23 Temmuz 2013 Salı

Kedi Günlükleri 2- Hayat bana zor!

Dün bahsettiğim o sevimlilikleri hele bi unutak. Çünkü ben hatırlamıom bilem. Dün öyle lay lay lom geçirdik akşam oldu sıra uyumaya geldiğindeyse, o mümkün olmadı işte. Kendisi ara ara uyumuş olsa da ben hiç uyumadım. Ezanı da babamın işe gidişini de birlikte ben pört gözlerle kendisi esnerken felan karşıladık. Kedi yatağın ortasına yatıp bana hiçbi yer bırakmadı, ben kıvrıldım az bi köşesine, bu sefer ayağımı filan kıpırdatınca o karnımın oraya yaptığı yerde fırlayıp ayaklarıma gitti, ayağımı yakalamaya flan çalıştı efenim tırnaklarını batırdı filan. Üstümde tırnaklarını batıra batıra gezindi, kıçımın üstünü kendine bariyer yapıp ordan atlayıp zıplayarak kendine akrobatik hareketler şaaptı. Döndü kıvrıldı kıçımın oraya yattı bi süre orda uyudu ben kıpırdayınca gene kalktı ::::::::::::) Sorra aldım yere yastığın üstüne bıraktım miyav miyav edip durdu yerde dolandı felan ele. Taşıma sepetine koydum orda da miyakladı. Odada bıraktım başka odaya yatmaya gittim  ona da miyakladı. ::::::::::::::::::::::::::::::) Demem o ki ben hiç uyumadım. Feci mutsuz, huzursuz ve gerginim. Sardı korkular gelecek yıllar oldu bende. Bugün bi sepet aldım (kedi sepeti değil) içine yastık neyin koydum ona da pek girme niyetinde değil gözüküyor. Bu gece napcaz netcez diye düşünmekten gün içinde çıldırcaktım. Tüm gün suratım =_= böyleydi.Bu gece ne bok yiycez diye düşünüom halen de çıcık pek uyutcak gibin gözükmüyor çünkü. Laptopumu da şuvan rahat bırakmıyor, klavyenin üstünde fink atıyor velet. Nası uyutcağımı bilen varsa bi diyiversin la hele.


2 yorum:

  1. işte o iş yaş karşim o istediği saatte uyur çünkü kedi bu :') bütün gün yorsan bile o daha genç olduğundan 10 dakikalık uyku ona yeter kalkar yine hoplar zıplar :')
    seni tırmalaması falan onları geç o muhtemelen kasıtlı şeyler değil çocuğun patide tırnak var malum napsın ister istemez batıyor. oyun amaçlı o ayağına atlamak falan bi süre sonra senin onu tekmelemelerini oyun olarak değil kızma olarak algılayacak geçecek o da. evin tamamında gezebiliyor olsaydı rahattı senin yanına fazla uğramadan evde kendi çapında oynardı ama şimdi yanında sen varsın diye seni oyun aracı görüyo :')

    YanıtlaSil