20 Nisan 2013 Cumartesi

Liebster Blog Award #2


Bırcı beni mimlemiş bu sefer, uzun zamandır mim gelmiyordu Bırcı'dan oturam yapam dedim. Bırcı mimi için şura


Mimde bu resmi kullanıokmuşuz ele demiş Bırcı, o da mimlendiği yerden şaapmış tabi bunu bu çok dıdısının dıdısından durumu oldu resmen girişe yazcak bişiyim olmadığı için uzatıyorum burayı he. Ciddili yazım sitilimdeydim ben şindi ona dönüyorum taam. 11 bilgi vermem gerekiyormuş hakkımda ama artık tükendi! Bu mimi kaçıncı kez yapıyorum artık bu mimi kim pörtlettiyse bi dur desin çok rica ediciğim.


  1. Koleksiyon denilemez belki ama bir şeyler biriktirmeyi severim, nasıl tabir edeceğimi bilemedim resmen de. Yani kitaptır, albümdür bunları elimde bulundurmak isterim.
  2. Seri kitaplardan hoşlanırım. Ama fantastik olucak, güzel olucak layk Harry Potter, belki Açlık Oyunları da sayılabilir.
  3. Görseli güzel olan şeyler gözümde hep naystır. Kitap kapağı, afiş hatta duvar kağıdım, chrome'a bile üşenmeyip saatlerce tema baktığım olmuştur.
  4. Efsane, hikaye, mitoloji tarzı şeylere ilgim vardır. İşşallah vampirler vardır ve doğa ana bize onu bi ara sunar diye bekliom şu ara, işte bunlar hep Eric Northman :'''))) 
  5. YAZ İNSANIYIM :''')) Büyük harfle belirtmek isterim ki yaz insanıyım ehe ehe Bırcı :'')))) Yaz güzeldir genşler, yaz sıcaktır, yaz denizdir, yaz dondurmadır, yaz üstünde kat kat tonlar olmadan ferah ferah gezme demektir. Ay lev samır <3
  6. Önyargılı insanım. Bence yeterli bu taam. (Bırcı da aynını yazmış ama ya -_-)
  7. Kola ve dondurmasız bi gezegen var olmasın.
  8. Bir anda zaman dilimimden çıkıp gitmesini istediğim insanlar var. Umutla bekliyom, belki Santa Kurus vardiyasında alır gider.
  9. Cevaplarımızın her daim benzer olması sebebiyle şuvan Bırcıyla arkişliğimi gözden geçiriyorum bu da hakkımdaki bi gerçek bence yer alır burda.
  10. Bırcı demişken; kıştan nefret ederim :''))) Kış kıyafetlerinden de bilakis aynı oranda nefret ederim. Tek bir botla kışı geçirmişliğim vardır. 
  11. Delicesine kedi istiyorum. 
BIRCI'NIN SORULARI:

1) Yaşadığın en fantastik/gizemli olay?

Bu sorunun benim için ne kadar zor olduğunu biliyon işşallah Bırcı :'')))) Resmen de cevabım yok he ldkfnsdfnsdkf he bak hatırladım. Lisedeyken yan sınıfta TM'de bi kız vardı sırık diyyoduk biz ona, bu kız son sene ruhlara merak saldırydı geldi bi gün okula "ruh çağıralım hadi ben öğrendim" diye, yan sınıftan bizi aldılar falan ne bok yiyyosak acaba lsdknfdsd neyse bıdı bıdı hokus pokus geldiysen üç defa felan yaptılar yok bardağı oynat felan yaptılar bardak oynadı kdjnfskjfb herkes çığlık çığlığa tabi, "bardağı sen oynatıon yeağ" felan dedik biz "yok ben yapmıom"dedi tabii neyse, sonra biz gittikten sonra bunlar yine birilerini cağırdılardı, bu sefer geri depti çağırma, çağırdıkları ruh sınıfta kaldı dsknfkjsdbf gitmedi sözde, okula bi yayıldı ki kimse TM sınıfına giremedi dslnfsldfns cahilliklen hakkat biz yusuf yusuftuk he. Sonra bizim sınıfta bi kız vardı ruhları, cinleri felan görüyordu sözde bilmiyorum. Arada kriz geçiriyordu, konuşuyordu onlarla, kavga falan ediyordu. Bir gün ciddi bir kriz geldi dersin ortasında, sıraları falan tekmeledi böyle, gidin diye etrafı savuşturdu bişiler yaptı, te müdür yardımcısı geldi aşşadan ay sakin ol falan diye ay bi dak şimdiki anlatcağıma gülcem sdlfknsdlfnsdlkfnsldf halen eğleniom şamdaşlsmd kız buna bi tekme geçirdi böyle bir okkalı sınıfça nası oh çekmişiz bilemeniz lsdnflsdnfsdflk her sabah odasında azar yemek nedir bilemeniz a dostlar orda 3 yılımın sabahları aktı gitti he negzeldi hey gidin :''')))

2) Zamanda ileriye mi geriye mi gitmek isterdin, nedenleriyle birlikte alırsak...

Geriye. Geçmişi merak ediyorum. Toplumları, kültürleri, dilleri, yaşayışlarını. Kendi geçmişim değildir işalah bu sorunun kastettiği. Eski zamanları seviyorum ben bilmiyorum orada bolca hikaye var, fantastiklik var güzel yapılar var, olaylar var, kıyafetler güzel filan yani benim geçmişi görmem lazım bi kaç filozofu kitap yazmaktan alıkoymam falan lazım beni bi atıverin ollara piliz :''))))

3) Hoşlanmadığın insanlarla konuşmaya devam eder misin?

Mecburi durumlar vardır sen de bilirsin ki Bırcı :'''))) Çoğunlukla bağımı koparırım ama bazısıyla olmuyor o, hesap verme, tartışma aşamasına girmen gerekiyor bu insanlarla o yüzden bırak dağınık kalsın diyorum onlara.

4) Yurtdışında yaşamak mı isterdin, yoksa gezip görüp geri dönmeyi mi?

Birinci şık of kors. Yaşamak isterim, hatta mümkün olabilse her beğendim ülke bir kaç yıl yaşabilsem sonra daimi olamak üzere Japonya'ya gitsem :'')))

5) Keşke şu konu hakkında çok bilgi sahibi olsaydım dediğin bi şey?

Herşey. Herşeyi bilmek istiyorum. Küçültmek gerekirse Antik çağlar konusunda çok şey bilmek isterdim, bilhassa Asya'nın. Mitolojinin en zengin, hayal aleminin en sınırsız olduğu zamanlar çünkü.

6) En çok ne alışverişi yapmayı seversin?

Kıyafet, aksesuar, albüm, kitap. Ivır zıvır :''))

7) Çocuğun gibi sevdiğin kitap-film-dizi-anime-şahıs?

Çocuğum gibi kitap; Harry potter bir çocukluğumu verdim ona gurur duyan ebeveyn gibiyim ona karşı. Dizi olarak; Hanakimi ve kimi wa petto :''')))  anime olarak bilemiyorum ayrım yapamadım :'')) 5 barnağın beşi de bir değilsdlfnsdf. Şahıs olarak çok var ama :''))) Infinite, dongwoo salak halleriylen içimdeki anne şefkatini uyandırıyor at. Onew, Kyu ldnflsdkfdsk gerzekalı hali içimdeki dayakçı anneyi uyandırıyor, Bap'ım her bir bireyini bağrıma basıp, göğsümde uyutmak istiom, pış pış yapcem ele bi duygum var, daha hatırlayamadım şuvan.

8) Hayatın film olsaydı kategorileri ne olurdu?

Yer yer komedi eğer dışarı çıkarsam onun dışında himono onna adında bir kategori var etmemiz gerekicek. :'')))


9) Shire mı Hogsmeade mi?

Shire hakkında hiçbir fikrin yok, Tolkien'i yıllar önce Hobbit'in ilk 50 sayfasında bırakmıştım. Hogsmeade diyicem tabii ki de Heri Potır çucuğuyuz biz. 

10) Doğaüstü bi güçle birilerini öldürebilecek olsan öldürür müsün? Ya da diriltebilecek olsan, diriltmek istediklerin kimler?

Pırobobli evet öldürürdüm. Dirilticek olsam, Barış Manço'yu diriltirdim dedem gibin adamdı üzerimde çok emeği var TV'den de olsa dlsfndsfnsdf. Dizi karakteri sorsan daha kolaydı he resmen de bulamıom neyse Manço bana yeter taam. 

11) Doctor Who gelse atla bebek zamanda mekanda yolculuk edelim dese cevabın ne olur?

Yol üstünden dondurmaylan kola da alak mı David? :''')) 


Oldoğ o zaman ben gidiyorum, kalın sağlıcaklan. Kimseye göndermiyorum bir an önce bitsin bu mim tür başka cicililer gelsin diyorum bayz. :'')) 






13 Nisan 2013 Cumartesi

Blog Buluşması


Blog buluşması boyunca her ne kadar sızık bi halde gezmiş olsam da üj bej bişi ben de karalamak istiyorum buraya arkaaşlar. Hiç blog buluşması yazım olmadı demem hem. Hem işin ucunda Bırcı kıskandırması var ama postu yazarken hiç de bişi hatırlamadım he Şiğma'ya filen da konuşuoz ama yok hatırlamıok baya baya. Boş insanız sanırım muhabbetimiz de boş oldo bolomoyorom.

  Evvela buluşma yerine gittik Şiğma'yla. Sevgili arkaaşımız İgo, bu buluşma için hastalık izni aldı okuldan genjler onun içün bir alkış öncelikle. Ego geldi sonra sözde erken gelcek olan Şizo en son gelenimiz oldu ama biz bişey demedik misafir nassa :Ss.S Önceki günlerde kendisi "zayıf değilim ben görceksiniz şişmanlı bişiyim" dedi biz de bekledik ki 100 kilo felan bi insan gelcek yok anam bi geldi hali vakti yerinde taş gibin hatun. Sonra efenim, Gaya'ya geçtik, oturduk yine bi. Sorra menü inceledik sorra bize yine bi kalkma hevesi geldi ego "kaksak mı netsek" dedi ama utanç daha  ağır bastı kalkamadık bu sefer. Baya baya oturduk yidik. Biz Nadire'yle acılı ramen aldık, tencerenin sonuna gelemeden yanımızda mendil tepesi oluştu tükendik he, ben bu kadar bereketli beklemiyordum rameni, hele bu kadar acı olcağını. Muhtemelen bir daha olamayacak sofra oldu orda. Soju da alalım dedik bir tane. Hıyy böyle tadı efenim..ııığğ... höf neydi be o! Tadını çıkarmaya çalışıyoruz böyle bildik bi tadı var bulamadık falan sorra Şizo şişe bitmeye yakın filaşlandı "öksürük şurubu la bu" dedi herkesden "aaaa...eveettt" diye bi onaylayan uğultu çıktı. Gözümde, Şizo grubun beyni arkaaşlar.


İlk soju bardaklarımızı sindire sindire, yavaş yavaş içtik amma velakin her yutkunduktan sorra "hıyyy kıııhhh höf be" gibin irkilmeli, tiksinmeli sesler çıkarttık. Çok ilginç bi içki olum ister istemez bi irkiltiyo he. Bi sıcaklatıyor çok tuhaf. 2. bardakları hoop diye kafaya dikcez diye anlaştık van şat dedik ve sorrasını hatırlamıom sdfnsdfkldsd. Kendime geldiğimde kpop konuşuluyordu mekan değişmişti falan böyle lsdkfndkfn. Şaka tabii. Herkes, bilhassa Ego sarhoş olduğumu iddiaa etti fekat ben gayet ayıktım arkaaşlar lötfön 2 şat bardağınlan sarhoş olcak değiliz herhalde!!!! Buna karşılık beni sarhoşlukla itham eden Ego, tüm gün "ben sarhoş oldum yha .sS:S:s" nidâlarıylan Beyoğlu'nda eğleşti. İçimizde en sindire sindire içen üyemiz Şizo ise hiç sesini çıkarmadı sarhoşluklan ilgili fekat Beyoğulu'nun ortasında göbek attı ben bilmiyorum. Bişey de demiycem bunun üstüne, fotoğraflarla kanıtlı hatta ahanda şurda. Hepimizin suratı bir çarpılmıştı yannız sojudan ötürü, güne dair hot topic sojuydu.

 Fotoğraflardaki deyzeye tikkat, deyzeye. Şizo oynuyo diye bu ne mutluluk deyzem ama ya :''))) Hiçbirimiz de deyzeyi farketmemişiz yannız ya asıl komik olan o. Deyze, Şizo'nun yanında kopuyor biz napıok acaba orda.

Sonra Gaya pek bi sessizliğe gömüldü, tek müşteri olarak biz kaldık. Barım barım konuşuyoruz felan "e kalkak madem" dedik. Ordan kalkıp Ego'nun saygın mekanına gittik. Konuştuk konuştuk felan hava su muhabbeti yaptık valla aklımda kalmadı çok Burcucum sori :::'''))) Akılda halanlar olarak; Şizo'ya nerelisin diye sordumdu ben, Van'lıyım dedi sonra "doğma büyüme hep ordaydın yane hemi" dedim "evet annem de babam da Vanlı" dedi peki ben ne anladım bunu "annem obez babam Vanlı" lsdflkfnsdkfnsdfdwoeroıwe hala gülüyom.
Masanın karşısında oturuyordu napam? Napam yani? Lafın bana gelişi böyle, yoldaki hava şartlarıylan sözcüklerin biçimi değişmiş olamaz mı? Allah allah ya. Ben masada böyle anladığımı söyliyince tabii gereksiz geyik çevirdiler :ss:Ss Hetırlarımı yanımda gezdiriyom ben nys.


Sorra ordan kalktık Tramvay'a gittik, buluşmalarımızın daimi adresi oldu artık. Yine geçmedik dimi Mathi, Tramvay'ı muhabbeti de tabii ki eksik bırakılmadı. Adettendir diye onun da geyiği yapıldı. :''))) Geçtik oturduk, orda bi kpop felan muhabbeti çevirdik işte. Dedikodu yapalım, dedikoduuuuu diye tüm gün depindik durduk ama birbirimize "ee yok mu dedikodu" demekten öteye gidemedik arkadaş! Temiz, saf insanlarız içerimizde hiç bir kötülük zerresi mevcut değil görüldüğü üzre. Yok! çıkmadı dedikodu, çok kastık ama kalmamışsa dimek dşsmfşsd. Ama aramızda hep bi Bırcı geyiği döndü he. Bırcı aramızda değildi ama adı hep bizlendi. Her daim bi Bırcı andık. Bırcı nabıo, yok ortalıkta? dediler ders çalşıyor o ellemeyin dediler ben oyun oynuyordur o ne ders çalışmasıymış dedim, içten içe grubumuz Bırcı'nın ders çalıştığına inanmak istiyor. :'')))) Bırcı da kaksa gelse felan dedik öyleydi Bırcı'yı hiç ihmal etmedik yani.


Kpop muhabbetinde aklımda kalan komikli olay, Donghae'ye herşeyi söylettirdi Eva ama konu Ryeo olunca aslan kesildi parçalanıyorduk hepimiz Eva tarafınca lsdfnlsdkfn. Donghae först bebesi hatunun ama Ryeo'ya laf edince savunmaya geçti işdöfisd Eva'da içten içe itiraf edemiyor ama Ryeo sevgisi böymüş onun, kocaman olmuş.
Bir yere oturunca sesimiz kesildi he, İstiklal'de yürürken bik bik konuştuk ama cafeye, restorana geçince herkes bi mıyıştı bi sustu. Şizo'nun sesini bilmiyom mesela ben, Şizo'nun sesi nasıl bilmiom çünkü konuşmadı! Misafirim dedi herhal bilmiyom :S Şizo pek hoştu la, güldürüklü bele aynıııı tivitırdaki gibin aynı yani aynısı sldkfnslkdf. Biz bi Kyu bekliyorduk karşımızda, pırofil pikçırından ötürü kafamıza ele kazındıydı hatun Kyu çıkmadı arkadaşlar! Burdan buna açıklık getirelim, Şizo Kyu değilmiş genşler! Nys :s Ay du Kyu ve Şizo'yu aynı cümlede kullanmışken hatırladım lsdklkdsfn tramvay cafede iken Eva photocardlarını döktü ortaya Şizo hemen Kyu'ya saldırdı aa dur Şizo anlatcam lütfen müdahale etme... ben anlatcam sldknfsdf Kyu'yu bağrına bastı felan sorra geri Eva'ya verirken kokulu kokulu öpücük kondurdu çocuğa özlem budur işte sdfjbdjfbsd. Yakında Kyu'ya mektup atmasını ve mektubun ucunu yakmasını da bekliyorum Şizo'dan sevgi, saygı, öpücükler. :''))) He bi de Rain dansı yaptı şizo, şantiyenin orda nanın ottoke diye böğrünü dövdü, Ego'yla yapcaklardı sözde ama Ego cesaret edemedi, Şizo'yu yannız bıraktı neyse artık Şizo bunları değerlendircek lsdkmfklssd.


Son olarak Soju van şatımız ardından meydana gelen suratlarımızla veda etmek isterim. Şizo ve Nadire'nin suratları efsane bence sdkfnlsdsf Ego beğenmedim bik bik bik etti ama suratı hiç öyle demiyor, gayet bi şişe daha versen içermiş he. Şiğma da aynı bak bak ba surata bak doldur be meyhaneci bakışı var orda Şiğma görüyorum. Abartısız her yudumda bi soju muhabbeti yaptık ya, "hımm votka gibi ama değil de hımm böyle şekerli gibin" sonra bir de dokbokgi üstüne aynı muhabbeti çevirdik "hımm böyle marşmelov gibin...hımm böyle sakız gibin ama yenilebilir hıı hıı evet" işte gurmeliğe yolumuz vardı da akşam evden bekliyorlar diye gitmedik geri döndük sdlkfskldnlsdnfsldkfn bunu yapam da içimde kalmasın yazıktır. 

9 Nisan 2013 Salı

Bir Genş Kızın Sınanıyom Defteri #1




Bir acıdan bir acıya durumlar yaşıyorum son günlerde a dostlar. Sınanıyorum adeta, evrenlen yine bi papazlık durumu yaşıok ama hadi hayırlısı. Noldu peki? Evvela bilgisayarım cağnım, cigerim, yafrum bozuldu bele bir korkunçlu bozuldu sabah sabah ödüm bi ters takla attı içerde. Açma tuşuna bastım açıldı kapandı kendi kendini tekrar açtı sorra yine kendi kendini kapadı bi kaç defa sorra bi da bastım tuşuna açıldı aha açılıyo valla açılıo derkeeeen ekran çizik çizik olup titreşti pat kapandı sorra bele son can çekişmeleri denicek şekilde bios ekranına gelemeden açılıp kapandı bi kaç kez adeta hık hık hık hıığğğğk dedi gitti. Ben kucağımda yafrum koş koş koş servise tabisi. Bu bizde bi kalsın biz bulalım bunun sorununu tamam dediler. He ok piki ama sorunu bulunca arayın beni, tamir neyin yapmayın emi diye tembihledim. Sorra gün içinde bana bi göründüler bele bana bi ışık yandı bişi oldu olüm fırsat bu fırsat la yenisini aldırsam ya la ben didim. Baya içime şaaptı bu fikir anneme yol yaptım filan bubama sorra "bubaaa :''(( yaşamaz diyyollar, yapılırsa da çok durmaz diyollar" dedim tüm gururumu ayaklar altına alıp. Herkeşleri ikna etmiştim fekat yine de bi içim içimi yiyyodu he "olm ya yaptık biz derlerse netcem la ben" diye. Uyuyamadım :''')))) Baya baya uyuyamadım "aha planım bozulcak aha servis ocağıma incir ağacı dikecek namıssızlaaaar" diye depindim durdum 7 pıçıkta kalktım la 7 pıçık ni yiağ en son ilkokulda sabahçıyken kakmıştım ben 7 pıçıkta olum tam kısa çalışma dönemimde de kalkmıştım tamam hadi tamam. Neyse dün gittim servise "ben laptopumu almak istiyom yaptırmıycım" dedim çocuk "biz yaptık" dedi :''''))))))))) Ne demek biz yaptık lan ne demek biz yaptık!!!!! Bendeki durum tam olarak beleydi bakın "BON YOPON DOMODOM OMO BONO SORDONOZ MO NOYO YOPOYONOZ YO" diye bağırdım çucuğun suratına. Çucuğun cevabı "para almıycaz" sşdlmfşlsdmfd ben yine atarıma devam ettim "NOYO YOPOYONOZ OLOM BON YOPTORMOYCOKTOM" didim sorra bi edep çöktü bürrssttt dedim kendime "ama tabii teşekkür ederim ben yapılmıycak umuduyla gelmiştim yenisini alcaktım da ondan şooldu böyle" dedim aldım geldim.


 Sorra bende çareler tükenmedi bizimkilere ömrü azmış yakında gidermiş bu bence kampanya varkene biz yenisini alak didim babam bi "nasıl yapılmazmış öyle öldü bi daa yaşamaz diye bişi olmaz teknolojide" dedi bi yemedi orda bi zıçtık yaşadım ama direkten döndük neyse ki.
Sorra ben servisci çucuğu dert ettim, vicdan yaptım yazıktı. Bedavadan temizcene yapmış çucuk sen ne hönkürüyon ki adamın suratına. Neye uğradığını şaşırdı zaten, peltek bi de şoka uğradığını iyice belli etti. Bizim papazlara günah çıkarttım gece gece bi feraha erdim, hele bi papaz "yazıktı belki geleceğiniz olurdu" didi cık cık cık yasıq artık papazlarda hiç ciddiyet yok. -_- Bilgisayarsızlıkta o kaa işsizdim ki ne saçmalıklara ne gereksizliklere takıldım, neler düşündüm oy oy.



Neyse acı kaybım köşesi burası; Minki'yi kaybettik. :''(((( Adeta bi pass away oldu, hakkın rahmetine kavuştu. Ailesine ve sevenlerine (ki hepsi ben oluyom) başsağlığı diliyorum. Kaplumbağa diyarında Tuz ile huzur içinde yaşa koş eğlen, ye iç çoş anasını satam. Üstümde bir lanet olduğuna inanmaktayım gari Tamaki de ölürse kafamı akvaryuma sokup intihar etcem. Bi insanın elinde bu kadar kaplumbağa ölmezdi ama insaf. Ellerimde bir uğursuzluk var zannımca evvelki hayatımda şamanın biri tükürdü bilmiyorum. T_T Dün öldü ben okuldan geldim, servisden bilgisayarı aldım felan Jiji "köt haberim var sana Minki öldü" dedi pattadananak söyledi veled! İnsan bi yol yapar bi alıştırır yok!! Y_Y Duygusuz bilmiyom kime çekmiş bu gerçi kuşu öldüğünde ağlarken ben de bi gülüyodum karşısında çucuğun ama yine de bilmiyorum kime çekmiş yassıq. =_= Şimdilik bu kadar belli başlı başlıkları sundum lsdknflksnf irili ufaklılar dursun bare köşede.
Sonrası bu kadar işte, bu da burada böyle bir dursun belki ilerde bi seri haline gelir kitaba dönüşür
bilemoyoğroğm şuğan.



4 Nisan 2013 Perşembe

Tomboy Nesil- GI ve Beatles'ı



İlk teaser yayınlandığından beri ne zaman çıkcaksınız siiiizz diye bağırıyordum genşler. Nihayetinde dün ya da önceki gün bilmiyom arada saat farkı var şey edemedim, yutubda 2 Nisan gözüküyor full fidyo geldi. Grubun adı GI, 5 kızdan oluşan bir görl bend. Şu an için sanırım elimizde çok bir bilgi yok. Sabredip debut performanslarıyla yayınlayayım dedim ama yok duramadım :'''))



İlk teaserları halen fevrıtım, şarkının bölümlerinden oluşuyor teaserlar bu da ci ci ci ay diyorlar pek hoşlanmıştım ben hala da hoşlaşıyorum full'unde de bu kısmı fevrıtım oldu. İlk teaserdakiler One Ket ve Ai.


İkinci teaserdakiler Ha Yun, Eun Ji, A Ram var. Teaserları kızları tanıyasınız diye koydum. Ben halen isimlerini bilmiyom sadece dinliycem. Zamanla hafızama sokarım artıkın. Beyin iflas etcek bu gidişle bi yığın isim hafızada tutuyor yazıktı.


GI ismi tabi ki de bir kısaltma. Kpop aleminde kısaltmasız isim düşünmek zor. Açılımı Global Icons imiş, çok zor isim seçmişler gugılda aratınca komik şeyler çıkıyor olum bele isim mi olur. Onu geç daha yeni çıkmışsın bismillah bu ne özgüven!







Kızların en küçüğü Nisan 93'lü olarak A Ram, grubun maknaesi olüyür. Ha Yun grubun lideri ve alt vokalde 90'lı kendisi. One Ket ana rapper ve 91'li. Eunji, 92'li ve ana vokal o bağıran sesi şaapcaksınız zaten :'') Son olarak Ai; Mart 93'lü ve gruptaki ikinci rapper. 




Şarkının nakaratındaki bu dans pek hoşuma gitti. Kızların şirketi minik şirket SimTong Entertainment çatısı altındalar. Şirketin pek bir nâm-ı yok, sanırım yani anladığım kadarıyla bu ilk kpop grubu şirketin. Bi kaç grup daha var şirkette ama cover falan yapıyorlar kesin bilgim yok ama bele dursun bu bilgi de burda. :''')





Kıdımın MV'si oricinıl sayfasından koymadı blogspot. Ölüp gitcen mi blogspot? Netcen bi an önce öl bari uğraştırıyorsun beni devamlı hıy sinir oluyorum. Official'dan şaapmak isterseniz şurdan bağlanın. Neyse, efenim kızlara konsept olarak tomboy tarzını seçmişler. Bence hoş olmuş ama ilk teaserdan itibaren bir gürültüdür koptu ço ilginç dimi, kpop'da bele şeyler :''))))
Tartışma "bunlar tomboy değil saçı kısa, tayt giymiş kızlar temin ederim ki tomboy değiller" diye ortalığı velveleye verdiler. Kısaca değincem buna uzatmanın falan manası yok çünkü her yer bunu konuşuyor ben bilginiz olsun diye didim. Şu kpop aleminde hangi grup belirlenen tarza tamamen hakim oldu ki a dostlar. Artık bunlara takılmamak gerek ölümlü dünya tomboy demişler tomboy olsunlar, badas demişlerse badas olsunlar annem yemeyin birbinizi. Burdan "elimde bir sihirli değnek olsa dünya barışı isterdim" e bağlıycam galiba çok ele oldu.



MV'de; menekşe rengiymiş ama bence morumsu bişi saçlının adı A Ram. Kahverengi saçlı olan; Eunji. Sarılı pembeli mavili saçlı olan One Ket. Pembe saçlı mikrofonlara konuşan Ha Yun, mavi saçlı olanın adı da Ai.

Şarkı güzel olmuş bilhassa başlangıcını çok sevdim ve Hayun'nun partını o mikrofonlara rap yaptığı kısım fevrıtım. Rapi sağlam hatunun, bastıra bastıra söylüyor böyle kelimeleri. Fakat sesle çom oynamışlar. Şarkıda baştan sona autone mu neydi onun adı bilemedim ondan kullanılması eksi ben bekledim ki sadece başında var yok anam sonuna kadar onunla söylediler. Etmeyeydiniz eylemeyeydiniz keşke. Müzik, rap, nakarat, dans âla ama autone bazen şarkıyı durdurtuyor, sıkıyor. Bunlar tecrübe olsun SimTong, ilerde ders al bunlardan da ebesini zikme ses efektleriyle hadi daha iyi işler bekliyorum. İlk defa bir grubun çıkmasını bekledim he. :''')






MV'nin yayınlandığı gün Show Champion'da ilk sahnelerine çıktılar. Debut stage olmasına rağmen altından kalkabildiler hem de canlı söyleyerek. İlk performansda canlı söyleyerek büyük risk aldılar bana kalırsa bravi genşler. Piyasadaki tek show champion fidyolarını sizlerlen paylaşıyorum arkaaşlar. Hiç bir kimse zahmet etmemiş performansı paylaşmaya öyle ki SBS'nin officialında bile yok. Müziğe verilen değer bu kadar işte yazıktı :'''))) HD'si çıkınca değiştiririm genşler şindilik bununla eğleşin. He bir de bak bu çok komik SNSD ile benzeten olmuş tüm yazı boyunca random gülmedim lsdnflksdnlfknfnsdfsdf Gee ile benziyormuş yazıktı izliyen götüyle izledi zannımca hayır 2ne1 ile benzetilmesini anlarım hiphop grubu felan hadi bi nebze en azından. Ama SNSD ne allaşgınıza. Söyliyceklerim bu kadar bu konuda.
Yolunuz açık olsun genşler...