17 Haziran 2013 Pazartesi

Kayıtlara geçsin, Thunder asansör kankim olur!



Kıçı kırık çay bahçesi düğünü olacak olan halamın oğlusunun törenine dün farklı bir yorum getirdim rüyamda ladnskdna. Thunder ve Mir maceram vardı dün ::))))) Haftalarca düğün dışında da giyebilceğim elbise olsun diye dolandım durdum mağazalarda, ama rüyamda o elbiseyi değil de bilmediğim bişi giyyom. Giyinmişim bele çıkıyom odadan, asansöre bindim felan, bu arada gerçekte halamın evinde olcam ama rüyamda otel gibin bi yerdeydim aşşa inince avm oldu birden bina alsdsdnad işte bunlar hep direnişten kaldı, neyse biniyom asansöre iniyom aşşa, aşşada böyle mermer kenarlar var orda Thunder oturuyor adlşmsslaasd allam ben bu rüya alemine hep şaşcam herhal, hiç planladığım gibi gitmiyor bu alem. Toplasan 5 dane filan kpopsal rüya görmüşümdür he. İşte Thuder'ın yanına gidiyom enee len Thunder nabin naber filan, böyle bi enseye şaplaklık bir samimiyetimiz var. Thunder "ay iyi senden, nellerdesin bak hiç görüşemioz" ağzı yapıo adeta içinde bi ilkokuldan Fatih yaşıyor, allam yarappim, rüyamda bırakın lan beni, rüyamda çıksın şu adetler. :''( Thunder bi süzüyo şöyle beni, "bu senin aldığın düğün kıyafeti değil mathicim" diyo, ben de bi üstüme bakıyöm "aaa neey bakim..hiiğğ" oluyöm onun demesiyle farkediyom allam nebçim salak bi karakter yaratılmışım rüyamda :''( Kim çiziyo bu dünyayı! Sorra, "hemen dönmem lazım ay hemen denişiyim üstümü olam" diyyom. Kaçıncı katta olduğumu mu unutuyom ne bişi oluyor orda hiç şaapamıom Thunder'a soruyom "kaçıncı kattaydınız siz" diye onların kaldığı katı niye soruyosam alskdnds "bilmiyom ki" diyor 2 gerzek bi rüyada buluşmuşuz adeta :''))) Mir'e sesleniom "çıcığım kaçıncı katta kalıyordunuz siz?" diyyom o da "3.kat" diyo koşuyo geliyo yanımıza, birlikte asansöre biniyoz üçümüz. Çıkıyoz 3.kata, Mir diyor ki "yok burası değildi ya" yapıyor sonra 2.kata iniyoruz "burası da değildi" diyoz 4e çıkıoz bura da değildi aldknsdad sorra görevli geliyor "burası oyuncak değil kocaman insanlarsınız nabıonuz siz" filan diye bize bağrıyor asansöre yanımıza biniyor biz kafamızı önümüze eğyok utanıoz, asansörün kapısı kapanıyor ve rüya sona eriyor şalsdmasşd.
Ne kaa saçma rüyalar görüyom allam ben. Bunu da anlattım ki anı olarak kalsın, nalet düğün bana neler yaşatıyor olduğunu buraya iliştiriyom sorra dönüp dönüp sövcem bunlara hep. Hiç unutmıycığım bu zamanları. Thunder pembe kafasıylaydı bu arada :''')

6 yorum:

  1. Ayy pempe kafali Thunder bende istiyom allam. Sari kafali SeungHo da yaninda bonusu olsun mimkinse :''33

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paketliyom taam Eva, işe yarar mı bilmem ama. aşsdlmsa

      Sil
  2. mathi sana yasaklamalı bi süre direniş haberlerini falan iyi gaz maskesiyle falan çıkmamışın çocuğun karşısına lsjdbfşslbfldjfbslajs giydiğin giysiyi de nasıl fark etmiyosan zaten sşldfjasbfljsfs ziki karşim ya lsdfalsjdfbsljfsdfg
    bu arada evlenen kuzenini ben neden kız diye hatırlıyodum la öyle bi muhabbet mi geçmişti ben hep kız tarafısınız diye şaapıyodum şldsjfbsşdfljsbgldfjg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüüğ sen kız diye hayal etmişsin şiğma aşlmdaşlsdma. Ben de onu merak ediom lan aşşa inene kadar hiç mi aynaya bakmadım acaba malmışsam dimek. :'')

      Sil
  3. hayır olsun mathi (mati yazdımdı şiyma ayıplar diye "h" ekledim. bunu bil yani. içten yazmadım) yazın en sevilmez yanı düğün şeysi niye oluyo ki. insanız kilo alıyos veriyos tek kullanımlık elbise şeysi dolu dolap ve hala haftaya sıralanmış 3 organizasyona giycek bişey yok ki diyom. hee dur elbiseye takılmıcaktım. eşşek kadan hatun olmuşun hala bi aşağı bi yukarı asansörle oynuyon ama mati olmaz yağni. thunderla mir e hele hiiç bişiy demiyorum mir az saf ona zaten demem öyle kabul ettim. rüya için dili sökmüşünüz keypapçılar hangi katta kaldığınızı mı hatırlamıyonuz. teallam yaaa gerdin beni thunder. sözüm sana mati daha zeki keypapçılarla takıl asansörü meşgul etme. gençsin merdivenlen in çık. selametle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lfmsdşmdflşaşidamösi ya aslında orda tamamen suçlu mirdi ama nys S:S.s thunderla bana yüklen sen zati ok. Aslen yıllar sorra teşrif ettiğim tek düğün bu ehe :Dd.d:dd sen böyle sıralıyınca benim böyle demem... dövmessin beni işşala karşim :B
      p.s: şiğmayı bışvir sin ni istiysin siyli şekerim ^^

      Sil