30 Mart 2013 Cumartesi

18 Sorulu Mim




    Bırcı'dan bi zamanlarda mim geldiydi, bi mim yazma hevesi geldi bana bu ara. Geçen ayı mimle geçiren ben değilmişim gibi bu sözler ama neysem. Bu sıra yeni blog yazı sitili deniyorum, ciddili takılcam bi süre bakalım ne kadar devam ettirebilcem. Ama yapıyom ediyomdan vazgeçmem genşler onlar benim günlük konuşma şeysim vazgeçemem. :'') Mimiz 18 dane soru içermekte, sorular fantastikliği ve aksiyonu sıfır hayatı olan bu şahıs için çok zordu genşler. Bi iki resim neyin ekledim sıkıcı gözüküyordu sade yazı olarak olum ya.

 1- Hayatınızda mucize olarak nitelendirebileceğiniz bir olay geldi mi başınıza?

aha:D mucize derken? Küççükkene mahallede herkeslerin bisikleti vardı bi benim yoktu fakirlik işte te o zamanlarda başlamış. Babam yokuş üstünde diye ev, tutturdu almıycam diye neysem mahalledeki bebenin bisikletine biniyi diye atmış zincirini takıyım dedim bebeye, tamam dedi o da. Ben takarken öteki taraftan biri pedalı çevirdi benim barnak zincir yerine girdi, sıkıştı oraya allam nebçim acıyor, her gelen çıkarcam ben diye pedalı çeviriyor niye çünkü zekiler :''''))) benim barnak bi tık daha ilerliyor iyice sıkıştı. Böyle böyle bir tur attı barnakım zincir çercevesinde herhal hatırlamıyorum :'') Sorra bi zenginli amca arabasınla geçerken kenarda böyle başıma üşüşmüş kalabalığı gördü indi noluyor diye, bi bağırdı bunlara "ÇEVİRMESENİZE ULAN!!!" diye benim gözler bi ışıdı "amcaaaa :'''')))" diye. Amca arabadan alet çantasını indirdi tekerlekleri söktü felan uzun dakkalar sonucunda barnakımı kurtardı benim mucizem budur genşler o amca olmasaydı herhal bi barnaksız idim. 

2- Hayatınızda aldığınız en büyük risk neydi? 

Lisedeyken coğrafya sınavında ben orta sıradaydım göt arkadaşım cam kenarındaki sıralarda oturuyordu. Kopya ver kopya ver diye ıkınıyor sanki ben ço biliyorum. Hangi akılla yaptımsa kağıtları değiştirdik cam kenarına orta sıradan kağıt şaaptım mesafeyi ve hocanın gezinmesini insan bi hesap eder a kafa neyse sonunda yakalandık tabii. İşte bu zekadan ötürü bütünlemesine kaldımdı onun. Çok büyük risk demi :''') 

3. Almayı düşünüp de alamadınız neler var?

 Çekmecemdeki tuvalet kağıdı listemi bir açam ben du hele. :'') Koleksiyonunu yapmak istediğim albümler, eski fotoğraf makineleri, Japonya'ya bilet, binimum ölüp bittiğim kırtasiye ürünleri, kitaplar, Samsung Galaxy serisi, Mac :''') (bi anlık bi düşündümdü zamanında fiyatıyla bakışıp kırılma anımız saliselikti) kıyafetler bisürrü var hof kot ceket, deri ceket, kedi (alınan bişey değil ama sahip olmak istediğim olarak yer verdim) ayakkabı... diye upuzun devam eder bu, özetin de özeti idi.


4- Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı? (Asla beyaz giymem vs.)

  Kırmızı ve sarı renk sevmem hiçbirşeyde, saç rengi olarak bayülürüm ama o ayrı. :'') Mini etek giyemem bi kere giydimdi kalas yürüyor sandılardı :''') Ço yazıktım. 

5- Nefret ettiğiniz huylar ya da nefret ettiğiniz insanlar?

  Herşeyi ben bilirim havasındaki insanlar. Her daim "biliyorum"dur onlar, bilmeseler de "ya inanılmazdı o gösteri bilmem mi" şeklinde bozuntuya vermezler. Hep senden çok biliyordur, varoluş amacı herkesi ezik görmek, bilgisiyle kutsamaya çalışmaktır. Bir de gereksiz insanlar. Bu insanların hiçbir amacı yoktur. Herkesi yargılar, herkese bir yafta yapıştırır. O birini beğenir ya geri kalan herkes berbattır, tek onunki müthiştir. Onun pörfekine laf gelmesin amman amman ha hemen bir misyonerlik başlatır. Hele bu herşeyi bilenlerle bu gereksizler birleştim mi kafama huni takıp gezinme mod 10 oluyorum. Koreci, Japoncu zartcı zurtcu tayfa örnek olarak verilebilir. Bu sıralar kapıyı çarpıp çıkmalık duruma geldim hadi bakalım hayırlısı artıkın. 

6- Sizi en net tanımlayan kelime hangisi?

 Moron. Fakiri Bırcı kapmış ::''/

7- Hayata yeniden gelme şansınız olsa, hangi ülkede doğmak isterdiniz?

 Çok basit cevap veriyorum; Japonya.


8- Tek başına bir insan keyif almak için neler yapabilir?

  Film neyin izler işte benim hergün yaptığım gibi, napsın başka, ne istiyonuz?

9- Nikah masasında evleneceğiniz kişiden "Hayır!" cevabı alsanız?

  eke eke :''))) Kim veriyor o cevabı kim arkadaş bana İSİM VER İSİM!!!! Bundan sorraki yaşamı için bir ümit beslemesine gerek yok bizim dere genşliği icabına bakar onun geleceğinin, rahat ve konforlu bir tabut ayarlayacaklarının da garantisini verebiliriz.

10- Ölümden sonra var olan hayata inanıyor musunuz?

Bu soru niye var ki? Yok cevabı küçümsemek için değil valla "hahaha tabiiki" gibi birşey yüzünden demiyoum tuhaf geldi bana neyse inanıyorum işşallah oradaki ben mutlu olur :'''')))

11- Sizi yazmaktan soğutan olaylar?

 Bok kafalı hayran tayfası. Bi kaç gündür sessizliğimlen duruyorum mesela öyle ki sinirimi çıkarmaya bloğa bile gelmiyorum. Rehabilite olup bu tayfayı kafaya takmamayı planlıyorum... olmuyor. Şu sıralar yoga ile arınırım belkim düşüncesindeyim i hope. 

12- Kendinize robot bir sevgili yapıyorsunuz, ona hangi özellikleri eklemek isterdiniz?

  Zettai Kareshi :'''')) Özgüven olsun sünepe olmasın allaşgına depik atar duvara yapıştırırım lötfön. Hof bilmiyorum ki benim hiç kafamda bi erkek tipi yoktur yüzeysel biriyim :'''))) Yakışıklı olsun yeter valla ya. 

13- İnsan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar?

  Hep politik sorular bunlar napcanız ki acaba bunları. :''') Yazılı olanı yaşar valla elime bırakılınca bok oluyor o çünkü.

14- Aklınıza ik gelen ingilizce kelime hangisi?

Previously on Vampire Diaries, bıdı bıdı bıdı I have to learn her" cümle oldu bu ama kafamda bunlan yaşıyorum haftalardır. :'''''))))))

15- Bir kitap yazsanız, adı ne olurdu?

 Hayata bana zor leave me alone felan lsdfnskdlfn bilmiyorum kitap satar mı ama alnsklfndks

16- Blogger olmasa, şu an gerçekleştirdiklerinizi nerede gerçekleştiriyor olurdunuz?

Tivitır. :'') Ben zaten tivitırdan gelmeyim, Bırcı tuttu elimden harcanma annem sen dedi felan öyle yani. :''') Burda sevgili arkaaşım, gardaşım, sağ kolu olduğum, yeri geldiğinde isyancım yeri geldiğinde örgüt lideri olan Bırcı'ya teşekkürü borç bilirim dskfnlsdnflsdn ciddi olmıycaktı olum bu nası oldu bilmiyorum ama silemiycem üşeniyorum 16'ya kadar nasıl geldim acaba.

17- Birinden hoşlanıyorsun ama hoşlandığın kişi en yakın arkadaşından hoşlanıyor, arkadaşınsa boş değil ona karşı. Ne yaparsın?

  He bunun bi değişiği başıma gelmişti, arkişimin hoşlandığı benden hoşlandıydı. Anangile selam et yavrum oldoğ hadin dedimdi uyuz biriydi :'') Böle bişey başıma gelse köşemde hüznümü yaşarım bence.

18- İnternette sahip olduğunuz ilk takma isim neydi?

Raziel idi galiba emin değilim bilmem kaç yılıydı hey gidin. :''') 

Kimseye paslamıyorum mimi arayıp bulamıycam şimdi kim yazmamış diye. Hiç uğraşamam, benim yazmış olmam da bir mucize başarken "yarıda bırakır sorra devam ederim ya" dedimdi. :'') Herşeyin başı kısmet tabii burdan bir de Bırcı'nınkini merak ederseniz şurdan uzanın. 
Hadin sağlıcaklan, Draco ilen kalın hoşçakalın... :'')))





12 Mart 2013 Salı

Flower Boy Next Door OST ve J-Rabbit




 Size güzel bir OST va'ad ediyorum bu sefer genşler. Herkesin aksine ben Flower Boy Next Door'da konuya değil OST'ye yönelik yazı yazcem aLemDe FaRqıMız OlSun dedim lskdnfknsdf. Ağzım yamuk kalcak ha bi gün öyle çarpılcam töbe töbe neyse.
 Yazımda J-Rabbit'ten bahsedicem biraz da. OST dedim ama tüm OST'ye yer vermiycem sadece başrollerinkine ve J-Rabbitinkini kullancam.


Niye böyle birşey yapıyorum ben konuyu yazmak varken dimi? Herkesler izleyip de yazdılar bile aynı şeyleri söylemek istemedim bir de diziden çok OST beni daha çok etkiledi. Dizi güzeldi hoştu, sevimli filandı bilhassa Yoon'nun oyunculuğu. Şahsım beğendi diziyi ama şuan için dizi üzerine bir şeyler söylemek istemedim.


Dizinin başrolü Enrique'den bir şarkı siz sevenlerine efenim :') Yoon Shi Yoon'dan Want to be a Couple sade gitarla çık hoş bi parça efenim ama Yoon'nun sesi yer yer çırtlıyor arkadaş, oyunculukta kalsın bu çucuk bak çok parlak bi gelecek var bu çucukta ama müzikten ekmek yok sana annem.


Bu da dizinin kadın başrolü Park Shin Hye'den Pitch Black. Shin Hye'nin oyunculuğunun aksine şarkıya sesi güzel uymuş. Video diziden sahneler içeriyor ama Türkçe altyazısı var :')))) siz değerli izlememiş olan okuyucu açmayınız!! Tikkat tikkat!!!!


Aynı şarkının akustik versiyonu çok fark yok aralarında önceki de zaten dingin bi müzikti ama hafif kıpırtılar vardı, bu sadece gitarla. Diziden görüntü yok, spoiler içermiyor.


Gelelim benim asıl bahsetmek istediği şarkıya. Benim asıl beğendiğim, bayıldığım şarkıya. :') J-Rabbit'den Talkin' Bout You isimli parça, tüm kalbi kırıklara, sevenlere, sevilenlere lsdknffnd ben radyocu havasına girdim lan niye böyle oldum. Şurda Türkçe'ye çevrilmiş altyazısı var, spoi yok. Ben anlamına bakmadım, sözlerini hiiiiç okumadım. Beni cezbeden vokalin sesi ve gitarla bütünleşen o ahenk idi :')) 

Flower Boy'daki OST'deki bir çok şarkı, akustik ya da ballad tarzı mı ne oluyorsa işte ondan. Sadece gitarla ve biraz da başka tınılarla hoş dingin, tatlı bir müzik oluşturulmuş. 


J-Rabbit'in bu şarkısıyla ilişkimiz nasıl başladı, ben şarkıyı dizide ilk duydum enee negzel aa du bu ses çok tanıdık lan... aa Shut Up Flower Boy Band'deki Yerim'in sesi gibin sanki...diyip araştırdım buldum şarkıyı baktım o değil ama ses çok benziyor lan benzemiyor mu bence benziyor. Yerim'in de sesinden çok hoşlaştımdı ben. Aslında J-Rabbit'e yönelik bi yazı olcak. :'))) ehe ehe.



J-Rabbit'ten biraz bahsetmek istiyorum. 2 kişilik bir k-Indie grubu J-Rabbit. Biri çalıyor biri söylüyor kızların. Jung Dawoon, enstürmanlardan ve söz yazmaktan sorumlu. Jung Hyesung ise vokalden sorumlu. İkisi de 25 yaşındalar. Grubun adının Rabbit olmasının sebbei ikisi de aynı yıl doğmuşlar ve o yıl tavşan yılı olduğundan ötürüymüş.



Baştaki J ise ikisinin soy ismi de Jung yani J harfiyle başlıyor. Böyle doğmuş gurubun adı. :')) Müziklerini tüm cinsiyetler, her yaşdan insan dinlesin amacındalar.


Friendz.net diye bir siteye mi bağlılarmış orayı anlamadım tam olarak ama orda meşhur olmuşlar. Lately You yani bu yukardaki şarkı J-Rabbit'in albümünde en ünlü olmuş olan şarkı efenim. Tek bir müzik türüne bağlı olmak istemiyorlar. Herşeyi yapıyorlar hacı, pop şarkısını coverlayıp eğlenceli bişiler yapmışlar mesela şu aşşada.


Hani şu refreshing kelimesinin hayat bulmuş hali bence bu kızların müziği. Karşılayacak Türkçe kelime bulamadım tazeleyici bende bi nane havası yarattı slkdnfknsdf gözümün önüne nane geldi hep bu reklamlardan ötürü he. Bloglarda falan kızlar anlatılırken hep bi refresing voice, music tabiri kullanılıyor bence çok yerinde.


Micheal Jackson saygıdeğer popun kralının Man in the Mirror şarkısını coverlamışlar bayüldüm. Ay çık sivdim. Bilindik kız grubu sesi yok ya bir de kızda, böyle cıyaklamıyor tonlu okuyor abi. Gırtlak var kızda ya nasıl da etkileyici. İkisinin uyumu harika gerçekten de.


Bende bu kadar hadin sağlıcaklan...






8 Mart 2013 Cuma

YG'nin Küçük Dijital Canavarı Lee Hi




   Taslaklardaki konular şöyle bir bekleye dursun, ben son günlerde sardığım görl ses Lee Hi'den bahsedeyim. Bu sefer kapsamlı bir yazı yazmayı planlıyorum kısmet :') 


Efenim mevzumuz Lee Hi. Kendisi için camiaca yakıştırılmış hoş bir sıfat var "Yg'nin Dijital Canavarı" deniliyor ona. Debutu; 1,2,3,4'le rookie için satış rekoru kırması, vidyosunun çokca izlenmesi ve çıkar çıkmaz all-kill yapması sebebiyle dijital camiada çok konuşulan biri oldu.




Lee Hi, Kpop Star yarışmasında önce kendini gösterdi. Elde ettiği başarıyla yarışma zamanında baya adından söz ettirdi. Hatta yarışmanın birincisi Park Ji Min'den daha çok konuşulur olduduydu haberlerde. Ben ilgilenmiyordum tabii o zamanlarda, birincinin Lee Hi oldugunu felan sandımdı. Neyse, yarışmayı 2. olarak bitirdi Lee Hi ve YG papa trainee olarak Lee Hi'yi kaptı. 


Lee Hi'nin kimi yerde adını Lee Ha Yi olarak görebiliniz, çünkü çıkış yapmadan önce asıl adını kullanıyordu, Kpop Star'da felan adı Lee Ha Yi. Debutta, YG adın Lee Hi ossun demiş olmuş lskdnflks. Lee Hi, güçlü sesiyle, birinci olan Park Ji Min'se dansıyla tanınmakta yani bir voice queen biriyse dancing queen olarak anılıyor fanlarınca ve evet fanwar var yess, ikisi de çokca karşılaştırılıyor ve bi taraf bi tarafa devamlı hak etmedi, hak etti eleştirisinde bulunuyor. 



Gelelim Lee Hi'nin debutuna. Herkes Papa'nın, Lee Hi'yi SuPearls grubuyla çıkarıcağını bekledi. Ama YG beklenmeyeni yaptı ve Lee Hi'yi solo olarak, ve arayı çok uzatmadan aynı yıl içinde Ekim 2012'de single'yla birlikte çıkarttı Lee Hi'yi. Çıktığı ilk hafta 1,2,3,4, listelerde birinciliğe çömdü all-kill yaptı. 15 Kasım 2012'de MCountdown'da birinci oldu ödül kaptı, velet seni! 



MV'si çıktığında ve performanları da gelmeye başladığında Lee Hi'ye ağır eleştiriler de geldi. Ki hala gelmeye de devam ediyor aslında. Suratsız, soğuk nevale, buz kraliçesi... uzayıp giden bi yığın hakaret. Oynayamaması, surat ifadesi kullanaması sebebiyle sahnede kasıntı bir duruş sergilemesiyle bu sıfatlar yakıştırıldı. Yanlız atlanan bir şey vardı ki, Lee Hi'nin traineeliği bi kaç ay sürmüştü hadi bunu göz ardı edelim.   Onu idol olmaya layık görmeyen takım, ilerde bu surat ifadelerini, mimiklerini kullanmayı öğrenebileceğini pek düşünmedi. Ben de "çok suratsız lan" diyordum genşler o takımın içinde ben de varım ama idol olmasıyla bi alıp veremediğim yoktu. İlgimi de çekmemişti zati dinlemedim. Ama sesine haksızlık edilmemesi gerek. Sonuçta zamanla, dansı da öğrenir, mimikleri de öğrenir. Ve kimse de düşünmedi ki YG'nin Lee Hi'ye layık gördüğü temaydı belki de bu. Olamaz mıydı? Belki de Papa, suratsızlıkğı oynıycan annem dedi koydu sahneye onu. 


Şarkının sahibi Masta Wu imiş tanımam ksfdjf prodüktürlüğünü ise YG'nin prodüktörlükteki göz bebeği Choice37 yapmış Lydia Paek'le birlikte. Ardı ardına 5 gün boyunca tüm listelerde birincilikte kalan şarkı Lee Hi'ye 2 rookie award getirdi. Golden Disk'de Best Rookie Award'ı, Seoul Music Awards'da yine Best Rookie Award'ı aldı. World Music Awards'da World's Best Song ödülü içinse aday durumda şuvan. 


Gelelim ilk stüdyo albümü First Love Part 1e. YG papa, Lee Hi'ye kambek yapcağını duyurdu ama trol papası YG'ye inanılmazdı. YG-life'a koyduğu sayaç sonunda kim bilir ne çıkcaktı. Trol papası, trolden vazgeçmiş bize gerçekten Lee Hi introsu verdiydi. Sayacın sonunda 1 Martta duyurduğu tarihte, Turn it Up isimli introsunu yayınladı ve harikaydı. Intro olması büyük zalimlik YG papa, zalımsın papa, haınsın papa ( ı'la okuyunuz ksjdnfskdjf) 




Martın 7'sini gösteren diğer sayacın sebebi de dün belli oldu It's Over klibini official Lee Hi kanalında yayınlandı. 1,2,3,4 vidyosunda gördüğümüz, suratsız Lee Hi, It’s Over’da herkeste oluşturmuş olduğu bu niteliğini kırdı ve sevimli, zıpır bir kız oldu.




Bence gayet hoş surat ifadeli, eğer oyunculuk denilicekse klip gösterisine oyunculuk sergiledi. Güldü, suratını buruşturdu, kibirlendi, somurttu...kısaca Lee Hi soğukluğunu üzerinden attı, veya YG'nin belirlediği yeni konsepte iyi iş çıkardı.











Ay vidyodaki bu YG ayışlarını çık biğindim ben. Hepsini çözemedim kim kimdir diye ama çık tıtlılar, komikler  arabayı deviren ayının sorrasında depinmesi ıhıığğ sivimli. :3
Neyse It's Over diyyoduk, işte efenim 7 Martta yayınlanan It's Over , First Love mini albümünün birinci partı ve sadece dijital olarak satışa çıktı. Birinci partta 5 şarkı bulunmakta. YG'nin teaser fotosundaki diğer bir tarih olan 21 Martta ise full albüm gelicek ve 10 şarkı olucak bu albümünde. It's Over bir Turn it up harikayni değildi. Belki sorradan ısıtır kendini ama Turn it up başlangıcından çeken bir güzelliğe sahip. It's Over'da müzik hoş ama sarmadı beni. Ama dinliom ldnlkf ele de bişi. MV'den çok hoşlaştım ama.


Title track olarak It's Over ve Rose şarkıları seçilmiş. Rose mini albümde yok, full albümde yer alıcak diye düşünüyorum ben. Bu mini albümdeki şarkılar; Turn it Up, It's
Over, Special, Crush, Dream.
YG Papa hala debut yapmaya kıyamadığı?! Jennie Kim'i bu albümde de kullanmış. Special şarkısında Lee Hi ile birlikte bir düeti var. YG papanın nacizane düşüncesi düet sanatçısı olarak ilelebet traineelikte yaşatmak olsa gerek. 









16 yaşındaki bu küçük dijital canavarın şu ana kadar 1 stüdyo albümü, 5 single'ı, 3 müzik videosu var ve 1 müzik yarışması var hayatının dönüm noktasını yaratan yarışma :') Performanlarını izlerken bugün, tek başına çalışmak kim bilir ne kadar zordur diye düşündüm. Resmen bebenin geleceği gözümün önünde hayal ettim. Tek başına yurtta yaşattım, Big Bang'le 2ne1'la düet yaptırttım, büyüttüm, uyuşturucuya başlattım. Solo olmak zor olsa gerek ya tüm show boyunca teksin allam o 4 dakka ne kadar uzun gelir insana ya. Gruplarda biri hata yaptığında diğerleri kapatabiliyor bişiler yapabiliyor, solo olmak...yalnızlık... Y_Y çok duygusalım bugün galiba lan ağlıycam şindi kız için lsdfndlsknf. Show must go on!


Dijital bebenin bir de Epik High'la düeti bulunmakta It's Cold dinlemenizi öneririm. Çok hoş bir de MAMA'da Epik High'la bunun bir canlı performansı mevcut. Üzerine söyleyebiliceğim bişi yok Epik High'dan bahsediok bençün kpop azizlerinin önderi. :''))) Lee Hi'nin sesi çok narin bu şarkıda, hoş. Şarkıyı dinginleştiren olmuş hele Tablo'nun sesiyle o nakarattaki kısım vel dan end gud jab. 


Hadin Sağlıcaklan... ^.~








1 Mart 2013 Cuma

Nu'est'den Hello!!



   Höf allam yine bi tanıtma yine bi bilin uğraşısı içindeyim yarappim. Ülkeyi ben kurtarcam hayırlısıyla genşler sknflknsdfknsdfkl götümle güldüm bu söylediğime he sdkfnskjfbsjfb.   Grubumuz Nu'est; 2012 yılında debut yapmış olan bu grubun bebeleri predebutlarında, After School'un efenime Orange Caramel'in müzik vidyolarında, soracıma bi takım performanslarında felan boy göstermişler feket yazar bunları nerden tanıyor?


Yazar bunları Ren'den ötürü tanıyor. Hu iz Ren derseniz diye koyyom buraya elim titreyerek. Kendisi bu güzellik efenim. Möthiş görl güzelliğine takılıp çekildimdi. Gruptan da sadece Ren'i bilirim. özel bi ilgim, sevgim olmadı gruba benim. Peki ben niye yazıyorum bu yazıyı? Gelcem oraya az bi beklersek!!! Neyse efenim, sorracığıma Nu'est Pledis Entertainment'a bağlı 5 kişilik boyband debut şarkılarının adı "Face" Gruptaki en büyük üye 93lü biz ahjummamsı kategori geri basak genşler lsknfslddk allam kpop yüzünden yaşlı hissediyorum kahrolsun.


İşte mesela debut şarkıları bu olmasaydı belkim ay em e nuest fan olurdum belki de. Herşey şarkıyı beğenmememden ötürü. Ama grup genel olarak sevimli bence ben hoşlaşıyorum ama içine girmekten uzak tutmaya çalışıyorum kendimi. Ele karmaşalı bişi yane. Neyse geçelim...

15 Mart 2012de MCountdown'da debut stage yapmışlar ilk. Sorracıma 1 Temmuzda "Action" ile kambek yapmışlar. Sorra da gelmişler şindi Hello  ile kambeklerini yapıyorlar.




Asıl benim üstünde durma istediğim konu ve bene bu postu yazdıran mevzuya gelelim. Kambek şarkıları Hello 12 Şubatta Loen Ent'ın youtube kanalında çıktı. Ama ben Nu'est mı peh gene beğenmiyceğim bi şarkıdır yea bırah didim dinlemedim. Feket olm şarkı çok fena sarıyor he, çok fena hem de. İlk dinlediğimde, yobuseyooo diye iniltileriyle dalga geçtimdi bı ni yiağ hahahaha felan diye ama yok annem yok sldfnsdlkf şarkı bitti ben yobuseyo nınının nınını diye mırıldanır buldum kendimi sorra bi replay iki replay derken du ben bi live performancelara da bakam hele oldum sorra yok bele olmaz ben bi de post yazam didim. :3

Hello'nun stage'ini çık biğindim ben, şu başlangıç kısmına hele ahiyy mini oyun gibin ya hani, pek bi hoşuma gitti orası. Minhyun'muş adı bu baştaki masadaki el kol yapan bebe Astrea'dan öğrendim isimleri hep, bi kez daha tenk yu veri maç :') İşte onun o kısmısını çoksel.


Çocuklar güzel anacım valla güzeller, bele pırıl pırıl yüzleri var he. Git bakkaldan sakız çal desen yok ablam yapamam der boyun büker gibin pak yüzlüler lksdnfds. Soldaki bebe Minhyun, Hello'nun başındaki masadaki çucuk allam bebenin adı bele kalcak sdlknfd Sağdaki sportmen, egzotik şapşallı bebe de Aron. Yazı amacından sapıyor ya hadi bakalım du hele nolcek. 



Albümdeki diğer şarkılar da güzel benim Hello dışında beğendiğim şarkılar da oldu.
Yukardaki vidyo
Hello Hello şarkısının performansı, genşler bi kez hello demeyi yeterli görmemişler bi mini albümde iki kez taa diyek demişler lsdknfs taam bn bşy dmyrm diyin siz taam hadi. Ama bunu da sevdim ya la ben sdfndsjf hello hello kısmı yani nakarat kısmı cıstak cıstak söylüom ben. :3




Her ne kadar dansdaki kravat dansını anlamlandıramış ve komik hareketler kısmı olarak nitelesem de o 1. dakkadaki yobuseyo kısmındaki dansdan çok hoşlaşıyorum kendi içinde derin anlamlar barındırıyor bence o el hareketi ldsfnklskf palyonço aslında gülmüyor ben onun içinde yaşadığı hüznü görebiliyorum.



Burda da Nu'est Hello diye dans etmeyi öğretiyor. Kareografide bir hikayeyi barındırıyormuş aslında ele diyyo. Bir de Ren çoksel dans ediyor olm ya. :3

     

Ay bak dansda bu kısmısını da çık biğindim sağdaki partı diyorum. Gifini bulamadım, bu sahnede zaten yukarda performansları neyin izlediyseniz görmüşünüzdür sandalyeylen çekiollar bebeyi ay layk it. ::''))))





Bu da mini albümden diğer bir şarkı Beautiful Solo.
Bu mini albüm Nu'est tarzından faklıymış ki bence de öyle, yenilenme olarak nitelenmiş güzeldir ben beğendim bu yenilenmeyi mümkün mertebe hep bele yenilenmeli ilerlesinler, bundan sonra yakın markajımda Nu'est. Grubu baştan itibaren, memberlarıyla birlikte tanıtmak amacında değildim sadece şarkıları üzerinde durdum o yüzden.


Özetlemek icap ediyorsa genşler lsdkfndf ben Nu'est'ın bu mini albümünü beğendim bebeleri bağrıma bastım. Güzel, dinleten, anlamlı bir şarkı olmuş Hello, özellikle title şarkılarından bahsediyor olma sebebim cidden bayıldım Hello'ya ya lsdfnflksdf bu ara hello'yla yatıp kaktığımız yeterince anlatabilmişsem eğer mesûdum, bahtiyârım efendiler. Sıkı çalışmış çucuklar, emek var ortada ondan ben de emeğin fahri koruyucusu olarak tanıttım.
                                                                                                          

                                                                                                         Hadin sağlıcaklan...