23 Temmuz 2013 Salı

Kedi Günlükleri-1: Tanışma- Edinme


İzninizle şuraya bir KEDİM VAAAR!!! diye bağırmak istiyom. :'''') Sonunda anamı ikna edip de kedi edinebildim dostlar. Bugün Şiğma'yla buluşup, daha önceden konuştuğumuz vetenirden kediyi almaya gittik. Kedi annesi ve kardeşleriyle veteriner tarafından bulunmuştu sanırım öyle bi hikayesi var. Sorracıma işte ben de kediyi evlat edindim :'') Edindim demek istiyom çünkü hoşuma gidiyor. Artıkın benim çıcığım o. Direne direne yıllar sorra kedi kazandım asdsadsa. Kedi kazanılan bir haktır oldu bizde. Ay em so hepi şu sıralar. İşte bi napacağını bilememezlik var lakin kendisi odanın içinde çılgın atıo. Fır oraya fır buraya koşup duruyo. Bi geliyo beni kokluoyo, bi geliyo yatağıma kıvrılıyor, kalkıo kendini aşşa atıo çarşafa çıkıcam diye tırmık atıyor, yukarı çıkıyor masanın üstünde zıplıyor. Şuvana kadar laptopa herhangi bi keşifte bulunmadı şimdilik bundan mesudum :'') Ama halen elimi ya da ayağımı herhangi bişi için kaldırsam korkup kaçıyor. Hele az önce kafamı çevirdim diye yataktan aşşa attı kendini. :''') O kadar da uğraşıom bana alışsın diye, artık avcumun içini de koklamıyor Şiğma, bıktı zaar :''')











Neyse günün başına dönem az. Sevgili minübüs şöförü bizi teee ebesinin nikahı bi yerde bırakınca, baya bir yol veteriner için yürüdük. Gittik geldik fazla yürüdük geri döndük felan böyle baya çetrefilliydi. Sorra kediyi aldık efendim, sepete koyduk yıvrım ilk kez dünya yüzü gördüğünden viyak viyak cırladı durdu bi süre. Hele minübüsde bi türlü sakinleşmedi. Baya zırıl zırıl ağlayıp titiryordu. Allahtan metrobüste sessiz durdu, ödüm koptu biri çıkcak "ay sustur şunu" diycek diye. Metrobüste bele yatar pozisyonda camdan dışarıyı izledi çık tıtlıydı. Şimdi de yanımda kendini yaladı etti, uzandı uyuycak sanırım. Bi türlü sabit durmadı düzgün fotosunu çekem ben de çok sıkmıyım diye çok zorlamadım. Adı için Rin ismini düşündüm ama anam "o ni yiağ" yapınca "olmadı mı la acaba" düşüncesine düştüm. Bi kaç kararsızlığım var, Rin, Niji, Natsuki isimleri arasındayım. Tek kelimelik olması taa eyi diyyom. 


Şimdilik bu kadar, ertesi günlerde "oy yovrom sıçıyo" filan diye blog yazısı yazabilirim. Şu sıra görmemişliği bayağı dibinde yaşıycam diyim. :3 Bugün Şiğma'dan sorra başka bi arkişimle daha buluştum, İstanbul'a gelmişti, ona da bi part kediyi anlattım "oy boylo yopoyor şöylo yopoyor" filan diye anama da anlattım asdasdaasd herkes arkamdan "ay görmemiş" diyyo biliyom. Neyse olgunluğa erişcem. Kendine odamda yer yaptı, bazanın arkasından koşup etekine ucundan çıkıyor şapşal asdsasads odaya bi girdim kedi yok "nerdesin olam" diyince kendini gösterdi eheğ :''') Oldoğ haydi görşürük. 

12 yorum:

  1. negzel ama tipe bak :''''))) hayırlı olsun mathi Allah analı babalı büyütsün asjjdfhjhsdhf

    ben de düşünüyom bakalım okul kazanırsam, ev falan tutarsksdfhdskdfhjghsd çok işim var he kjsdjfhhjd

    ama ben de petshop falan düşünmüyorum, olursa aynen böyle evlat edineceğim bi kedim olsun ki sokaklardaki kediciklerden biri eksilsin çok yazıklar çünkü..

    yaz sen böyle kedinle ilgili olayları ben okurum zevkle dsdjfhgjsd he adı natsuki olsun bence.. güzel o sevdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asşldnasdsa ay al şizot birlikte cam açarık izlerler birbirlerini alsdkand yannızlık çekmezlerasdasd

      ne alcan petshoptan yeağ, doğanın hayvanı işte tut koy evine. Asıl petshıoptakilerin hali çok kötü, bugün bi petshopa girdik de hayvanlara üzüldüm lan :'(
      Natsuki diyyon bi oy natsukiye tağam asdsadsadasd

      Sil
  2. Hayırlı olsun canımımımımm. Fotoğraflara bakmaya elim el vermedi biliyorsun no kedi no cry kajdkasjdlfghjkjhgfd ama kedi istiyordun zati senin adına sevindim bak ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın, fotolardan seni yemiyceğdi Eva korkmıyaydın asdasdadada

      Sil
    2. Ay doğru diyon da görünce bi euzubesmele çekip derin nefes alasım geliyor hayvanatlarda asdkasjda ayrıca Natsuki yi bende beğendim oyum ona. Niji de güzelde onun söylemini kimse anlamaz kriz geçirirsin bence.

      Sil
    3. Ya Rin bilem o kaa basit, onu bilem söyleyemediler bu aile de olmamış -_-

      Sil
  3. o yola çıktığındaki şapşal tipi asla unutmıcam he ay mal diye kafasını ezerdim yanımda olsa lsdşfaslbjsfgşdsf. merak etme sen de yakında hunharca sevmeye alışırsın bir süre sonra "ay bi yerine bişi olucak" demeyi bırakıyo insan allah ne verdiyse dalıyo çünkü sşldjfajgbfşgjdfhdf
    o minibüsçü -.- o konuda konuşmak istiyorum malum SAATLERCE YÜRÜDÜK ONUN YÜZÜNDEN LAN!
    bıkmaz o bıkmaz yarın tam gaz koklamaya devam eder avuç içini lsşadjfgjbdfşgldfd
    şu sıralar sabit durmaz anca uyursa sfjbşsgjbsdşljfd
    neyse sen yaz böyle iyidir iyi valla bak sldfsşlgjbsdfşjldsbhşfg hadi görüşürük

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asdlasndşlnd noldum ben nerdeyim tipi yzıktı lan çıcığa ay yavrum :'')
      doğru dürüst koklamadı bile lan avuç içimi hep bacaklarıma şaapıo asdasdsasd
      görşürük karşim. :B

      Sil
  4. canooğm hayırlı olsun. şindi uzman kendi bakıcısından bi kaç tavsiye geliyööö.. kumu odana koymazsan senin rahatın için daha süper olur.bi süre sonra bok kokusundan duramayabilirsin. ev çok yüksekte değilse balkona koy.olmadı banyoya ya da tuvalete. o da olmadı koridor ya da dış kapının orlar bi yerler yani ama oda nçık...
    Kediyi yıka bence.yumuş yumuş beyaz olduğunda iki kat fazla seversin zannımca sldkfjgsdjf
    soğra isim için sonu sesli harfle ya da yumuşak ünsüzle biten bişey seç.çünkü çağırmak, bağırmak kolay oluyo sdkjgfskjdhgfhs mesela benimkiler, cucuuaaağ, çupiieeeğ, fettaaaah, tavşaaaağn şeklinde çok güzel bağırabiliyorum. severken de güzel oluyor. Rin koysan adını bağırmak iyi de severken Riniii, canoom diye seversin.ismi değişir onun dskjfgskjhfshj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Savolasın jınım, he kum olayına bi şekil yapcam ben bi anam alışsın da asdasdasd.
      He yıkama işini de şaapcam ok not aldım asdsad.
      İsim kısmı halen düşünüom mathi bilem verebilirim asdad benim adımı yaşatsın yavrum gelecek nesiller bilsinasdasdad

      Sil
  5. Mathi gozun aydin annem yiiaaa aramiza hos geldin... sonunda emeline kavustun yavrucugunu kucagina aldin. bir de o nasil gucel bi sey nan, cok sevimli.... kafasinda catwoman maskesi var sipanin.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tenk yu tenk yu şekerim. Senin de mi var yoksa?

      Sil