30 Mart 2013 Cumartesi

18 Sorulu Mim




    Bırcı'dan bi zamanlarda mim geldiydi, bi mim yazma hevesi geldi bana bu ara. Geçen ayı mimle geçiren ben değilmişim gibi bu sözler ama neysem. Bu sıra yeni blog yazı sitili deniyorum, ciddili takılcam bi süre bakalım ne kadar devam ettirebilcem. Ama yapıyom ediyomdan vazgeçmem genşler onlar benim günlük konuşma şeysim vazgeçemem. :'') Mimiz 18 dane soru içermekte, sorular fantastikliği ve aksiyonu sıfır hayatı olan bu şahıs için çok zordu genşler. Bi iki resim neyin ekledim sıkıcı gözüküyordu sade yazı olarak olum ya.

 1- Hayatınızda mucize olarak nitelendirebileceğiniz bir olay geldi mi başınıza?

aha:D mucize derken? Küççükkene mahallede herkeslerin bisikleti vardı bi benim yoktu fakirlik işte te o zamanlarda başlamış. Babam yokuş üstünde diye ev, tutturdu almıycam diye neysem mahalledeki bebenin bisikletine biniyi diye atmış zincirini takıyım dedim bebeye, tamam dedi o da. Ben takarken öteki taraftan biri pedalı çevirdi benim barnak zincir yerine girdi, sıkıştı oraya allam nebçim acıyor, her gelen çıkarcam ben diye pedalı çeviriyor niye çünkü zekiler :''''))) benim barnak bi tık daha ilerliyor iyice sıkıştı. Böyle böyle bir tur attı barnakım zincir çercevesinde herhal hatırlamıyorum :'') Sorra bi zenginli amca arabasınla geçerken kenarda böyle başıma üşüşmüş kalabalığı gördü indi noluyor diye, bi bağırdı bunlara "ÇEVİRMESENİZE ULAN!!!" diye benim gözler bi ışıdı "amcaaaa :'''')))" diye. Amca arabadan alet çantasını indirdi tekerlekleri söktü felan uzun dakkalar sonucunda barnakımı kurtardı benim mucizem budur genşler o amca olmasaydı herhal bi barnaksız idim. 

2- Hayatınızda aldığınız en büyük risk neydi? 

Lisedeyken coğrafya sınavında ben orta sıradaydım göt arkadaşım cam kenarındaki sıralarda oturuyordu. Kopya ver kopya ver diye ıkınıyor sanki ben ço biliyorum. Hangi akılla yaptımsa kağıtları değiştirdik cam kenarına orta sıradan kağıt şaaptım mesafeyi ve hocanın gezinmesini insan bi hesap eder a kafa neyse sonunda yakalandık tabii. İşte bu zekadan ötürü bütünlemesine kaldımdı onun. Çok büyük risk demi :''') 

3. Almayı düşünüp de alamadınız neler var?

 Çekmecemdeki tuvalet kağıdı listemi bir açam ben du hele. :'') Koleksiyonunu yapmak istediğim albümler, eski fotoğraf makineleri, Japonya'ya bilet, binimum ölüp bittiğim kırtasiye ürünleri, kitaplar, Samsung Galaxy serisi, Mac :''') (bi anlık bi düşündümdü zamanında fiyatıyla bakışıp kırılma anımız saliselikti) kıyafetler bisürrü var hof kot ceket, deri ceket, kedi (alınan bişey değil ama sahip olmak istediğim olarak yer verdim) ayakkabı... diye upuzun devam eder bu, özetin de özeti idi.


4- Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı? (Asla beyaz giymem vs.)

  Kırmızı ve sarı renk sevmem hiçbirşeyde, saç rengi olarak bayülürüm ama o ayrı. :'') Mini etek giyemem bi kere giydimdi kalas yürüyor sandılardı :''') Ço yazıktım. 

5- Nefret ettiğiniz huylar ya da nefret ettiğiniz insanlar?

  Herşeyi ben bilirim havasındaki insanlar. Her daim "biliyorum"dur onlar, bilmeseler de "ya inanılmazdı o gösteri bilmem mi" şeklinde bozuntuya vermezler. Hep senden çok biliyordur, varoluş amacı herkesi ezik görmek, bilgisiyle kutsamaya çalışmaktır. Bir de gereksiz insanlar. Bu insanların hiçbir amacı yoktur. Herkesi yargılar, herkese bir yafta yapıştırır. O birini beğenir ya geri kalan herkes berbattır, tek onunki müthiştir. Onun pörfekine laf gelmesin amman amman ha hemen bir misyonerlik başlatır. Hele bu herşeyi bilenlerle bu gereksizler birleştim mi kafama huni takıp gezinme mod 10 oluyorum. Koreci, Japoncu zartcı zurtcu tayfa örnek olarak verilebilir. Bu sıralar kapıyı çarpıp çıkmalık duruma geldim hadi bakalım hayırlısı artıkın. 

6- Sizi en net tanımlayan kelime hangisi?

 Moron. Fakiri Bırcı kapmış ::''/

7- Hayata yeniden gelme şansınız olsa, hangi ülkede doğmak isterdiniz?

 Çok basit cevap veriyorum; Japonya.


8- Tek başına bir insan keyif almak için neler yapabilir?

  Film neyin izler işte benim hergün yaptığım gibi, napsın başka, ne istiyonuz?

9- Nikah masasında evleneceğiniz kişiden "Hayır!" cevabı alsanız?

  eke eke :''))) Kim veriyor o cevabı kim arkadaş bana İSİM VER İSİM!!!! Bundan sorraki yaşamı için bir ümit beslemesine gerek yok bizim dere genşliği icabına bakar onun geleceğinin, rahat ve konforlu bir tabut ayarlayacaklarının da garantisini verebiliriz.

10- Ölümden sonra var olan hayata inanıyor musunuz?

Bu soru niye var ki? Yok cevabı küçümsemek için değil valla "hahaha tabiiki" gibi birşey yüzünden demiyoum tuhaf geldi bana neyse inanıyorum işşallah oradaki ben mutlu olur :'''')))

11- Sizi yazmaktan soğutan olaylar?

 Bok kafalı hayran tayfası. Bi kaç gündür sessizliğimlen duruyorum mesela öyle ki sinirimi çıkarmaya bloğa bile gelmiyorum. Rehabilite olup bu tayfayı kafaya takmamayı planlıyorum... olmuyor. Şu sıralar yoga ile arınırım belkim düşüncesindeyim i hope. 

12- Kendinize robot bir sevgili yapıyorsunuz, ona hangi özellikleri eklemek isterdiniz?

  Zettai Kareshi :'''')) Özgüven olsun sünepe olmasın allaşgına depik atar duvara yapıştırırım lötfön. Hof bilmiyorum ki benim hiç kafamda bi erkek tipi yoktur yüzeysel biriyim :'''))) Yakışıklı olsun yeter valla ya. 

13- İnsan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar?

  Hep politik sorular bunlar napcanız ki acaba bunları. :''') Yazılı olanı yaşar valla elime bırakılınca bok oluyor o çünkü.

14- Aklınıza ik gelen ingilizce kelime hangisi?

Previously on Vampire Diaries, bıdı bıdı bıdı I have to learn her" cümle oldu bu ama kafamda bunlan yaşıyorum haftalardır. :'''''))))))

15- Bir kitap yazsanız, adı ne olurdu?

 Hayata bana zor leave me alone felan lsdfnskdlfn bilmiyorum kitap satar mı ama alnsklfndks

16- Blogger olmasa, şu an gerçekleştirdiklerinizi nerede gerçekleştiriyor olurdunuz?

Tivitır. :'') Ben zaten tivitırdan gelmeyim, Bırcı tuttu elimden harcanma annem sen dedi felan öyle yani. :''') Burda sevgili arkaaşım, gardaşım, sağ kolu olduğum, yeri geldiğinde isyancım yeri geldiğinde örgüt lideri olan Bırcı'ya teşekkürü borç bilirim dskfnlsdnflsdn ciddi olmıycaktı olum bu nası oldu bilmiyorum ama silemiycem üşeniyorum 16'ya kadar nasıl geldim acaba.

17- Birinden hoşlanıyorsun ama hoşlandığın kişi en yakın arkadaşından hoşlanıyor, arkadaşınsa boş değil ona karşı. Ne yaparsın?

  He bunun bi değişiği başıma gelmişti, arkişimin hoşlandığı benden hoşlandıydı. Anangile selam et yavrum oldoğ hadin dedimdi uyuz biriydi :'') Böle bişey başıma gelse köşemde hüznümü yaşarım bence.

18- İnternette sahip olduğunuz ilk takma isim neydi?

Raziel idi galiba emin değilim bilmem kaç yılıydı hey gidin. :''') 

Kimseye paslamıyorum mimi arayıp bulamıycam şimdi kim yazmamış diye. Hiç uğraşamam, benim yazmış olmam da bir mucize başarken "yarıda bırakır sorra devam ederim ya" dedimdi. :'') Herşeyin başı kısmet tabii burdan bir de Bırcı'nınkini merak ederseniz şurdan uzanın. 
Hadin sağlıcaklan, Draco ilen kalın hoşçakalın... :'')))





6 yorum:

  1. Şahsen zenginli amcanın sana sonradan yeni bisiklet göndermesini neyn beklerdim böyle bi türk filmi çevirmenizi ama tamam hadi dşaksasdk

    aaayy hepsini okurken kekekek diye gülüp kafamdan sana cevap verdim ama aşşa inip yazmayı unutmuşum daskdoaskdapsodk yes katılıyom harika süper.

    Bi de biz bugun dizimizi izlicektik kenks ne diyon bu işe ğaokspasodkasodpkasd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zenginli amcanın göynü zengin deelmiş dimek. :''')
      Bloğuma verdiğin önemi burdan şaapıok Bırcı taam şaapşma sen hiç ya :/ ksdjfbsjkfskjd

      Sil
  2. Sen de hep çocukluğunu anlataymışın keşke sdkjhgfshjd hep böyle bi ekşınlı, acayipli bişiler. şimdi anca 20 saat otur dizi izle film izle. anlatacak neyin var lan tutmuş 18 soruya cevap vermişin bi de sdlkjgfjsdhks

    sen de başladın Bırcı gibi yok bıktım fan tayfasından, terketçem bilmem ne. olom siz kimlerlen takılıyonuz, nerlerde dolaşıyonuz, nebçim çevreniz var da soğutuyo bu kore hayatından. bana niye olmuyo ondan hiç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla tek malzemem çucukluğumdan bilin mi çıkarsa bişi ordan çıkar başka da bi heycanlı şeyim yok :''') mülayimlik işte. Ay o üstün zekanın nadide eseri akşam makalesine atıfta bulunma allaşgına dskjfskdjfbsd

      Sil
  3. negzel yazmışın kiyifle okudum kaarşim..

    amcalı hikaye güzelmiş.. "çekilin ben doktorum" gibi ghfdjsdfh Allah razı olsun zengin amca, sağol..

    cevapların çoğunluğu bana uyuyodu aferin genş kjhgfdfgh sevdim bu yazını ellerine sağlık anneeem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herşey sençün şizom bilion :'')

      Sil