19 Haziran 2014 Perşembe

Miiiiiiiiiiiiiiiiiim~~


Mim istedim mimim oldu Ego savolsun gitti bana mim buldu geldi. Daha çok kendi yapmamak için bana saldı ama neyse :/ Winpohu'dan Ego'ya giden Ego'dan bana gönderilen mime başliyöm o vakit. 

Blog açma hikayeniz nedir?
Gene işte böyle işsizim, napim nedim Bırcı dedi blog aç eyleşiriz felan öyle.

Blogunuzun ismi nereden geliyor?

Benim evvelden tivik ismim mathilda neith idi. Mathilda uzun geldi neith'ini aldım kadraj baloncukları kısmı da fotoğraflarda oluşan şu balonlardan geliyor. 



Hangi mevsimi seversiniz?

YAZ
Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?
Sıcaklığı, dondurmayı her daim ciciş modda olmayı çağriştiriyör. :3
Kırmızı ruj mu eyeliner mı?
Eyeliner daha sık kullandığım bişi 

Blog yazmak size ne kazandırdı?
Bro kazandırdır ne kazandırcak. Şuvan el ense olduğum çoğu insanla blogdan sebep öyleyiz aşsldmasd
Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı?
Okumak. Niye? Daha kolay çünkü aşslmddas yazmak için düşünmek, tasarlamak, uzuuun zamanlar ayırmak lazım ki herkes yazamaz zati o yüzden şuvanki ben okumayı seçiyor.

Şiir mi, roman mı, hikaye mi?

Romani şiir insanı gibi duruom mu ben ayol. Ben sana mecburum bilemezsinasdşlmad ilk satırdan gülüyorum ben böyle şeylere.

En çok etkilendiğin film?

Battle Royal, Japon yine yapmış yapcanı yıllar oldu izleyeli hala kafamda. Kötü olarak etkileyen ise Moebius ile Kim Ki Duk, uzunca bi süre kafama görüntüler gelip ürperdim --__-- Ay bi de Taegukgi'ye üzüldümüd :'( Welcome to Dongmakgol şindilik bunları hatırladım güzel filmdiler.

Hangi tür kitap/film?

Polisiye, Fantastik, Gizem :'')



Öğrenci olma mı iş hayatı mı?

Hiçbiri diyip direk göt yaymayı seçemioz mu?

Kitap okumak mı film izlemek mi?

Şu ara ikisini de istemiyorum o yüzden sıkıntıdan dağı taşı tırmıklıyorum ya zati :/ Kitap okumayı seçiyim bari ille şartsa

Klasik giyim mi spor giyim mi?

Spor

Almaktan asla vazgeçmeyeceğiniz şey?

Kitap, kıyafet, ebaydan ıvır zıvır~~

En sevdiğiniz yemek?

Çoook pattes kızartması, karnıbahar, mantı, dolma felan fişmekan...
Edit: iki gözüm bebeğim aşkım mantarı unutmuşum lan yazmayı piii.

En sevdiğiniz dizi?

HIMYM iyiydi güzeldi son 3 sezon boka sarmayıp sonunu bok gibi noktalamayaydı. True Blood severim onun dışında, Teen Wolf da fena değil hele son sezon baya iyiydi, Sherlock ve Friends demirbaşlar zati böyle. Edit2: kafamın dumanında boğulam Doctor Who'yu yazmamışım pü!

Özel yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?

Tüm yeteneklere sahip olmayı asdmaslkdn büyü yapim yeter bana ya.

Hasta olmanın en kötü yanı nedir?

Salak saçma duygusallığa bürünüyor olmak --_--
Alınacak listen var mı?
Anca zengin olunca alabilceklerim ve işşala bi gün alacaklarım olmak üzere iki adet var evet.
İlk aldığın makyaj malzemesi?
Oje aşsldasşldmo o gün bugündür elimden düşmedi :'')
Çiçek böcekle yaz gelmiş hissetsin blog dedim. Kasvetli havayı dağıtam, mimi ben gibi geçen mimsizlikten ağlanan Bırcı'ya paslıyom. Yaz da bi mim okuyak elinden Bırcı. :3 Bir de Eva'ya paslıyom ısrar etti şasmdalmd
Oldooğ esen kalın, hoşçakalın.

6 yorum:

  1. Hangi mevsimi seversiniz sorusuna cevabını okuyuncaki suratımı tahmin edebiliyon bence flskjdflskdjfsdf
    Saol ciğerim mim için :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şalsdmsdnslnd seni düşünerek yazdımdı :''')
      ni demeh gözüm :3

      Sil
  2. çoooook uzun zamandır bloglara girmiyodum haa kısmet senin mimi okumayaymış :D yaz mevsimini sevdiğine eminsen gidiyorum ben haydiiii :)

    mim bana gelirse ben de yazcim bını :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böle böle döncez işşala hayal bunlar hep adım hadi bakalım aşsldalsmd
      gelir birinden ya aramızda döndürüoz nassa.

      Sil
  3. yalnız aynı gün içinde 2 yazı yayınlamışsın karşim bu çok vuahh bi durum farkındasın dimijsabdfşjabdfşlajsbflşa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok hızlı gidiom bi anda salcam kendimi gene ama du bakalım aşsldasdas

      Sil