8 Ağustos 2013 Perşembe

Pembe saçlarım

Geçen aylarda bana bi "pembe olcam ben" hevesi uğradı Utapri yüzünden. O pembe fetişisti mangakaya sevgiler. Pembenin her tonundaki karakterleriyle hiç sevmediğim renge "ayyy negzel lağğnn" dedirtti. Sorra karar aldım ben boyıycam lan diye. Hakkat boyıycaktım ama bu yol hiç kolay olmadı bençin. hiç dört ayak üstüne düşmedim hep bok gibin şansımın esiri oldum. Önceki saç rengim turuncumtrak bir renkti. Bu mühim mesele başta bir söyliyim saçımın önceki rengini. Önce kendim açmayı denedim saçımı kuaföre gitmek ve bi yığın paracıklarımı dökmek istemedim. Gittim saç açıcı renk boyası aldım 4 kata kadar açıyormuş felan. Iı ıığ akmış olan, soluk turuncu rengimin en baş haline çevirdi beni. :') Turuncu oldum tekrardan ama daha açığıydı. 4 kata kadar açması beni önceki boyamda başa döndürdü. Sorra öyle madem mecbur kuaföre gitcem dedim. 2 hafta bekledim saçım yanmasın etmesin diye önceki boya biraz gitsin dedim. Aa dur onun öncesinde boyayı alma olayım vardı benim. Cotton candy alıcaktım ben normalde fekat manic panic'in stoğunda bitmiş, yaklaşık bi 2 buçuk hafta kadar bekledim tekrar teminini fekat yenilenmedi ben de pink cadillac aldım. Tekrar dönüyorum kuaföre şimdi, dün gittim saçımı platine açtırmaya. Oryallendikten sorra saçımın dipleri sarı aşşalara gittikçe turuncu olmuş bi biçimde çıktı oryalden. ::::::::::::::) Niye çünkü evren bana pembe bi kığps veriyor. Godoş seni diyyo bana, pembelenmek ne haddine diyor resmen. Kuaför "önceden kızarttığın için saçını (burda kızıl tonuna boyadığın için demek istiyor zaar) saçın cevap vermedi açılmaya" dedi. :::::::::::) Sen kafamın rengini görmedin mi benim olm? Kafamda hangi renk var biliyorsun, bilemedin mi oryalde nolcağnı anam? Neyse sorra içine sinmedi bi da oryalledi uçlarını saçımın. Bi süre de onu bekledim dün 3de girdiğim kuaförden 6da çıktım :::::::::::::) Neyse sonuçta açıldı saçlarım ve platin değil biraz koyusu oldu, bele civciv sarısının bi ton koyusunu düşünün öyle oldum.


Yüzüm çok meeh gözküyodu ondan sizden esirgiyom. :B

Sorra gelelim bugüne. Anamı oturttum beni boyaması için fekat boya bitti  ::::::::::::::::::::::::::::) boya bitti inanabiliyonuz mu son kığpsa? İNANABİLİYONUZ MU? Ben artar bile lan delellleele derken ön sağ kısmım komple boyasız kaldı ehe ehe:D D:D..ddD Çılgınlandım tabi, napcam lan ben yarı kısım sarı yarı kısım pembe. Sarı da meeeh gözüküyor zaten her aynaya bakışımda bir Kai gördüm tüm gün. Moralim bozuldu "ben koyu tenli değilim tapam mıağ" diye hallere girdim -_- Sarı saçla eve girince zaten babam bi "NOLDU SANA BÖYLE" oldu adam :)

Manic panic bizim burda bi kuaföre satış vermiş, sitesinde onu gördümdü o aklıma geldi. Aradım olayı anlattım cotton candy varmış. Pink cadillacla cotton candynin çok bi farkı olmadığını söylemişti daha önceden mailleştiğim manic panic o yüzden ben de "taam olur alak" dedim anamı gönderdim almaya. :)Fekat telefondaki kuaförün bana "saçının yan kısmını kazıt bu da bi altanatif" demesi ::::::::::::) Kötü düşünmek istemiyorum belki de cidden bi tarz olarak düşüp bana ciddili bi öneride bulunmuş olabilir ama KAZIT NE OLM KAZIT NE! Ama yine de dalga geçmediğini umuyorum.



Sorracıma işte, anam aldı geldi cotton candyi boyadık bi 4 saat felan kaldı kafamda. Bele çıktım neticede. Cotton candy, cadillacdan daha açıkmış ama bunu sadece ben bildiğim için farkediyom bence onun dışında fark yok. Rengim soft pembe gibin böyle bebe pembesi gibin oldum. Suratsızlığımın da artık kusruna bakmayın fotoda, stresli günler yaşadım netice. :'( İçime sinmedi ama 2 kutu ve bir dizi oparasyondan sorra aralarda sarı saçlarım kaldı,tutmadı mı artık ne bok olduysa. =_= Olmadım gibin sanki bence. Oldoğ bu kadar ben pembe oldum, mutsuzum biraz, umarım 2 güne akıp gitmez.

9 yorum:

  1. 2 güne gitmez la neden gitsin :')
    ama ben beğendim bak bence çok tatlı oldu saçın aradaki sarılar evet biraz sorun ama büyük sorun değil bence tekrar komple sarı olmazsın sonuçta. bi de iki farklı ton renk katmış cadillac olaymış tamamı tam olurmuş ama he. deneyimlendin bak en ezından o açıdan bak kötü de durmadı zaten oldu oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmadıysa artık amaaağnım he şaldansşdln yoruldum resmen de. Cadillacla cotton farkedio mu lan fotoda? Ne diyyon sen şiğma.

      Sil
    2. 4.fotoğrafta gördüğümle dedimdi saçın iyi kurumamış da olabilir 2.fotoğrafta güzel duruyo ama

      Sil
  2. üstüne bi daha cadillac yap bence tam tutsun.. biraz bekle ama elinde kalmasın saçların asjdfghfdjsd

    o kazıt diyen kuaför de abimin kafasından herhalde.. ben orta okuldayken özlem tekin'e olan aşkından dolayı "saçının yanlarını kazıtsana çogzel olur:)" demişti.. allaam bak iyi ki usturuplu ergenmişim yoğsam halım nice olurdu:(

    güle güle kullan kaarşim.. dediğim gibi bi kat daha pembe jasdjfghjsdf ben daha koyu pembe seviyom ya da.. sen bilirsin tabi.. oldu görüşürük..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi cadillac daha yapamam şizot, kasa battı şizot, birikmişlik suyunu çekti şizot, toplam ne kadar harcadımı hesaplamaya korkuom şizot aşsldnasd

      höst abin... ama abi...korkuom senden abi... allah korumuş karşim seni yoksa bugün yandan kazınmış hallerinlen dalga geççek olcakmışız demek. :::::)

      Sil
  3. Renk güzel görünüyo lan inşallah iki yıkamaya akıp gitmez :') ben de açtırdım saçımı tabi önceki hayatımda kızıl olduğum için açılınca turuncumsu gibi bi sarı oldum :) yeşil yapcam koyu renk tutar heralde diye tekrar açtırmadım bakalım.. 6 saatlik kuaför sabrın için de tebrik ederim önünde eğilirim karşim ben 2.5 saatte cinnetin eşiğine geldim :') lafın kısası rengini beğendim güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 6 saat değil naptın ya 3de girdim 6da çıktım hayal sen ne diyon?
      Eyvallah savolasın. :')

      Sil
    2. Hee 6 çıktım olarak görmemişim ben onu taam 6 saat gibi okumuşum gözüm kapalı okuduysam artık...

      Bu arada sizin ordaki kuaförde fiyatlar aynı mı?

      Sil
    3. Hiç bilmiom ki araştırmadım ben hep gittiğim kuaföre gittim direk.

      Sil