25 Haziran 2014 Çarşamba

Bu post bütünüyle HP serisini tamamlamam onuruna adanmıştır.


Yeheyyy sonunda bu onurlu, şerefli gün geldi çattı a dostlar. En sonunda Harry Potter serimi tamamladım hemi de irileriyle ve ufaklarıyla. Bu yüzden, takdir edersiniz ki görmemişliliğin dibine vurcim tabisi de :''')
Bütün seriyi tee kitabın çıktığı ilk zamanlarda okumştum of kors, fekat kütüphaneden, arkaaştan alma şeklinde okumuştum çünkü anam hiç sevmiyordu Harry'i aşsdmadml. Büyülü sihirli aklını bozcak saçma şeyler okuma diyyodu, bu sözde karışcak aklımdan korkusunda sihirli annem felan yasaktı bana, fekat bu bi fantastik lavırı durdurabilir mi? noooo! İşte bu yüzden yastık, yorgan altında, ya da başka bi kitabın arasınakoyarak felan okudum ben Harry Potter'ı a dostlar. 





Hogwarts mektubum için övgü goes to~~ (zarfı açar bakar, hınzır bir gülüş veee) Bırcı alskdad kendi kendime eğlenişim bi yana, geçen yıl hazırlamış savolsun karşim. Kargo paketini açıp içinde Hogwarts mektubu görünce "hığağağağağa Hogwarts hıağağağa anaaaaaaaaaa bak bak bak bak" yapmıştım hey gidi :'') Garip anam anlamadı tabi sayıklamalarımdan hiçbişi. Her ne kadar hakiki olaraktan kabul almamış olsam da kalbim pır pır ettiydi. :'') Quidditch ve Fantastik Canavarlar kitapları için bir diğer brom Şima'ya tenkz~~ Tam da unutmuşken kitapları istediğimi çat kapı çıktı geldiydi onlar da :'') Zümrüdüanka da ondan olcağdı fekat asdmskdm süprüzü kendi ellerimce bozuldu alsdnlaskdn hala hatırlayıp gülüom. Şima d.günüm için çoook evvelden almış garibim kitabı fekat ben kak "Şima param var zümrüdüankayı aldım yeey" yaptığımda Şima hala çaktırmamaya çalışarak "naptın naptın" sözcükleri içinde çöküş yaşıodu asşdlmasd kalbimde yaşıon karşim.


Sonuç itibariyle topladığım serimin havasını atmış bulunmaktayım bu kadar evet bunçin burda toplandık. Yazımın geri kalanında HP, HP, HP, bişiler izlemece, HP, DW gelcek onu izliycim, Teen Wolf, sorra True Blood gelmek üzre, HP, sorra başka bişiler okumaca, HP çok açık etmedim sanırım napcamı dimi? Taam oldu bay haydin
sağlıcaklan~~


5 yorum:

  1. acımı hatırlatmışın lan ayıp ama şsbşflabsdşlfjbsşdfls şimdi tek ihtiyacın olan şey bi asa karşim ondan sonra bence her şey tam olcak şjbsaljbfşlsjfbşsadjfşasljdfd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asdaşsldmalşsmd hakkat la asa vardı bi de onu da bi ara şaapam du

      Sil
  2. Çağlar Boyu Quidditch ve Fantastik Canavarlar Nelerdir, Nerelerde Bulunur'u nerden buldun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir arkadaşımdan fotokopi olarak bastırdım. Malesef hiçbi yerde satışta değil.

      Sil
  3. Yazılarını okumayı seviyorum ya nedense:)) Buradaki bu nasıl desem sessiz hava acayip hoşuma gidiyor..Hele şu arka plana bitiyorum ya..Yazılarının bol bol devamını gelmesini beklerim..Bu da işte öylesine içimden geldi..Bi söyleyeyim dedim..:)

    YanıtlaSil