18 Haziran 2013 Salı

CL ya.. hani 'Baddest Female' olan!


Bir ay bloğa hiçbir şey yazmayınca vicdan azabı çektim. Utandım, bu ne sorumsuzluk, bu ne kendini bilmezlik, bu ne saygısızlık dedim. O yüzden bu ay aklıma gelen herşeyi yazıyom. Bu sefer de CL'len geldim buraya, aslında bişi yazmıycaktım hakkında ama CL iyi iş çıkarmışın olum didim geçen. İhmal etmiyim iki satır yazıyım bedıst fimeyle. He tabi sıkılıyor oluşumun da bir etkisi var lütfen göz ardı etmiyorum onu şasmdls. 


Evvela; şarkı ilk dinlediğimde çok sıkıcıydı. Cidden, CL'den daha iyi birşey beklerdim "bu ne be" diyip sesini kapamıştım. Videoyu kapamadım hayır, sonunda GD'nin olduğunu biliyodum ondan şooldu :''))) Rahatlıkla söyleyebilirim ki, klipden hala hoşlanmıyorum. Papaylan bu konuyu ciddi ciddi konuşiciğim, bu aşırı zenginlik fışkırtan kliplere bir son ver diyciğim.

Şarkının düzenlenmesi, sözleri ve aranjörlüğünü YG'den çıkan hemen hemen her albümde adı geçen zeka, Teddy üstlenmiş. Cl'in de şarkının sözlerinde emeği varmış. Şarkının teknik kısmına girmiycem, çünkü anlamıycaz biliom asldmas ben anlamadım şahsen. Kısaca yavaş tempolu bir hip hop müziğine sahip şarkı diyorum ben. :') 
Şarkı ilk başta sıkıcı gelse de, performansını izlediğimde "nıy nıy nıy hımm hımm hoş gibi sanki" oldu böyle yemeği çiğnerken tadının ağzına yayılması gibin hayal edin bu nıy nıy kısmını :'') Baddest Female; CL'in kendi için sık kullandığı sıfat muhtemelen o yüzden yine gitti adını, baddest female koydu diye düşünüyorum. Sene 2009, GD'nin albümündeki the leaders şarkısının sözlerinde de öyle diyyo. Hep şarkının adını okuyunca kafamda the leaders çalıyor, zavallı benliğim. 2 şarkı kafamın içinde çalıyor. Neyse kaç paragraf yazdım hala doğru dürüst konuya giremedim.

Klip afedersiniz ama, zenginlik sıçıyordu. Paralıyız biz, arabalarımız var bizim, prada'dan, Scott'dan neyin giyiniyok işte bilin tağam mı! gösterişini gözümüze gözümüze "bak bak bak" diyor, en rahatsız olduğum şey, ilk paragrafta da dediğim gibi 'pembeli dünya' kliplerinden tez vazgeçmelisin papa! Yani YG hep böyleydi aslına bakarsak tabi de ne bilem, bi "tell me goodbye, lonely, it's hurts..." nigga çakması klipler değildi, aralarda vardı böyle "nigga değilik olm özümüzü sapıtmıyak" dedikleri klipler biliyom ben.



Gelen teaser fotoğraflarını da beğenmemiştim CL, hala da beğenmiyorum aslında. İşte arada zenciliği elden bıraksan iyisin, hoşsun seviyom seni ama olmuyor bu kadar zencilikle. Şu dansı hele bi bırakın nolur bak ay allam :''((( ağlıyom hep görünce, YG nigga dansı oldu. Bunu yapmayı almıyonuz herhal şirkete. Tarif edemiycem ama bence zihninizde canlandı, bildiniz siz hangi dansı diyyom. :'') Ama şu bayrak olayını beğendim he, çok hoştu bayraklar. Çucuk danscılar da öyle, onları da sevdim güzel dans ediyo nımıssızlır, papadan bunları ilerde görceksiniz sinyali aldım ben, de artık onların debutunu göremem herhal o kadar yaşamam ben. 

Buraya bi iki canlı performansını da bırakıyorum. Bir iki dinleme sonrasında cidden şarkı sarıyor, bilmiyorum belki benden ötürü bişidir bu o yüzden kimseye "1-2 dinleyin mutlaka sevceksiniz olum ya" diyemiyorum o kadar dengesiz, tutarsız bi insanım ki :'''))))) Şarkıdan çok klip eleştirisi ve YG eleştirisi yapmış gibim oldum ama artık idare etceniz. Şarkıyı sevdim, güzel, hoş demekten başka bişi diyemezdim ki dedim de onları sanırım sevdiğim şeyler üzerine yazacak bişi bulamıyorum D:D:d.d::D oldoğ o zaman hoşçakalın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder