29 Haziran 2013 Cumartesi

Bugün neler yaşadık? -Nu'est-

En başta belirtmek istiyorum çünkü sonrasında fanlarının bıybıylığını hiç çekemem kavga çıkarırım! Çok öfke doluyum genşler cidden. Bu yazıda hiç yapmadığım birşey yapıcam Nu'est hetırlığı yapıcam. Katlanamayacak olan, bana onları savunacak olan varsa şimdi ve ilelebet bana karşı sussun! Bu blog benim, bu çatı altında istediğimi söyleme hakkına sahibim!
Nasıl başlıycam bilmiyorum, öncelikle günün başına gidiyim ordan başlayarak anlatıyım. Şiğma ile birlikte, bugün Cemal Reşit Rey'de düzenlenmiş olan kpop yarışmasının finaline gittik, nuest de bu sebeple Türkiye'ye geldi jürilik için. Seçilen fanclupların stantları vardı, çekiliş filan yaptılar. Biz Şiğma'yla erkenden gittik, biliyorum çünkü böyle şeylerde erken gitmek iyidir, biz 2 gibi orda olmamıza rağmen çok bi kalabalık yoktu taş çatlasa belki 60 kişi vardı o da çok zorlarsan hani. Stantların fotoğraflarını paylaşıcaktım fakat şuanki sinirimle sanırım onlar hakkında bişi yazamıycam.

*Soldaki Nuest'ın ilk geliş anı sağdaki ise kulise gidişleri





Evvela saat 2 gibiydi sanırım, biz stantları gezerken bi çığlık koptu merdivenlerden nuest geliyormuş. Ay koş koş yapmaya kalmadı nuest geldi ta önümüzde durdu böyle stantların ortasında, ha böyle dibimizdeydi. Ay allam negzeller filan diyyok biz oyh allah filan. Ekranda neyse olar hakkat, yakından pudralarını filan görüonuz tabi de neyse. Herkes çığlıklığa nuest, ren, aron filan bağrıyor böyle. 10 dakka kadar durdular sonra hemen ilerdeki kulis yerine geçtiler! Sonra bir daha, Nuest fan stantlarını gezicek, görevli olmayanlar merdivenlere gidin diye biz salonun koridorundan çıkartıldık(fan stantları salon koridorundaydı kapıda) Neymiş, az önceki curcurnadan nuest rahatsız olmuş! Şiğmayla birbirimize baktık, nası lan? diye cidden nası rahatsız oluyorsunuz siz bre allahsızlar! Az bi vicdan, herkes o kadar itina gösterdi ki yakın olmamaya cidden şaşırdık biz üstlerine atlamalarını filan bekliyorduk milletin. Kaldı ki çevresinde çok ciddi söylüyorum en fazla 30 kişi vardı ya, herkes görünmez bi çember yapmışcasına onlarla mesafeyi korudu hareket alanı bıraktık! Kimse ellemeye felan çalışmadı, nası rahatsız olunuyor? Ve Aron, Ren, Baekho selamladı bi iki el salladı Jr gülümsüyordu ama hani böyle samimiyet sıfırdı. Belirtmem gerekir mi bilmiyorum ama nuest severdim dostlar, dinlerdim ederdim iyi çucuklar derdim ben böyle bi nuest beklemiyordum. 



*Bu fotolar sadece fan stantlarına servis yaptıkları esnada, hayata tutunmaya çalıştığımız merdivenlerden çekildi, oynadıkları oyunu da çekmeye çalıştım ama onda daha gerideydiler.

Sonra dışarı çıkartıldığımızda merdivenlerden izlemeye çalıştık napıyorlar diye. Fan stantlarındaki fanlarla yine belirtmek istiyorum ki L.O.^.E değildi bunlar, oyun oynadılar şu hani var ya kağıttaki kelimeyi hareketlerle karşındakine anlatıyorsun ondan. Bi yapmacık bir sevinme yaptılar bilince kız hopladılar zıpladılar allaşgına siz ne ara kaynaştınız olm? Ne ara ortama adapte oldunuz? Biz de biliyok az çok bu işleri bana "poroğramlarındakiler de rol gereği" şeysiyle gelmeyin, dünkü çocuk değilim! Allam hiç kullanmıycağım tabirler kullanıyorum çünkü gelicek yorumları biliyom ben valla içime doğuyor. Neyse o küçük aralıktan parmaklarımızın ucunda nuest izledik babylern minozların masasını filan gezdi sırf yerden yere vurmak için söylemiyorum ama şahısların yüzüne bile bakmadılar sadece kamera odaklıydılar. Baekho, babylerin masasında ramen yarışmasına katıldı filan. Ren kenarda kamerayla konuşuyordu. Bizden tarafa bir kez olsun bakmadılar! Burda da insan varmış der bi döner bakar insan ya orda millet birbirini eziyor, bi selam ver bi sırıt. Bilmiyorum arkadaşlar anlatmak istediklerim size ulaşıyor mu ama nezaketen bi selam verilirdi! Biz Suju'da, BB'de felan böyle görmedik! Bu liste uzar cidden otun bokun fancami var biliyoruz arkadaşlar biliyoruz, bişi diyorum hakkaten bilerek diyorum ya. Kıyaslamak yapmak için demiyorum kesinlikle sadece örnek olarak veriyorum, yoksa yıl ve tecrübe vs bakımında kıyas yapılamaz bile ama Donghae arabada beklediği dakkalarda fanlarıyla konuşur, fanlarının kamerasını alır fotoğrafını çeker imzalar verir filan. Biz nuest tarafından bırak fanlığı insan yerine bile konmadık. 
*Aralıktan oyunlarını izlemeye çalıştığımız merdivenin aşşadan fotosu o merdivenlerde durmak çok zor genşler kayyo kodumun taşı!

Sonra bize saat 5'de salonun kapılarının açılıcağı söylendi. Saat 5'de herkes 4 çıkışı olan (emin değilim ben 4 saydım fazla da olabilir) salonun kapılarına yığıldı, biz de gittik tabi. Strateji kim önce girerse ön koltuğu kapardı çünkü. Çünkü organizasyon kötüydü, çünkü organizasyon boktu! Bu organizasyonu da koreafans üstüne almış unutmadan bunu da beliritiyim. Kapıda kayıt alan kişi, korefans ve Kore büyükelçiliği şeklinde bir cümle kurdu.

*Kapıda bekleyen kalabalığın bi kısmı

Saat 5 oldu saat 6 ama biz anca içeri alındık! Ve kapıdaki görevlilere herkes öfke püskürtüyor, görevliler bizlen alalen dalga geçtiler! Herkes aç aç diye el çırpıp bağrıyor protesto ediyor, içerden kız çıkıyor gülüyor bağrın bağrın diye el işareti yapıyor bize. Daha yüksek daha yüksek diyor, ulan vicdanına tükürdüğüm sıcakta birbirmize yapışmışız, ayakta durmaktan yorulmuşuz sen hala daha yüksek diye işaret yapıyorsun bana. Senin insaniyetine, senin yapıcağın organizasyona, senin yapıcağın işe ben turşu suyu sıkayım emi! Defalarca görevliye bağırdım, küfrettim, karının götü halen arşdaydı. 3 tane mi ne görevli vardı bizim duruduğumuz kapının önünde, üçünün de havası ayrıydı allam zırt pırt içeri girip çıkıyorlar kapıları açarmış gibi yapıp bizi kandırıyorlar resmen bizimle eğlendiler ya. Sonra haberi geldi a dostlar :'')))))))))))))) Nuest içerde prova yapıyor dediler "sıçarım provanıza bu saate kadar boş zaman vardı o arada niye yapmadılar?" dedim "işte şimdi yapıyorlar ayarlamamışlar" falan dedi biri "ben mi yapıyorum bu planlamayı? Nuest prova saati şu şu arası diye ayarlamak çok mu zormuş" dedim sonra asıl sebep çıktı, sevgili nuest belirtilen saatte provaya çıkmamış. :d:dD:D:d:DD:d:DD:d 
3 şarkı söylediler ve bu 3 şarkı için biz kapıda 1 saat içerde de yarım saat bekledik. Bu kadar olmazdı! Sanatçılık, idolluk bu değil! Dışarda beklediğimizi biliyorsunuz ya biliyorsunuz ve 1 saat beklettiniz bizi belki 1 buçuk saat, ayaklarım yüzünden bu dünyadan kopmuştum ben. Dışarda kapının önünde dipdibe içeri girmeyi bekleyen 600 tane nefes alan bireyler var. K-fanların acısı acımdır bundan sorra, o yapılan görevli zorbalıklarını filan hep bugün içimde yaşadım, suratlarına bağırdım. Çirkefliğimi yaptım, höykürdüm en azından az da olsa nefretimi suratlarına kustum. 


Sonra gelelim performansa, saat 7de dans yarışmacılarının gösterisi başladı Nuest juri koltuğuna oturdu, seyircilerin arasında en önde biz sadece kafalarını gördük. Oy falan verdiler işte orası mühim değil. Sonra sanırım 8 buçuk falandı Nuest sahneye çıktı, Yobuseyo'yu, Face'i ve adını bilmediğim bi şarkıyı söylediler. Ses sistemi BERBATTI! Tüm yarışmacı performansları boyunca kolonları patlayacak ses tonunda tutmaları yetmezmiş gibi nuest performansında da Baekho'nun mikrofonu aşırı açıktı pat pat ediyordu ses bunun aksine Ren'nin mikrofonu ise kapalıydı hiç ses gelmedi, playbackteki şarkıda bile sesi yoktu yani nası anlatıyım ren'nin partlarında derin bi sessizlik vardı sadece müzik çalıyordu. En son şarkıda böyle zıplamalı hoplamalı bişidi, hareketli bişidi işte nuest zıpladı etti felan herkes bu arada sahne önüne yığıldı (aynı JJ'de olduğu gibi) Ren felan el sıkıştı sahne önüne yığılanlara, millet bi tuttuğunu bırakmadı. Ren bi ara aşşa doğru çekildi gidiyordu hele Baekho düşüyordu! Ama üzgünüm (hayır değilim aslında) nuest de -tabiri caizse- arandı. Sahnenin kıyısına gelip fanlara poponuzu dönmek de nedir Baekho ve Ren? Ellenmekten rahatsız oluyorsanız ne diye götünüzü dönüp öyle duruyorsunuz? Ren bi ara çok azıttı eğildi götünü sıçar pozisyona getirdi orda bi kargaşa yaşandı fanlar bişi yaptı göremedik ama kendini zor kurtardı ve suratı beş karıştı ordan sonra kendini toparlayamadı zaten çok sürmedi ondan sonra bitti ve sahneyi terkettiler. Ve bu göt dönme olayını bi kerelik yapamdılar habire bi elletip bi çekildiler. Bu aranmaktır genşler, bu bela geliyorum diyen bi pozisyondur! Kim senden sıçar pozisyondan durmanı istedi? JR, Aron, Minhyun o kadar sahne ucuna gelmediler, acemi de değilsiniz siz artık bu bilmediğinden oldu denilecek bişi değil!




 *Fancam'mim iyi değil hatta baya kötü ama koyyom yine de görmek isterseniz diye.

İlk defa kendimi tam anlamıyla anlatmak istedim hakkaten böyle yazdıklarımı anlayın istedim, ama bu kadar öfkeyle sürekle kendimi tekrar etmişi gibi hissediyorum yazımda. Umarım ne demek istediğimi anlamışsınızdır, ve umarım hak verip vermemeniz önemli değil gerçekten ne yaşadığımızı bilin istiyorum. "Gitti gördü bok atmak için şaapıyor ya" olarak görmeyin isterim. 

*Duyulan konuşma da öndekilerle oturun lan kavgamızdan :''))))) -sinirden gülüyom-


Yobuseyodaki Baekho'nun pat pat eden sesini duyabilirsiniz bak bu fancamimde yüzleri yok ama fakir fancami genşler şasldmasd. 


Fidyoda sadece bi ellenme yakalamışım ama siz onu kafanızda çoğaltıp genele yayın.

Ben Nu'est öfkemden sıyrılıp çok bişiden bahsedemedim ama Şiğma alt başlıklar halinde şurda saydırıyor bakabilirsiniz.


*Fotoğraflar ve vidyolar bana aittir, bizzat elceğizlerimle ezile, itile kakıla zorlukla çekmiş bulunmaktayım copyright'ı bende saklı yani, izinsiz kullanmayın!

19 yorum:

  1. Hay götümün.
    İşte yapmacık didim poz kesen dedim keypaplanmıyom artık dedim şu yaşadıklarınla da tiksintime tiksinti katıldı mathi kaarşim.
    Korea-fans mı şaapmış bunu? Hmm, JJ'den sonra ilk defa böyle bi organizasyon yapıyoruz ondan acemiliklerimizi mazur görün tarzı bi açıklama yapmışlardı, şimdi ne derler acaba? O KF'den görevlendirdikleri tipler canıma yetti ha, gıçına bımbayı goyup patlatacam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bıktım yeminle bıktım ben bu görevililerinden he, senin ne haddine lan benlen dalga geçmek? Kimlen kim oluyon hakkat ya. Biz böyle bi iki grup daha görsek keypaplanmayı bırakırız gari.

      Sil
  2. bak sen daha içten anlatmışsın ben nedense görünmeyen bi nedenden sakin yazdım. HIMINIKIDIKLARIM TİKSİNİYORUM HEPİNİZDEN yazamadım hep içimde kaldı :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok beğendim ben tane tane açıklayıcı olmuş tam bilgilendirici böyle şiğmam deme öyle ben niye böyle olamadım dedim ben de seninkine aşlsmdşld

      Sil
  3. aMAAAN kodumun hallyuları affedersin. pislükler beh! senin götün koreden trye uzanmış diyeydiniz o adilere.. yazıkytı..

    bu korefansa bi ayar lazım yetti beh!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Batlatalım! Yeminle batlatak bak nefretlik geldi bana, alın nuestinizi allaşgına alın bu mahalleden.

      Sil
  4. amına korum tek yorumum bu adsjhgasdhjghsdagasdfgahsfd keşke de geleydim sahneye atlardık üçümüz siz kimsiniz lan boklu götler derdik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de ele dedim igomuz olaydı bunları alırdı aşşa dedim.

      Sil
  5. Keşke beklemeseydiniz. Ben giderdim yani :D Bu grubu tanımam ama yaptıkları şey tuhaf. Hem kalabalıktan rahatsız oluyoruz de hem de böyle davran.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tutarsızlık. Gidicektik ama o kadar bekledik madem az daha az daha derken 1 saati aştı tabi.

      Sil
  6. fancamlerin güzel olmuş lan hakkını yeme :) o değil de ben hiç tanımıyom bu nu'est'i sen iki şarkı adı yazmışsın en azından :) Şiyma'ya da yazdım bi Ren'in yüzünü biliyom o da güzel diyeyse demek :D

    neyse karşim iyi atlatmışsınız geçmiş olsun.. koreafans yapmışsa bu organizasyonu bi dahakine "sen yapma ulan ayı" desin birileri çünkü olmamış bu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben dedim yapmayın, çok net yani bu organizasyonla övünücekseniz yapmayın!

      Sil
  7. Nasıl sinir oldum nasıl. Nuest'e ayrı, ordaki yamyam kılıklılara ayrı.
    Hayır cidden dediğin gibi onca baba Kpop grubunun fancamlerini izledim ben, Hyuk ve Hae'nin elleriyle çikolata bölüp verdiğini bilirim fanlara böyle sayısız örnek sayabilirim pek çok Kpop grubuyla alakalı. Bunlara noluyor onu anlamadım:S Daha geçen yıl çıkmışınız, tamam sıyrıldınız bi şekilde de, öyle büyük bi patlama da yapamadınız, ne bu havalar.
    Bana garip gelen şu. Topluca Türkiye'ye gelen ilk Kpop grubusunuz. İnsan bir merak eder, "lan ta buralarda bizi dinliyolar" der, bi şükran, bi teşekkür. Sanki her gün başka ülkede konser veriyor. Kaç yıllık gruplar "Bu ülkede ilk kez konser veriyoz" diye ağlıyor sahnede, bunlar sanki prens. Ay nasıl sinir oldum.
    Nuest'i ilk çıkış dönemlerinde baya severdim, Yabuseyoyu sevmeyince ilişiğimi kestimdi ama öyle gıcık olmuyodum. Şimdi böyle bi tiskindim.
    Hof neyse darlandım, iyi oldu yazdığın, geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın kesinlikle aynı fikirdeyim. Senin her gün farlı ülkelerde konserlerin olmuyor az elindekinin kıymetini bil sevin bi bişi yap ya. Dediğin gibi öyle beklenen bi yükseklikte başarı elde edemedin ki sen bu neyin kasıntılılığı? Neydim değil nolcam demelesin dostum 2 gün sorra görürüz sen böyle devam edersen. Bence protesto edilmeliydi nuestın bu tavrı ama tabi orda kimi örgütliycen de şaapcan zor işler.
      Sağolasın karşim.

      Sil
  8. Üzülmüştüm baya, millet gidip görecek onları, hatta aynı tekneye binecek ben burada mazlum, başı eğik, içi kan ağlayan vaziyette Ankara'ya söviciğim diye. Sayende acım hafifledi dsjgdsk Ayrıca o ne cüret be?! Hayranlardan falan rahatsız olmak... Hani Türk hayranlar da yakaladılar mı bırakmıyorlar (Bkz: JJ) millet orada size nezaket gösterecek, siz de bulup bunayacaksınız -_- NU'EST'i severdim ben. Jr olsun, Aron olsun, Baekho olsun... Olmadı bu hareketleri. -_-

    Herkes organizasyonun kötülüğünden dert yanıyor, üzüldüm, ama şu standlardaki eşyalara da içim gitmedi değil. :")

    Son olarak, keşke linç etseydiniz o görevliyi, kadına bak >.<

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklımızdan geçmedi değil ama hangi birini dedik birini alt etsek ikisi var arklarında koca kel uyuz bi herif var ki işşalla ilelebet saçı çıkmaz kafasına kuş sıçar hatta martı sıçsın o herifin kafasın uyuz nefret ediyorum.
      Dediğim gibi ilk baştaki kalabalık mesafeyi koruyup onlara hareket alanı bıraktı zaten, rahatsız olmalık bişi yoktu aman haspam ya kapris işte.

      Sil
  9. Ovv baya kötüymüş dostum yaban ellerde okudumda yeni yorumlanıyom:)
    Ah bilmiyom ben sanırım daha çaylak olmalarına veriyom, öyle acemiler ki düşün Türkiye de bile hayranları olabileceğine şaşırmıyolar çünkü profesyoneller gelse burada hayranları olduğuna olabileceğine şaşırır ve ona göre davranırdı işte gençliğine verelim diyom ben:) Yazık olmuş ama üzüldüm böle olduklarına hep kameralardan izlediğimiz de çok sıcak görünüyorlardı ama meğer sadece kameralaraymış o üzücü umarım çabuk toparlanırlar bu kadar yeni grubun arasında böle böle eriyip gitmezler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fanlarının değerini bilmezlerse yitip giderler gari bişi demiyom. Ben çok sinirlendim halen de hiç bişi yapmadılar siz büyütüyorsunuz diyen var ben ona delleniyom.
      Çaylak da olsa göt tutmak çaylaklıkla alakalı değil be asti keyfi bi arzu mudur artık nedir.
      Acımıza ortak oldun sankyu karşim :3

      Sil
    2. Hee valal o garip bi durum dasdasfd allam yaa zaten birbirlerini mıncıklayıp durular yetmiyo demek dasdasd ay ben bunların bi videosunu izledimdi Ren kucaktan kucağa grup üyeleri arasında dasdasa neyse bi ara bulup sana gönderem dasdasdas

      Sil