15 Temmuz 2013 Pazartesi

Xiah Junsu "Incredible"



Junsu'nun daha ilk albümü ve single'nın etkisi silinmemişken, ikinci bir albümle geri dönüş yapıyor. Çucuk çalışıyor genşler, eppek peşinde bizim gibin işsiz değil. Albüm çıkmadan special clip ve bir de teaser yayınlandı. 11AM isimli şarkıya gelen special kliplen şu sıralar yaşadığım aşkı buraya yazayım dedim. Junsu'nun Tarantallegra ve Uncomitted'ını baya sevmiştim, benim için en iyi albümler arasında. Ara ara dilime hala dolanıp açıp dinlediğim şarkılar olmuştular, ben daha eskitemeden o yeni bir albümle geliyor. Avsımlığını bu 2 şarkıyla doldurdu bu seferki o kadar iyi olmaz diye düşünürken, Junsu 11am ile benim ağzıma çorabı soktu evet, densiz dedi ben duydum. 


Albümün adı "Incredible"olacak ve Temmuzun on beşinde yani bugün satışa çıkıcak. Kore saatiyle akşam 7'de Melon Showcase'i oldu ve bu youtube'daki Loen Ent. sayfasından canlı yayınlandı. Loen ikna edilmiş zaar çünkü yayını yaptı. Bilmeyenler için, Loen, albüm çıkmadan evvel geçtiğimiz hafta tam anlamıyla götlük yapıp Junsu'yla olan sözleşmesini ihlal etti. Albümün dağıtımını yapıcaklarını fakat showcase'i düzenlemeyecek ve yayınını yapmayacaklarını, sadece dağıtımını yapıcaklarını bunun dışında promosyonunu yapmayacaklarını söylediler. Baştan aşağıya saçmalıktı, açıklama "bu bizim iç yönetimin kararı" olark bitirilmiş fakat arkasında siluet bir gücün olduğu çok belli olan bir açıklamaydı. Güçlerini, Junsu'yu çıkışını engellemek için kullandılar. Ayrıntılı bilgi, resmi açıklama için şuraya.




Bunlar da dönüşü şerefinde dergilere verdiği pozlardan bir kaçı. Ben Marie Clair pozlarını pek bi beğendim onu diyim de. :3 

Albümün şarkı listesi şöyle;

Songs:
1. 11시 그 적당함 (11AM)
2. CHOCOLATE GIRL
3. FANTASY
4. NO REASON
5. RAINY EYES
6.TURN IT UP (ft. DOK2)
7. 가지마 (Don’t Leave*)
8. 나지금고백한다(I am confessing now*) (ft. Gilme)
9. 미안 (I’m Sorry*)
10. 사랑하나봐 (Seems Like Love*) 
11. 이노래웃기지(This song is funny..right?*) (NARRATION by Boom)

                       Kaynak 




11am'de Junsu'nun saf ve duru o şahane, müthiş, avsım, pörfek, fevkaladenin fevkinde sesiylen mest oldum. Ego'nun gifi gibin haleluya oldum allam.


Yannız yine at ablaları koymuşunuz Junsu'nun yanına neden? Kadınlar tüm Tarantalegra boyunca Junsu'yu kapadı, bi de 2 taneler. Junsu'yu yer bunlar dedim ben o kadar, komayın evladım yanına bunları dedim ama Amerikanyadan olsun bizim olsun dediler zaar, tüm Dünya turu boyunca yanındaydılar bir de şimdi yeni kambekdeler. -_- Teaser fotoğraflarını beğenmedim albümün, çok fosforlu çok cafcaflı. Makyaj neyin bilmiyorum ben abartılı buldum.



Cjes'inki blog youtube'unda çıkmadı aslında ordan yüklemek istedim ama şurdan isterseniz diye koyyom. Incredible MV'si albümün çıkış şarkısı bugün yayınlandı. Ve kesinlikle Junsu'nun tarzının çok dışında olmuş. Teaserı izlemeseydim böyle birşey beklemezdim ki beklemiyordum da aslında bi yaz teması vardı evet, bi aşırı zenginlikli Amerikan havuz partili klip şeysi vardı ama ne bilim, yine de beklemiyordum işte olum. Klip... yok olmamış, ıı ıığ olmamış Junsu. Sen böyle değilsin annem, sen böyle olma, özüne dön yavruuum. Şarkı da Junsu'nun önceki şarkılarından farklı olsa da ben beğendim. Ama sürekli dinler miyim bilmem. Bir 11am değil! Ama yazarken bir yandan da dinliyorum gittikçe beğeniyorum bilmiyorum, sanırım bi ara "oo oo ooğğ yu ga mi sikrimın oooğğğ" diye gezinebilirim. Junsu'ya artık tövbe laf etmek istemiyorum, çıcık her seferinde kendini aşıyor. Azim var azim, hırs var çıcıkta, bunçün SM'e teşkürü bir borç biliriz, yaptığı zulm sonucunda bir Spartacüs yarattı. :''')))))


Junsu albümü çıkarıp oturmuyor, hemen yeniden bir konser turuna çıkıyor. Bu sefer sadece Asya ile sınırlandırılmış. Konser turu ayın 20inde Tayland'da başlıyor, 28inde Shangay'da ve Ağustos'da Busan ve Seul'de olmak üzere devam ediyor. Bu açıklanmış olan tarihler ve yerler sonrasında eklenir mi bilemem. Bir de Incredible MV'sinin prodüktörü Tarantallegra 'nınkiyle aynıymış. Lakin Tarantallegra bazı sahneleriyle bir güzelliği vardı incredible ise ıımmm... über sonik Amerika olmuş sanırım bunun bir etkisi de şarkıyı ünlü rapçi Quincy Brown ile yapmış olmasından kaynaklı. Kendisi hakkında hiçbir fikrim yok ama ünlüymüş, babası asıl ünlü olan sanırım, tüm haberlerde P.Diddy'nin çocuğu olarak geçiyor. Bu da babadan zengin işte :S


Bu da daum'da paylaşılan fotoğraf çekimin videosu şurdaki bağlantıyla daumdaki diğer Junsu videosuna bakabiliniz.




Benden bu kadar fighting Junsu, bastır Junsu, diren Junsu şalsdnas as, kes, ye onları. Kambek poroğramlarında da göreydik bi seni keşkem ah ah, neyse o günler de gelecek ben inanıyorum işşala. Kanallar bizim bunu bi görüşmemiz lazım dedi geçen sene ama hala bir cevap yok hayır daha neyi bekliyorsunuz ki godoş, korkaklar sizi. Dava JYJ aleyhine sonlanmışken "biz bi konuşak bunu yönetimle" he he göt seni. KBS mi neydi, "evet poroğrama çıkmaları için bi sakınca yok gibi görünüyor" dedi ama fıs bir daha ne ses ne seda çıktı. Ay heyt yu -_- 





2 yorum:

  1. aha aklıma ne geldi bak.. mubank'de pankart hazırlayalım "kbs jyj programlara çıkacak! akıllı ol aklını alırım!!11" diye fdjfhhjd valla ciddili bi pankart hazırlayalım bence.. önlerdeyiz zati kabak gibi de görünür.. sevdim bu fikri jsdjfhhjfds

    albümü dinlemedim henüz ama incredible'ı sevdim.. şarkı da klip de hoş.. evet klip çok amerikanvari ama taranatrella mıydı neydi bak adına bakmaya da üşeniyom neyse o klip daha fenaydı öf neydi o öyle sevmemiştim hiç.. bol makyajlı bülent ersoy junsu istemiyom ben.. bu klipteki hali daha hoştu.. hiç olmazsa kızla öbüştü falan bi oh dedim çocuk normale dönüyo galiba dedim fdjhffhjdsjf

    11am'i de ego dinletmişti bana dinler dinlemez sevmiştim.. bu çocuğun sesini keserim pıçaklarım demiştim, hala da diyom.. ki ego'nun dediğine göre klipte canlı söylemiş.. şüphelenmiştik zati bu nasıl kayıt diye meğer canlı söylemiş çocuk.. valla çok güzel aferin çocuğuma, çok içli söylüyo..

    ivit bi de albümü dinleyeyim bakayım diğer şarkıları nasılmış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şalsdasşldnasdnd protestocular, direnişçi bunlar korenin direnişçisi diye atmasınlar bizi şizot bilemedim bunu bizim yuvarlak masamıza bi sunalım alsdmaşslndsa

      Teaser fotolarını o yüzden sevmedim zaten ben incredible'ın çok fazla makyajlamışlar çocupu yasıq.
      11am iz avsım ama cidden o şarkıya o sese çıcığımı keserim.

      Sil