok isterdim bak, büyücü olayım bence özetle gerisini hallederim ya ok büyücü olim ben sadece. :3

3- Her gün yaptığın alışkanlıkların? En çok ne içmeyi seversin.
Uyanmak, kahvaltı, bilgisayar, varsa ödev yetiştirme, film/dizi/müzik felan. Sıcak çikilitayı sivirim ama üşendiğim için genelde kola içiyom.

4- Bungee jumping mi yoksa paraşütle atlamak mı?
Paraşütle atlamak, çünkü daha uzun süre havada kalıyorsun.

5- Mesleğiniz nedir? İmkan olsa başka alana geçermisin?
Öğrenciyim annem, ohuyom ben yiağ. Gelecekteki mesleğim hala "bi baltaya sap olcam işşallah" düşüncesinde çürüyor. Karar vermedim Japonya'ya gidip bi mop görl felan olcam sanırım bilmiyom. İmkanım olsa başka alana geçmem, bölümümün bana çok şey kattığını düşünüyorum. İnsanların algısındaki anlayıştan çok farklı olduğunu ben söylemekten onlar "ötmen mi oluonuz siz noluonuz?" sorusundan vazgeçmiyorlar.

6- Kadın olmak......?
Hemcinslerinden nefret etmek demektir. Çekememezliğin dorukta olduğu cinsiyettir.

7- İnsanlara laf anlatmanın zor olduğunu düşünür müsün? Yine de böyle durumlarda ne yaparsın?
Evet, düşünürüm yea. Bin dereden su getiririm anlatırken oyh allah anlamamakta ısrarcı kalas genşler var mesela onlara essayle konuşcam. Böyle durumlarda, he annem he he evet der konuyu kapatırım çünkü yıpranıyom.

8- Fobilerin ve korkuların.. 
Fobim...homm yok öyle ciddi bişiyim ama karanlıktan, köpekten, yalnız kalma düşüncesinden korkarım.

9- Sevdiğin grupla karşılasınca sen.(Gif ilede anlatılabilir bu hal :D



Tam olarak bele koşarak üstüne atlama oluyor aslında şu sağdaki lsnflsdfdfs










10- Çocukları severmisin?
Hayır! Nefret ederim. Şöyle bişiyi makul görürüm misilağ sşldnflsd.




11- Asla yapmam etmem dediklerini sen de yaşıyormusun? Ve bana bir şarkı rica ediyorum :) 
Mecbur kaldığım durumlarda yapıyorum ama kasjkjasfb o suratıma, o mıy mıy konuşmama tahammül etmeyi göze alması gerekior yaptıran kişinin. Ya da yanımda kim varsa.
Ve şarkın... :'')






Sorucak sorum yok la ksjdfkjlkdnf benim netsek? aa Ego'ya atam bi de Arya'ya  ve Dimet'e şutliyim ehe ehe lsdnfsf günlük ekibi hiç ellemeyin Arya yapcek bunu taam mı? sdnlfknsd

1. Kin tutar mısınız bacılar?
2. Başlarda nefret ettiğiniz şeylere sonra da aynı istikrarda devam eder misiniz? Benim çok değişiyo da yanıma adam arıyorum lsknfsdf. 
3. En sevgili yimeğiniz?
4. Bana korkunçlu bi anınızı anlatın hadi. :''')))
5. Hayaliniz ama bele pembe panjuruna kadar istiyom, mesleğinizi, yerinizi yurdunuzu, kocanızı slkdnfs hepsiyle yazın he.
6. Yıllar geçse de çevirip çevirip dinlediğiniz şarkı?
7.  Mesleğiniz ne? 
8. Şu olmadan ölmiyim lan dediğiniz bişi. 
9. Sizi bizim bu aleme ne düşürdü? Nası geldiniz bu hale? (yazar burda kpopdan bahsediyo)
10. Samimiyetinin götlük olduğuna inandığınız idoller? Zerre kalbim inanmıyor söylediğine dediğiniz hani ne bilim. :'')))
11. Bana şarkı şaapın, öyle imalı olmasın burası muştur yolu yokuşturlu felan değil piliz, igo taam mığ? senden bekliyom çünkü lskndf


Taam benkiler bu kadar, 2 soru Eva'dan arakladım napam merak ediyorum onları da. Bi iki de araya kpop sokuşturdum annem napam dolmuyor soru, bulunmuyor. Mimi evvela 11 özelliğinizi yazı, sorra da benim sorularıma cevap verip sorra da mimi paslıycağınız adama 11 soru soruo gönderiyonuz bebişler hadi kolay gele. 

                                                                                      Çav...^^




12 yorum:

  1. jahsgfgahsdadfsgasdasdghf du önce random gülmek adettendir. Oğlum o amcanın çocuğu zbam diye atması ne lan du 3 gün gülcem ben ona. Şindi ben bunların hepsine boydan cevap vercem senin sorularına da dahil kendim de soru yazcam lan abanağğğ 3 gün sürer benden sonra yazançün. Niye benden şarkı istiyon acaba asghfasa nasıl istiyon detay ver rahır olur mu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim sorduklarımı cevaplıycan sadece, mimi paslıycağın kişiye de sen 11 soru sorcan ok? sdknflksdf hadi kolay gelen. Nası mı şarkı istiyom bak eva istediğinde ben nası bişi atmışım öle bişi atcan annem, göynünden ne geçerse sldknflknsdf

      Sil
  2. sesini öğrenmiş olmam çok ilginç oldu la yazıları okurken resmen duyuyorum da konuşmayı jdbslgbjsdfghfjgfjh. -kulaklarıma iyi dediydin ya bu gün aslında iyi değil ama sesinizi bilince diğerlerinden ayırt etme şeysi oluyo neyse lsdjbgdhfhjkgjk

    olm nasıl çıkmadı la 11 özellik kjldsalfghjkfg. hadi 11 çok diyelim bi 7 dene falan çıkaraydın bari izik lkfjsşdjhgjfkgjh
    ama 5.özellik=ben he onu da bi kenara koyak sırf ondan bap bacımdır modundayım yoksam yazacak çok kişi var ksdjblfgdhjghjk.
    olm yorum yazarkan kyu çok güzel sırıtıyo ya la ay şapşal :')

    okul bittikten sonra senin yapabileceğin şeylere en azından "örtmen" diyolar la ben istediğim bölümü söyliyince direkt "hııı ne güzel :)" diyip saniyesinde diplamalı işsiz sıfatı veriyolar bana kjalsdjgdfdffgjhg. değerini bil o lafın ondan kdjbslgdjhf
    o karikatür klsjafkdjbfşlkgjbkdfgbdhkldfghdfg favorim kendisi dljfskgbjkdghgfjhf çok uygulamak istiyom hatta kjdasbflsfbjghklhfjh
    11.soruyu nasıl cevaplayacağını sana kim anlattı la twitterda :') eva kendinden 3.şahıs mı bahsetti yoksam dkjfbfsljbdhdfjh

    önceki yazıyı okumuyom diye geldim buna yorum yaptım ke nasıl süper sonik bi mantığım varsa kljsdbgdghjghkfg. hadi bay!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hof çıkmadı o sırada ya napam slkdnfslsknf kıh kıh kıh kyunun o sırıtışları görmek için arada bloğu açıp baktıgım oluyor hayır bilgisayardakiler olmaz!
      11.soruyu ivit Eva anlattı lsnlsknf Eva onu demek istemedi diye yazmıştı lskdfnlskdfnssdf
      Miss you'yu izlemeden okuma olm. :D

      Sil
  3. bu mim bana gelirmi diyodum vella sıçanzki şuan.. hemen yazıyorum.. kendimi çok bi aktif yazar olarak görüyorum şuan :)) merak etme annem çok sevdim bu mimi kimselere kaptırmam :))hee şindi sen öretmen mi olecen? öretmenim bişiy sorabilirmiyim? ne öretmeni olacen? 3. özelliğini ben hissetmiştim biliyomusun ahanda vella hissetmiştim.. böle bi bişiyleri birilerine açıklama çabanı.. seviyorum ben öyle insanları ben pek götüme takamıyomda.. nese yaa kendimi burada anlatmayayım mim dii mi bu.. neyse hemencik yazayım barim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nası anladındı la sana da mı yaptım yoksa hof önüne geçemiosam dimek. Nesi sevilcek bişi olüm yea enerjini sömürüyo, hele biri de mathi reat ol ya şakaydı diyince delleniyorum ben bokuna mı burda açıklamak için götümü yırttım lan! öle yani sevilcik bişi değil annem :D

      Sil
  4. Lan şunu da Eva'nın yazısı diye okuyom, allaam dedim ne diyor bu kız, hiç böyle konuşmazdı. ben yokken ağzını bozmuş demek ki... meğersem mathi terbiyesiziymiş ahsgdfgas

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şalsmşlafdsf olm Eva'nın içinde bir ben varım esasen.

      Sil
  5. Şeyma ya katılıyorum okurken sesim kulaklarımda çınladı senden dinermiş gibi oldum ::)) Ayrıca sağolasın canıms Şarkım için izlerken bile Mathi mathi mati kalp kalp kalp oldum yani haewook daha nossun derunuma vurdun^__^

    Mikale de kopptutututututututumasmdklasmdakslmfg olsundu napalım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. didim Eva'yı nassı galpten vururum aha didim du skdjbfkjsd çoksel yaptım şarkı seçimimi yıh yıh yıh. Negzel sesim varmış la dimek sdflskdnf herkesin kulaklarında kjsdbfkjsdbfs

      Sil
  6. ah conıımmmmm ne kadan güldüm okurken şasljdaljhaj 5 özellik az olmuş ama annem yaaa azcık daha sıkamadın mı kendini :)
    o karikatüre ne gülmüştüm ilk gördüğümde hala da aynı etkiyi yapıyor şirifsiz adam sjhajdhadgahdg ama çucuklara böyle bir şey yapmıyoruz litfen^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya yayınladıktan sorra geldi bir ir aklıma bilin mi skdnflsdkfn ama bele mimleri sevmiyorum ben, çok kendini ifşa etmelik, size neyse de halk bilmesin efenim snflsdkfn yoh ben çucuklara gayet de yapıom annem şiddet yanlısıyım ben slknflksndf ilk yorumun için tişkirlir sipirmin. :3

      Sil