20 Temmuz 2013 Cumartesi

Sıkılıyom varan:1- Şu sıra dinlediklerim...

Çok sıkıldım. Allahtan elimin altında blog var he, işsiz kalınca bi uğruyo buraya. Saçma felan buluom bişiler yazcak. İşte geçen yıl tam da bu sebep açtımdı zati bloğu, ah negsel etmişim ay negsel yapmışım asdnasdn. Bana hala az yazmışım gibin geliyor ki hakkat az yazmışım lan! Neyse ben bi şu sıra neler dinliyom yazısı yapim dedim. 

Hey gidin eski zamanlarım hey. Nerde o Amerikan rüyasında kaybolmuş mathi, nerde şimdi Kore'nin dibine vurmuş mathi deloy deloy. Zaman nası da geçiyor. Daha dün Blue'dur, Justin Timberlake'dir, efendime Green Day, P.O.D, Korn neyin dinlerdim la ben. Şimdi hakkat şöyle bi bakınca şaldnsşdasndasd çok karmaşık bişimişim. Sorra işte onlardan bi şekilde Japonya'ya geçtim. Epey bi süre Jpop ve Jrocklandım. İşte ordan sorra kpop. Kpop'da kaldım işte uzunca bi vakittir. Son günlerde sıklıkla dinlediğim kpopları yazcam şindi ben. 



Shinee- Evil


Şayni'nin miskonsepşın ikilemesinin iyi olduğunu inkar etmiycem. Miskonsepşın biri daha tercih etsem de ikincideki Shine'ı, Nightmare'i, WSS'yi, Excuse me miss'i bırakamıyom. Evil'ı da albüm çıktığında dinlemiştim ama hoşuma gitmediydi. İşte geçen yine "hostunnaka on ma dark" diye nightmare'lenirken Evil'ı da listeye aldım işte bi 2 gündür "ivil ivil ivil ivilmaççı bıdı bıdı.. ivil törminetır on dı taym filan filan..." diye geziniyorum. Çoksel olmuş, Onew'ın sesinde elektikli sesler filan bele eheğ :'''3 Dinlemek için şuraya

Exo- Black Pearl, Heart Attack


Exo'nun albümünü beklerken göbeğmiz çatladı, çok kez ruhumuz ağzımızdan duman oldu çıktı fekat gelince de bi hayal kırıklığı oldu. Mama nerdeeeğ, xoxo nerdeeeğ oldu. (kendinden bahsediyor.) Ama kimi şarkıları egale edince yine sooğ nays, avsım Exo şarkıları var albümde. Heart attack'len, Black Pearl'len, Let out the beast'len, My lady'len, BDC'len, Don't go ilen çok samimi, hoş dakkalar geçiyoruz. Chen'nin ve Baek'in sesi için çucuklarımı katletcem, kesmiycem bile o kaa haleluya olup, transa geçiyom işte. Adamı yola getirir bu sesler. Hak yoluna bu seslerlen davet edek bence.

2ne1- Falling in Love


Klibi göz ardı edersek, şarkı çok hoş olmuş. Dansını bilem yaptı ben, ben yaptığım için dansı bence güzel aşsdlndasd Böyle nay naylı bir yaz şarkısı, ezgileri filan hoş hisler yaratıyor insandan. Adeta Hawaii'nin sıcak kumsallarında, dane dane olmuş kumlarının üstünde şemsiyesiz yatmışsın ama serin rüzgar esiyor böyle sorra karşıdan Donghae geliyor denizden, sorra olmayan şemsiye uçuyor felan... öyle bir hissi var yani bence çoksel tasvirledim şdknasdsdsd. Hiç bişi dinleyesim gelmese bile bunu açıp dinliyom, misal davulcu geçiyor kulaklıklığı takıom nay nay dansıylan beraber oooh mis. Çokselim valla ço hoşum bence, bu narsistlik bi anda nerden geldi ben de bilemedim. Video


Mblaq- Smooky Girl

Olay nasıl başladı, kesinlikle çıktığında beğenmedim bu şarkıyı. It's war'la zirveye oynayan mblaq'e hiç yakıştıramadım, ne şarkıyı ne klibi. Sorra tabi ki de çarpıldım asdsldkas. Dansı yüzünden habire performanlarını izlemekten beynime giren şarkıyla, mblaq amacına ulaştı ve mathi şarkıyı sever, dinler oldu. Ama dansı çoksel genşler, o girişteki G.o'dan sorraki Joon kısmının hem dansı hem müziği çok hoşuma gidiyor. Dinlemek için

Beast- Beautiful Night



Eğer bu şarkıyı yannışlıkla açarsam tüm günüm gitti demektir. Öyle kafaya zamk gibin yapışan eğlendirikli şarkı ki tüm gün "aym yooors nobadii" diye dolanıyorum. Yataktan kalkarken "aym yoooorz" diye mırılmışlığım var benim çok ilginç bişi valla. Bi gelsinler de MB'ye berabercene bi aym yorzlansak, keşkem repertuvarınıza alırsınız demi çıcıklar? :'')

2PM- Adtoy



Ha ha.. haricoge ni senga buniya buniyaa... ay nası sefyom o açılıştaki Junho sesi tarifi yok ay allam :'''') When you hear this song ve Adtoy'u ilk dinlememde kalpler saçtım etrafa, bu konuda ne tarafsız olabilicem ne de zevkimi inkar edecim sori genşler. Avsım bi kambek oldu Tupiem'in, müzik olarak önceki tarzından biraz farklı olmuştu ama beğendim. O seslerindeki elektorniklenmeler, nota değiştirmeleri felan çokseldi. Junho'nun sesini bu albümde öne çıkarmış olmalarına ayrı bi haleluya oldum, Kyu "albümü Junho'ya özel mi çıkardınız olam" dediydi hakkat ele gibin oldu ama şikayetçi değelem be Kyu. Nickhun'nun çalışmalarının neticesini de görmüş olmak... :''''')))))))))) (kalpler var burda,) Hala bu şarkıları duyunca yeniden açıp dinliyom, teee mayısta çıktıydı bak yuh baya zaman olmuş lan. Neyse gökkuşağımı kustum buna da ok geçiyom etekine.

B.A.P- Hurricane- Coffee Shop

Kıymetlimi koyarken elim didredi bele ay, yüreğmden parça koptu, sankim hızla geçene kamyon kolumu çekti götürdü böyle. Sanırsın yavrucaklarımı kötü yola düşürcem öyle bi korkunçluk saşldnasdsad. İşte bazı bazı insanlar aç kurt gibin şaapmıyaydı işte nys... Bieypi, işte geçen yine arkaaşlarlan oturuyok asdnasldasd tipinde habire kambek yapan bebelerimn şirketini de işşala bi vakit elim bollaşınca kıçına bombayı tıkıp güdümlüylen batlatcam. Herneyse, Hurricane tam böyle cıstaklı cıstaklı bir tarz olmuş daha çok zengin getto mahallelerinin hiphopu tarzında olmuş. Bieypi tarzı olmamış o kısımda az ağladı ama Daehyun'nun sesi ilkin bi güzel dayamışlar ki çok ağlayamadım hemen gökkuşağımı akıttım oraya :''')

3 yorum:

  1. Düşününce ben de a perfect circle, maybeshewill, zazie, tori amos, green day, apocalyptica falan dinliyordum hani her şey nasıl böyle bir anda değişti anlamıyorum kpop sen çok garipsin kskdşödisdkkdşsösşösldöşsdm
    Mblaqe de sardığını bilmiyodum he o şarkıyı da nası bilmiyosam baktım ele "nasıl bi şarkı ki sonradan sardı la" dedim ama biliyon üşeniyom açıp bakmaya ksmisödldmşdmsls artık mblaq çalışırken kısmetse ldmşsödımsisöjsnsşsmıs
    Şimdi düşününce olm şayni niye gelmiyo ama ya mubank için ::::''''))))) o kadar para verdik onlar da aradan çıkaydı vaayyyy sooo siiiriiiaas derdik beraber güzel olurdu bence :') ay du neyse yeter ben gidiyom biraz daha uyuycam saat daha erken jsğsmisösojsşsöşsödçzmkzns

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aşsdnlasdnşdlndaldşnassa sabahın köründe yapcak bişi bulamadınmathinin blog aradan çıksın dedin demi?
      Ya sumoki görl sumoki görl nıy nıy nıy diyerekten dolaıyor valla şiğmacım görcez seni.
      Şayni hakkat lan geleydi diyyom ben de, 200 küsür bilmemne verdik şayni de bi kırbaç şaklatırdık oynaaaağ diye :''''(

      Sil
    2. Yok canım ne münasebet slmsiaöskksiaşmdpsm bloglovinin attığı mail sesine uyandım bi baktım yazmışsın okuyım dedim falan öyle spmsiaöxksmiaçsksmsis
      KIRBAÇ PSMSİÖSKDMAŞÇAKDNAŞAÖKDMAİAÇODKSİSÖSOKSŞAÖSOSJ Doğru demişin aslında onu da elden geçireydik bi onew bi taemin göreydik neyse gelmediler şanslarını kaybettiler daha gelmesinler PARAM YOK O KADAR

      Sil