5 Haziran 2013 Çarşamba

Part:2/Direniş bu kafalarla bi harika dostum #bubirsivildireniş #diren



Halkımızın direniş kafası çoksel arkadaşlar. O yüzden bir postla bitmiyor bu güzel kafalar. Bir part daha bekliyor taslaklarda bu arada çok uzun oluyor diye böldüm fotoğrafları şalsdmasd. Bu kafa başka kafa bu kafa direnişin iyi kafaları. Her ayyaştan reel iş zamanında da böyle kafalar çıksa sırtımız yere gelmezdi herhal. Başkanımızın "muhassır medeniyetlerine" çoktan ulaşmış bile olabilirdik belki bilmiyorum. Biz bu kafaları yitirmeyelim a dostlar bu kafalarla geleceğe, umuda, aydınlığa koşalım asdmaşldm. Kimi bloglar burda ben siyasi konuşmuyom yazamam öyle şeyler dese de direnişe klavye başından destek verebilmek iyidir genşler. Mevzu sadece direnişe destek vermek değil, halkın büyük bir çoğunluğu bunun dine karşı, alkol yasasına karşı falan yapıldığını sanıyor. Kişisel blog da olsa halkın olay hakkında bilgi edinmesi sağlarsan bu siyasi olmaz zaten. Sadece Taksim'deki olaylar aslında şu şu şu diyerek bir yanlış bileni aydınlatabilirsin. Bloggerlar olarak biz de bir iki kelamla destek olmaya çalışıyoruz mevzu bu.


















*Limona tikkat.




Anaa Şayni de gelmiş ya la direnişe.














Eskişehir Üniversitesinden




Eylemin dini yok dedik ama dinletemedik.





*SPOİLER isaşdöaidasö hay kafanızı ya aşsödaşsld.



*Penguenlerin fahri savunucusu soruları cevaplıyor.


*Çarşı, Toma satıyor kelepir fiyat.























6 yorum:

  1. ay yorumları facete şaaptık zaten buraya niye geldimse, sahipsiz sanmasınlar diye geldim mathi lasdkaşsidkasdkad
    Facebookta diren gezi parkı sayfasına bak orda çogsel afişler var annem hadi gızım.

    YanıtlaSil
  2. çok iyi direniyoruz alskdjalkjaslk

    şu Gandalf'lı olan vardı ya onu da unutma karşim ellerin dert görmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu önceki yazıya koymuştum hayal bakabilin.

      Sil
  3. çok güldüm yine akjsdhfhjds özellikle toma ilanına jsjdhgfjdhsjdfhg çok güzeliz hep diyom :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin kadar olmasak da güzeliz :'')))

      Sil