13 Şubat 2013 Çarşamba

+18 Bebeler giremezli Mim


   Bi gün bele oturmuş konuşuok, 11li mim ardından, işte ayıp ayıp sormuşsun Arya pii, boyun posun çucukların aklını kötü şeylerlen dolduruon nebçin büyüksün sen felan diyok işte efenim neyse bu Şiyma demez mi bi ayıplı mim patlatsaydı keşke de bi yazaydık diye, oldu mu size Arya'nın aklına zorla karpuz kabuğu sokmak! Düştü bi kere o kafaya, girdi o fikri henee negzel bak ben bunu yapam du dedi tutuştu bu işe. Arada ben de ele kaynadım işte *yazar burda masumluğunu, saflığını ve temizliğini koruma çabası içersinde* işte ilk de mimlenenler biz olduk tabii, yani demem o ki genşler arkiş sizi rezil de vezir de edio ama bizim blogerlar genelde rezil kısmısında sdlfkndsfk He bi de Arya tutturmuş çok merak ediyom cevaları çok merak ediyom sanırsın düşlerimizin prensi bunun amcaoğlu, dadısı ninesi felan da kreterleri şaapıo gacı lsdkfnsfk Arya'nın mim şurda Şiyma'nın mimisi de burda 

Kurallar

Kural 1: Sorulardan da anlaşıldığı üzere bu mim sadece bayanlara özeldir... o yüzden gayette cinsiyet ayrımcılığı yaparak mimin sadece bayanlara şutlanması gerekmektedir...
Kural 2: Mim kucağınıza düştüğü andan itibaren kullanım süresi 3 gündür... özel durumlar dışında 3 gün içerisinde cevaplanması önemle rica olunur... yoksa mim kendi kendini imha etme özelliğine sahiptir.
Kural 3: Mimi alan şanslı pikaçu sadece kendi gibi şanslı 2 pokemon daha seçebilir. Ne diyor burada yazar? Yohh öyle 85 tane isimi tek seferde mimlemek... herkes 2 kişiyi mimleyecek... sonra mimleyecek adam kalmiiyy...
Kural 4: Mimde dilediğiniz gibi oppa, acuşi, baklava, şöbiyet vb. terimleri kullanabilirsiniz.

Bi de ben soruları uzun buldum biraz kısalttım kimisini bilginize arz ederim. :')


1.O senelerdir hayalini kurduğunuz yahuşuklu herüf şu anda hemen önünüzde ve sizden gözlerini alamıyor... sizinle konuşmak için fırsat bulduğu ilk anda kulağınıza eğilerek o miss sesiyle "benimle 1 geceye var mısın" diyor... cevap?
  
  Ben buna cevap verdim yha :S:s::s yess bebeğem ne tarafa gidiok?

2. Bi geceliğine görünmez olma hakkı size bahşedilmiş ve siz de hayranı olduğunuz herüfünüzün evinde buldunuz... ancak öyle bi manzara ile karşılaştınız ki ayak üstü şok içindesiniz... herüfünüz atmış eve bi çıtır... hatunla baya baya gidiyorlar yani... napardınız?

  Kendimi tekrar etcem, kıza pandik atardım. Ecza dolabında bence bi kaç fitil vardır :::))))))) tıpa niyetine pıt diye takcan oldu bitti taam. Sorra çıkarken gazı açarım, kapıyı kapayıp çıktıktan sorra da zippo çakmakınla ateşe veririm huh çok temiz iş yaptım bence ok. :'')))


3. O hayalini kurduğunuz herüfcüğünüzle berabersiniz... her şey gayet güzel gidiyor... bir baktınız regl olmuşsunuz... koca bir hassiktirden sonra bu durumu karşınızda sizi aç gözlerle bekleyen herifinize nasıl anlatırsınız?

Anamgil eve erken gel dedi gitmem lazım kdmskdfnsdf

4. Herüfünüzle güzel birliktelik yakaladınız. Ten uyumunu da ilişkinize eklemeye karar verdiniz... ve o muhteşem beklenen milli maç aranızda gerçekleşti... ancak ortada sizin açınızdan bi sorun var ki bu da maçın tahmin ettiğiniz gibi geçmemesi...bir sonraki raund için oldukça isteksizsiniz... ama bunu gel de anlat herüfe... ona öyle bişiy yapın ki bi sonraki raunf için size vakit kazandırsın?

  Bu perpormansla bu iş olmaz bence ayrı dünyaların ayrı bedenlerin insanlarıyız. Önce sen mi gidiyon ben mi? He taam çıkarken kapıyı kapa, ay du çöpü unutma kapıcı bugün gelmiycekmiş. Hyori seni soruyordu bence teselliyi onda bulabilirsin ben de bi Lay'e soram bakam ok kendine çok iyi davran, öptm bye, anangile selam...


5. Bir şekilde o hoş sesli, muhteşem görünümlü idol grubunuzla tanışacaksınız bir partide... ortam gayet güzel, geceyi gruptaki favori elemanla geçirmek için sabırsızlanıyorken ama teklif grubtaki başka yakışıklıdan geliyor napardınız? 

   Bu soru bende şooldu teklifi L'den beklioken Sungyeol'dan veya Woo'dan gelmesi durumu yarattı ha jbfsbjbf kapıya gelen boş çevirilmez annem, ziyandır, yazıktır günahtır. Vakti zamanı gelince diğeri de uğrar kapıya nassa ::''')))))

 6.  Herüfünüz o kadar çok çalışıyor ki... konserler, turneler felan, eskisi gibi görüşemiyorsunuz ve buna bir dur demek istiyorsunuz ve güzel bir gece planlıyorsunuz... hadi herüfünüze öyle bi mesaj atın ki seti bıraksın ve eve uçarak gelsin...
   
      Anamgiller beni evlendirmeye karar verdi hem de yarın, talibim varmış, o artisten yar olmaz diyyollar kurtar beni Y_Y  

  7.Günün birinde yolunuz Kore'ye düştü ve birde baktınız ki taşındığınız apartmanda o çohhhh maşallahı olan herüfünüz kapı komşunuz... bir gün sabah kapıdaki gazeteyi almak için dışarı çıktınız... "aman 2sn.de alır girerim içeri" diye düşündüğünüz için iç çamaşırı ile kapıyı açtınız... o o oo kapı yüzünüze kapandı... şimdi ne yapacaksınız?
    
   Bu soruya baya baya cevap bulamadım la sdnldflk bilmiom ne diyceğimi ha. gaste bende demi :''')) çevreme sararım kapı komşumun kapısını tıklatırım bele bele oldu kapıcıyı çağırabilir misiniz yedek anahtar için derim. Ama Kore'deysek kapı zaten şifreli olm gecekondu evlerde bile şifr var neyi tartışıok şuvan anlamadım skdnfjkfn
   
8. Malum birlikte olduğunuz herüf Kore'de çohh tanınan bir şahsiyet... evinin önünde magazin, peşinden fanları ayrılmıyor... gittiği her mekanda tanınmaması imkansız... ancak ateşli bir çift olarak sizin de artık kanınız kaynıyor... fakat herüfünüz size "otele gidemeyiz herkes tanır beni, benim evime de gidemeyiz kapıda magazin var... senin evin de olmaz" diye tüm mekanların yollarını kapadı... hadi ona öyle bir yer söyleyin ki hem adamı rahatlatın hem de kendinizi...
  
    Cehennemin dibi var annem istin mi? Sıcak da ora. Zıkkımın kökü lan höf, ev kiralarım çiftlik gibin felan bele yazınsa yazlık şaaparım olmadı olm koca ünlü herkesden gizli bi evi vardır, ya da ele bi ev alırık tapusunun benim olan :''')))

9. O bol oppalı gruplardan birinin en şokellasını kaptınız.  her şey gayet güzel giderken birlikte bir hafta sonu kaçamağı yaptınız... sabahhhlaarrr olmasın dediğiniz saatler... tatil dönüşü şokellanızı ziyaret için çalıştığı yere gittiniz ama duyduklarınıza inanamıyorsunuz... şokallenız almış karşısına tüm grubu birlikte geçirdiğiniz özel hafta sonunu tüm ayrıntılarıyla anlatıyor... ne yapardınız?
    
   Bırcının beyzbol sopasını ödün alırım :::)))))) benden esirgemez, hatta ekibi toplar döğerik bence çoksel olur taam bu gözel döğerik biz de ele yamuk olmaz! Erkek dediğin çükünü tutamıosa çenesini de mi tutamıo o kısım yandaki Hanibal amca gibin kafesli olcak panpişim. 


10. Hayal bu ya günün birinde Kore'de o çohhh hayranı olduğunuz herüfünüzle tanıştınız... arkadaşlığınız gittikçe bir anlam kazanmaya başladı ve artık birliktesiniz. 1 hafta, 2 hafta, 3 hafta derken artık kendinizi bazı şeyler için hem istekli hem de hazır hissediyorsunuz. Güzel bir akşamdan sonra herüfünüz sizi eve bıraktı. Ancak yine bir atraksiyon yok adamda. Bu gecenin istediğiniz gibi bitmesi için onu nasıl ikna edeceksiniz?

   Niye hep iteleyen, ateşe veren biziz baane olm yea! Sinir olurum o anda onu ikna etmelik bişi yapmam öfkeliyimdir çünkü, arabadan kapıyı çarpar iner karşıma çıkan yakışıklı bi erkeki öper giderim ok taam. Muhtemelen onun bana hisleri vardır zaten boku boku her gün peşimde şaapmazdı ele gitmeme izin vermez diye ümüt ediyorum ama dlkfndkglnd tribimim başarılı olmasını umarım. 

11. O meşhurrr, herkesin ölüp bittiği herüf sizin... çoh güzel bi birlikteliğiniz var ve ailesi ile sizi tanıştırmak için güzel bi akşam düzenliyor ailesinin evinde... o gece orada kalacaksınız... fakat yaramaz herüfünüz rahat durmuyor ve sizinle ufak bi macera yaşamak istiyor... duvarı kağıt gibi olan o meşhur geleneksel Kore tarzı evde hemen yan odada müstakbel kayınpederiniz ve kayınvalideniz yatmakta... napardınız?

   Yine bi müthiş erkek bizim he ee...(soruyu okuo) höf aile işlerinden nefret ederim ben ya zaten oraya kadar gelmeye zor ikna etmiştir beni kesin skdlnfls uslu durmasını emrederim efenim. Çükünü keserim bak senin çucuğum akıllı ol emi yavrucum :::'''')))))) derim. 


Mimi, yazdığında çok eğlenceğimiz 2 isme Dimet ve Miko panpişlerime gönderiyorum. :'') 


NOT: BU MİM SADECE EĞLENMEK İÇİN YAZILMIŞTIR!! 





17 yorum:

  1. allah cezanı verecek.. çok bi gaddarsın yaa.. trip için başka adam öpmek ne yeaa.. deli manyahh..yalnız 5. sorudada kimse sevdiceğine sadık değil geleni götürüyoz mına mına yaa :))"Cehennemin dibi var annem istin mi? Sıcak da ora" bu bende pc'ye pönkürmeme neden oldu yeaa.. yok yaa bi sonraki mimi gerçekten tuvalette okuyacam yeterin altıma ettirdiğiniz :)) süper performans annem savol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemli olan senin bağırsakların arya yoksa gerisi yalan bebeğem ldkndfkl olm işlevi yok diye adam terkettim ben başkasını öpmeme mi şaşırdın acaba? lksnfdnlkdfn

      Sil
  2. TOPU NİYE BANA ATIYON LA YALNIZ MIYDIM MİMİ İSTERKEN kajdsblkgdkghfjkgjhjgdkf
    3.soruya tepkim "hııı peki :)" oldu he hiç inandırıcı değilsin o kafar hazırlan et sonra eve sdkjfslkgbdsdghfj
    6.soruda "bitmiş zaten ne uğraşcam mı" demeye getirdin la boş bırakarak kdfbslkbdhf
    7.soruyu ben mi yanlış anlamışım la :')
    ben karşı tarafın kapı kapandı (gördü de kapadı) şeklinde anladımdı sen senin kapı kapandı demişin hangisi doğru la :') hoş ikisi de boktan bi durum ya neyse dljkfbsdlkgjfgdh
    8.ben çocuğu dağa kaldırdım sen ormana götürdün ksafbskgbdgkdf gelecekleri varsa da gelmez artık kimse bize he kdhfbsldkhgdhg
    11. bak bi de bana bi anda edepli oldun dediler. olm ana baba yan odadayken yapılır mı la o iş aaa ayıp ama kljadsblksdbgkdhgf
    mikonunkini sabırsızlıkla bekliyom bi de ben he arya ve cinnetten önce en ama en dobra o yazar kdjbslkgdfhfjgfkf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle valla annem benim hiç suçum yok saf ve temizim cevaplardan da anlaşılcağı üzere şlkjhgfds

      6'yı sayfayıu yenileyip oku panpişim görcen yayınladıktan srra farkettim cevaplamadığımı lfkndlfk

      hof sapıkız gizli olarak orman ve dağ .s:s: s:S:S şlfodpjpof

      Sil
    2. mathi 7. soruyu doğru anlamış alkış alkış alkış.. ve cevap çohh mantıhlı laa yazarken benim aklıma daha edepsiz bi cevap gelmişti ya nese kendime saklayım barim :))

      Sil
    3. he öyle miymiş töh bak neyse artık dfkjsglkfgbf

      olm yol geçen hanına dönmüş şu halimizle bence saf ve temizi kendin için kullanma valla bak olmuyo o işi yanlış anlamışın sen dskfjbslgkjdfhfgjgh

      Sil
  3. Ne güldüm öyle yeaa jhvfdkjhfdjgjvdfbn 7. sorudaki aydınlanma ile yerlerdeyim hala 1 saniye ıkfkjfvhnjkngvfrn Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sşldmsşdlms yazarken bi ışık parladı ele şooldu o ksdnksnds tişkür ederim. ^^

      Sil
  4. Aksiyon aksiyon Mati sen ne fenasın helada dövecen herhalde çocuğu kjsdfhkjdhfs ayrıcada mati ateşlemez alan matiyi ateşlesin skldjhfksdjhf örselene örselene güldüm yeaa sdkjhfkjsfd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şlkjhgfdfghjklşlmşl çok doğru tespit üstad skdskdnskdns seni de görcez hadi bakak lkndlksd

      Sil
    2. http://demetgil.blogspot.com/2013/02/18-bebeler-giremezli-mimi.html SDFKHDF

      Sil
  5. hakket kapılar şifreli la kjhgfdsdfghjhgfdfgh pidakka biraz daha gülecem buna sdfghjkjhgfdsdfghjkjhgfds

    cevaplar şahane yalnız, hep şiddet içerikli kanlı pıçaklı sevdim jhgfdsdfgh 3, 8 ve 9'u çoh sevdim fsjfkshdks

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç ya mim yaratıcısı bunu düşünememiş ama işte ben yazarken çakan ışık sayesinde aydınlanıp farkettim sldknfdsf ama bi kere gasteye sarınmıştım işte :s:s:S:S:S:
      kanı severim bilirsin :'')))) *bağlayamadı*

      Sil
  6. sen neden aydılına bu kadar sertsin olüm kaçırcan mis gibi delüğanlıyı o olcak asjfhhjfkjsd forever alone ölcez gitcez böyle...hayaletiz hayalet kalıcaz ha asfmjgashj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. he ben her soruyu yazarken farklı bi fecrıt aydıllımlaydım miko lkfngdg ayrılıp başkasına gidom meselağ ele yane ondan erkeksiz kalcam düşüncesi olmadı heç :3

      Sil
  7. şiymaa hem mimden yaktın beni hem 7. sorudan :D hemen kıvırayım! şiymaa doru diyo tamam mı? siz yanlış anladınız herüf kapıyı yüzümüze kapattı. bizim herüfler öyle ahlak sahibi öyle hacı kimselerdi. NET!
    mati o taş herüfe rağmen kendini ağırdan satmana bayıldım! aferin yavfum beyle örnek ol bize :) az akıllanalım yaa ne o öyle herüfe herkesin dibi düşüyor cık cık cık! azıcık "DEGET!" demesini öğrenelim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. he orda onu bırakıp başka aydılıma giderim düşüncesi hakimdi gacımdı sldnlskdnlknsdlk o kuulluk ordan geliyo yane lskdnflksdnf

      Sil