2 Ağustos 2013 Cuma

Soooo Beast


Şuraya bi tıklıyak So Beast'i bi duyalım evvela.
Bir Beast postum olsun istedim... Bilinsin ki burda da bir Beast sever, sayar var istedim... Demogoji yapıyom biliyom, sıkıntının getirileri bunlar genşler bi görmezden gelirsek sevinirim. Ne diyordum evet... Beast için burda da bir kalp atıyor. Neyse kısa kesiyorum, üretemedim devamını. :') Bi 'Breath' dinlemeylen başlamış olan içimdeki Beast furyası, günlerden Haziran, aylardan Temmuz iken gittiğimiz Nuest sikimsonik görüşmesinde bangır bangır çalan "Beautiful Night" şarkısıylan Beast ile aramızdaki buzlar erimiş, ben Beast dinler olmuştum. Sonrasında aldığımız haberlen MB'de gelcek olmasıylan sevincimize sevinç katılmış, tüm canımız ve başımızla Beast'e sahip çıkar olmuştuk. (Allah kahretsin emi böyle sıkıntıyı) 'Ben' diye başlayan yazı neden ve niçin 'biz'e döndü hiç anlamadım.


Kendi duygu ve düşüncelerimi yazıcağım bi post olucak, tanıtım yapmıycam bilginize, sevginize vesayrenize arz ederim. 
Şimdi hikayenin bir başlarına gidelim. Ben esasında Beast'e pek mesafeliydim, sevmezdim felan. Ama Lido'yu uzaktan uzaktan keserliğim, tamblırdan yaşadığımız bir aşkımız vardı uzun zamandır. :''''')))) Niye sevmiyordum peki... :) Gıççık bi arkişim var benim, bak ben uzun süre Suju'dan da nefret ettim hep ondan sebep yavşak -_- Bu jınım arkişim aynı zamanda Beast severdi de, o anlattıkça kıl oluyordum allahtan şimdi bağımızı kopardım allam çık şikir. :') İşte hep ondan sebepti. Ara ara açıp Breath felan dinliyordum, yeni bişiler dinlemek istediğimde ama bi türlü sarmıyordu arkadaş. Doğru zaman diye bişi varmış yep. İşte yine elesine açtığım bi zamanda sarıldım şarkıya. Gikwang'ın o solo kısmındaki göğüs hareketiylen vuruldum felan bele bi :'')

Sonra Beast kambek yapcak dediler. Önce Will you be alright'ı attılar önümüze ertesinde I'm sorry geldi derken mathi zati tav olmuştu. Bir de Shadow'la vurdular. 
Bence Beast, geri vokalleriyle birlikte sağlam olan gruplardan, bi maknae bi kikwang felan söylerken de ben haleluya oluyorum.

Şadov'u çok sözlü, ezberlemesi zor bulmuş olsam da şarkı çokzeldi o yüzden habire dinleyip durdum. Sorra farkettim ki aslında çok sözlü değil, 2. kısımda zaten aynı şeyleri söylüyorlar. Yoseob'un  2.47deki partı fevrıtım oldu girişi çoksel çıcığın. Kikwang'ın partı hele bak :'''''))))))) Lido'nun partı ezberden tümüyle söyleyebildiğim tek yer olmasının dışında da güzel, dansını oturduğum yerden yapabiliyom, hep çalışıyom Egot'u yannız komıyım diye. Fekat ilk dansı neydi öyle Beast? Herkes partı gelene kadar arkada put gibin duruyordu, sırası gelen söylüyo yerine geçiyor. Ele dans olmaz. Ki yine sesim duyuldu zaar dansı değiştirdiler. Back dancerları kaldırıp, kendileri geçtiler ki bence çok daha güzel oldu böyle. Gerçi Lido her perpormans Yeosob'a çarpıyo ama ossun asdasdsdas




Dün Şadov'la ilk birinciliklerini aldılar eferim çıcıklır. :'') Nebçim sevindiler lan ayy :'( Çıcığa şeker vermişsin gibin bele, ben niye hep ödül alan gruba acıyorum acaba hiç bilmiyorum. Hep içimdeki anne şefkatinden oluyor bu. Eheee yippu olamıyom ben de böyle olmuşum işte. 

Yalnız, Şadov iyi hoş da o rep kısmını çok yüksek mğsadelerinizle bi ortadan kaldırsak? Bence harikayn avsım bişi olcak bunu bi düşünün. Hatta repır komple gitsin. Repırı kabullenemiyorum yok olmuyor, o çıcığı bağrıma basamıyorum ben. Kişisel görüş tabi severleri onu alsın, solo takılsın bence belece herkes mutlu ben mutlu asdasdsa taam görüşümü belirttim, bir de destan vermişiniz ama çıcığın eline allaşgına ya, bari az tutaydınız da çabucak geçeydi partı. -_- 



Su savaşını yaratan Tanrıya şükürler ossun ::::::::::::::::::) Allam şabşirik, gerzekalılar yiycim hepinizi. Yazık olmuş nefret ettiğim günlerime, ziyanım valla ço pişmanım. Yanaklarını neyin mıncırmak isityom şunların allam. Bele alcan o kafaları bir çarptırcan sorra o salak ifadelerine bakcan, sıktırcan bele o kolları felan delelelelelele şat davn oluyorum şuvan. Kendi kendime napıyom ben , ben napıyooğm.... Bi süre ekranlarda olamıycam bu post böyle devam ederse. 




Kikwang'ın beheey edası Yoseob kınıyor adeta he aşsldansds, duyabiliyom maknaeye cık cık cık yapıyor geldi kulağıma sesi asdlşasmdsaşldm. Yazıyı burda sonlandırırken siz sevgili okularıma teşekkürü bir borç bilrirlaskdnsa bilmiyorum hayır tamamen bitişe gevezelik yapıp satır doldurmaya çalışıyorum tikkate almayın. Neysecime, işşala MB'de "GÖRDÜEEĞĞM OLAM!!!!!111 BAK KİKWANG BELEYMİŞ DELELELELE" yapmalık post da koyarım şuraya işşala allam işşala gelmedi mi halen bu konser zamanı, her rüyamda hep geç kalıyok sıranın arkasında kaldığımızdan, arka sırada izliyoz konseri. -_-
Kodumun blogspotu hiçbi vidyoyu görmüyor bugün, habire bi vidyo bulunamadı yazısıylan sınandım post boyunca, şuraya bi tıklayıp MB sebepli Beast İstanbul selamlamasını bi görün salaklar çok sevimli adasdasdasd. Oldoğ hadi bitti bayz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder