15 Haziran 2013 Cumartesi

Ele bişilir işte

Çizimdeki bi mankenmiş ilgim alakam yoktur alskdknd ele foto olarak dursun diye koydum.


İstanbulumuzun taşı toprağı pazar arkaşlar. Neresine gidersen git bigününde illa pazar vardır orada. Lakin cumartesi günü, İstanbul için kutsanmış bir gündür pazar alışverişi için. Çünkü kıyafetli pazarlar cumartesi, çarşamba bi de salı pazarlarında soğ naysdır. Nereye bağlamaya çalışıyorum, biz bugün yine cumartesi pazarı olan Bakırköy'e gittik de ona gelmeye çalışıyom. Öldüm lan! Şu iki haftamı istisnasız her gününü lanet gitsin sizin düğününüze diyerek lanetledim. Artık o düğünden bi halt beklenmez bencesi. Neyse bu vesileyle Bakırköy pazarını keşfetmiş olmanın sevincini yaşıom ama. :'') Kocaman bir pazar genşler, böyle 5 liraya zaradır odur budurun tişörtleri elbiseleri var :''')) söylemesi ayıptır 5 teleye bi adet pull and bear elbisesi aldım, rafta olsa bu ni yiağ derdim kesin ama 5 tele olunca karşı koyamadım şaldmşalsmd.
Yolculuğumuzun başında, metrobüse bi teyze bindi, bindiği gibin bi gencin başına çöreklendi ve "ben buraya oturabilirim dimi, bence otururum." dedi çocuğu kaldırdı, pıt yerine çömdü kadın. Tövbeler ossun böyle yaşlılık lan, sen ne ara kestirdin onu gözüne de hemen şaaptın. Bi de o nası bi yer isteyiş, adeta bi mafyaydı kadın, eli de belindeydi böyle "bence ben buraya otururum" annem de bi "aa aaağğ" sesi çıkardı böyle melodili. Sorra kadının arkasında bizim yanımızda, biri telefonda konuşuyordu, kürtçe konuşuyordu. Annemlen ben de bıdı bıdı konuşuok birbirimizlen. Sorra bu kaldıran mafyalı teyze "ay başım ağrıdı zaten tansiyonum da düşmüştü ay" havalarına girdi " ay ne konuştu ne" yapıyor. Annem de dedi, " benden mi rahatsız oldun teyze" dedi. teyze "yok yok bu arkadakinden" dedi adamı kastetiyor. Sorra duramadı adamı uyardı "oğlum az ilerde konuş yağ" yaptı böyle bi çemkirir edada. Adam da "sen benim konuşmamdan değil dilimden rahatsız oluyorsun duyuyorum ben seni mırıl mırıl edip durdun önünde" dedi, teyze de "ay yok ama tansiyonum..." dedi, adam da "hiç ağız yapma teyze siz bunu hep yapıyorsunuz anam dilim bu benim." dedi sorra önden başka bi teyze daha karıştı olaya "ay öyle değil böyle" filan şeklinde aynı lafları söylediler. Adam bizim yanımızda dururken bizim rahatsız olmayışımız fekat tee en öndeki teyzenin de tartışmalarına karışmış olmaları ilginçti. :/
He bu da dipnot olsun, ikinci kaplumbağam da öldü. Akvaryum başucumda boş boş duruo, balık alam bari içinde yüzsün olması fenkşui yaparım didim ama balığı da gidip pet shoptan almak istemiyorum. Tükkan yerine doğada nerden bulcam ben japon balığı neyin diye düşünüom aşsldamds en son babama "denizden hamsi tutak bari onu koyak baba olmadı balık çiftliğine kadar büyütürük işi" filan dedim babam güldü etti filan sorr bi kafaya yattı sorra bi ciddi düşündü ciddili bi şekilde hamsi balığı çiftliğimiz olcaktı s:SSs ne de severim hamsiyi allam :d:DD:D.D:dd ay lev hamsi d.ddd.D:D: Sözün özü bildiğiniz bi yöntem varsa tükkansız almanın, diyiverin oldoğ hoşçakalın. :''))

8 yorum:

  1. Ben yabancı dilde birileri dibimde konuşunca çok rahatsız oluyom lan şdlaksdkasdaksd O teyze ben olabilirmişim bak. Ama Kürtçe diye çemkirmesi açısından değil tabiysi. Anlamam bile zaten neceymiş. Sadece "git şordan" bakışı yaparım. Ok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cepenleri de mi ele kovcan bırcı. :'''))

      Sil
  2. ya onlar yabancı mı yabancı dil mi şapşiiikkkk :::::''')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alskdnlknasdlkasndas hüf salaksam demek :''(( has memeleketimize laf ediyom hep. ::((( pişmanım

      Sil
  3. benzerini biz de yaşamıştık otobüste "üfff burası yeni mi ya" ve "o ne biçim konuşma" şeklinde kendi kendine yakınmıştı teyze mi abla mı yaşından o kadar emin olamadığım kadının biri. telefondaki kadın tenezzül edip bakmamıştı bile oraya öyle geçip gitmişti yol lsjbdflsjbsşljbsdfşgldsf
    WOO~~~L~~YEOL~~
    evde hamsi çiftliği ljfdbsalşdjbgşjsgşlbşsdfs karşim sdajlfbasşjsbdşlsdfjgbdsfl ama ljsbşlsfgbjsdflşgd balık için alabileceğini pek sanmıyorum insanlar genelde alıp kendi akvaryumlarını büyütüyo :') ama çok istiyosan sonradan balık falan almamak sarı prenses al hem onlarım doğum olayı da çok ilginç oluyo lsdfaşldjfbsldjbsfşdljgbfgljsdfgdhdfghs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. laksdnskdnskdn ilginç derken? olam benim akvaryum güccük bak içi yığınla balık dolmasın sorra şiğma kapı kapı ev ararım yok aramam sana veririm kedileri beslersinalskdnsd.

      Sil
  4. Höff Mati kanayan yarama cırmık attın ayol. Kızların çantalarına elbiselerine böyle bi imreniyom önce kaç lira diyom 3 diyolar 5 diyolar efenim maksimum 25 diyolar dellenip nerden aldın lan diyom Bakırköy diyolar üzülüyom içerliyom! Bende getçem! Ama metrobüs çok kötü o çok fena bişiy aiyyy gitmesemmi oluyom onu duyunca beee hof :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değer o çileye değer ben kez gittim lasdnaskdn çoksel dimet kak git cüzdanına yazık.

      Sil