17 Temmuz 2013 Çarşamba

BU KADINI ALAMIYOZ MU BURDAN!!!!!


Gitmiyor, kadın gitmiyor genşler bu kadın GİTMİYOR!!!! YAYDI EVİME GÖTÜNÜ KÖR OLASICA ZIKKIM GİTMİYOOOOOOOR. Ay delircem allam delircem, çılgın atıyom şuvan öyle böyle değil. Evi fırlatcam atıcam şimdi ay allah... İçimdeki hulk çıktı valla na böyleyim başka bi tarifi yok şuvanki halimin.
Şimdi noldu da ben çılgınlara geldim az bi derin nefes alim anlatcam. 
Bahsettiğim kadın halam, 2 hafta kadar evvel kalp ameliyatı oldu ve o zamandan beridir bizde kalıyor. Bir hafta hastanede yatmasının ardından bizim eve verildi. Kendisi başka bir şehirden geliyor. Hastanede yattığı süre boyunca zulm ettiği yetmedi kaltağın, bir de evde canıma turşu suyu sıkıyor. Onu da geçicek olursak, bugün doktora kontrole gittiler ve doktor yola gidebilirsin gayet iyisin dedi, normal şartlarda bu lafı duyunca bu hafta sonu gidicekti. Ama o piç, ırıspı, godoş komşusu az evvel aradı ve "ay Fatoşcum gelmesen mi acaba, bak mikrop filan kaparsın mazaallah bence bu ay orda kal" dedi. D:D:D:.D::d:dD:D:d LAAAAAAN SANA NOLUYOR GODOŞ SANA NOLUYOR LAN!!!! Kara çarşaflara gelesice mendebur, pislik seni sen ne karışıyorsun lan sen ne karışıyorsun. İşşala yolda arabanın üstüne meteor yağar, işşala o hamakta yatarken aşşada ev çukur açılır da içine düşersin, işşşaaaaalaaaaa banyo yaparken kanalizasyon suyu başından aşşa akar, tepene bok yağar emi.



Şimdi bunu duyan bizim pimpirikli, telaşe müdürü, hastalık hastası biçis, "ay gitmesem mi acaba, bayrama kadar burda mı kalsam ki, ay gidip tekrar gelmek çok zor geliyor" demeye başladı. Nereye gitmiyon sen? Nereye nereye nereyeeeeeeeeeeee? Bir ay nereye kalıyon olm sen, babanın evi olm bura benim evim beniiiiiiiiim. Odamdan çıkmıyor olabilirim ama benim hareket alanımı kısıtlıyorsun. Kapıma dayanıp da "oy bon sono oyodo(uyudu) sonmoştom" ağzı yapmana katlanamıyorum. Sanki sadece uyumaya odama çekilebilirmişim gibi, sanane? Sanane ki yani sanane olm, istersem evimde kendimi öldürürüm, istersem yakarım istersem toplarım SANANEEEE!!!! 

Kedimi de alamıom eve, anamı yendim yıllar yılı depinip durmaktan tükendiğim anda anam kediye izin verdi, ama bu manstır pislik yüzünden kedimi de eve sokamıyorum. Bu kadın tüm yazımın içine sıçtı, blogda küfür etmiycektim sözde ama bu sefer yok olmuyor yani genşler. Düğünü yüzünden Kore'ye gidemedim, 1 hafta düğün çilesi yaşadım haziranda, geldim yine başıma çöktü kadın. Ve halen de gitmek bilmiyor. Gitse bile bayramda yeniden gelicek, bi de kızı da ameliyat oldu o da kontrole gelicekmiş zırt pırt bi de onun bişileri var, ben kendime ev aramaya başlıyom. Beni bi sığıştırırsak evinize... Biz halbusem akrabalarla görüşen, konuşan bi aile de değiliz genşler, öyle bi imaj oluşmasın kafanızda, ne ana tarafına ne baba tarafına bi bağlılığımız var, yıllar yılı İstanbul'a gelirlerdi uğramadan giderlerdi negzel, siz nerden öğrendiniz olm bu evi he nerden ayağınız değdi hay kahretsin sizi, lanet gitsin böyle depo depo böyle var ya cips kamyonları boyunca lanet yağsın kafanıza ay nefret ediyorum sizden.

6 yorum:

  1. bende de var böyle bir akraba.gerizekalılar anca kullanıyorlar işte.(sözüm meclisten dışarı tabi..) bayram seyran bir telefon etmezler ama her yaz gelip kendilerine baktırırlar.kan bağımız olmasından dolayı utanıyorum yeminle.ama bu yıl gelirlerse(ki başka bir yere gönderiyoz) ağızlarına sıçarım.oh rahatlıyo insan küfür edince :D eğer kurtulmanın yolunu bulursanız rica ediyorum yazın da biz de taktik kapalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne hazırcı, ne rahatına düşkün bu insanlar ya az bi kaldığın yerin de huzurunu düşünseniz keşkem.
      işşala bi yol bulursam of kors yazarım. :')

      Sil
  2. oo bitches ler felamlar allah sabır versin annem yazarken aldığın halleri felan hayal edip sahurda duamı sana yollıcam sdlkfjhksjfd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allah razı ossun vala dimetcim :''') Savol savol.

      Sil
  3. Senden zaten defalarca duyduğum olayı bi de okuyunca oooo baya çevremde siyah aura görünmeye başladı. Ama işalla bu gün gidiyo dimi halan? O pislik komşusunu takmıyo? GİDİYO DİMİ MATHİ GİTSİN O KADIN ARTIK. O komşu kadın kesin "ay bu hastalık hastası şimdi çok ziyaret bekler çok mızmızdır rn iyisi gelmesin uğraşmayalım" demiştir ıslak odunda vurulasıca
    Ay heyt akraba ilişkileri "güçlü" tutmaya çalışanlar -.- resmen sadece çıkar için hepsi -.-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalemim kuvvetliymiş dimek lasdknasddasds
      gidiyor gidiyor işşala bi sıkıntı neyin çıkmassa gidiyor.

      Sil