20 Ağustos 2013 Salı

PTT'yi batlatamıyok mu?

Gün geçmiyor ki PTT ile yeni maceralara yelken açmayalım, yeni sorunlar yaşamayalım, yeni küfürlere girişmeyelim. Evet yine o "ptt kalp ben!?" sevgililiği anlarındayım. Hazır böyle bi bana uğramışlarken şuraya PTT ile olan geçmişimden bahsedeyim dedim. 
Ptt kurumunun kendisi yeterince savsakken çalışanları da aynı şekilde savsak ve göz yaşartıcı çalışma prensipleriyle beni benden alıyorlar. Şöyle en başlara bir gidelim. Geçen aylarda ebaydan 2 tane cüzdan almıştım biri önce geldi ve gelndiği esnada ben yoktum evde. Şöyle de bi karışıklık vardı ki ebaya mathilda diye üye olmuştum, kargo da o isime gelmiş tabi. Önce gelen cüzdanı getiren ptt görevlisi beni aradı, "mathilda biz kapınızın önündeyiz nerdesiniz?" dedi hayır kendini tanıtma yok direk telefonu açınca bunu söyledi. "Siz kimsiniz?" dedim, "biz geldik yoksunuz napalım" dedi o.O benim tip böyle evet "hacı sen kimsin ptt mi arayan" dedim "evet nerdesiniz" dedi "okuldayım ben" dedim "kargoyu napalım" dedi o.O Sanırım pttde yetkili biriyim beni amiri felan belledi bana soruyor kargoyu napması gerektiğini. "Evde kimse yoksa şubenize geri götürün ben şuan alabilcek durumda değilim" dedim "eve ne zaman gelceksiniz" dedi lşasödasödasldasd SİNİRDEN GÜLÜYOM."ha? şuan gelemem ben beyfendi okuldayım" dedim "okulunuz nerde" dedi tabakhanede gel gel sen gel. Şubeye geri götüremezmiş çünkü saat 7 civarı oldugundan kapalıymış şube evleri benimkinin yolu üstünde olduğundan bırakalım demişler. Ne tatlı dimi!? :) Sonra annemi aradım "ana nerdesin sen?" dedim "evdeyim" dedi "kargo gelmiş niye almadın" dedim, "ürkünç tipli biri mathildaya özel bi hediyemiz var dedi kızım başka kimse gelmedi o kargo değildir dimi" dedi "anne odur kargo aç kapıyı sen al şunun elinden" dedim Özel hediye nedir? Pttcilere özel okunmalı şeyler mi veriyorlar artık? Aksi halde bu yavşaklık oluyor çünküm.


Sonra gelelim ikinci cüzdanın gelişine onda da kargo parasını alırken ödediğime çok eminim ama ptt kapıda kargo parası aldı çok ilginçti. Takip numarasız aldığım için şikayet vs ispatım olmadı malesef lanet gitsin. Bunun dışında her seferinde İstanbul'a girişin yapan kargomu beklediğim günleri pttnin bana yaşattığı hoş zamanlar arasında saymıyorum bile!? :::::::) Sonra gelelim en son ki alışverişimde yaşadığıma.
En sonkinde ramazadaydık, kargom geldi işte imza felan attım pttci "dün gelmiştim fakat yoktunuz sanırım" dedi. "Yo evdeydim ben" dedim "kapıyı vurdum ama açan olmadı zile de basmadım uyuosunuzdur felan rahatsız etmek istemedim" dedi o.O Hayatımda hiç yaşamadığım şeyler yaşıyorum bu Ptt sayesinde öyle heycan öyle aksiyon dolu günler genşler hayatım renkleniyor :::::::::::) Anam da "ramazanda uyunuyor valla evladım işte sıcak-oruç felan derken" dedi (anama kızdım zati orası ayrı pttcinin söylediği daha bi tuhaf mevzu) pttci "valla teyze oruç öyle yatarak tutulmaz da nys" dedi aslşdmasnsalşdnsaşldnsdşln OLM PTTCİ DİYE BİZE ALİM GÖNDERMİŞİNİZ HOCA GÖNDERMİŞİNİZ AMA aşmldasşlmdşsalmdsalşdmsaşlds "hmm ok" dedim ben de çocukla çocuk olma mathi geç içeri dedim kendi kendime kalm davn mathi senin dengin değil o annem dedim geçti içeri. Bu da böyleydi şimdi son gelmeyen kargom hakkında yazcam.
28 Temmuzda Kore'de kargoya verilmiş olan paketim, 3 Ağustosdan beri İstanbul Pim'de duruyor. Sanırım içindekini çok beğendi ptt kendine aldı. Lakin aradan bayram geçeli 1 hafta oluyor. :''') Hayır anlamakta çok zorlanıyorum, parasını verdiğim malın elime ulaşması neden mümkün kılınmıyor acaba? Telefonlarına hiçbir zaman ulaşımıyor oluşumu zaten söylemiyorum bile. Bıktım çünkü. Öyle güzel bir kurum ki şikayet edilecek bir merci bir yer bile yok. Adeta bir "kimi kime şikayet ediyorsun?" durumu söz konusu. Telefonda "dilek, şikayet ve önerileriniz için 3 tuşlayın" diyor mesela ama telefona cevap veren de yok öyle de bir ironi. 
Uzun lafın kısası (allah çok şükür şunu da kullandım) elinde fazla patlayıcısı bulunan varsa bir PTT'yi patlatsın hayrına piliz.

6 yorum:

  1. OPDJASPDKAŞSLDKADŞALDAŞDKLADLKASDKASŞDİŞASŞDKASŞDL
    Olm ben bu uyuyosunuzdur diye şaapmadım diyen Pttcinin kırılgan kalbini hep sevecem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iaşsödaisşödsdösd onun kırılgınlığını sevim :''''))))))))

      Sil
  2. ay nası anlıyorum şu an seni var ya. bi keresinde ben de hong kong'dan kargo bekliyordum, 1.5 ay oldu gelmedi ben de ptt'ye gidip sordum hayırdır ne iş niye gelmedi diye. ordaki adam bana "yeea gümrüğe tahılmıştır o gelmez 1.5 ay olduysa, gelmez bu saatten sonra" dedi. ben de kaderime razı oldum, tırıs tırıs eve döndüm. ertesi sabah kapı çaldı, açtım kapıyı bi baktım dünkü adam gelmiş, isim sormak ne biliyim bi kimlik sormak ya da en azında bi iyi günler falan demek yok tabi. zank diye kutuyu uzattı al gelmiş kutun dedi. ben tabi o an hö noluyok la bu n laubalilik derken adam döndü gitti. yani kutum da gelmiş de şubede istirahat ediyomuş, ben gidip sorunca getirmek gelmiş akıllarına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lanet gitsin ya böyle çalışmaya.
      O nası bi artık gelmez ne demek? Parasını verdim ben onun nası getirmeme lüksüne sahipsiniz siz? Takdir edilesi bir çalışma prensibi gerçekten can sıkıcı.

      Sil
  3. her yerde isyan ediyom du burda da edem şlsjfdflgjgşldjghlfdf
    HIMINIKIDIĞIM, TEMBEL, GERİZEKALI, PUŞT PTT ÇALIŞANLARI NEFRET EDİYORUM SİZDEN
    kin kusuyom şuan ağır randımanlı biçimde batlasın havaya uçsun ptt işalla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asşdmsaşldmadm gel karşim gel yıprandık dükendik gari bu pttden sebep hep. Sıç, bok, fak fak.

      Sil