20 Haziran 2014 Cuma

Baekhyun üzerine bi iki bişi

Her ne kadar şu yazıyı yazmamaya diretsem, iyiyim ben tipinde gezsem de faydası yok aga değilim ben iyi felan. Sinirlerim çılgın atıyor! Nefretimi, sinirimi kusacak bir yer lazımdı bana tivitırda çok bilen ahalimizin "saçmalıyorsun"larını duymak istemediğim için şuraya kendi çöplüğüme az kusmuk atıcam izninizle!? 
Nasıl başlıycağımı hiiiiiiiç bilmiyorum he herşeyi bi anda komple yazasım var şuraya keşke kafamdan geçenler direk yazılsa şuraya.

Baekhyun meselesi üstüne yazacam evvela bunu bi diyim. Çoğu insanın acımasız davrandığım düşünüyorum fanlara genşler. Herkes bi tespit bir mantık oyunları sıçıyor. Klasik şu "siz onların hiç sevgilisi olmadığını mı sanıyorsunuz?" yine hörtledi bir yerden geldi. Ordan bakıldığından ne olarak görülüyorum bilmiyorum ama ben kendimi mal olarak görmüyorum, yani tabi ki de her birinin muhtemelen sağlıklı bir seks hayatı olduğunun idrakındayım. Fakat kpopun sattığı şeyin bi ben farkındayım acaba? Fanservice, şu sizler bizim biriciğimizsiniz, bebişlerimizsiniz, sizinle evlenicez biz vaadlerinin Kore'de sattığını bilmiyor musunuz abi gözünüzü sevim ya, neden-sonuç ilişkisi kuramıonuz mu? Siz kitlelerinizi bununla yıllarca kandırırsanız, "en son ortaokulda öpüştüm/seviştim, 30uma kadar evlenmiycem" bıdı bıdısını senelerce söylerseniz bu insanlar üzerinde ister istemez zamanla bir inanma yaratır. Kendi ellerinizle asla kimseyle birlikte olmıycak imajı yaratırsınız ve bu imajın arkasında kapalı kapılar ardında aşna fişna yaparsınız bu keşfedildiğinde vay haline! Sorra kimi fanlar çıkar o da insan onun da sevgilisi olabilir yapar. Salaksanız verilen bu vaadlere kanıp, pembe balonun içinde yaşarsınız diyip ezmek çok gaddarca. 


Ben, kimsenin sevgilisi olamaz, hepsi benim olucak demedim, demek de saçma olur zaten. Demeye çalıştığım şey; kpopun kendisi pembe bulutlar, şekerden evler, kaymakta gökkuşakları yaratıyor. Bunca kitleleri peşinden sürüklüyor olmasının en büyük etkeni mangalardan, animelerden çıkma cillop gibi çocukları insanların önüne sermek ve onların fanlara yönelik (fanservice) olarak çalışmasıyla "kalpleri fethetmek." Bu yüzden buna inanan insanları suçlayamazsınız arkadaşlar. İnsanlar, kpopda kendi hayallerine istediği gibi at koşturuyor, keyfi bir zaman geçirmek için müziklerini dinleyip haberlerini takip ediyor katıldıkları programlarda gülüyorlar. Şipliyip "aww tatlılıklarına baak" yapıyorlar. Günlük hayatlarının koşuşturmacasında kafalarını rahatlatacakları bir mini evren olarak görüyorlar. Az sakin olsam keşke yazarken de şuraya tüm hissayatımı fikrimi geçirsem o kadar istediğim şeyden bahsetmiyorum gibi geliyor ki bana şuvan. -_-

Yaratılan bu pembe evrende, sen dün debut yapmış biri olarak bu kadar rahat, yakalanma korkusu yaşamadan etrafta gezemezsin abi. Sen dünyanın kuralını gayet iyi biliyorsun, bunu bir iki insan "insan o sevgilisi olabilir" demesiyle kimse seni kurtaramaz basıldığında. Şöhretini kaybedebileceğini düşünerek endişe içinde yaşaman lazım açıkcası sinir olduğum nokta benim bu. Eğer özgürlük istiyorsan ilişkinde kpop camiası, insanları kandırma! Yok ben bu kandırmacayla devam edicem diyorsa da yakalanma! Gözümün görmediği, duymadığı bir yığın ilişki olmuştur, ve bu şekilde olmasını isterim. Cidi de Ri de skandala karıştı hem de ne skandal sadece sevgili diye değil neler oldu ama hiçbirinde "ay ne diyonuz hii gitti aşkitom" demedim, bunun büyükçe bir sebebi Cidi hiçbi zaman fanlarına o kadar sırnaşık olmamıştır, arada bir sınır vardır. 

Siz pembe dünyanın hayallerine kapılmadan yaşayanlar büyük burunluk yapıp, "inandıysanız malsınız" diyebilirsinzi yüce insansınız vesselam!? Fakat ben değilim, he Baek'i kendime mi istiyordum hayır. Duygularım o kadar etrafa dağılmış durumdaki aslında neye sinirli olduğumu da bilmiyorum. Emin olduğum bir sinirlilik var ki olay ertesi bilmiş insanların üzülenlere, fandomdan ayrılanlara üstünlük taslayıp "saçmalıyorlar, malsınız" muamelesi yapmasıdır. Üzülmüyorsanız ya da fanı değilseniz nispet yapmaya gerek yok genşler. 
 sorry not sorry ama tahammülsüzsünüz. Kpopu sadece müziği için değil göze hoş görüken idolleri olduğu için de, programlarına gülüp eğlendiğim, şipliyip kyaalandığım için bu kapılım bozulduğu için üzülmem ve Baek'e her baktığımda ya bişi okuduğumda kafama arabada birisiyle oynaşan, kamera önünde "konser için sabahladık çok yorugunuz" mavalları okuyan fakat aslında sevgilisiyle yiyişen biri görüyor olduğum için SAÇMALIYORUM EVET! Saçmalıyorum, mantıksızca ve salakça davranıyorum ey ulu siz çok bilirler!? İstediğiniz kadar Baek hetırı falan olarak görün şuan beni ummmmrumda değil, çünkü ben kızgın bir fanım. Kurduğum, eğlendiğim, güldüğüm hayalim bozulduğu için ve buna bilmiş burunlarını sokup karıştıranlar sebepli kızgınım. Elimde olmadan Baek'i iki yüzlü görüyorum şuan, anlatamamış olabilirim diye belirtiyorum ben sevgilisinin olmasına sinirlenmiyorum! Çoğunluklu sinirim bilmiş insanlara ve kandırılmaya. Fanlara sabaha kadar çalıştığı için yorulduğunu söyleyip, aslındaki gerçeğin sevişmek olması bi tek bende şu suratı yaratıyor sanırım. 


Höf yoruldum, kendimi açıklamaya çalışıcam diye yıprandım allama tamam artık ne anlarsanız anlayın valla yok. Hiç beklemezdim böyle bi yorum mathiden diyin ne derseniz diyin niye bu kadar kastımsa doğru anlanayım diye bilmiyorum neyse SİNİRLİYİM BEN!
Selametle

12 yorum:

  1. Ben anladım brom seni :B Anladım :B Sinirden yıpranmışın ama anladım :B
    Resmen böyle açlık oyunlarımsı gibi bi ortam aslında haa. Ortaya adamları koymuşuz istediğimiz gibi hareket etsinler diye, sonra zevkle izlemeye çekilmişik. Ama bu keypapçılar buna zorlanmıyo sonuçta, kendi istekleriyle atılıyolar. O zaman bence de o pembe dünyayı bozmayacaklar!!!! Çok şarkı söylemek istiyodunsa gider yine söylersin kenarda köşede. Demek ki istediğin manyak fanlarmış, onların gözünde prens/prenses haline gelmekmiş. O zaman o çükünü bi içeri sokacan. Gidiyom.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bileklerimi kesip banyo duvarından yavaşça süzülcem abi ben asdasdasd çok yıprandım. :'( ya Amerikanyalardan birinin sevgilisi çıktığında aay bu da gitti diyyoz ama böle olmuoruz dimi abicim? bunun bi sebebi var adam şarkısını söylüo sana aşkitom bebişim diye yürüo mu? şu kpop analizcileri şunu anlamayıp büyüklük taslıo ben buna dellendim zati acım böyük :'(
      o çük içeri sokulacak aslşdmaşsdm seviom seni minnoşum :3

      Sil
  2. Burnu büyükgillerden çektik ne çektiysek zaten bacıt rileksı (:

    Baek olayına anlam bile veremedim hala ben keypap aydıllarının bu ikiyüzlü halleri onlara olan sempatimi yerle bir ediyor sık sık Bir süredir uzaktan seviyorum bu nedenle. Ay ne güzel fötö aman ne hoş dans vaay güzel şov şeklinde öteki türlüsü fan duyguları beslemek önce bilirkişi fan olduğunu iddia eden kişiler yüzünden sonrada sevdiğim aydılın denyoluğundan yorucu oluyor.

    Uzaktan sev ya da terk et mantığını tavsiye ederim bi yerde Baek bunu yaptıysa diğerleri ne halde karşımıza çıkar bilemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum kendimizi çok kaptırıoz. Bebiş ciciş oyy bu hiçbişi yapmaz kötülük gelmez bundan diye seviyoruz yanlış yapıyoruz. Ben de bi ara uzaktan seviyordum bu tivitırdan uzaklaştığımda felan ama insan işsiz kalınca elinde olmadan içine düşüo yine. 2 muhabet edim insanlarla diye bi iki kişiyi akıllı başlı bilip takipliosun adam ağzından sıçıo.

      valla exo şu an mayın tarlası bence cümleten güvenli araziye çekilelim ben korkuom ._.''

      Sil
    2. Mine kızdan ötürü Sehun danasına yakın duruyorum malum sekai iis riıl durumunda nefes alıyoruz bir süredir kkk Yalnız bir kapıl takipleyip bu kadar gömen başka ikilide yoktur ama neyse jongin ve sehun ne halt yese oh ooh maşallah tosunuma derim :3 Her türlü pisliği bekliyorum o iki hormon danasından XD

      Soo'yuda birilerine kakalasam yeterdi bana bu seneki şok dalgası ama kısmet beklemedeyim :3

      Sil
    3. ne yaktıysa başımı na bu kapıl yaktı zatti bende ultimate şipimdi benim exoda :'( baekyeol la baekyeol oyyy dağlar oooy.Kai'yi sehunu Lay'le de şipliyebiliom misal ama baek ve chan için onu yapamıom ben o ikisinden başkasını birbirine yakıştıramıom. ;_;

      hayat ço zor bahar hayat ço zor sekaimiz bol ossun gari :')

      Sil
  3. tüm söylediklerine katılıyom. önce bu bi bunu diyim. sonra olaya gelirsek baek benim biasım bile değilken ben bu olaya sinirleniyorsam bi şey vardır arkaaş asdfghjsdfghj ben ki kris gittiğinde normal demişim insanım. ya anlayamıyom ben bu k-pop'u da fanları da. çok ama çok bilmiş fanları da.
    ya sen 2 yıllık bi grubun üyesi isen ve k-pop gibi (senin anlattığın pembe dünyalar yaratılan bi sektör bu) senin dikkatli olman lazım. kimlen sevişiyorsan seviş ama ben senin öbüşmüş fotolarını görmek zorunda değilim. bu kadar net.
    şuan bb'nin herhani bir üyesinin ya da sj'nin çıksa normaldir diyecem. adamlar kaç yıldır bu sektördeler. ve kariyerleri harcanmaz. ama bu durumda hem baek hem exo için zor. belki de toparlanamayacaklar bi daha. işte sırf bu yüzden sinirlenmeye baek ne bok yedin demeye hakkım var bence. o çok bilmiş fanlar buna ne diyecek o zaman asdfghjkl
    ve ayrıca sevgili olaylarının normal olduğunu bizde söylüyoruz ama amerika yaşamıyon sen anasını satim ya. ya da avrupa'da. kore'de yaşıyorsun,bu saçma masalsı şeylerin içinde olmayı da sen istiyorsun. o zaman ona göre yaşayacaksın biraz. en azından kariyerini sağlamlaştırana kadar ne yapacaksan gizli yapıcaksın bi süre.
    aman daraldım twitter'a falan da giremiyorum artık bu konu yüzünden. hemen atlatılsın da grup etkilenmesin fazla. ya da dedikleri gibi daha çok şey olacaksa da biz bıralım gidelim; patlasınlar kendi içerinde asdfghjklş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğil alnını öpem Rosa :*

      Yani şu fanlar kendi içinde ironi yaratıyor, başka bişi olsa e bu kpop öğrenemediniz mi neler olduğunu sektör adam yiyyö vs derler iş sevgili işine gelince e bunların sevgilisi olmasın mı? lan bu kpop diyosan bu zıkkım alemin ne bok olduğunu da biliyorsun sen ne pazarladığını nası bi şöhret modeli var ettiklerini biliyorsun hala nası sevgilileri olabilir amma büyütüonuz diyorsun?

      Şu yarattığı sinir stres ve bu iki yüzlülüğü için ben baekin bi süre acı çekmesini istiyorum. O olay çıktıktan sorra gelen yorgun fotosunu görünce ay canım :'( olmadım dürüst olmak gerekirse, oh iyi odu sana sürt o burnunu dedim. 2 yılda ödüllerle, pohpohlamalarla gözleri fazla kamaştı bi ince ipin üstünde durduklarını anlamaları lazım bence. Kris gidince anforovlar, yıkılmadık ayaktayızlar yaptın biz seni götüm götüm çalışıo bilirken sen koyunlardaymış (arabeske bağladım hay allah asşdsaşldsadn)

      ben de daraldım karşim ben de tivitır iyice bunlattı beni vallah bilmiom napcam girmiyim diyorum yine dönüp dolaşıp açıom laneti.

      Sil
  4. Ben geldim. Belki bilmiş fanlardan olarak geldim ama geldim. Dediklerinin çoğuna ya da hepsine katılıyorum bilemedim. Bu durumun bizim hayal dünyamız için yaratıldığına katılıyorum en net olarak. Hepsi hayal dünyasını besleyen tadından yenmez çikolata soslu bebeler.

    Kendime mi istiyorum sanki isyanına sonuna kadar katılıyorum elin bacak kadar bebesini kendime istemenin direk onlara hakaret olduğunu düşünüyorum. Bu durumu inandırıcı bulup bulmamak da skimde değil.

    Bugün baya atarlandım bir çok kişiyi engelledim, ya da sesini kıstım. Ama sor bakalım neden.
    Olay hayallerimiz yıkıldı vs değil artık. Olay tümüyle hastalıklı bir durum. İlişkiyi ne desteklerim ne lanetlerim benim için baek hala chanle kai ile güzel ama durum bu. fandom savaşlarından fenalık geldi. sonelerin exostanlere giydirmesi exostanlerin sonelere giydirmesi. sonelerin snsd biricik baekden iyilerine layık, onu seçtiyse lutfetti ayakları. baek ne bok yedin ayakları canıma yetti çünkü. Bir bok bilmeyen adamın ki özellikle diğer fandoma dahil, kendi fandomunu övmek üzere bok atanları saymıyorum bile. kpop ile ilgili olmayanları ise benim baek'e duyduğum sempatiyi anlayamayacakları için kusura bakmasınlar umursamıyorum. Bebenin sesini duyup salaklıklarıyla eğlenen benim, gerisi dış kapının mandalı olarak konuşmaya devam edebilirler.

    yeni çıkış yapmış minicik bebenin bu denli götüne güvenmesi yeterince saçma ancak o bebenin toprağın altına gömülmesine de gönlüm razı gelmiyor. O çifti desteklemesem de baek'i kendi adıma ben silemem. Ama genele baktığımızda zaten baek konusunda çoğunluk hüküm vermiş, ağzını açsın sıça sıça yerin dibine sokarız kafasındalar. Bu durumda yalnızca gidecek olan yine baek değil. Doğal olarak grubu da etkileyecek. Belki de en kötü senaryoda exo diye bir şey kalmayacak kısa bir süre içerisinde dağılıp dağınık takılacaklar vs vs.

    Baek hatasını ben görmezden gelmek zorunda değilim. o bana göstermemeliydi diyorsun ve haklısın. Ama şemsiye girdikten sonraki aşamadayız artık. Sinirin yatışınca yine baek seveceksin, hala seviyorsun belki de en önemsediklerinden olduğu için bu kadar sinirlisin. Ama geçecek. O ilişki bitecek bu haberler unutulacak bu dönemin geçiş süreci de grubun geleceğini belirleyecek.

    Sevgilisi olmadığını mı sanıyorsunuz mal mısınız yerine, exoyu bırakıyorum baek geber taeyeon siktir ol vs durumu daha saçma geliyor. Ayrıca sen değinmemişsin ama arabada yakalandı iğrenç diyenin beynine sokmak istiyorum. Duşta mı yakalansaydı? 12-14 yaş arası daha öpüşmekten öteye gidememiş belki de o bile sanal da şahit olduğu kadar, kalkmış arabada yakalandı çok iğrenç, küçük düşürücü böyle mi öğrenecektik muhabbeti yapamaz. Arabada seks yaparken yakalanmadı. Kardeşimle yaşıt (her hafta sevgili değiştiriyor) ve herhangi biriyle arabada yakalandı diye gördüğü muameleye karşıyım. pembe hayallerime verdiği zararı nasıl olsa telafi eder. Ama onun gördüğü, grubun gördüğü zarar nasıl telafi edilecek bu konu daha hassas geliyor.

    Söz konusu kai olsa durumum bu mu olurdu. Elimden bir şey gelmeyecei için önce sinirimi kusar ardından giren şemsiyeyle oturudum. (uçuşan haberlere göre benim yapacağım da bu olacak) o elin kızıyla yiyişti diye sekai yalan mı YOOOOOOOOOO.
    o kız olsa da olmasa da sekai benim için gerçek bana güzel ben seviyorum. kaisoocular için de sekai saçma bir dişiye ihtiyaç yok sonuçta. uyuz oluyorum duruma ama baek için de üzülüyorum :(
    daa kesin yazacaklarım vardır da bilmiyorum ne yazayım :/

    sçs mati metin ol geçecek bu günler TT.TT

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya o fandomdan bile olmayıp ya da baekyeol şipırı olmayıp hakkında bişi bilmeyenler beni en deli edenler ya sen ne bilion da gelip ötüon acaba? Üzgünüm ama dışardan birinin konu hakkında atıp tutma hakkı yok hele ki konu hakkında bişi bilmiosa. İçerden olanlar fanlar da üsturuplu atsın allasen yokol felan saçmalamayın be 2 gün sorra olay sinip üstünde sinekler uçuştuğunda bebeğim gülüm diye döneceksiniz neyin artsiliği bu?

      benim için baek chanla güzel değil malesef, sekai yalan mı olucak böle bi dedikodu onlar için çıktığında demişsin ama kafanın içinde dolanan görüntüler hayalini bozuyor abi. Başkasıyla öpüşüp koklaşan bi baek görüntüsü var ki o kafamın içinde böyle tüm sinirlerime nüfus etmiş halde habire selektör yapıp duruo namussuz! dediğin gibi kızgınlık sürecindeyim geçince kafam berraklaşınca durum değişir ama şuan için böyleyim ve hiç güzel değil bu durum eyk!

      büyükcene kızdığım nokta daha ağzında yeni yeni diş çıkmaya başlamış, götü boklu bir bebesin sen! sen bu kadar rahat başı boş olamazsın abi bu düşüncesizliktir bu yakalansam da fifi hahayt havasıdır yaptığı bu düşüncesizlikle bana fanı olarak değersiz hissettirdi. Taeyon muydu kızın adı hala aklımda değil he asdmasdkms inatla silio hafızam asldmasd özür dilemesi ama baekin bişi yapmaması da kızdırdı kız fanlarının gönlünü almaya çalıştı şey yaptı baek sessiz kalarak fanların "biz borumuyuz lan?" diye düşündürttü.

      hayalindeki yakalanmaya uymamış demek ki arabada yakalanması :/ bilmiom ben öyle bişi görmedim ama üstü açık araba gel beni çek tarzında bi davetiye vermiş millete

      ben baekin hatasının cezasını çekmesi gerektiğini düşünüyorum fakat bu toprağa gömmek, olur olmaz bok atmak tarzı seviyesiz saçma şekillerde olmamalı. Göynüm razı olmaz o kadarına :'( ama belli dozda bi acıya maruz kalmalı bu bi süre programının askıya alınması olabilir neblem baekunion'nın fanbaseleri kısa süreliğine askıya aldırması olabilir (L olayında olduğu gibi) fan saatlerce kapıda bekleyen, programın yayın saatini sabahlayarak bekleyen altyazı için kavgalar yapan fotolar düşünce birbirlerine şaapan demek abi ben değersiz, sorumsuzca davranılcak belki de (gerçekse eğer) üzerimden aşk itirafları yapılcak mal felan değilim.

      Sil
    2. L olayını bilmiyorum.
      Ama okuduğum int fan tr fan vs fan muhabbetleri baek silelim kurtulalım tarzı ve kabul edilebilir değil. Geri zekalının biri intihar etmiş diye baek'i suçlamaya kadar giden bir durum. Korede intiharın yaygınlığı biliniyor zaten öl geber yorumları almış başını gitmiş çocuğa. yazık. asıl mallık bu.
      Bir yaptırımı olsun. baek solosuna çak black ocean, tepkidir. ona özel ürünleri alma bu da tepkidir. sm programlarını ertelesin müzikalden çıkarsın vs yaptırım bu. öl geber bilmem ne değil ya da fandomlar arası savaş değil.
      Sekai konusunda da şöyle hak veriyorum başya deliririm zaten ya da her görselle deliririm taohun gibi bir anlamda. ama kaiyi öl geber deyip siktir edemem anırım ve sekai sevmemi engelleyemem :'((

      Sil
    3. tabi ki de öl felan demem olm ne diyyon sen :'( o benim kıymetli bebem tövbeler tövbesi ay öyle bişiyin söylenmesi ne kadar mantık dışıdır allam ya. o intihar olayına ihtimal vermiyorum ben ya olayın daha çok ilgi çekmesini daha çok karalanması sağlansın diye yapılmış bir şey olduğunu düşünüorum neleri neleri abartıp söylediler bu zamana kadar sonuçta bu hetırlar. Ben yine onlardan biri olduğunu düşünüyorum

      yaptırımlarına katılıyorum olması gereken bu tarz şeyler aptal aptal beyinden yoksun yorumlar ve hakaretler değil. Yaptıkları bu yorumlar kendilerinin ne kadar kirli insanlar olduklarını gösteriyor.

      keşke şullara baekyeol yakalandı efenime sekai balkonda öbüştü haberleri düşeydi de sevinçten çılgın atıo olaydık aaaah ahhh

      Sil