19 Haziran 2014 Perşembe

Mathi dönmeye çalışıyor


Bugün yataktan kalktığımda "la ben bloğa dönsem ya gari sittin sene oldu" dedimdi. İşte ıvır zıvırdan bahsedip dönüş yönündeki adımalarımı atcağdım felan, haberler el vermedi bi anda yasa sürüklendim ya la. Allah böyle süprüzlerle sınamasın arkaaşlar. Yapmasın böyle şeyler. Bebeğim Baekhyun'um, kuzum, yavrum ellere güvey edildi getti, anasının gözü, Chanyeol'un yıllar yılı aşkitosu göz bebeki gittiiiğ TT_TT Acımız büyük o yüzden yavru kuşumuzla :'(


 Bu sevgi kelimeleri de tez dönemindeki stres içinde içimde sevgi patlamaları felan çıktı böyle ciciş, töntiş, minnoş felan takıldı kaldı bi süre bunlarla gitcem arkaaşlar biliom tiksinionuz arada ama idare ediverin asdasdas bi süre sorra kesin geççek. :')

Bloğu kullanmayı unutmuşum la. Bi zorlandım şu gifi koymaya, ayrıca bloğun tavanı da çöküyormuş aşsldmdas sağda takipçiler görükmüo düzeltemedim de bilen varsa bi anlatsın bana. Ego nası yapıyor bu işi terkedip gittikten sorra kız yine haline yoluna sokuo bloğunu, girince etraf temiz pak toplu oluo.Benimkinin heryerini bok götürüyor maşşalah.


Biri bi mim sallasın da ortaya bi gezdirek la, yoksa bu bloglara uğrayacamız yok hiç. Bi hayır işleyin genşler hadi. Herkes "blogcular blog yazmıo gari" diyyolar da teşvik yok! Herşeyi devletten beklemeyin ama dürtükleyin hatta teşvik parası şaapın. Bak teşvik parası iyi fikir aslında bunu yaygınlaştıralım bunu şey edelim çünkü çok kayda değer bilgiler veriyorum burda ben size ya!? 

Esasında bu blog alıştırması işini baekyeol fanficimi bitirince yayınlamaya alıştırma olsun diye de bi yandan şey yapmıştım tabi ama yalan oldu o iş. Bu yaz bu ff işiyle oyalıycaktım kendimi negzel uğraşı buldumdu kendime böhüüüüüü boyun posun devrilmeye Baeeeek Y__Y hayır daha ayrılık haberleri gelen gelene onlar eksilmedi Japonya tarafında ayrılıklarla evlilklerle uğraşıom, Kore tarafı aşna fişneyle ooy oyyy.
  He bi de beddua etmeme rehabındayım ben. Üstümde ettiğim bedduların bana dönmesi laneti var bu ara, gelip beni düdüklüyor her bedduam o yüzden bi süre evrene ters psikoloci çakıyorum bakalım kısmet. Neyse çok ağlandım, sızlandım iyi bi dönüş olmadı bu idare edin sevgili okuyucularım :3

Son olarak anket sorusu: Yeni arka planımı nasıl buldunuz? Eskisi taa mı eyiydi ne diyyonuz? Sanki daha ciddi bi blog gibi gösteriyordu eteki imajıma çalışıyordu ona mı dönsem? 

 Önceki neydi ki diycekler için


Şindilik hoşçakalın esen kalın asşldmasa

Edit: yazıyı özet göstermeyi unutmuşum lan aşdmadlmasd resmen yapamıom.




2 yorum:

  1. Sonunda lan!!!! Allam kimseler yazmıyodu nerdeyse blog :'(
    https://productforums.google.com/forum/#!topic/blogger-tr/LE0XZelXQKs Aha bak burda diyo nasıl düzeltilceğini kaarşim al bakiyim.
    Canım tatlom geçmiş olsun bir sevdiceğini daha yitirmişin galiba...Avuçlarımızdan kayıyo pipileri düşesiceler. Metin ol he mi yılma hemen koyverme kendini :')

    Bi süre gitsin bu arkaplanlan bence açmış seni fskjsdkfj gidiyom bay.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. brom benim :3 yetti geldi hemen yardımıma ya :'')
      Bu galp herkesi kaldırdı bunu da kaldırır artık diyyom napim sabahtan beri çatık kaşla haber okumaktan başım ağrıdı ama sdladksmdka

      tişkir idirim bebetom :*

      Sil