26 Şubat 2013 Salı

Hayaller sönmez, söndürülmez...Sineye çektirilir!



Sevgili yılbaşımız 2013'ün bana getirmesi gereken dileğim, geçtiğimiz günlerde (ki bu dün oluyor) yok oldu. Zaten çok az bir umut vardı bilisiniz. Para kısmı büyük etkendi ama şimdi kökten ortadan kalktı. Kore yaz okulundan bahsediyorum, o kadar cümleden sorra hala ne bokdan bahsediyor olduğumu söylemedim allam. İşte parasızlık, bok kafa kuzenin düğünü felan derken ben bele iyice umutsuzluğa düşmüşken, başvuru tarihine felan bakmadım. Sonuç olarak başvurular yapılmış bitmiş bile, artık tamamen köşeme çekilip hüngürdüyorum genşler Bİ ELLEMESSEK!! Bu sorumsuzluk felan olmuyor tabii onda bi anlaşalım, umutsuzluğun o soğuk kollarına kendimi atmışken bi' çare "para" diye dilenirken hiç bir şekilde üninin sitesinden duyurulara bakmadım. Sınava girsem de bişi değişmiycekti çünkü para yok. Yani burada hayalleri olan bir gencimizin nasıl mecburi bir durum karşısında sineye çekişini görüyorsunuz. Parası olmadığı için hayellerinden, geleceğinden vazgeçiyor bu çucuk. Belki de ilerde o möthiş aydınlardan olcağdı, belki de güzide(?!) tarihimize süper ötesi zekasıylan bulunmayan bir bulgu katcaktı. HAYIR BELKİ DE ATLANTİSİ BULCAKTIM BEN OLM NİYE ELİMDEN ALDINIZ LAN NEDEN!!!

Gördüğünüz gibin çok düşünceliyim. Tivitırda hiç sesimi çıkarmıyıp usulca bloğuma geldim ele yazıyorum bu konuyu. Böyle temiz, insanları rahatsız edieğini bile düşünen, hoşgörülü bir insanı kaybediyor işte bu devlet. Nolurdu yane bi bilet tutuşturaydınız elime? 2 milyar neticede sizin günlük cep harçlığınız sayın devlet böyükleri! Bir aydın, bir entel elden kaybedilmemeli neticede ülke geleceği yane bence bi düşünün sdknflskdnf gerçi ne olduysa o kesimden geldi size ama o kısmı düşünmeyin bence.

Netice olarak; burdan faqirliğimin bana nelere fedakarlık ettirdiğini görmenizi ve beni teselli etmeniz için yazıyorum bu postu kaarşlerim, hadi bakalım pamuk parmakları klavyelerde göreyim TT_TT sldnfklskfdknf. Ay bi de herkes tutturmuş "yükseklisansı orda yaparsın" diye, herşeyin bir planı var taam mı bu kafada! Tek sorun sadece kafada olması işte de neyse. Yükseklisansı Japonya'da yapcam olm ben aaaa! He bi de bu mevzuyu konuşurken kılasmeytim bana ne dese beğenirsiniz? "Sen anca böyle otur tamam mı, böyle otur sadece hiç hayallerinin peşinden felan gitme...burda böyle kal tammam" dedi çok dokandı genşler bilemeniz gerçeğin buz gibi eli şırank diye indi bu surata, darmadğın oldu suratım param parça. Kalbim de bilakis öyle, biz bele baya kırıldık işte. Ay durun asıl bombayı yazmayı unutmuşum lan hani benim göt bi kılasmeytim vardı bu uyuz uyuz konuşuyordu Uzakdoğulular hakkında hani, heh o bu yaz bi daa gidiyormuş Kore'ye genşler...olduu tammam hadi ben kafamı kescem şindi. :::'''')))))))









15 yorum:

  1. bende bugün bi arkadaşa yapmıyom lan kreasyom mıreasyon ben türkiyeye dönüp limon satacam sakıp ağa olacam dediydim.. onun üzerine geldi bu yazı..istersen yan tezgahıda sana ayarlayam.. gel sende yanımda midye neyim sat :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok ben komple yakcam bulları hiç bi bok olmicam baane! :'( teklifini sen yine de koy bi kenara ama.

      Sil
  2. napcaz biz bu fakir halimizle bilmiyom.. üzüldüm he okuyunca şunu.. olsundu yine de her şeyde bi hayır vardır derim ben hep.. bunu da öyle düşünmek gerek.. en azından biraz da olsa teselli olmak için.. bak çok ciddiyim, görüyon nasıl üzüldüm :'(

    inşallah değerlendirebileceğin daha iyi fırsatlar çıkacak karşına kaarşim.. hadi carpe diem carpe diem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bunun hayrı neemiş acaba diye bekliyom karşim. Merak ediyorum ciddi ciddi. İşşalah ama başka bele cillop bi fırsat gelmez sanmıom. Ay fiyıl karşim duygularını na buramda hissettim :'(

      Sil
  3. İlacım olsa ikimizin başınada sürerdim keltoş matim..Üniversitede yatıp yatıp sınıfın en chapsıslarının eziqlerinin ortalama yapmasına müsadee etmişim.. Ulan acık daha çalışıp ortalamamı iyi tutsam bende şuvan ağlıyor olmazdım.. Şaka maka benimkide olmuyo gibi bişe kaarşim geçen sorduğum sinirden kendimi uykuya verdim, uyuyom kaarşim T_T

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok kırgınım kızgınım karşim valla höf içim örümcek ağlı ele bi karamsarlık ele bi umutsuzluk felan yani. :''((

      Sil
  4. acın acımdır karşim şuan emin ol benim de içim param parça :'( -olay tamamen sen orda olursan senin aracılığınla bir şeyler getirtme planlarımdan dolayı değil bak valla- ben de diyorum bizimkilere 6 ay la 6 ay sadece niye yollamıyonuz diye ama yok yollamıyolar :') bi de bu aralar yeni moda oldu "gidiş dönüş paranı sen verirsen olur" hımınıkıyım 4 milyar lan 4 4!! nerden buluyom ben o parayı of bak yine içime bişiler oldu ağlıycam sanırım :'(
    o değil o kılasmeytin ne lan öyle -.- ağzının ortasına bi tekme geçircem burdan uçup ÇOK BİLİYOSA SANA BURS BAĞLASIN -.- para yoksa nereye gidiyon lan yok öyle bi dünya hayal mayal yalan oluyo paranın yanında böhüeee

    işalla yükseklisans planında bi arıza çıkmaz da japonyaya gidersin sonra koreye de olur bi gün :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimki sadece 3 haftaydı lan sadece 3 hafta izin felan değildi mesela onli mani idi. Onu da neyin bozudugunu biliorsun zaten.

      Eyvalla karşim bizi esirgeyen bi kurum aççam işşallah bi gün büyük adam olursam :''(((

      Sil
  5. Oğlum ne yazmışın yeminle ciğerlerim yıkıldı. Şırda keyfim iyice sıfırlandı. O kızın ağzını yırtar eline veririm şindi ben getirtmesin beni oraya. O göt kılasmeytini hava alanında kıstırcam ben gitsin de görüyüm hadi Kore'ye ağzını kırdığımın. Bak benim içimdeki şiddeti ortaya döktürdüler. Ay çok günahıma gitti şuvanda. Üzülme karşim bu faqirlik de biter. Ben hep sizin için çalışıyom da ashas yani işte bi hava alanında Kore'ye giden uçakların camına ekmek banmalık para çıkar jaskdhajkdag üzülme çıkışa beklesin o kılasmeytler bişiy diycem onlara :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hee o da didi ki (bu bana hayallerini gerçekleştirme sen ele otur diyen) aa bi kişi eksildi madem ben başvuram didi biliyor musun ırıspı. :'( Sorra o ikinciye gidicek olan ırıspı da ben orda içim ağlıo gidemiyorum param yok diye bu götüne kına yakar vaziyette ay bilio musun ben bu yaz yine gidiyorum hahahahah diye söylüyor bana Y_Y

      Sil
  6. Ben çok deneyimli bi hayalleri yıkılan olarak diyorum: saykolocini bozma karşim. aynı böyle ben de bi yere gitmeye çalıştım olmadı sonra bütün yurt arkadaşlarım ve kardeşlerim sırayla gitmesin mi oraya.ilk başta böyle bi eziqlendim ama şuvan skimde değil.neyse yani. diyeceğim az para bulursan koreyi de böyle bi kısaca geziverirsin fırsat buldukça, sonra da yükseklisansa japonyaya ashjdfasghdoh mis. aparayı nassı bulacağına ise sonra kafa yorarız artık :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi zaman sorra bağışıklık mı kazanırsın diyyon yane mikom. :''))))) mersi efenim destek ve tesellin için :3

      Sil
    2. ZAmanla bağışıklık mı kazanırsın dyyon şindi sen mikom? ::'''))))) teşkürler efenim desteğiniz için :3

      Sil
  7. Hiç bi şey koymaz ama o kodumun kılasmeytinin bik bik öttükten sonra koreye gidiyor oluşu... Toplaşıp çuvala koyup kayalıklara atalım allasen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bırcı lötfen yapabilir miyiz? Çok ciddiyim ama hemen yapmayalım şindi burdan duyurduk herkese ifşa olduk :S:SS:s:s az zaman sorra bi sivri sivri kayaların üstüne yuvarlayalım.

      Sil