20 Nisan 2013 Cumartesi

Liebster Blog Award #2


Bırcı beni mimlemiş bu sefer, uzun zamandır mim gelmiyordu Bırcı'dan oturam yapam dedim. Bırcı mimi için şura


Mimde bu resmi kullanıokmuşuz ele demiş Bırcı, o da mimlendiği yerden şaapmış tabi bunu bu çok dıdısının dıdısından durumu oldu resmen girişe yazcak bişiyim olmadığı için uzatıyorum burayı he. Ciddili yazım sitilimdeydim ben şindi ona dönüyorum taam. 11 bilgi vermem gerekiyormuş hakkımda ama artık tükendi! Bu mimi kaçıncı kez yapıyorum artık bu mimi kim pörtlettiyse bi dur desin çok rica ediciğim.


  1. Koleksiyon denilemez belki ama bir şeyler biriktirmeyi severim, nasıl tabir edeceğimi bilemedim resmen de. Yani kitaptır, albümdür bunları elimde bulundurmak isterim.
  2. Seri kitaplardan hoşlanırım. Ama fantastik olucak, güzel olucak layk Harry Potter, belki Açlık Oyunları da sayılabilir.
  3. Görseli güzel olan şeyler gözümde hep naystır. Kitap kapağı, afiş hatta duvar kağıdım, chrome'a bile üşenmeyip saatlerce tema baktığım olmuştur.
  4. Efsane, hikaye, mitoloji tarzı şeylere ilgim vardır. İşşallah vampirler vardır ve doğa ana bize onu bi ara sunar diye bekliom şu ara, işte bunlar hep Eric Northman :'''))) 
  5. YAZ İNSANIYIM :''')) Büyük harfle belirtmek isterim ki yaz insanıyım ehe ehe Bırcı :'')))) Yaz güzeldir genşler, yaz sıcaktır, yaz denizdir, yaz dondurmadır, yaz üstünde kat kat tonlar olmadan ferah ferah gezme demektir. Ay lev samır <3
  6. Önyargılı insanım. Bence yeterli bu taam. (Bırcı da aynını yazmış ama ya -_-)
  7. Kola ve dondurmasız bi gezegen var olmasın.
  8. Bir anda zaman dilimimden çıkıp gitmesini istediğim insanlar var. Umutla bekliyom, belki Santa Kurus vardiyasında alır gider.
  9. Cevaplarımızın her daim benzer olması sebebiyle şuvan Bırcıyla arkişliğimi gözden geçiriyorum bu da hakkımdaki bi gerçek bence yer alır burda.
  10. Bırcı demişken; kıştan nefret ederim :''))) Kış kıyafetlerinden de bilakis aynı oranda nefret ederim. Tek bir botla kışı geçirmişliğim vardır. 
  11. Delicesine kedi istiyorum. 
BIRCI'NIN SORULARI:

1) Yaşadığın en fantastik/gizemli olay?

Bu sorunun benim için ne kadar zor olduğunu biliyon işşallah Bırcı :'')))) Resmen de cevabım yok he ldkfnsdfnsdkf he bak hatırladım. Lisedeyken yan sınıfta TM'de bi kız vardı sırık diyyoduk biz ona, bu kız son sene ruhlara merak saldırydı geldi bi gün okula "ruh çağıralım hadi ben öğrendim" diye, yan sınıftan bizi aldılar falan ne bok yiyyosak acaba lsdknfdsd neyse bıdı bıdı hokus pokus geldiysen üç defa felan yaptılar yok bardağı oynat felan yaptılar bardak oynadı kdjnfskjfb herkes çığlık çığlığa tabi, "bardağı sen oynatıon yeağ" felan dedik biz "yok ben yapmıom"dedi tabii neyse, sonra biz gittikten sonra bunlar yine birilerini cağırdılardı, bu sefer geri depti çağırma, çağırdıkları ruh sınıfta kaldı dsknfkjsdbf gitmedi sözde, okula bi yayıldı ki kimse TM sınıfına giremedi dslnfsldfns cahilliklen hakkat biz yusuf yusuftuk he. Sonra bizim sınıfta bi kız vardı ruhları, cinleri felan görüyordu sözde bilmiyorum. Arada kriz geçiriyordu, konuşuyordu onlarla, kavga falan ediyordu. Bir gün ciddi bir kriz geldi dersin ortasında, sıraları falan tekmeledi böyle, gidin diye etrafı savuşturdu bişiler yaptı, te müdür yardımcısı geldi aşşadan ay sakin ol falan diye ay bi dak şimdiki anlatcağıma gülcem sdlfknsdlfnsdlkfnsldf halen eğleniom şamdaşlsmd kız buna bi tekme geçirdi böyle bir okkalı sınıfça nası oh çekmişiz bilemeniz lsdnflsdnfsdflk her sabah odasında azar yemek nedir bilemeniz a dostlar orda 3 yılımın sabahları aktı gitti he negzeldi hey gidin :''')))

2) Zamanda ileriye mi geriye mi gitmek isterdin, nedenleriyle birlikte alırsak...

Geriye. Geçmişi merak ediyorum. Toplumları, kültürleri, dilleri, yaşayışlarını. Kendi geçmişim değildir işalah bu sorunun kastettiği. Eski zamanları seviyorum ben bilmiyorum orada bolca hikaye var, fantastiklik var güzel yapılar var, olaylar var, kıyafetler güzel filan yani benim geçmişi görmem lazım bi kaç filozofu kitap yazmaktan alıkoymam falan lazım beni bi atıverin ollara piliz :''))))

3) Hoşlanmadığın insanlarla konuşmaya devam eder misin?

Mecburi durumlar vardır sen de bilirsin ki Bırcı :'''))) Çoğunlukla bağımı koparırım ama bazısıyla olmuyor o, hesap verme, tartışma aşamasına girmen gerekiyor bu insanlarla o yüzden bırak dağınık kalsın diyorum onlara.

4) Yurtdışında yaşamak mı isterdin, yoksa gezip görüp geri dönmeyi mi?

Birinci şık of kors. Yaşamak isterim, hatta mümkün olabilse her beğendim ülke bir kaç yıl yaşabilsem sonra daimi olamak üzere Japonya'ya gitsem :'')))

5) Keşke şu konu hakkında çok bilgi sahibi olsaydım dediğin bi şey?

Herşey. Herşeyi bilmek istiyorum. Küçültmek gerekirse Antik çağlar konusunda çok şey bilmek isterdim, bilhassa Asya'nın. Mitolojinin en zengin, hayal aleminin en sınırsız olduğu zamanlar çünkü.

6) En çok ne alışverişi yapmayı seversin?

Kıyafet, aksesuar, albüm, kitap. Ivır zıvır :''))

7) Çocuğun gibi sevdiğin kitap-film-dizi-anime-şahıs?

Çocuğum gibi kitap; Harry potter bir çocukluğumu verdim ona gurur duyan ebeveyn gibiyim ona karşı. Dizi olarak; Hanakimi ve kimi wa petto :''')))  anime olarak bilemiyorum ayrım yapamadım :'')) 5 barnağın beşi de bir değilsdlfnsdf. Şahıs olarak çok var ama :''))) Infinite, dongwoo salak halleriylen içimdeki anne şefkatini uyandırıyor at. Onew, Kyu ldnflsdkfdsk gerzekalı hali içimdeki dayakçı anneyi uyandırıyor, Bap'ım her bir bireyini bağrıma basıp, göğsümde uyutmak istiom, pış pış yapcem ele bi duygum var, daha hatırlayamadım şuvan.

8) Hayatın film olsaydı kategorileri ne olurdu?

Yer yer komedi eğer dışarı çıkarsam onun dışında himono onna adında bir kategori var etmemiz gerekicek. :'')))


9) Shire mı Hogsmeade mi?

Shire hakkında hiçbir fikrin yok, Tolkien'i yıllar önce Hobbit'in ilk 50 sayfasında bırakmıştım. Hogsmeade diyicem tabii ki de Heri Potır çucuğuyuz biz. 

10) Doğaüstü bi güçle birilerini öldürebilecek olsan öldürür müsün? Ya da diriltebilecek olsan, diriltmek istediklerin kimler?

Pırobobli evet öldürürdüm. Dirilticek olsam, Barış Manço'yu diriltirdim dedem gibin adamdı üzerimde çok emeği var TV'den de olsa dlsfndsfnsdf. Dizi karakteri sorsan daha kolaydı he resmen de bulamıom neyse Manço bana yeter taam. 

11) Doctor Who gelse atla bebek zamanda mekanda yolculuk edelim dese cevabın ne olur?

Yol üstünden dondurmaylan kola da alak mı David? :''')) 


Oldoğ o zaman ben gidiyorum, kalın sağlıcaklan. Kimseye göndermiyorum bir an önce bitsin bu mim tür başka cicililer gelsin diyorum bayz. :'')) 






4 yorum:

  1. bak yine ilk yorumun şeysinden kyu bana ehe ehe diye bakıyo ldsjbfşljgbdfs baek de fransızca konuşuyo zaten ooo bu yorum bitmez arkadaş lsdjfbşsalgjbfgd

    neyse konu bu değildi.
    ara mevsim gibisi var mıdır la niye takıldınız bi yazdır bi kıştır diye olmaz ama böyle :') sohbahar kalp ben ne sıcak ne soğuk ince kıyafetle ne terlersin ne üşürsün oh mis lsjdfbşslfdjbfljfddgh
    koleksiyon :::'')))) karşiim taam susuyom
    hiç hoş değil dondurma çekti canım şuan -.- lan zaten depresyondayım bi de böyle baek'e baktım ne dicemi unuttum la tam rezilim lsşdjfsldfjbsdgljdgbfgh

    inlere cinlere ruhlara lisede mi sardınız la şlsfdsflbdljgf o iş ortaokul zamanlarında olmaz mıydı siz biraz gecikmişmisiniz ne ljsbdfşlsjbşlgjghd. hatta bizde benim 4e ya da 5e gittiğim sene yayılmıştı SEN NAPIYODUN OLM O ZAMAN LDFBLSŞDFJBFGJLDGBD ama o kriz ve tekme olayı lşsfbfjsfljsdfgbşlfjsd BİZDE HİÇ OLMADI ÖYLE BİŞİ AMA YA LSJDBŞSLFDJBGŞDJBJFGHŞF

    mathi seni daha tarihçi görmemiştim ama ya sldfjbsdflşgjbgşldfj ama taam sen git bazı kitapların yazımını engelle bak çok büyük hayır duası alır cenneti garantilersin valla bak lsdjfşlfjbghşlfgh

    shire hakkında dediğin :') neyse kyu sırıtırken bişi demicem taam taam.
    YANA BAKMAKTAN YORUM YAZAMIYORUM AMA YA LSABDFŞLSBGŞFLGJBLGŞJDFHGG
    neyse ne dicektim onu da unuttum zaten hadi görüşürük karşim kal sağlıcakla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni bi da bloğa mı almasam ki netsem her yorumundan biri baek ya da kyu hep odak noktanı kaçırıon şiğma lsdfnskdnfsdf

      yuk ortaokulda perili ev dedikodusu da vardı ya bu lisedekini anlatam dedim ben bilmiom sdlfnsdlf

      o hayır duaları için gitcem tek sebebim o bilion benim yüce gönlümü :'')))

      hadi hoşçakal karşim selametle git lsdmfsşdf

      Sil
  2. işasdklasşdokasdpopasdpkasşdokasdlasdasıdljasd salaksın nebçim güldüm olm!

    9. bilgine itinaden (bilmiyom kelimeyi doğru mu kullandım) bileqleri kesek birleştirek diyom mathi ben.

    Lan yaşadığın fantastikli olaylar da hep aslen başkalarının fantastiği bak yazık gariban ldkasjdaklsdasdk hocaya nasıl tekme geçirmiş lan vaay anasını resmen en az 10 yıl havalı olma tacını ele geçirmiş!

    Zamanda ileri geri gitme sorusunu bi sen doğru anlamışsın tebrik ediyom kaarşim.

    Anaaa resmen seninle ilgili çok şey kaçırmışım mathi, gidip dongwooyu çocugun bile yapmışsın.Resmen büyüdüğünü göremedim, ilk kelimelerini duyamadım hissindeyim şuvankdlasjdasdjasdk

    Yol üstünden dondurmaylan kola da alak mı David? :''')) ĞPKDAOŞSDJAPDOAKSDAOSDLAİPLDİPSLDİAPSLDAİSŞDJASLDIASDŞ işte böyle küçük hedefleri olan küçük insanlarız ama hala bir istediğimiz de gerçekleşmiyor!!

    Gidiyom öptm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şdslfmşsdf ay hakkaten ya bir kendi fantastikliğim bilem yok eziqliğimi gördüm şu yorumda :''))))

      hıaaağğ ay bi ben mi doğru anlamışım la ayy şebelek bi sevince düştüm gereksizce yine klsdnklfnsd

      şasmdalşsmdaşldmasldşasmdlsmdlamdsaşdmasşlpgnopgnerng RESMEN SALAKSIN BIRCI LDSKFNKLDSNFLKDSFNSKFNSDKLFN ölüodum ağzımda çaylan ölcektim bişi de değil. Taam telafi ederiz büyümeme kaldığın yerden devam edersin artık karşim, bebeyken çocuğunu terkedip gitmiş babanın geri dönüp yerinde koca bi çocuk bulması gibin adeta. :''')))

      Sil