3 Haziran 2013 Pazartesi

Bu kafalarla direnelim! #bubirsivildireniş Part:1




Bildiğiniz üzere Taksim Gezi Parkı için, ağaçlarımız için, özgürlüğümüz için 7 gündür direnişteyiz. Çapulcular, ayyaşlar, marjinaller olarak toplaştık, bu kafalar toplaşınca pek güzel pek yaratıcı şeyler çıkıyormuş arkadaşlar. Ortamın bu gergin havasına bir gülücük konduralım dedim. Eylemdeki avsım pankartları, fotoğrafları burada paylaşayım dedim. Eylem hakkında bilginiz yoksa, bilmek istiyorsanız şuradan pıt pıt 
Not: Fotoğrafları internetin çeşitli yerlerinden toparladım. 



Okuyamayanlar için "ODTÜ AYAKTA" yazıyor.











Amerikanya'nın Transformers'ı varsa bizim de tır şöförlerimiz var temelde hayat kurtarıyorlar. :'') kığğps.


En beğendiklerimden; Suriyeli bir kişinin elindeki karton. Üstünde "Evimde gibi hissettirdiğin için teşekkürler Tayyip." Fotoğraf hakkaten harikayn, adamın gülüşü falan süper. :B


Şüphesiz herkesin fevrıtı fotoğraf. Kurtuluşumuz yakındır dostlar, Darth Vader bizimle!


Tüm Türkiye sahillerinde.,




Zehi Müren de bizi göreceh miğ?


kısacaali'nin, Fatih Altaylı röportajından sonraki tiviti: çok güzel kıvırtıyordu dayanamadık.


Hıaaağ diye fangörl çığlığı atmadım değil genşler aşsdlmas. Yannız arkadaki reklama dikkat şadmadşlsmd.


Burası çok korkunç anne, korkuyorum. :''(( 





İstanbul-Harbiye'den.






Allam çık tıtlısınız yiağ :''))




Şu diolog peki asdiasdöia.


Bak yine en fevrıtım şasldmasalş.



Epik olsun bu, hiç unutulmasın lan. Açıp açıp halen gülüyorum buna dahiyane şasmasşldm.
















ÇOK GÜZEL OLUM!!! :''')))



Son olarak şu 2 tivite yer vermek istedim; 


Bizzat görmek ve duymak istediğim slogan. Müthiş tek kelimeyle, süper bir laf çakma. Akalarından hakaretle, küfürle çağırılanlar umarım halkın büyük bir çoğunluğuna göstermiştir ki; insanlık, cinsel tercihle ilgili değildir. Koruyucumuz olması gereken sevgili kolluk kuvvetimiz bize canice, en canavarvari arzularıyla saldırırken kapılarını açıp, yardım eden genevler, travesti dediklerimiz, gayler, lezbiyenler, transeksüeller ve diğerleri insaniyeti hiçbir cinsel tercihe, renge, ırka, ülkeye, bölgeye, biçime hapsetmenin yersiz olduğunu göstermiştir. 


Yorumsuz. Çok güldüm aynı zamanda içim de acıdı. Ama çok güzel bir tivitti. :'')

11 yorum:

  1. yu ar nat elon mathi :') asdljkasdkjhadjhgashj halkımın her yerinden öpüyom her yerinden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asişdöasidşasöd pisliq sapık seni yhağ :s.ss

      Sil
  2. Kardeşim, direniş devam ettikçe daha avsım eşyler geldikçe bu yazının devamını yazarsın işalla. Bizim arkadaşların pankartında da "Biz çernobil yemiş çocuklarız bu gazları yer yutarız" yazıyodu dopaskdasokd rizeli de kendisi. Direnişçiler böyle güzelken SEN KİMLE KİM OLUYON YAAAH!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iasödaisşdösadişö harikaynmiş lan ay keps alaydı bişi yapaydı la aneee. Dimi olum ya kime kimlik yapıon sen..sen sen nesin (olmuyo lan kimle kim oluonun yerini dudmuo bu)

      Sil
    2. he fotosu var da nebliyim bi sonrakine sorarım artık arkadaş bloga koycakmış derim dşaskdaposdkad

      Sil
  3. Senin kedi canını sevsinler sakın silme bunu gzel günlerde okuyup gururlanıcaz ayrıca biz çok komik bir milletmişiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye siliom o dost aşsödaidö ben hiç bi postumu silmem sildirtmem YEDİRTMEM asdöasişdöia. Kafa bi milletiz valla.

      Sil
  4. çok güzel olmuş kaarşim tebrik ederim ellerine sağlık oh..

    faşik anarşik bunu beğendi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. marjinal mathi bunu paylaştı. :B Öpüom kokulu kokulu jınım. :B

      Sil
  5. Ay yeni gördüm jkshfklajsdfhsdhfkjsdjsdhfklsdhfkj hep böyle zor günde artıyo ya zaten yaratıcılık oranı...
    Çok başarılı toparlamışsın özetlemişsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay lev dis kafa şadmasdm hep artsın hep olsun tuğçe. Sankyu ikincisini de yapcakmışım beklemede kalın, hoşçakalın. iaşsödasdö :'')

      Sil