23 Şubat 2013 Cumartesi

Görl bendlere düştüm....Part 1



   Bu sıra bele bi görl bendlere attım kendimi genşler. Pek alakadar olmadığım bi kısım görl bendler esasında ama bilmiom geçenlerde bi görl duyasım geldi işte, o gün bugündür lsdknflskd 1 haftadır o görl bend senin bu görl bend benim yutubda düştüm vidyoların içine. Hatta danslarını neyin yapar buldum bi ara kendimi çok zor zamanlardı genşler. :'''( Diğer grupların da olduğu bi toplu resim aradım ama bi türlü buladım görl bendleri kimse bi araya tutturmamış zannımca. Yoksa bu resimden kendim de hoşnut değelim. Yazım biraz gelişi güzel olcak, bilmiyom bi everiting lidıl lidıl intu dı midıl şeysi deniycem bakalım sdlfknds işşşalah kısmet tabii herşeyin başı bilionuz. Yazı daha evvelden dinlediklerimi ve bu hafta kız gruplarına düştükten sorra dinlediklerimi içeriyor onu da diyim de geçiyim yazıya ok hadi.
    Görl bend'de tercihimi JYP'den yana kullanıyorum ben. Tarz, müzik ve dans bakımından hep JYP'nin kızları daha cici gelmiştir bana. Laylaylom bele hoş yani. JYP'nin gruplarında kızların sesi de ayırt edilebiliyor hem bençün. Bi 4minute değiller ço şükür. JYP dedik madem bi Miss A'dan başlayalım o vakit.



Miss A- I don't need a man, ilk dinlediğimde bana pek bi olmamış geldiydi. Bunları da kaybediyok didimdi bir 2ne1- I love you vakası daha idi bençün ama I love you nasıl zamanla dilime dolanır, dinletir olduysa kendini, I don't need a man de dinletir, sevdirir oldu. Bayülüyüm şu başlangıçtaki kısmındaki sözlere ve bilakis dansına, o omuzlu dans kısmı yüzünden, şarkı başlar başlamaz benim omuzlarda bi oynama oluo kdfskjjd benimki biraz omuz omuz gardaş hey omuz omuza temposunda olsa da olsun. This is for all the independent ladies iddasında kızlarımız, erkeklere ve onların paralarına ihtiyacımız yok diyollar, ki benim de bi JYP'im olsa benim de ihtiyacım olmazdı ya neyse, klibin bi yerinde JYP paraları var zati. 




Yine de Miss A diyince Bad Girl, Good Girl'dür bençün. Fevrıtım ve Miss A'nin epik şarkısıdır kendisi. Bele kızların en başta ağızları dolu dolu so shut up boy diyişlerinden çok hoşlaşıom bele adeta pii kıdımın herifi diyollarmış gibin ldsfknsd. Hele bu şarkıyı yolda yürürken dinleyin o gerideki dıptıs dıptıs sesine uyum sağlamaya çalışıo ayaklarım hep, öyle bişi ki hep bi kıvırtarak, manken yürüyüş, hızlı adımlar atmaya zorluo. Bi gün bizim podyumda yürüycem bele, karşımdan da vercekler rüzgarı masalardakiler de vuuuuğğ diye bakcek felan güzel hayaller tabii bunlar. ::'''))))




Fakat Touch aynı etkiyi yaratmadı. Ne kadar zaman geçerek de dinlesem Touch benim dişime dokanmadı. Müziği güzel ama yer yer sıkıyor bilmiyorum farklı bi takım sesler kullanılabilirdi belki, çok anlamam ne eklenir müziğe ne konur çıkartılır felan ama, sıkıcı bi müziği var. Diğer şarkılar eğlenceli felan belki bu durağan ondandır diyebilirsiniz ama yok abi başka bişi neyse demem o ki Touch olmamış kızlar. Touch'da bi tek şu mumya gibinli kıyafeti çok beğendim hep onçün arada bakıom baya gözüm kaldı o kıyafetde benim. :'(


Wonder Girls, belki de Amerikan rüyası furyasına düşmeyip, Kore'den çıkmayaydı herşey Be My Baby'deki güzellikte kalır mıydı? Benim için Wonder Girls en son Be My Baby'de kaldı. Like This, The DJ is Mine vs tam Amerikanya ezgileri taşıyollar, DJ is mine zaten Amerikanya'da yaptıkları şarkıydı felan taam da Like This ise biz geldik demek için yaptıkları şarkıydı vi ar bek demek istedilerdi fekan nayn kızlar nayn. 



Fazlaca Amerikanya kokuyordu Like This, diyiceksiniz ki e Kore zaten Amerikan popunun çakması değil mi? cıks ben bu görüşe katılmıyorum. Belli noktalarda bence ayrılıyorlar. Müzik tarzı pop da olsa, tipler her ne kadar Amerikan tarzı, tipi vs de olsa müzikde ayrılıyorlar. Bence Be my Baby ve Like This'den bunu şaapabilirik. Belki müziksel terimleri bilsem bunu açıklamak daha kolay olurdu, fekat bilmiom o yüzden savımı güçlü kanıtlarla destekleyemiyorum ama beliv mi ya lsdknfssld. Like This için mv'si çokseldi bak o çok hoşuma gittiydi. :3




Gelelim 4 Minute'e. 4 Minute çok tuhaf bi grup bence, hiç ayırt edilir ses yok sadece bi Hyuna var ki onun da yüzünü gösteriyollar ele anlıyorum sdlfkns bi de 2.09daki kızın sesi var bende. 4minute bele ayrı değil benim kafamda 4minute'ler yani ele. Klibin başındaki fısıltı da itörnıl sanşayn itörnıl sanşayn of diye fısıldıyor sanki he bana sdknfsjdf bana ele fısıldıyor yazık ama hiç tamamlıyamıyor of'da kalıyor işte üzülüom. Şarkı bana aşırı tanıdık bi şarkıyı anımsatıo ama bi türlü çıkartmaıom bele popüler olmuş bi Amerikan şarkısına benziyor, benzeten varsa yorum kutusunda belirtsin allaşgına bunlan yaşamıycam daha fazla. :''((( Volume Up, çokca Hyuna satıyor izliyiciye. Hyuna seksiiiii temasını itin götüne sokuyollar adeta.


Ama şarkı ve dans vs beğenmememe rağmen bi Huh'da, Why'da, bu itin götüne sokmalı Hyuna'yı görmedim. Ama Ready Go'da yine bi göze sokma var yani, Hyuna tutsa deseki ben solo takılcam tüm grup çöker bana kalırsa. Hani madem beğenmedim ne diye yazıyorsun derseniz de 4 minute görl bendlerin en iyileri arasında sayılıyor, değerlendirme kadrajıma almam gerekir yani, haksızlık olmasın şindi :::''''))))) 





    B.E.G'in şarkıları ilk dinleyişde değil de sorra sorra sarıyor çok ilginç. 2 şarkısı için bele oldu. Sign mesela, sonralara doğru nıy nıy nıy homm gözel gidiyor aslında oldum. Brown Eyed Girls cici kızlar imajından çok daha kadınsı bi tema kullanıyor genelde ki bence hoş, bu zamana kadar hiç sevimli konseptini kullanmamışlar, genelde seksi, duygusal ve güçlü kadın imajındalar ki bence Brown Eyed Girls diğer görl bendlerden ayrılıyor. Sevimli kız imajı bok felan demiyorum tabii ben bu grup ilginç bi şekilde hiç kullanmamış demek isityom. B.E.G'in hoş bi yanı mv'lerine çok çalışıyorlar, genelde hep bi hikaye var.






   Fakat grubun tutan bi iki şarkısı var sanırım. Hatta ciddi bi sıçrayış yaptıkları şarkı olarak Sixth Sense'i söyleyebiliriz bence. Fakat işte Sixth Sense de bele bi vahşiyiz biz teması var felan ne bilem hoş ama şarkı çok tırt geliyor sorra. olmuyor ciddiyet kaçıyor yane. Sesleri kuvvetli, güzel felan ama title şarkılarını beğenmedim. Mesela bu soldaki MVsesler ve şarkı çok hoştu , ay layk yapınca güzel işler yapıollar bence hatunlar.


   Yazının 2.partı olcak tek bir postta çok uzun oluyor okumak da yazmak da bir zahmet onçün 2 parçaya ya da 3 parçaya ayırcam bilmiom artık. Hatta hiç de gelemeyebilir he bunu ele bi hee du ben bunları bi yazam hevesiylen yazdım ama bu heves geçerse yazma işi yatar sdnfskdfn. Gerçi daha dinlediklerimin, izlediklerimin çok azını yazdım bi KARA, Spica felan da gelcek bence sırf Spica için yazarım sanırım. :'))) Allam nası bi havaylan yazıom acaba şu bitiş kısmını, bana napıollar ki sanırsın kitleler bu yazı için bekleşiyor höf. 



Haydin sağlıcaklan,






8 yorum:

  1. 4minute ta sesi çok farklı bi kız var, Jiyoon adı. nasıl belirgin bi ses yok lan. normal kpop seslerine benzemiyo hiç.volume up ta da böyle baya bağıran kısa saçlı kız işte. hatta grubun diğer iyi seslisi gayoon ile 2yoon deye bi sub-unit çıkardı şirket. http://www.youtube.com/watch?v=kQwhjXE27XI

    miss A şarkılarını ben de seviyorum fakat grubun dans dışında vokalde pek iddialı olmadığını düşünüyom.min'in sesi diğerlerine nazaran daha iyi daha bi arenbi ama yine de yeterli değil. Fakat kendi stilleri için iyi tabii.

    BEG de ise Abracadabra dışında bi şarkıları yakalamadı beni hiç. onu koycaktın asıl buraya. vokaller şahane, klipler cesur, tarz süper fakat şarkılar yeterince iyi değil gibin. bilemedim.

    Sistar, secret, spica, rania yazıları da görcez işalla :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4minutede bi kızın sesini beğendim dedim olum ben adını bilmiom bak dakkasını verdim. Bana ayırt edici değel hacı ayrılmıyor kafamda bi sürrü mvlerini şaaptım ama olmuo.

      Miss A'nin Fei'sinin sesi çok hoşuma gidiyor benim.

      Abracadabra'yı herkes bilio artık ya dedim ondan koymadımdı, kızlar çok cesur felan ama şarkıları yok ya bi tek şu son mv'dekini beğendim ama bi daa dinlemedim mesela.

      Sil
  2. Ow ow sevdiklerimi sıralamışsın canceyzim :D 4 Munite benim için huh demekti bi ara.. Wonder Gilrs'ün Nobody ve 2 Different Tears zamanlarınıda hala iştahla dinlerim Wonder Girls ayrıdır benim için ^^

    http://www.youtube.com/watch?v=vjBHPvYW3Gk Bak bu Sunny Hill bunuda dinlersin die düşündüm :D

    http://www.youtube.com/watch?v=qmgP2xhQK_Q Secret'ın Talk Thatinide seversin die düşüom :D
    Narshayı es geçme Beg'den kendisi soloları iyidir http://www.youtube.com/watch?v=9CBtkdm9rVY
    Ah bide hiç sevmem Orange Caraml ama şu şarkılarını seviyom http://www.youtube.com/watch?v=0Z9R57maGvc

    ^__^

    Miss A I Don't Need A Man'i pelesenk ettin buarada dilime sdkhfkjsdhf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sdmfklsdmf ovv beybş hepsi sençündü aslında :3 bunları dinliycem, sorraki yazıma bilem alırım gibin. Miss a ı dont need a man benim de dilimde karşim için raat ossun ben de raatta değilim sdnfsdkfnkjjs

      Sil
  3. ilk defa görl bend dinliyorum çok beğendim (: hepsini tek tek indirip attım mp4 e iyice pop dünyasına dalmış gibi hissediyorum kendimi :D
    yalnız kızları dinlerken biraz kıskanmadım değil hepsi ayrı çıtır ya :(( bu ne biçim genetiktir ya :(((
    neyse artık :D
    anlatımına ayrıca bayıldım ellerine sağlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, eğlenmiş ve dinliyor olmana sebebiyet verdiğime sevindim :')

      Sil
  4. Miss A benim için ''breathe''dir hacı.En sevdiğim şarkıları o :)
    Wonder girls bi ara amerikaya açılıyoz biz havasına girse de JYP yüzünden şarkılarını severim sesleri de iyi hatunların.
    4minute hakkında bişi diyemiyorum çünküüü onları dinlemiyorum :D
    Veee gelelim benim içimdeki fangörlü uyandıran,millete çok iyi grup lan bu dinleyin diye zorla şarkılarını attığım B.E.G'e.Sana şunu bunlu dinle demiyiciğim ama ben çok seviyom :D BEG ♥ ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Breathe'i de ben sevmedim ya. BEG'in de bi sondaki o şarkılarını sevdim, sesleri felan güzel hatunları beğendim ama şarkılarını pek tarzım değil. :3

      Sil