1 Mart 2013 Cuma

Nu'est'den Hello!!



   Höf allam yine bi tanıtma yine bi bilin uğraşısı içindeyim yarappim. Ülkeyi ben kurtarcam hayırlısıyla genşler sknflknsdfknsdfkl götümle güldüm bu söylediğime he sdkfnskjfbsjfb.   Grubumuz Nu'est; 2012 yılında debut yapmış olan bu grubun bebeleri predebutlarında, After School'un efenime Orange Caramel'in müzik vidyolarında, soracıma bi takım performanslarında felan boy göstermişler feket yazar bunları nerden tanıyor?


Yazar bunları Ren'den ötürü tanıyor. Hu iz Ren derseniz diye koyyom buraya elim titreyerek. Kendisi bu güzellik efenim. Möthiş görl güzelliğine takılıp çekildimdi. Gruptan da sadece Ren'i bilirim. özel bi ilgim, sevgim olmadı gruba benim. Peki ben niye yazıyorum bu yazıyı? Gelcem oraya az bi beklersek!!! Neyse efenim, sorracığıma Nu'est Pledis Entertainment'a bağlı 5 kişilik boyband debut şarkılarının adı "Face" Gruptaki en büyük üye 93lü biz ahjummamsı kategori geri basak genşler lsknfslddk allam kpop yüzünden yaşlı hissediyorum kahrolsun.


İşte mesela debut şarkıları bu olmasaydı belkim ay em e nuest fan olurdum belki de. Herşey şarkıyı beğenmememden ötürü. Ama grup genel olarak sevimli bence ben hoşlaşıyorum ama içine girmekten uzak tutmaya çalışıyorum kendimi. Ele karmaşalı bişi yane. Neyse geçelim...

15 Mart 2012de MCountdown'da debut stage yapmışlar ilk. Sorracıma 1 Temmuzda "Action" ile kambek yapmışlar. Sorra da gelmişler şindi Hello  ile kambeklerini yapıyorlar.




Asıl benim üstünde durma istediğim konu ve bene bu postu yazdıran mevzuya gelelim. Kambek şarkıları Hello 12 Şubatta Loen Ent'ın youtube kanalında çıktı. Ama ben Nu'est mı peh gene beğenmiyceğim bi şarkıdır yea bırah didim dinlemedim. Feket olm şarkı çok fena sarıyor he, çok fena hem de. İlk dinlediğimde, yobuseyooo diye iniltileriyle dalga geçtimdi bı ni yiağ hahahaha felan diye ama yok annem yok sldfnsdlkf şarkı bitti ben yobuseyo nınının nınını diye mırıldanır buldum kendimi sorra bi replay iki replay derken du ben bi live performancelara da bakam hele oldum sorra yok bele olmaz ben bi de post yazam didim. :3

Hello'nun stage'ini çık biğindim ben, şu başlangıç kısmına hele ahiyy mini oyun gibin ya hani, pek bi hoşuma gitti orası. Minhyun'muş adı bu baştaki masadaki el kol yapan bebe Astrea'dan öğrendim isimleri hep, bi kez daha tenk yu veri maç :') İşte onun o kısmısını çoksel.


Çocuklar güzel anacım valla güzeller, bele pırıl pırıl yüzleri var he. Git bakkaldan sakız çal desen yok ablam yapamam der boyun büker gibin pak yüzlüler lksdnfds. Soldaki bebe Minhyun, Hello'nun başındaki masadaki çucuk allam bebenin adı bele kalcak sdlknfd Sağdaki sportmen, egzotik şapşallı bebe de Aron. Yazı amacından sapıyor ya hadi bakalım du hele nolcek. 



Albümdeki diğer şarkılar da güzel benim Hello dışında beğendiğim şarkılar da oldu.
Yukardaki vidyo
Hello Hello şarkısının performansı, genşler bi kez hello demeyi yeterli görmemişler bi mini albümde iki kez taa diyek demişler lsdknfs taam bn bşy dmyrm diyin siz taam hadi. Ama bunu da sevdim ya la ben sdfndsjf hello hello kısmı yani nakarat kısmı cıstak cıstak söylüom ben. :3




Her ne kadar dansdaki kravat dansını anlamlandıramış ve komik hareketler kısmı olarak nitelesem de o 1. dakkadaki yobuseyo kısmındaki dansdan çok hoşlaşıyorum kendi içinde derin anlamlar barındırıyor bence o el hareketi ldsfnklskf palyonço aslında gülmüyor ben onun içinde yaşadığı hüznü görebiliyorum.



Burda da Nu'est Hello diye dans etmeyi öğretiyor. Kareografide bir hikayeyi barındırıyormuş aslında ele diyyo. Bir de Ren çoksel dans ediyor olm ya. :3

     

Ay bak dansda bu kısmısını da çık biğindim sağdaki partı diyorum. Gifini bulamadım, bu sahnede zaten yukarda performansları neyin izlediyseniz görmüşünüzdür sandalyeylen çekiollar bebeyi ay layk it. ::''))))





Bu da mini albümden diğer bir şarkı Beautiful Solo.
Bu mini albüm Nu'est tarzından faklıymış ki bence de öyle, yenilenme olarak nitelenmiş güzeldir ben beğendim bu yenilenmeyi mümkün mertebe hep bele yenilenmeli ilerlesinler, bundan sonra yakın markajımda Nu'est. Grubu baştan itibaren, memberlarıyla birlikte tanıtmak amacında değildim sadece şarkıları üzerinde durdum o yüzden.


Özetlemek icap ediyorsa genşler lsdkfndf ben Nu'est'ın bu mini albümünü beğendim bebeleri bağrıma bastım. Güzel, dinleten, anlamlı bir şarkı olmuş Hello, özellikle title şarkılarından bahsediyor olma sebebim cidden bayıldım Hello'ya ya lsdfnflksdf bu ara hello'yla yatıp kaktığımız yeterince anlatabilmişsem eğer mesûdum, bahtiyârım efendiler. Sıkı çalışmış çucuklar, emek var ortada ondan ben de emeğin fahri koruyucusu olarak tanıttım.
                                                                                                          

                                                                                                         Hadin sağlıcaklan...







3 yorum:

  1. Hene, ben grubun ilk çıkışını biliyormuşum meğerse, ama face ile çıktıklarında ilk çıkışları olduğunu bilmiyordum salkdjaskdjaskldjasd debut şarkıları benide hiç sarmadı mathi! hiç hemde, çöttee çötte hiç hemde kjhAJDHakjdhkjsdf

    Grubun üyelerinide tanıtaydın keşke dicektim ama nyse bşy deMiYRuMm :S sana demiycem sende birtek hepimiz gibi Ren ile çekilmişsin gruba.. Yazı için tenk yu kardeşim. Öğrenmek güzel oldu :))

    YanıtlaSil
  2. üyeleri ben de bilmiom görüon ki cınım dlsknslkdn ondan hiç ona kasmak istemedim zaten amacım sadece hello hakkında görüş bildirmekti. :') Reca ederim efenim. :3

    YanıtlaSil
  3. çok beğendim

    YanıtlaSil