5 Şubat 2013 Salı

Yine yeni yeniden 11li mim




   Genşler çok işsizim ya ben. Baya işsizim yani bakın 11li mimi yapıom yine ben, yine yani sdjkbfj Evvelde 11 özellik bulamadımdı şindi şaapcam onu. Önceki yaptığım pek bi beğenilmedi, pek bi bı ni yiağ tepkisi aldı skdnfksjdf Bu sefer Arya'nın sorularını yapcem.




  1. Yayınlamadan önce yazdıklarımı yeniden okuma alışkanlığım yoktur. Sadece imla hatalarına göz atarım. Çünkü tekrar okuduğumda sıkılır yayınlamaktan vazgeçerim. Bu essay felan yazarken de böyledir, final projesi olsun, tüm geçme kalmam buna bağlı olsun yine de tekrar dönüp okumam, dönersem "sikimsonik yazmışsın yine annem eferim" der dosyayı silerim kjsdbf bunu yapmıştım bi kere.
  2. Bencil biriyimdir, yapılan herhangi bişiyin ucu bana bi şekilde dokunuyorsa "oooldu o zaman aeo" der kaçarım o ortamdan. 
  3. İnsanlardan hoşlanmam, sevmem, haz etmem vs daha devam ederim buna ksdjnfsd. Hoşgörüsüz, faydacı, çıkarı için herşeyi yapan varlıktır çünkü. Götlük yapar, sadakati yoktur, keyfi için herhangi birini ölüme gönderebilir. İdeolojik yanı ağır basıyor bu düşüncemde esasında, öyle yani.
  4. Bi ara , ki uzun bi ara oluyor bu gece 3'den önce uyumaya çalışırdım. Öyle kasardım ki kendimi uyuyim diye sldknflkdf 3 olurdu ben hala "uyu lan uyu...açma gözlerini AÇMAAA!" diye şaapardım. Çünkü "Şeytan Çarpması" diye bi film izlemiştim sdbfjbsd onda şeytanın uyanış saati gece 3 idi, bi de filme "yaşanmış bir olay" etiketi çaktıklarından ben baya yusuf yusuf dolanmıştım o ara. 
  5. Uyandıktan sorra 1-1 buçuk saat hiç konuşmam, soru sorulduğunda cevap vermem, kafamı bile kaldırmam. Ayılmam uzun sürüyor ksjdfsd. Uyuz uyandırılmalardan nefret ederim, uyandırma şakaları...hııyyy nefret ederim. Suyla uyandırma, cimcikleme vs bunlar aleyhinizde olur. Lakin o esnada anamı bile tanımam, yastık neyin fırlatmışlığım var. Halam....bak hala nefret ederim bu yüzden... yatağa yanıma sokulup cimciklemeli gıdıklamalı uyandırma seçmişti kendine....yataktan itip bağırmıştım defol diye! :D dediğim gibi kimseyi tanımam yani o esnada cinayet bile işlesem nefsi müdafaa olur. Ailede kimse uyandırmaya cesaret edemiyor hele ortanca kardeşim ksjfjbkjsdfb neyse çok uzar bu kesiom.
  6. Ellerimi ve ayaklarımı sevmem. Ellerim çok kurudur, ve kırışıktır bana yaşlı hissettiriyor o yüzden sevmiyom. Çok uğraştım sevmeye ama cıks barışamıoz. Ayaklarımı da çok büyük olduğunu düşünüyorum o yuzden sevmiom. -_- 
  7. Mika korku hikayesi yazıyormuş ben de nedir bunun türü bilmiyom ama fantastikimsi hikayeler yazıyordum. Harry Potter'a fanfic yazmışlığım var bi de kdjsbfdjs
  8. Hep çizime yeteneğim olsun isterdim, hala da isitom ama gel gör ki cin Ali bile suratıma tükürüyor. Boğa burcuyum ama gram yeteneğim yok hiçbişiye, sanırım yukarı mercii "bunu bele bi atak dünyaya bi deneyelim bakak noluo" diye salmışlar beni aşşa galiba.
  9. Küçükkene dünyada sadece kendimin yaşadığına, çevremdekilerin rüya gibi bişi olduğuna inanıyordum    sfkjsdbf anneme bunu söylediğimde bana Sabrina'yı felan yasaklamıştı ascdhgacdasdasd.
  10. Her zaman açımdır. Masadan yeni kalkmış olsam da açımdır. Evde her daim "AÇIM BEEEEN" diye dolanıyorum annem artık takmıyor beni -_- 
  11. İyep adında hayali arkadaşım varmış ksdjbjskbf isme bak hele isme acaba nere kökenliydi ksdjbfkjsdfb gördüğünüz gibi te o zamandan yabancı biriyle birliktelik hayalim varmış genşler! 


Şimdi Arya'nın sorularını civipliycim ama Arya'nın blog copy etmeye izin vermiy o yüzden ben de Miko'dan araklıyom :3


1. Benim hakkımda ne düşünüyorsunuz?
  Kafa bi kız olduğunu düşünüyorum, çok olmadı tanışalı ama içim ısındı annem. Bele iyi, konuşmalık cici birisin bence. 

2. Yazılarımda sizi rahatsız eden şey nedir?
  Hee ay bu çalışmadığım yerden geldi olm sdbfkjsbd ben günlüğü yeni keşfettim, belki 1 ay oluyo yani o yuzden buna cevap verecek nitelikte değilim bence. Ama şu var linkler yeni sekmede açılmıo annem ona bi çare bulun la piliz bak sevmiom onu lskdnflksdnf

3. Neden Sevgili Günlük?
Özgünsünüz, eleştirmekten çekinmiyorsunuz, tarafsızlığa cidden önem veriyorsunuz öyle gözünün üstünde kaş var nefret ediyoruk biz onlardan tarzı bahanelerle eleştirmiyorsunuz.

4. Günün birinde ölüp bittiğiniz, salyanızı akıtan oppanız ilk görüşte sizden etkilendi ve gel bu gece one night stand yapalım dedi, naparsınız?
Ya bu soruya cevabım bariz ksdkfjdb of kors anam gel derim tabisi de mesele benim tuvalet kağıdına yazılı oppiş listtemin hepsi gelirse... çok böyük sıkıntı olür ksdjfsdjf. Neyse tek bi danesi geliyor farzediyom T_T o bi gecede kalmaz, sen öyle sanıon bence skdjfbsjasdfg

5. Şıklık mı rahatlık mı önemli?
  İkisi de aslında. Miko'nun da dediği gibi ikisi bi arada olabiliyor, benim bol ve cici kazaklarım var misilağ seviyom yani.

6. Sabah gözünüzü açar açmaz ne görürsen mutluluktan ceset olursunuz?
  Natink. Söylemiştim yukarda söylemiştim, hiçbişiyi görmem o sıra ben. Ama bir şu sağdaki yahuşukluyu koyarsanız koynuma mesela bak benim suratı gör işte o zaman hele bi gör. Hık hık hık diye küt -sorra bi bakmışsın kafayı mermere vurmuş kırmış beyin mermerde akıyo bele- ya işte ama siz koyun onu benim yanıma anneem, piliz koyun bak!

7. Çok deli bi fansınız, adeta gözünüz dönmüş, o ünlünün kapısında neyin yatıyosunuz. Bir gün evine girerseniz ilk alacağınız şey ne olur? 
 Kendisini alamıok mu yhaağ, kendisi yoksa napam olüm baane gerisi yalan. Albümlerini, kıyafetlerini felan tırtıklarım. Kıyafetlerini çık siviyim çünkü bi çoğunun.

8. Görünmez olsan yapacağın ilk şey?
Oppişimin peşinde olurdum, evine neyin şaapardım yanında kız olursa pandik atardım felan ele yani.

9. En yakın arkadaşınız dönem ödevinizin ya da dönem sonu projenizin içine sıçtı, ne tepki verirdiniz?
Ölü ki o artık. Ölü yani. Suçlu ya da suçsuz beni hiiiiç şaapmıo. Bağırırım çağırırım. Sorra uzuuuun bi süre sessiz kalırım ama o ağzını açmasın annem o ağzını açmasın deşerim!

10. K-Pop aleminde size "helal lan şunu şunu ne iyi yapmış\yapıyor" ve "ulan bunu yapmasanız ölürsünüz deel mi?" dediğiniz şeyler neler?
Sahne performansları, bilhassa B.A.P, yeni ve küçük olmalarına rağmen sahne performanslarını izlerken vay annaasını be diyorum bi anne edasında çucuklarımı takdir ediyorum el felan çırpıom misilağ skdfjksdbf. Fan service'i çok abartıyorlar, bunu aşırı buluyorum. Siz şımartıyorsunuz, azıttırıyorsunuz sorra da kimi şeylerden şikayet ediyorsunuz annem o balı ağızlarına çalıyonuz da biilmionuz mu nassı tatlı gelio o.

11. Günün birinde beyaz atlı prensinizi buldunuz, birbirinizi deli seviyosunuz. Fakat sonra onun biseksüel olduğunu öğrendiniz, naparsınız?
Eyvallah ok. Bence sakıncası yok ama aldattldığım erkek yakışıklı olsun piliz! asknasasd Cinsel tercihler dets nat e pırablım bençün. Aldatabilir bence bu bi kadına aldatılmak kadar normal. :')






10 yorum:

  1. kaşınıyon ha niye yapıyon olm işte yazmıştın bitmişti boşuna deşifre ediyon kendini ahdfggasd okuyucuya da koyim diycen, severlerse ekime sevmezlerse skime kadar diycen ohoooo..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kjhgfdsasdfghj işsiz kaldım didim ya la ksdjfbsdf yapcak bişi bulamadım mimi bi taa yapam bari didim SIKILIOM BEEEEN

      Sil
  2. ohhh bence süper olmuşki bu.. hemde 1milyon 100 kere 1. olmuşki bu.. kendinle alakalı acı gerçeklerde 3 numara kafamı karıştırdı.. taam ben senin insan üstü bi varlık olduğunu biliyomda annem çok zararmı gördün ki sen bu insanoğlundan yahuu.. ya o linklerin açılma olayını biz yapabilemedik mathi yaa.. denedim sen söylediğinde ama olmadı yahu.. bi bilene danışak bakem.. ya ben herkesle böyle diilim biliyomusun.. bazı insanlarla hiç sizinle konuştuğum gibi böyle kopkop konuşamıyom haa.. sakatım ben o konuda bahh..bide Ç4 adına mersiiiii bokhuuu şekerimmm :)) cvpladığın içün teşekkür ederim bu arada kuzum...

    YanıtlaSil
  3. yok öyle büyük bi olay yaşamadım kişisel olarak. Bu düşüncem daha çok fikren, tarih bölümünde okuyorum ben ve çoğu şeyi görünce ne kadar bok yaratıklar olduğunu idrak ediyorsun. Hümanistlik o yuzden saçma gelir bana, paranın kokusu için bile binlerce insanı ölüme gönderen bi ırk.
    Ben de herkesle bele cici konuşmam kaarşim birbirimizi bulabilmişiz çık mıtlıyım :3 Reca ederim efenim çık iğlindim ben. :'')

    YanıtlaSil
  4. Birine yorum yazmadan bu ne hız yeeaa! Az bekleyin annem beni yorumlarda yetişemiyorum kaldı ki blog yazıcam piiiii :’(
    Matii o 4. Madde var ya o bende de vardı laan! Hatta 03.03 mü öyle bişeydi. bi ara salak salak o saatte uyanıp tırsıp yeniden uyumaya çalışıyordum. Bu filmler bizi bu hale getirdi bebeğeeem! Yıllardır da düşünüyorum bak o film neydi diye şeytan çarpıntısıymışya ii ii. Denk gelirsem izlemeyem bi daha:/
    Boğa insanı mısın yafrum sende. İnadımıza kıskançlığımıza sıçayım. Ne malız biz böyle yeeaa :’( kıskanmaktan gebermeme neden olacak insanlar var lan. O insanları çok seviyom çok kıskanıyom hani parçalara ayırıp yesem oooh artık kimse onları sevemez diye mutlu olucam o derece. Boğaların sanatsalı mı makbulmüş hee. ben dedim, ben yetenekliyim lan dedim kimse sallamadı. Körelttiler beni şerefsizim bak piyasa mimarı oldum :’(
    Sabah sabah ne dertlendim şu yorumda. Gidiyom boklu körfeze dökücem kendimi. Bu boğalıkla bu mallıkla boşa tüketmeyem oksijen falan. Zaten şehir büyük, şehir kalabalık, havadaki kullanılabilir oksijen oranı az bi kişi bi kişidir olum. Aryanın sorularını onların blogda yapıp öyle öleyim olmadı. Hadi ölmeden görüşek kaikaikai

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sıkıldım ben ya ondan bi taa yaptım işte. Oy annem kim üzdü kızdırdı şaaptı seni bele sabah sabah dökmüşsün içini. :')

      Enee sen de mi izledindi onu hiğğğğ kaaarşiiiim ben yalnızım sanıodum valla bak aaa aynıymış bi de bak sen de uyuuyammışsın :'')) Boğa kaarşliği valla bu inat bu kıskançlıktan çatlıycaz ortadan ya. -_- Ölme kaarşim ölme annem cıks yok sen eksilme kal! Hadi hoşçakal kaikaikai ben de yapam dsnlkfdsn :D

      Sil
  5. dün gelicem dediydim ama işte tembellik anca geldim karşim. şimdi de yatmadan dönmüş beynimleyim ama idare et artık lkdjskgdhfjgkh.
    aha aha 3.özelliğindeki insan tanımı tam benim de beynimdeki tanım lan. çok sikko varlıklarız valla kljsdfbdfdfjgkh
    kendime not: 4.maddedeki filme bir ara bak. olm yaşanmışlı etiketi olan korku filmlerinden yollayın la bana çok seviyom geceleri falan izlemeyi tek eğlencem gibi bişi bu kblsdkfgdfhfgjhk
    5.olm ben de öyle iğrenç bi insan oluyorum uyandırıldığımda ama BIRAKMASINLAR LAN SAAT 3E KADAR Bİ BAKSINLAR YAŞIYO MUYUM DİYE
    7.mikal ve senin hikaye şeysiniz benim dönemde tam oturmuş anlaşılan fantastikli korku hikayeleri yazıyodum ben de ortaokulda kjdfgbslgkjdffggjkfg. allam iyi ki hepsi silindi kimsenin elinde değil ldsjbskgjdghfkfgjk
    "AÇIM BEENNN" sesin de kulaklarımdaydı. ÇIK LAN BEYNİMDEN
    olm 4.soru bence hatalı jadfbslkgjhfdjfg. kim kendini naza çeker lan öyle bi durumda jsdfblkjfgffhf. şimdi atlayanlar olur kesin ama yok inanmıyom ben kesin "ben yapmam" diyenler karşısındakinin üstüne atlar ksdjfblskgjhfgjhg
    6.soru için; olm yanında jj olsa bile dünyanın en mutlu insanı olarak uyanılmaz lan. o tiple çocuk görse beni kaçar korkusu sarar bi anda beni mesela kljdfbslkgjbdfhfjg. zor şeyler bunlar kjdbgklsgdfgh
    ben anladım he beynim sızlarken daha çok uzun yorum yapıyorum ben. okudun mu lan bunu sen şimdi ksdjaflgjdhfhjfg. yazık geçen saniyelerine ya neyse artık ksfjdblskfdhjdfj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şqwlemqşlwmeqwe olüm film çok boktu kesin ama ben korku filmlerinden çok tırsıom annem hiç gelmio bana. Sen de mi yazıodun la kksjdbfjsdkf olüm hastalık gibinmiş dimek ki yayılmış bele. yük olm siz bi JJ'yi koyun benim yanıma yaa bi deniyelim skdnfkskjdbf ben denek olmaya razıyım anam. he okudum valla lkjhgfdsasdfghjklş

      Sil
  6. "uyu lan uyu...açma gözlerini AÇMAAA!" şdkipajısdoasdjasıpdujasdpiaksdoıajsdaıosj salak ^^

    Olm şu uyanınca sinirli olan tiplere hep özenmişimdir bak çok havalısın bence idolümsün yallaaahh yürü mathii kim tutar seni çi çi çii çii!

    Ay resmen OFFF FAQİRR diyip facepalm yaptım burda İYEP NE ALLASEN NE YAA!!! Olm hayali arkadaşın var istediğin ismi koyma özgürlüğüne sahipsin ve iyep diyon. Alın bunu burdan!

    yanında kız olursa pandik atardım felan ele yani. ĞPDOAKDAÜSPODAKJSDPAOSDKSPAODKASDOIKASDPOK YER AÇIN PDOAJSDPĞADLİAĞSDAL,SDĞASDŞA
    ÜSDĞAŞSDAĞSDPLAOFDKAĞOIFJADAKİSDPAOKSDPASDKASDA,ĞSDAOKSDAPOFK TAAM.

    Neyse bu akdarmış gidiyom.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle deme hayatımın bi bölümü ziyan etti o film -_- skldnfklndllksdnflksdnf

      hee çok artisiğiz demi, sen babanın türlü şebekliklerle seni uyandırmaya çalışması nedir bilion mu? adamın tüm otorite yıkılıo gözümde he. nwefopnweonfpwoeng yazık.

      iyep bilmiom olm ya anam didiydi ben hala hatırlamıom bile yani ama bnece rusmuş genş bak ele deme lütfen egıebrıberoıgber.

      Sil