4 Nisan 2013 Perşembe

Tomboy Nesil- GI ve Beatles'ı



İlk teaser yayınlandığından beri ne zaman çıkcaksınız siiiizz diye bağırıyordum genşler. Nihayetinde dün ya da önceki gün bilmiyom arada saat farkı var şey edemedim, yutubda 2 Nisan gözüküyor full fidyo geldi. Grubun adı GI, 5 kızdan oluşan bir görl bend. Şu an için sanırım elimizde çok bir bilgi yok. Sabredip debut performanslarıyla yayınlayayım dedim ama yok duramadım :'''))



İlk teaserları halen fevrıtım, şarkının bölümlerinden oluşuyor teaserlar bu da ci ci ci ay diyorlar pek hoşlanmıştım ben hala da hoşlaşıyorum full'unde de bu kısmı fevrıtım oldu. İlk teaserdakiler One Ket ve Ai.


İkinci teaserdakiler Ha Yun, Eun Ji, A Ram var. Teaserları kızları tanıyasınız diye koydum. Ben halen isimlerini bilmiyom sadece dinliycem. Zamanla hafızama sokarım artıkın. Beyin iflas etcek bu gidişle bi yığın isim hafızada tutuyor yazıktı.


GI ismi tabi ki de bir kısaltma. Kpop aleminde kısaltmasız isim düşünmek zor. Açılımı Global Icons imiş, çok zor isim seçmişler gugılda aratınca komik şeyler çıkıyor olum bele isim mi olur. Onu geç daha yeni çıkmışsın bismillah bu ne özgüven!







Kızların en küçüğü Nisan 93'lü olarak A Ram, grubun maknaesi olüyür. Ha Yun grubun lideri ve alt vokalde 90'lı kendisi. One Ket ana rapper ve 91'li. Eunji, 92'li ve ana vokal o bağıran sesi şaapcaksınız zaten :'') Son olarak Ai; Mart 93'lü ve gruptaki ikinci rapper. 




Şarkının nakaratındaki bu dans pek hoşuma gitti. Kızların şirketi minik şirket SimTong Entertainment çatısı altındalar. Şirketin pek bir nâm-ı yok, sanırım yani anladığım kadarıyla bu ilk kpop grubu şirketin. Bi kaç grup daha var şirkette ama cover falan yapıyorlar kesin bilgim yok ama bele dursun bu bilgi de burda. :''')





Kıdımın MV'si oricinıl sayfasından koymadı blogspot. Ölüp gitcen mi blogspot? Netcen bi an önce öl bari uğraştırıyorsun beni devamlı hıy sinir oluyorum. Official'dan şaapmak isterseniz şurdan bağlanın. Neyse, efenim kızlara konsept olarak tomboy tarzını seçmişler. Bence hoş olmuş ama ilk teaserdan itibaren bir gürültüdür koptu ço ilginç dimi, kpop'da bele şeyler :''))))
Tartışma "bunlar tomboy değil saçı kısa, tayt giymiş kızlar temin ederim ki tomboy değiller" diye ortalığı velveleye verdiler. Kısaca değincem buna uzatmanın falan manası yok çünkü her yer bunu konuşuyor ben bilginiz olsun diye didim. Şu kpop aleminde hangi grup belirlenen tarza tamamen hakim oldu ki a dostlar. Artık bunlara takılmamak gerek ölümlü dünya tomboy demişler tomboy olsunlar, badas demişlerse badas olsunlar annem yemeyin birbinizi. Burdan "elimde bir sihirli değnek olsa dünya barışı isterdim" e bağlıycam galiba çok ele oldu.



MV'de; menekşe rengiymiş ama bence morumsu bişi saçlının adı A Ram. Kahverengi saçlı olan; Eunji. Sarılı pembeli mavili saçlı olan One Ket. Pembe saçlı mikrofonlara konuşan Ha Yun, mavi saçlı olanın adı da Ai.

Şarkı güzel olmuş bilhassa başlangıcını çok sevdim ve Hayun'nun partını o mikrofonlara rap yaptığı kısım fevrıtım. Rapi sağlam hatunun, bastıra bastıra söylüyor böyle kelimeleri. Fakat sesle çom oynamışlar. Şarkıda baştan sona autone mu neydi onun adı bilemedim ondan kullanılması eksi ben bekledim ki sadece başında var yok anam sonuna kadar onunla söylediler. Etmeyeydiniz eylemeyeydiniz keşke. Müzik, rap, nakarat, dans âla ama autone bazen şarkıyı durdurtuyor, sıkıyor. Bunlar tecrübe olsun SimTong, ilerde ders al bunlardan da ebesini zikme ses efektleriyle hadi daha iyi işler bekliyorum. İlk defa bir grubun çıkmasını bekledim he. :''')






MV'nin yayınlandığı gün Show Champion'da ilk sahnelerine çıktılar. Debut stage olmasına rağmen altından kalkabildiler hem de canlı söyleyerek. İlk performansda canlı söyleyerek büyük risk aldılar bana kalırsa bravi genşler. Piyasadaki tek show champion fidyolarını sizlerlen paylaşıyorum arkaaşlar. Hiç bir kimse zahmet etmemiş performansı paylaşmaya öyle ki SBS'nin officialında bile yok. Müziğe verilen değer bu kadar işte yazıktı :'''))) HD'si çıkınca değiştiririm genşler şindilik bununla eğleşin. He bir de bak bu çok komik SNSD ile benzeten olmuş tüm yazı boyunca random gülmedim lsdnflksdnlfknfnsdfsdf Gee ile benziyormuş yazıktı izliyen götüyle izledi zannımca hayır 2ne1 ile benzetilmesini anlarım hiphop grubu felan hadi bi nebze en azından. Ama SNSD ne allaşgınıza. Söyliyceklerim bu kadar bu konuda.
Yolunuz açık olsun genşler...

4 yorum:

  1. Kızlardan bi kaçı oyuncu olarak bi kaç yıl evvel debut yapmışlar zati. sonra şimtong gelin sizi tomboy edip piyasaya sürcez daha cıfcıflı mı olacak demiş nolmuşsa grupla tekrar çıkış yapmışlar. bi insan düşün ki korede saygı gören meslek aktörlüğü bırakıp aydıl olsun. valla böyük cesaret.

    bi de böyle tomboy olmaz lan. koreliler bu kavramın bile içini boşalttı yeminle, kendilerine uyarladılar. tomboy dediğin böyle boydan şortsuz mortsuz erkek gibi kıza deniz. Bi Misster grubu misal hakkını vererek yapıy bunu. öyle olcaksan ol yoksa yalandan tomboyluk, bilomoyorom. yarın öbürsü gün belli ederler kendilerini programlarda "ben görçöktön erkeklerden hojlanıyorum" falan diyerek sdfkjgsdf eh tomboy dediğinin bi dışı değil içi de erkek olur değil mi karşim, söyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmirim ben daha evvelki maceralarını ilk kez şindi şaaptım. Valla anacım ne diyim kızlar şöhröte kapılmışlar işte bırak elleme sndklfnldnf.

      Doğru diyyon annem tomboy'luk bele olmaz ama napak şindi napak yapcek bişi yok konsepte bunu almışlar işte olmuşla ölmüşe çare yok. çndfklnldknf

      Sil
  2. Mikotun önerisiyle bende dinledim hemen favrıt listemede aldım. Klibin official videosu altına biri hepsi Amber gibi yazmış ama nere Amber nere bunnar. Tomboy değiller bence..

    Şimdilerde bi çok grup ilk çıkış için rap ağırlıklı vokal kullanıyorlar. D-unit gibi birçok gruba bu sayede vurulmuştuk ama 2. ve 3. single sonrası vokal ağırlığı kayıyo... Umarım öyle olmaz diyorum :)

    Tanıttığın içün elin golun dert görmedin matican diyorum gidiyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya amber diyyollar snsd gee'si bu ehe ehe aynı diyollar bence bu kadar düşürülmezdi kızlar yazıktı.
      Bi çok grup zaten debutta değişik bi tarz kullanarak dikkat çekmeye çalışıyorlar ki o tartışılmaz zaten ben tomboy olduklarını da dimedim ne ediyollarsa etsinler ama çok ağır eleştiriler vardı ben onlara inayeten didim yazıktı heveslerini kırmayın la kızların lsndfksdfnln
      Eyvallah kaarşim :'')

      Sil