13 Nisan 2013 Cumartesi

Blog Buluşması


Blog buluşması boyunca her ne kadar sızık bi halde gezmiş olsam da üj bej bişi ben de karalamak istiyorum buraya arkaaşlar. Hiç blog buluşması yazım olmadı demem hem. Hem işin ucunda Bırcı kıskandırması var ama postu yazarken hiç de bişi hatırlamadım he Şiğma'ya filen da konuşuoz ama yok hatırlamıok baya baya. Boş insanız sanırım muhabbetimiz de boş oldo bolomoyorom.

  Evvela buluşma yerine gittik Şiğma'yla. Sevgili arkaaşımız İgo, bu buluşma için hastalık izni aldı okuldan genjler onun içün bir alkış öncelikle. Ego geldi sonra sözde erken gelcek olan Şizo en son gelenimiz oldu ama biz bişey demedik misafir nassa :Ss.S Önceki günlerde kendisi "zayıf değilim ben görceksiniz şişmanlı bişiyim" dedi biz de bekledik ki 100 kilo felan bi insan gelcek yok anam bi geldi hali vakti yerinde taş gibin hatun. Sonra efenim, Gaya'ya geçtik, oturduk yine bi. Sorra menü inceledik sorra bize yine bi kalkma hevesi geldi ego "kaksak mı netsek" dedi ama utanç daha  ağır bastı kalkamadık bu sefer. Baya baya oturduk yidik. Biz Nadire'yle acılı ramen aldık, tencerenin sonuna gelemeden yanımızda mendil tepesi oluştu tükendik he, ben bu kadar bereketli beklemiyordum rameni, hele bu kadar acı olcağını. Muhtemelen bir daha olamayacak sofra oldu orda. Soju da alalım dedik bir tane. Hıyy böyle tadı efenim..ııığğ... höf neydi be o! Tadını çıkarmaya çalışıyoruz böyle bildik bi tadı var bulamadık falan sorra Şizo şişe bitmeye yakın filaşlandı "öksürük şurubu la bu" dedi herkesden "aaaa...eveettt" diye bi onaylayan uğultu çıktı. Gözümde, Şizo grubun beyni arkaaşlar.


İlk soju bardaklarımızı sindire sindire, yavaş yavaş içtik amma velakin her yutkunduktan sorra "hıyyy kıııhhh höf be" gibin irkilmeli, tiksinmeli sesler çıkarttık. Çok ilginç bi içki olum ister istemez bi irkiltiyo he. Bi sıcaklatıyor çok tuhaf. 2. bardakları hoop diye kafaya dikcez diye anlaştık van şat dedik ve sorrasını hatırlamıom sdfnsdfkldsd. Kendime geldiğimde kpop konuşuluyordu mekan değişmişti falan böyle lsdkfndkfn. Şaka tabii. Herkes, bilhassa Ego sarhoş olduğumu iddiaa etti fekat ben gayet ayıktım arkaaşlar lötfön 2 şat bardağınlan sarhoş olcak değiliz herhalde!!!! Buna karşılık beni sarhoşlukla itham eden Ego, tüm gün "ben sarhoş oldum yha .sS:S:s" nidâlarıylan Beyoğlu'nda eğleşti. İçimizde en sindire sindire içen üyemiz Şizo ise hiç sesini çıkarmadı sarhoşluklan ilgili fekat Beyoğulu'nun ortasında göbek attı ben bilmiyorum. Bişey de demiycem bunun üstüne, fotoğraflarla kanıtlı hatta ahanda şurda. Hepimizin suratı bir çarpılmıştı yannız sojudan ötürü, güne dair hot topic sojuydu.

 Fotoğraflardaki deyzeye tikkat, deyzeye. Şizo oynuyo diye bu ne mutluluk deyzem ama ya :''))) Hiçbirimiz de deyzeyi farketmemişiz yannız ya asıl komik olan o. Deyze, Şizo'nun yanında kopuyor biz napıok acaba orda.

Sonra Gaya pek bi sessizliğe gömüldü, tek müşteri olarak biz kaldık. Barım barım konuşuyoruz felan "e kalkak madem" dedik. Ordan kalkıp Ego'nun saygın mekanına gittik. Konuştuk konuştuk felan hava su muhabbeti yaptık valla aklımda kalmadı çok Burcucum sori :::'''))) Akılda halanlar olarak; Şizo'ya nerelisin diye sordumdu ben, Van'lıyım dedi sonra "doğma büyüme hep ordaydın yane hemi" dedim "evet annem de babam da Vanlı" dedi peki ben ne anladım bunu "annem obez babam Vanlı" lsdflkfnsdkfnsdfdwoeroıwe hala gülüyom.
Masanın karşısında oturuyordu napam? Napam yani? Lafın bana gelişi böyle, yoldaki hava şartlarıylan sözcüklerin biçimi değişmiş olamaz mı? Allah allah ya. Ben masada böyle anladığımı söyliyince tabii gereksiz geyik çevirdiler :ss:Ss Hetırlarımı yanımda gezdiriyom ben nys.


Sorra ordan kalktık Tramvay'a gittik, buluşmalarımızın daimi adresi oldu artık. Yine geçmedik dimi Mathi, Tramvay'ı muhabbeti de tabii ki eksik bırakılmadı. Adettendir diye onun da geyiği yapıldı. :''))) Geçtik oturduk, orda bi kpop felan muhabbeti çevirdik işte. Dedikodu yapalım, dedikoduuuuu diye tüm gün depindik durduk ama birbirimize "ee yok mu dedikodu" demekten öteye gidemedik arkadaş! Temiz, saf insanlarız içerimizde hiç bir kötülük zerresi mevcut değil görüldüğü üzre. Yok! çıkmadı dedikodu, çok kastık ama kalmamışsa dimek dşsmfşsd. Ama aramızda hep bi Bırcı geyiği döndü he. Bırcı aramızda değildi ama adı hep bizlendi. Her daim bi Bırcı andık. Bırcı nabıo, yok ortalıkta? dediler ders çalşıyor o ellemeyin dediler ben oyun oynuyordur o ne ders çalışmasıymış dedim, içten içe grubumuz Bırcı'nın ders çalıştığına inanmak istiyor. :'')))) Bırcı da kaksa gelse felan dedik öyleydi Bırcı'yı hiç ihmal etmedik yani.


Kpop muhabbetinde aklımda kalan komikli olay, Donghae'ye herşeyi söylettirdi Eva ama konu Ryeo olunca aslan kesildi parçalanıyorduk hepimiz Eva tarafınca lsdfnlsdkfn. Donghae först bebesi hatunun ama Ryeo'ya laf edince savunmaya geçti işdöfisd Eva'da içten içe itiraf edemiyor ama Ryeo sevgisi böymüş onun, kocaman olmuş.
Bir yere oturunca sesimiz kesildi he, İstiklal'de yürürken bik bik konuştuk ama cafeye, restorana geçince herkes bi mıyıştı bi sustu. Şizo'nun sesini bilmiyom mesela ben, Şizo'nun sesi nasıl bilmiom çünkü konuşmadı! Misafirim dedi herhal bilmiyom :S Şizo pek hoştu la, güldürüklü bele aynıııı tivitırdaki gibin aynı yani aynısı sldkfnslkdf. Biz bi Kyu bekliyorduk karşımızda, pırofil pikçırından ötürü kafamıza ele kazındıydı hatun Kyu çıkmadı arkadaşlar! Burdan buna açıklık getirelim, Şizo Kyu değilmiş genşler! Nys :s Ay du Kyu ve Şizo'yu aynı cümlede kullanmışken hatırladım lsdklkdsfn tramvay cafede iken Eva photocardlarını döktü ortaya Şizo hemen Kyu'ya saldırdı aa dur Şizo anlatcam lütfen müdahale etme... ben anlatcam sldknfsdf Kyu'yu bağrına bastı felan sorra geri Eva'ya verirken kokulu kokulu öpücük kondurdu çocuğa özlem budur işte sdfjbdjfbsd. Yakında Kyu'ya mektup atmasını ve mektubun ucunu yakmasını da bekliyorum Şizo'dan sevgi, saygı, öpücükler. :''))) He bi de Rain dansı yaptı şizo, şantiyenin orda nanın ottoke diye böğrünü dövdü, Ego'yla yapcaklardı sözde ama Ego cesaret edemedi, Şizo'yu yannız bıraktı neyse artık Şizo bunları değerlendircek lsdkmfklssd.


Son olarak Soju van şatımız ardından meydana gelen suratlarımızla veda etmek isterim. Şizo ve Nadire'nin suratları efsane bence sdkfnlsdsf Ego beğenmedim bik bik bik etti ama suratı hiç öyle demiyor, gayet bi şişe daha versen içermiş he. Şiğma da aynı bak bak ba surata bak doldur be meyhaneci bakışı var orda Şiğma görüyorum. Abartısız her yudumda bi soju muhabbeti yaptık ya, "hımm votka gibi ama değil de hımm böyle şekerli gibin" sonra bir de dokbokgi üstüne aynı muhabbeti çevirdik "hımm böyle marşmelov gibin...hımm böyle sakız gibin ama yenilebilir hıı hıı evet" işte gurmeliğe yolumuz vardı da akşam evden bekliyorlar diye gitmedik geri döndük sdlkfskldnlsdnfsldkfn bunu yapam da içimde kalmasın yazıktır. 

20 yorum:

  1. Ay bütün yazıyı da :'''))':')')') şeklinde okudum çocuğummuşsunuz gibi gururlandım duygulandım..
    Şizoyu da ilk defa beele deşifre edilmiş görmüş oldum bak bırnına pıtık atıyom burdan. Hatta egoyu da beele çırılçıplak ilk görüşüm.
    Bana da bi sandalye ayırsaydınız önüne bi tabak koysaydınız olm şlasdkpaosdkasdpoaksd ama ders çalışıyom hep ben ki :') Bi muabbetlere dalar da çıkamazsam diye sizi 2. plana atıyom :S.s:S Bu kadarmış kardeşliğiniz şdokaspoakdasd
    Kalbimi ciğerimi aklımı şu eylencenizde bıraktım resmen. Üzülüyor parçalanıyorum...

    Giderken son diyeceğim -ki ego buna bayılacak- Sevgimin kıymetini bilmeyeni yokluğumla terbiye ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne anne sana anne diyebilir miyim lağbaliliği yapcam bırcı zninle ahanda yaptım lskdflksdnd yokluğun bir sızı idi içerimizde.
      Çırılçıplak görmek derken egoyu dslfşsdlmfd ego buna ço sevincek.
      Ben de üzüldüm yannız dün tivitte şiğmayı felan da alırık buraya üni bahanesiyle hepimiz burda alırız artk onlar gelirler dedin gördüm artık ben dışardan bakan olcam galibam nys :'(

      Sil
    2. Hayaağ!!! Bak ni didim ama ni didim sen hiç dinlemiyon beni dlşaskalksdj şeymayl şizo ankarayı kazanınca diğerleri gelir bi ankara buluşması yaparık dedim! Hem belkim şans bizden yana olur da şizoylan eve çıkarık evde buluşma yaparız mis gibi bak şdoasdjoaısdjasd

      Sil
    3. e taam işte siz orda olunca hep görüşceksiniz bik bik tivitırda oy şizo çok komok bok bogon no dodo diyceksiniz kıskancam ben burda hiç uzun boyutlu düşünmüon söyledğini nıcks :S

      Sil
    4. dokasdpaoskdğpdokasdpaıjsd valla düşünmedimdi bebişim :'(''('(( belirli gün ve haftalarda bayramlarda seyranlarda kapımız sana açık biliyon :') Bilmiyom eve çıkarttım kendimizi birden ama daşsdkasdşsaid

      Sil
  2. Bak amaaa :'')) Napim hep Ryeomi ezikliyonuz, arkasindan sürtük diyonuz zkslsnxkckx Donghae'yi hep koruyom ama ortamda Ego da var şimdi yardimci gibiyiz birbirimize oda laf kondurtmuyo Dongeme. Ama Ryeom eyle mi. Biricigimi benden baska koruyan Yok :'))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sşdmfşlsdmfşdsmf koru olum koru ryeo'ya anne şefkatiylen yaklaşıon sen ayrı sevion çucuğu

      Sil
  3. BENSİZ SOJUMU İÇTİNİİİİİİİİZ !!!!!!!!!!!!! SİZİ ŞİDDETLE KINIYORUM AĞLIZAAAM DAYANAMIYOM :(

    YanıtlaSil
  4. Beni karalıyon şizo tek başına yapcaktı zaten rain dansını nys :S Gözümsün kötü laf diyemem. asdjhgasdjghasd bir daha bi süre kimse ağzına süremez bence onu ama bi ara yine içcez dedik şiymayla. Mathi sen sarhoj oldun kabul etmiyon ama alkoliksin sen amateme yatıracam. Sarhojdun bil bunu asgdhfasghfgashfas. Ay he ya gram da dedikodu yapaydık hıphıp diye kaldık hep içimize içimize. gahsfgahsdfgahsdfas Şizo kyu çıkar diye hep bekledim ben ama yazıq eziq bi kyu bile olamıyor yazığğğğqq. Olamıyoduysan niye geliyon ki sen Van'dan te buraya neyse misafir ilişmeyecem fazla. Sonra arkasından konuşurum!!!11

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dklfnlkdsnfd reddediyom ego sarhojluğumu ay benim dilimde çarpıldıydı demi üj bej olduydu neyse. Sen de yapcağdın olm eminönüne gidek de yapak felan dedin hatta blog alemine beni rezil etmessen yannız aynalı tahirsin diye çok sesimi de çıkaramıom içime atıom hep.
      He insan bi maskesini felan takar bari düşünemiyor da bunları :S

      Sil
  5. ben resimlere baktım bi :3 yazıyı soora okuyacam bi sn sdfjhgsd

    YanıtlaSil
  6. Nadire kim lan açık konuş bizlen. hala kafamda isimleri oturtamadım bi sn. Nadire diye kime diyon olom sen sdfhhsdgjf

    Hepiniz erikmişiniz bu arada. eferim :3

    Bi de soju pahalı mıydı lan bi kaç şişe daha alıp devirseydiniz. bi şişeyle böyle olduysanız sdjhfgsdh gerisini görmek daha bilem güzel olurdu.
    Sanki bi de hep yemek yemişiniz gibi geldi. bütün parayı masada mı bıraktınız naaptınız sdkjf insan eccük keypap muhabbeti çevirir, gerçi ne işime yarayacak bilmiyom da okurduk işte. twitter üzerinden yardırmasını biliyonuz. orda tumblr yok tabii on saniyede bi alıntı yaoasınız fakirler sizi dsjfhgsdhj
    Neyse. çoo özendim size he acayip böyle. oraya gelirsem toplaşcaksınız tekrar soora haber vermedi kimse demeyin yırtarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nadire, Ego'dan ötürü tanıdığımızı bi arkişimiz oldu Miko tivitırdan değil.
      Ucuz değil olum ya bi şişe alıp aramızda kırıştık parayı fakir fakir. s: Kasada pay ettirdik. Kpop muhabbeti hep vardı zaten Yuçan'nın tokatını, efenim Yesung'un askere gidişini felan hep konustuk da yazıya yazmadım dlfknsdlkfn
      Miko rain dansını ele yapcaksan ulu orta ben tanışmıok senlen yuh sknlksdfn ben yılların tanınmışlığı var alemde ağırlığım var şaapamam olmaz lsnflkskfndsf

      Sil
  7. bi de eğer yanıma birini bulursam atletimi boynuma geçirip nanın otoke dansı da yaparım beyle hayalarıma vura vura hiç utanmam yoktur, reyn meyn aratmam size sdkfjhgdjsfhfdjh

    YanıtlaSil
  8. ivit en son geldim topluca özür dileyemedim neden bilmem ama buradan söylüyom kusura bakmayın millet, valla bilerek olmadı.. kıçım kıçım geldim zati koştura koştura hof.. bidahakine dakik olcam söz! kendime not olsun bu ahsdfgdhs

    ay bak kimbap'ın adının artık eminönü olduğunu söylememişin çoayıp! resmen buram buram balık kokuyodu.. nefesini tutup yiyince güzel ama jshdfghfj bi de her yemeği bi türk yemeğiyle özdeşleştirdik.. ben en son bişeye döner demiştim ama kim bilsin neye kjdhfhgfjdhs

    ay göbek atmalarım dsdpsodspfdjf resmen de tutamadım kendimi.. deyzem seni hakket nasıl farketmedik ya.. abiye odaklanmaktan mı ne.. ay o abi.. güzel abi.. fransız abi.. niye evlisin sen abi.. niye o kız piki.. neyse sakinim taam bunu da atlatcam biliyom!!

    annem obez babam vanlı muhabbeti jshdsfjdhsj taam bişey demiyom geyik malzemesi yapıldı secerem yassıııqq

    tramvay'da birer çay içip 1saat oturunca adamların "kalkın gidin artık pis faqirler!" tavırları peki asjdhfjfhdskdjf gaya'da lüküs yemekler yediğimizi, zengin olduğumuzu bilmiyolar tabi:S resmen de müşteri kaybediyonuz nys:S:s:S

    he ya burcu da burcu dedik hep.. burcu olaydı ne yardırırdık dedik falan.. bunu kabul etmiyom bidaha hep beraber buluşalım litfen ksdfjhdkjf

    aslında ben konuştumdu da sen duymamışın mathi, uyudun demek:S ajsdfhgdjfh ama hakket çok az sustum falan onda da konuşmalar çok birbirine giriyodu diye jsdjfjdsh KONUŞTUM!!!11

    kyu'nun fotoğrafı ama :'') resmen de aşk yaşadım iki dakkada sjdhfdjfhd vermek istemedim ama eva da bi al doğum günü hediyen olsun demedi nys:S yazıyom bunları hep, tutuyom aklımda! yazıqtım günahtım el kadar bebeydim :'(

    ego da yapcaktı ivit, hatırlıyom öyle bi muhabbet.. unutmamışım hayret ajshdfdfjh neyse üstüne gitmiyorum ne de olsa DaNs YüReK İşİdİr!!11 gömlek yırtcaktım ama o kadar hallenemedim, kısa oldu dansım.. bidahakine kısmetse jdhfdshf

    ay dokbokgi ve bibimbap'ı çok sevdim ben.. bidaha olsa yerim he.. hatta dokbokgi'nin yanında ekmek de verirlerse suyuna bana bana yerim oh.. koreliler ağzınızın tadını biliyonuz taam onayladım.. ama sarımsak kokuyonuz bunu da kabul edin artık..

    çok sevdim ben bu buluşmayı.. twitter muhabbetimizin aynı devam etmesi falan çok hoştu.. devamını diler küçüklerin gözsjdjfhdjhf oldu görüşürük

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ego unutmuş ama dansı yapcağını lksdnflksdf bak yoruma yazmış ben yapmıycaktım olm dans diye inkar edio yasıq :S

      dsfmşsldmfşsdmfsdfm büyüklerimin ellerinde ben de şizo skdnfslkdfnsdfn obez anangile de selam eyle.

      hee eminönünü hakkat unutmuşum kaarşim valla adı eminönğ onun artık zaten patent mi alsak acaba

      nice brilikteliklere karşim ksdnflskd

      Sil
  9. bence fazla zorlamadan bi de sake deneyip şu işi zirvede bırakalım lan böyle de olmaz tipler kaydı hep bizde yazığız skljdfbsadlşfjbsffsd. tabi bi de siz şanslısınız arkanız dönüktü ama nadire ve ben sürekli izlendik bardağı elimize alır almaz llsfdjbsfsjdfbşldsfjgbsfşldfj aşçı amca dizilerdeki gibi kafamızın düşmesini beklediyse demek neyse artık ldsjbsaşdfjbsalşsjfg.
    uyudun sen mathi. sen baya baya uyudun mathi sldjbsşaldfjbsdfşljsbfşlsfjsf uyanamadın bir türlü sızdın hatta kapandı senin gözler tramvaya gidene kadar hatta yürürken konuşmamızdaki sebep oydu o zaman bi uyanıktın sdjbsşdlfjbsdşfljsbfsfd
    ben diyom teyze şizoyu oğluna beğendi ondan öyle mutlu sldjşbfjbsfljsbsdşflfd bi de üstüne "ayh beni çekiyolar ha hahayy" dediyse demek o tip öyle diyo çünkü jsadfbşsladfjbsdfşljsfg.
    bişi daha dicektim ama unuttum bak şimdi lsadjbflşsdfs neyse artık taam yeter diceeemi dedim ben kendi sayfamda şldsjbsdfljsbfgşsdfjdgh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok la niye bırakıok slkdnfksdnf korede biri bana bi soju çekem sana dese oluuurr der peşine takılırım bence skldnsknfd bi daa yaparız ama sakeyi bence severiz bilmiom has memleketemin içkisi ondandır belki ama ldskfnlsdknfsldnf
      He okuycam şindi seninkini de.

      Sil
    2. Yok la İstanbul sınırları içinde demek istedim nslsöisöskdnşsmsosnsşödksbsşdmdo. Kore'de olsak su niyetine içerim o ayrı mesele he bi de burcu istanbula gelse içebilirim bilmiyorum ruh halime bağlı kspdlismdodkdşmd

      Sil