9 Nisan 2013 Salı

Bir Genş Kızın Sınanıyom Defteri #1




Bir acıdan bir acıya durumlar yaşıyorum son günlerde a dostlar. Sınanıyorum adeta, evrenlen yine bi papazlık durumu yaşıok ama hadi hayırlısı. Noldu peki? Evvela bilgisayarım cağnım, cigerim, yafrum bozuldu bele bir korkunçlu bozuldu sabah sabah ödüm bi ters takla attı içerde. Açma tuşuna bastım açıldı kapandı kendi kendini tekrar açtı sorra yine kendi kendini kapadı bi kaç defa sorra bi da bastım tuşuna açıldı aha açılıyo valla açılıo derkeeeen ekran çizik çizik olup titreşti pat kapandı sorra bele son can çekişmeleri denicek şekilde bios ekranına gelemeden açılıp kapandı bi kaç kez adeta hık hık hık hıığğğğk dedi gitti. Ben kucağımda yafrum koş koş koş servise tabisi. Bu bizde bi kalsın biz bulalım bunun sorununu tamam dediler. He ok piki ama sorunu bulunca arayın beni, tamir neyin yapmayın emi diye tembihledim. Sorra gün içinde bana bi göründüler bele bana bi ışık yandı bişi oldu olüm fırsat bu fırsat la yenisini aldırsam ya la ben didim. Baya içime şaaptı bu fikir anneme yol yaptım filan bubama sorra "bubaaa :''(( yaşamaz diyyollar, yapılırsa da çok durmaz diyollar" dedim tüm gururumu ayaklar altına alıp. Herkeşleri ikna etmiştim fekat yine de bi içim içimi yiyyodu he "olm ya yaptık biz derlerse netcem la ben" diye. Uyuyamadım :''')))) Baya baya uyuyamadım "aha planım bozulcak aha servis ocağıma incir ağacı dikecek namıssızlaaaar" diye depindim durdum 7 pıçıkta kalktım la 7 pıçık ni yiağ en son ilkokulda sabahçıyken kakmıştım ben 7 pıçıkta olum tam kısa çalışma dönemimde de kalkmıştım tamam hadi tamam. Neyse dün gittim servise "ben laptopumu almak istiyom yaptırmıycım" dedim çocuk "biz yaptık" dedi :''''))))))))) Ne demek biz yaptık lan ne demek biz yaptık!!!!! Bendeki durum tam olarak beleydi bakın "BON YOPON DOMODOM OMO BONO SORDONOZ MO NOYO YOPOYONOZ YO" diye bağırdım çucuğun suratına. Çucuğun cevabı "para almıycaz" sşdlmfşlsdmfd ben yine atarıma devam ettim "NOYO YOPOYONOZ OLOM BON YOPTORMOYCOKTOM" didim sorra bi edep çöktü bürrssttt dedim kendime "ama tabii teşekkür ederim ben yapılmıycak umuduyla gelmiştim yenisini alcaktım da ondan şooldu böyle" dedim aldım geldim.


 Sorra bende çareler tükenmedi bizimkilere ömrü azmış yakında gidermiş bu bence kampanya varkene biz yenisini alak didim babam bi "nasıl yapılmazmış öyle öldü bi daa yaşamaz diye bişi olmaz teknolojide" dedi bi yemedi orda bi zıçtık yaşadım ama direkten döndük neyse ki.
Sorra ben servisci çucuğu dert ettim, vicdan yaptım yazıktı. Bedavadan temizcene yapmış çucuk sen ne hönkürüyon ki adamın suratına. Neye uğradığını şaşırdı zaten, peltek bi de şoka uğradığını iyice belli etti. Bizim papazlara günah çıkarttım gece gece bi feraha erdim, hele bi papaz "yazıktı belki geleceğiniz olurdu" didi cık cık cık yasıq artık papazlarda hiç ciddiyet yok. -_- Bilgisayarsızlıkta o kaa işsizdim ki ne saçmalıklara ne gereksizliklere takıldım, neler düşündüm oy oy.



Neyse acı kaybım köşesi burası; Minki'yi kaybettik. :''(((( Adeta bi pass away oldu, hakkın rahmetine kavuştu. Ailesine ve sevenlerine (ki hepsi ben oluyom) başsağlığı diliyorum. Kaplumbağa diyarında Tuz ile huzur içinde yaşa koş eğlen, ye iç çoş anasını satam. Üstümde bir lanet olduğuna inanmaktayım gari Tamaki de ölürse kafamı akvaryuma sokup intihar etcem. Bi insanın elinde bu kadar kaplumbağa ölmezdi ama insaf. Ellerimde bir uğursuzluk var zannımca evvelki hayatımda şamanın biri tükürdü bilmiyorum. T_T Dün öldü ben okuldan geldim, servisden bilgisayarı aldım felan Jiji "köt haberim var sana Minki öldü" dedi pattadananak söyledi veled! İnsan bi yol yapar bi alıştırır yok!! Y_Y Duygusuz bilmiyom kime çekmiş bu gerçi kuşu öldüğünde ağlarken ben de bi gülüyodum karşısında çucuğun ama yine de bilmiyorum kime çekmiş yassıq. =_= Şimdilik bu kadar belli başlı başlıkları sundum lsdknflksnf irili ufaklılar dursun bare köşede.
Sonrası bu kadar işte, bu da burada böyle bir dursun belki ilerde bi seri haline gelir kitaba dönüşür
bilemoyoğroğm şuğan.



9 yorum:

  1. Başın sağolsun mati kusura bakma hönkürüklü güldüm, ama vaallası rahmetliye değil, bbilgisayara. Yoksa bilirim hayvancık acısını 3.gününün sabahını görmek nasip olmayan gonzalesim vardı. Koştuğu çemberden düşüp beyin sarsıntısı(!) geçirdi.
    Bak ne dicektim ne anlattım... Benim 2 Laptop 2 harici bellek leşim var senin o okunmuş üflenmiş mübarek peltek bunnarı da yapsın laaa. Hem ben çemkirmem senin gibi. Pcyi eve dönerken hurdacıya sataydın yaa bak bu da bi fikir, herşeyi nakte çevirme devri kaçırmayak bu fırsatları hadi bakam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yassııqq ben burda plan program yapıyım yeni bilgisayar için uykular uyuyamıyım sen gül ok bşy dmyrm :SS.s.sS. smfşlsdmfş
      çalışan aleti ne satcam olm yenisine kadar oyalıo beni işte :''))) pelteklen senin işi konuşamam anam yüzüm yok çucuga bağırdım o kadar lsdknflksdnf

      Sil
  2. ben bu yazıyı niye şimdi gördüm lan :') neyse, olm minki'ye çok üzüldüm la o kadar düşünüyodun onu pat diye niye ölüyo ki o da :'( kardeşin de hani baya bildiğin acımasızmış he öyle pat diye denmezdi bence de skdjşfljbgşldfhfg
    şu kampanyalar bitmeden alabilirsin umarım yeni bilgisayar he yoksa baya yazık olcak o güzel indirimler :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bugün yazdım çünküsü ondan olabilir mi acebağ?
      he ben de onun derdindeyim işte kampanyaaağğ diye :'''))))

      Sil
    2. Ay o kampanya hep var annem yığğa. Bak bu şimdiki telefonumu aldım ve çat 300 tl indirime düştü. Nasıl oluyo? Zaten bende indirimden aldıydım. Leptop aldım 1 ay sonna 100 tl daha indi fiyatı. Sokuk kampanlar hep var şaapma sen reat ol alırsın :)

      Sil
    3. ne bilem daritdeki çucuk bi tek bu kaldı elimizde diyince şooldum ben bi

      Sil
  3. Twitterda ilk MinKi öldü diyince sen, bende affalladım karşim, ama itiraf etmek gerekirse senin MinKi değil, bizim diğer Minki geldi aklıma. Bele bi boşalma, sol elimde uyuşma felamda hissettim, hemen büktüm boynumu nefes almaya çalıştım felam. Beklemiyodum acı haberi napiim yalan değil kasjdlajsdklasjdklas ama meğerse, yinede.. seninkimiş.. geçmiş olsun cağnım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hee olm soraydın ya la ele bişi olsa NEEYYYMİİİİŞŞŞ diye ortalığı inletirdim ben olsam ay tüylerim tiken tiken oldu ha bak :''(

      Sil
    2. Ardından şeima,nın yorumunu gördüm, kabuğu yumuşamıştı diye bi kelime kullanmıştı. O zaman anladım cunyır minki olduğunu yoğsam tam yazıyodum.

      Sil