4 Şubat 2013 Pazartesi

"Mushroom Entertainment"




Dimet bacım gene bi ara beni mimlemişti bu mim baya uğraş gerektirdiğinden biraz beklettimdi, şimdi şöyle bir derin nefesle giriştim bakalım. Dimet baya detaylı çalışmış koordinatlarını felan vermiş binasının ama oy annem ben yapamam galibam o kadar. Daha yüzeysel olcek benki. Bacım baya sigortaya felan da bağlamış bebişlerini negzel ama ben vergi ve ssk'dan kaçakçılık yapmayı planlıyom genşler, para öyle kolay kazanılmıyor üj bej kuruşumu veremem öyle Ssk'ya neyin piliz! Oppişlerimin en böyük gövencesi tabisi de benim! sldkflksdn

    Neyse geçelim bunları, ajansımın adı "Mushroom Entertainment" olucek. Niye? Çünkü mantarı çık siviyirim :3 Mantarın şeklini şemalini tadını, saçını her birişiyine bayülüyüm. İngilizce isim seçme sebebim ise telafuzu, en çık ingilizce söylenişinden hoşlaşıom eke eke. :'''))) Şu sağdaki fotoğrafı, entertainment şirketimin sembolü olarak kullancem. Şirketimin yeteneklerinin hepisi benimdir, telifi de benimdir, her birşiyi benimdir! ahsghgcagsdc.  * Fotoğraf deviantart'dan






Ceo'mdan bahsetmek istiyrim size. :B Shinhwa'yı Ceo'm yaptım yıh yıh yıh, niye para babası rolünde çoksel olceklerini düşündüm. Şu şirket sahibi yahuşuklu, sanatsever, yetenekli rolündeki drama karakterleri gibin hani. Ayrıca, Shinhwa'yı grup elemanlarına ayrısaydım istediğim zaman çağırdığımda gelmezlerdi bence sdkbfsbasd şindi ceo'm olunca aa kaşe basmamışsınız, aa avukatınız iletişime geçememiş, aa dosya unutmuşsunuz, aa öpücüğüm yoook -_- lskdnfl tarzında rahatsız etmelerle bizzat ben ilgilencem hof çok ince düşündüm yine yha :S .s :S: S: skldnflksnd


Main Boy Band

Black PM


 




Grubumu oluştururken seslerinin uyumunu felan şaapmadım ben. Seslerinin hoşuma gittiği kişileri seçtim, yani bunlar bir araya gelirse çoksel ses çıkarırlar şeyinde düşünmedim onda bi anlaşak. Bu sayıya indirmek çok zor oldu, sorra didim ki "şii gerisi kenarda gizlide kalsın" didim. :3 Grubumun adı; Black PM, 2pm'den bozma gibin oldu valla ya sldknfls isim bulma çok sıkıtılı iş genşler. Grubun lideri, Jae Joong. 

Dans Odaklı Boy Band'im
White AM



Bu grubum da, daha çok dans yitinikliri üstüne olcek. 2pm ve 2am gibi, biri vokal biri dans odaklı ve birbirlerini tamamlayıcılar. Bu grubun liderini Wooyoung yapıom :'') Bu grubum MAMA'da best dance performance ödülünü aldı, ödül konuşmasında Kai biraz saçmaladı felan bele, yok efenim ilerde bir gün evlendeğimde bunu sevdiğime adıycam felan didi, höst didim kim ne adıon? Benden ayrıldın mı da ilerde sevgili yapıon annem sen didim. Sorra o da başını öne eğip usulca hyung'unun Zhou'nun yanına çömdü. İşte Zhou da geldi çucuğa çoh yükleniom aşkitom didi ben de didim sen karışma bebişim didim öyle yani sonra içim cıztladı felan sarıldık barıştık işte öyle. ::'''))))))))))


Main Girl Band
Blue Date





Aynı birleştirme olayına devam ediyom gördüğünüz gibi  grubun adı Blue Date oldu. Renklerden gidiyorum çünkü bunu pazarlama şeyinde de kullanımı reat olabilir diye düşündüm debutta, ya da date göndermesi felan yapılabilir *yani diyor ki renkler kolayına kaçtı* Dimet de öle yapmış olüm baane renkler cicidir, sevelim onları. sbdfkjbsf Neyse girl band'imi de bele yaptım bu grubun lideri ALi'dir, bence iyi çekip çevirir. :3 

   Çiftliğime tehdit oluşturmamaları adına, girl band'im Seul'ün çıkışına yakın bi semtte yaşıyorlar. Poroğramlar hariç boy bandlerimle görüşmiyollar. Family kavramı bizim şirkette, "bütttün yakışıklılar Mathi'nindir, yöneticimizindir."mantığındadır. Ben burda mutlak monarşimi kurdum genşler, isyan kabul edilemez, kutsallarımın çalınması süresiz çikilita işkencesine maruz kalmaktır. Niye? Çünkü idollerin korkulu rüyası ciltleri ve kilolarıdır, yani yönetici burda idollerini kullanılmaz hala getiriyor! ajhsvdasd.


Eveet benden bu kadar minnasan, ben bu kadarını yaptım. Daha trainee olayına felan da gircektim de yine kutsallarımın ifşası mevzusu durdurdu beni ksdbfkjs. Aktrisi maktrisi felan da var esasında bu mimin ama ben ksalttım annem lsdnlfkn. Mimi acımıyorum ve Şiyma'ya, mimlendi mi  bilmiyom ama Şizo'ya atıyorum ve kurtuluyorum.^^


                                                                                                                         Bayz~~










9 yorum:

  1. laaa koptum laaa.. hatta senin kızlar kuzey korede ikamet etsinler sen ihtiyacın oldukça neyim çağırırsın.. füber güzel olmuş.. kısaltmayaydın eyiydi mimi ama bu gruplar bile yeter sana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lkdnflksdnf iyi fikir la bak aa parayı dert etmeme gerek yok baba baba shinhwam var ok sevdim bunu. :D

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Niye la? Mimledim diye çirkinleşmeyelim piliz!

      Sil
    2. öyle canım istiyo batlatcam.. ama önce maliyeye haber verecem mühürlesinler, sonra batlatcam

      Sil
    3. Şirketim var diye gıskanıon demi beni fakir!

      Sil
  3. yok bence canım sıkılıyo.. fakirliğe alıştım ama şu can sıkıntısına ı-ıh.. oldu görüşürük ozaman..

    YanıtlaSil
  4. acımıyom demiş mimlerken tirbiyisiz yııa. neyse yapcam artık el mahkum ksfbhsdlkfhgfjfg
    şirketinden eleman çalıcam he hazırlıklı ol kdfbsklfgbdghh. o değil hiç kız tanımıyorum la kız grubum çok sikko olabilir gelince dövmeyin beni kljsdbfgdhgdf. 2 kişi 3 kişi mi ne tanıyorum düşün o kadar eziğim kjfbsdlkgdhgfj
    mantar çok iyi ama ya kadflsgbdhfg olm şu isim olayı :') ne bok yicem çok merak ediyorum ama artık bi şekil çıkacak artık klfsjgbsdlgkdghf. o değil maknae'yi alacağın aklıma hiç gelmezdi he. şirketine alcak kadar bi sevgin var mıydı la ona karşı şaşırdım şuan skaldfjblgkdhfjfg
    o değil de, OLUUUĞĞĞMMMMMMM SONDA PAYLAŞTIĞIN RESİM ÇOK GÜZEL LAĞĞNNNN!!!! ahanda gittim ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o maknaeyi almam nası oldu bilin mi sdknflsdkfnsdk kutsallarımın ifşasına daha fazla dayanamadım du bu iyi dans edio işte bunu koyam ben taam he didim lkfnlkdsnfl zaten kişi olması gerekirken de bırakmışım sorra farkettim lsdkfnlsknf birbirlerini tamamlayamadılar, kızlardan tanıdıklarımı koydum zati ben.Çok sikko oldu la benim şirket de paylaşmaya el vermedi içim diğerlerini slkdnflsk bak bap var mı bak L felan var mı woo var mı hiç orda lnsldfknsdf

      Sil