12 Mart 2013 Salı

Flower Boy Next Door OST ve J-Rabbit




 Size güzel bir OST va'ad ediyorum bu sefer genşler. Herkesin aksine ben Flower Boy Next Door'da konuya değil OST'ye yönelik yazı yazcem aLemDe FaRqıMız OlSun dedim lskdnfknsdf. Ağzım yamuk kalcak ha bi gün öyle çarpılcam töbe töbe neyse.
 Yazımda J-Rabbit'ten bahsedicem biraz da. OST dedim ama tüm OST'ye yer vermiycem sadece başrollerinkine ve J-Rabbitinkini kullancam.


Niye böyle birşey yapıyorum ben konuyu yazmak varken dimi? Herkesler izleyip de yazdılar bile aynı şeyleri söylemek istemedim bir de diziden çok OST beni daha çok etkiledi. Dizi güzeldi hoştu, sevimli filandı bilhassa Yoon'nun oyunculuğu. Şahsım beğendi diziyi ama şuan için dizi üzerine bir şeyler söylemek istemedim.


Dizinin başrolü Enrique'den bir şarkı siz sevenlerine efenim :') Yoon Shi Yoon'dan Want to be a Couple sade gitarla çık hoş bi parça efenim ama Yoon'nun sesi yer yer çırtlıyor arkadaş, oyunculukta kalsın bu çucuk bak çok parlak bi gelecek var bu çucukta ama müzikten ekmek yok sana annem.


Bu da dizinin kadın başrolü Park Shin Hye'den Pitch Black. Shin Hye'nin oyunculuğunun aksine şarkıya sesi güzel uymuş. Video diziden sahneler içeriyor ama Türkçe altyazısı var :')))) siz değerli izlememiş olan okuyucu açmayınız!! Tikkat tikkat!!!!


Aynı şarkının akustik versiyonu çok fark yok aralarında önceki de zaten dingin bi müzikti ama hafif kıpırtılar vardı, bu sadece gitarla. Diziden görüntü yok, spoiler içermiyor.


Gelelim benim asıl bahsetmek istediği şarkıya. Benim asıl beğendiğim, bayıldığım şarkıya. :') J-Rabbit'den Talkin' Bout You isimli parça, tüm kalbi kırıklara, sevenlere, sevilenlere lsdknffnd ben radyocu havasına girdim lan niye böyle oldum. Şurda Türkçe'ye çevrilmiş altyazısı var, spoi yok. Ben anlamına bakmadım, sözlerini hiiiiç okumadım. Beni cezbeden vokalin sesi ve gitarla bütünleşen o ahenk idi :')) 

Flower Boy'daki OST'deki bir çok şarkı, akustik ya da ballad tarzı mı ne oluyorsa işte ondan. Sadece gitarla ve biraz da başka tınılarla hoş dingin, tatlı bir müzik oluşturulmuş. 


J-Rabbit'in bu şarkısıyla ilişkimiz nasıl başladı, ben şarkıyı dizide ilk duydum enee negzel aa du bu ses çok tanıdık lan... aa Shut Up Flower Boy Band'deki Yerim'in sesi gibin sanki...diyip araştırdım buldum şarkıyı baktım o değil ama ses çok benziyor lan benzemiyor mu bence benziyor. Yerim'in de sesinden çok hoşlaştımdı ben. Aslında J-Rabbit'e yönelik bi yazı olcak. :'))) ehe ehe.



J-Rabbit'ten biraz bahsetmek istiyorum. 2 kişilik bir k-Indie grubu J-Rabbit. Biri çalıyor biri söylüyor kızların. Jung Dawoon, enstürmanlardan ve söz yazmaktan sorumlu. Jung Hyesung ise vokalden sorumlu. İkisi de 25 yaşındalar. Grubun adının Rabbit olmasının sebbei ikisi de aynı yıl doğmuşlar ve o yıl tavşan yılı olduğundan ötürüymüş.



Baştaki J ise ikisinin soy ismi de Jung yani J harfiyle başlıyor. Böyle doğmuş gurubun adı. :')) Müziklerini tüm cinsiyetler, her yaşdan insan dinlesin amacındalar.


Friendz.net diye bir siteye mi bağlılarmış orayı anlamadım tam olarak ama orda meşhur olmuşlar. Lately You yani bu yukardaki şarkı J-Rabbit'in albümünde en ünlü olmuş olan şarkı efenim. Tek bir müzik türüne bağlı olmak istemiyorlar. Herşeyi yapıyorlar hacı, pop şarkısını coverlayıp eğlenceli bişiler yapmışlar mesela şu aşşada.


Hani şu refreshing kelimesinin hayat bulmuş hali bence bu kızların müziği. Karşılayacak Türkçe kelime bulamadım tazeleyici bende bi nane havası yarattı slkdnfknsdf gözümün önüne nane geldi hep bu reklamlardan ötürü he. Bloglarda falan kızlar anlatılırken hep bi refresing voice, music tabiri kullanılıyor bence çok yerinde.


Micheal Jackson saygıdeğer popun kralının Man in the Mirror şarkısını coverlamışlar bayüldüm. Ay çık sivdim. Bilindik kız grubu sesi yok ya bir de kızda, böyle cıyaklamıyor tonlu okuyor abi. Gırtlak var kızda ya nasıl da etkileyici. İkisinin uyumu harika gerçekten de.


Bende bu kadar hadin sağlıcaklan...






2 yorum:

  1. Aferim böyle aşağıla örsele Yoon'u kimse sevmesin canım bu yeteneksiz haytayı!! lskjdfksdhfkjdsf

    göbek atmalı musiki dinliodum vampir kaarşim acık damara bağlıyım indie forever ay lab yu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızların sesi çoksel bence de dinle ay lab yu tuu :')

      Sil